Khamis, 3 Ogos 2017

Blind date bersama Emma

Kisah bermula bila aku pergi bertemu seorang gadis secara blind date. Aku mengenali gadis ini melalui irc. Aku selalu bertemu dengan gadis tersebut di dalam irc dan tiada bercita-cita untuk bertemu dengan nya. Pertemuan yang pertama, aku akan berjumpa dengan nya di giant subang jaya, dan aku menanti dengan penuh kesabaran… Jam menunjuk kan jam 8.00 malam aku terus menanti….

Lambat ni kata ku sendirian kerana amat sensetif pada masa. Akhirnya jam 8 15 malam dia muncul, seorang gadis yang sungguh cute,bertudung putih, dressing sederhana. Lalu dia memperkenalkan dirinya sebagai Emma Maembong. Aku pun membawanya masuk kedalam kereta dan kami makan malam di concorde shah alam. Ok jugak budak ni aku kata , tapi tak terlintas di hati aku nak main dengan dia. Selepas itu aku menghantar nya pulang pertemuan kami yang kedua berlangsung dengan bahagianya…

Aku menyatakan yang aku mula tertarik dengannya dan dia hanya kata relax dulu. Bila aku tanya mengapa dia jawab dia ada seorang bf dan dia tiada mahu berlaku curang dengan bf dia. Seperti biasa aku menghantarnya pulang. Malam itu aku menaliponnya dan kami bersembang lama. Aku mencadangkan agar kami bertemu dan kali ini aku ada satu permintaan. Aku memintanya memakai bra kaler hitam. Memang menjadi kegemaranku bila melihat awek pakai bra kaler itam. Dan jawapannya ialah tengok dulu…..

2 hari selepas itu kami bertemu, dan kami pergi menonton wayang di tgv cerita “original sin” banyak jugak adegan yang menyeronokkan berlaku pada aku dan dia. Maklumlaaaa cerita tu pun banyak yang mengarut. Tiba-tiba aku bertanya dekat dia, dia pakai bra kaler apa, dia jawab kalau nak tahu carik laaa sendiri. Maka aku pun berusaha untuk mencarinya. Maka bermula laaa aktiviti meraba,memegang,dan me….. .

Dia berusah untuk mengelakkan dirinya dari diraba. Aku berusaha untuk meraba…. Dan akhirnya aku berjaya memegang taman bukit nya tersebut, Emma hanya mampu mendengus bila aku mula memengang secara lembut… Aku pun berkata wahhhhh black bra…. Kegemaran ku.. Emma hanya tergelak. Selepas itu aku pun memulakan aktivi perabaan aku. Kali ini aku terus menyeluk kedalam bra Emma dan dia terus menghalang aku sekali lagik tapi gagal.

Mana leh nak lawan kederat jantan yang ayaq dah naik kepala ? Aku pun terus menggentel putingnya , Emma hanya berkata sedappppppp tak lama kemudian cerita tersebut pun habis aku makan malam dengan dia…Seperti biasa aku terpaksa menghantar dia balik. Entah macam mana aku tertanya boleh tak aku memegang teteknya sekali lagik. Kali ini dia merelakan dengan bangganya.Aku tanpa melengahkan masa aku terus meraba Emma ….. Emma mengerang bila aku memegang kuat putingnya. Tiba-tiba Emma berkata boleh tak pegang kedua-duanya sekali …. Alamak rezeki datang tergolok-golek… Aku pun apa lagik terus memengang kedua-duanya.

Ulamakkkkkk lembutnya…..aku meneruskan aksinya…. Tiba-tiba …… Alamak jam dah pukul sebelas setengah. Aku sepatut menhantarnya pukul 11. Mati laaaa aku. Dia pun dah naik panic cam na ni. Lalu aku mencadangkan agar Emma lepak sahaja di rumah aku. Mula-mula dia menolak, lepas tu oleh kerana tiada pilihan lain dia menerima…. Yahoooooooooooo aku tersenyum.malam ni boleh ratah daging muda sampai dirumah aku , tiada orang rupanya.bagus tu, line clear.

Aku menyuruh dia mandi, dia bersetuju. Selepas mandi Emma masuk kedalam bilik aku hanya memakai tuala dan tshirt sahaja. Owowowwwww aku mula stim. Aku pergi menghampiri Emma, dan memberinya satu ciuman di dahinya.sementara tangan aku terus memeluk Emma….hanya terdengar suara Emma yang perlahan mengelup sedap. Aku pun memberanikan Emma di atas katilku dan ,membuka towel yang menutupi badannya. Omaaaaakkkk aiii lawanya badan dia, aku terus aktivi mengurut,mencium dan meraba semua yang ada. Tangan ku terus menjalar kebawah dan terus ke cipap Emma . Dia menghalang aku dari terus menyentuh biji saktinya itu.

Aku tak pedulik , aku terus merapa dan kudapati lembah dingin tersebut dah mula menjadi semakin panas dan dah mula becak dengan air gatal Emma aku terus menjilat pantat Emma dan tak lama kemudian aku tersan badanya menggeletar dan lebih banyak air gatal Emma keluar.. Aku tersenyum dan bertanya dekat Emma.. Nak lagi ker ? Emma kata teruskan dia da tak tahan. Aku terus membuka seluar pendek aku dan terkeluar laaa batang jemala aku yang sememangnya menanti untuk di acukan kedalam lubuk gatal Emma.

Aku mengesel-geselkan batang aku dekat cipap Emma, dia menjeri perlahan, airnya semakin banyak aku terus menletakkan kepala aku di mika lubang gatalnya dan mencucuk secaara perlahan-lahan, Emma mengerang sakit, aku tak pedulik malah terus mencucuk hingga aku terasa macam ada satu ruang yang sangat sempit aku tahu itu adalah mahkota kegadisannya yang dijaga selama 19 tahun tapi aku terus memaksa batang ku masuk dengan rakusnya Emmah menjerit sakit dan akhirnya batang aku terus tenggelam dalam lubuk gatal Emma,aku dapat melihat air mata Emma mengalir.

Pedulik apa, janji aku sedap. Aku pun terus menghayun keluar masuk sehingga aku klimak selepas setengah jam menunggang kuda Emma… Aku melepaskan berjuta-juta anak-anak aku dapa cipap Emma dan Emma pun klimaks diwaktu yang sama. Kami masing-masing puas. Emma pun terus tertidur dibahu aku aku terbangun jam 3 pagi dan terus menjilat kembalik cipap Emma dan sekali lagik aku belasah Emma satu round lagik.

Naik lembik Emma aku kerjakan aku pun lembik jugak. Berbagai posisi yang aku ketengahkan, aku sungguh puas.sekali lagik aku lepas kan anak-anak aku dEmmalam cipap Emma. Pukul 7 pagi aku terjaga…. Tiba-tiba aku teringatkan gambir serawak yang aku bawak pulang dari kuching 2 bulan lepas, lalu aku pun berkata why not a try, aku basahkan gambar tersebut dengan sedikit air, lalu aku sapukan pada batang aku. Dan terus aku mencari cipap Emma dan sekali lagik aku membelasah Emma secukup rasa.

Emma menjerit kerana sakit yang tiada terhingga,sampai berdarah aku kerjakan,tetapi tak lama kemudian cipap Emma menjadi lembab kembali aku terus menghayun dengan ganasnya,Emma terus merayu agar aku berhenti….

Aaahhhhh nak buat apo aku tengah sedap ni hampir dua jam aku membelasah Emma tanpa henti, aku belum klimaks lagik Emma dah naik lembik dahhhhh , cipapnya keluar darah, tapi tak membehayakan,biasalaaaa over used. Atlast aku terasa nak keluar, omakkkk aiii banyak gila sperm aku yang aku lepaskan dalam cipap Emma,aku puas gila.. Emma ? Lembik macam kuih ketayap aku tak pernah main sepuas begitu.

Tiada ulasan: