Sabtu, 21 Januari 2017

Cikgu Sazliana Kena Paksa

Cikgu Sazliana adalah seorang guru lepasan ijazah yang baru mengajar di salah sebuah sekolah dimalaysia. berumur 28 tahun dan belum berkahwin. cikgu sazliana sentiasa bertudung ala-ala waheeda pelakon glamour tuu dan sudah tentunye menjadi idaman setiap lelaki yang memandang. maka disitulah bermula kehancuran seorang cikgu alim yamg menjadi mengsa kerakusan lelaki disekolahnya..

Kisah 1-dirogol guru besar Sejak kali pertama cikgu hasan sbg guru besar memandang wajah cikgu sazliana telah timbul niat jahat dihati beliau terhadap gadis ayu dihadaoannya. walaupun cikgu sazliana bertudung namun beliau sering memakai baju kebaya sendat hingga menampakkan susuk tubuhnye yang menggiurkan. Pada suatu hari cikgu hasan memanggil cikgu sazliana kerana pelajar kelas cikgu sazliana yang terkenal dgn rekod jenayah mendatangkan masalah hingga cikgu hasan masuk campur sekaligus memberi peluang kepada cikgu hasan merobek dara cikgu sazliana. selepas waktu sekolah cikgu sazliana pun dtg mengadap guru besar. cikgu hasan yang menunggu kedatangan cikgu sazliana tersenyum penuh makna, ini kerana dia telah menyiapkan handicam untuk melaksanakan hajatnya menawan cikgu sazliana sepenuhnya. dan kalu dapat dia berhajat menjadikan mangsasa ayunye sebaai wanita sex dlm hidupnya. Ketika cikgu sazliana masuk cikgu hasan pun menutup pintu biliknya tanpa disedari mangsanya yang pintu itu dikunci bagaikan tiada org didalamnya. tu la,ape la bodohnya cikgu sazliana kerana dtang bejumpa guru besar diwaktu semua pelajar telah tamat pembelajaran. Cikgu sazliana pun dejemput duduk,ketika beliau duduk membelakangi pengetua hasan mengeluarkan sebilah pisau dan meletakkan dileher cikgu sazliana sambil berkata sebenarnya masalah pelajr cikgu memang dah tak bole wat apa, tapi cikgu yang malang sebab kecantikan cikgu yg tiada tolok bandinhnya membuat adik saya marah. kalu nak selamat ikut cakap saya dan cikgu akan berasa nikmat. Cikgu sazliana yang baru saja melabuhkan ponggongnye yang tonggek terkejut dengan musibah yang baru didengarnya. cikgu sazliana cuba memberontak tapi mengenangkan pisau dilehernya dia menjadi hilang akal. tolongla jangan buat saya macam ni cikgu. saya merayu namun rintihannye hanya membuat konek cikgu hasan semakin mengganas. kedua tangan cikgu saz liana diikat, baju kebaya berwarna putih dibuka oleh cikgu hasan dag kain yang disingkap keatas menampakkan kaki cikgu sazliana yang putih. terus dibuka seluar kecik yang menutupi mahkota indahnya. Meleleh2 air mata cikgu sazliana sambil merayu2 minta dilepaskan. namun tidak dihiraukan oleh cikgu hasan yang semakin mengganas menjilat buah dada cikgu sazliaa. Sabarye sayang, saya amik gambar cikgu seksi dulu baru kita berseronok. Hampir gugur jantung cikgu sazliana aoabila gambarnya dirakam sewenang2nay. awak jangan takut cikgu, selagi awak sentiasa melayan saya bagai kan suami, gambar ini tetap akan menjadi kenangan. Paham!!!!! Sambil tersedu cikgu sazliana mengangguk perlahan kerana takut melihat pisau yang dimainkan dicelah kelangkangnye oleh cikgu hasan. cikgu hasan pun tanpa berlengah lagi mmbuka ikatan cikgu sazliana kerana merasakan mangsanya tlh menyerah sepenuhnya. dia pun menyuruh cikgu sazlianaduduk dihadapannya dan membuka seluarnya. hisap konek aku cepat cikgu sazliana menggelengkan kepalanya tanda protes. namun apabila cikgu hasan menunjuk kearah handicam yang ada diatas meja, terus cikgu sazliana membuka seluar cikgu hasan dan memegang batang cikgu hasan. hisap cepat bentaknya. dgn penuh taat sedikit demi sedikit dimasukkan batang cikgu hasan yang agak besar kemulutnya.. Arghhharghhhlembutnya mulut ko nie. sedut kuat sikit,keluarkan air liur ko biar licin. selama 10 minit cikgu sazliana diblowjob dgn ganas hingga cikgu sazliana terpaksa mencabut batang cikgu hasan dan termuntah. tanpa berlengah cikgu hasan terus mengangkat cikgu sazliana keatas sofa dengan batang yang siap untuk bertempur. Dengan tanpa belas kasihan terus dibenamkan tanpa berhenti hingga membuatkan cikgu sazliana terpekik dengan kuat hingga membuatkan kumar yang bekerja sbg tukang sapu mendengar. diamati dari mana datangnye suara tu. Melalui celah tingkap yang terbuka sedikit kumar dapat melihat cikgu sazliana didoggie oleh cikgu hasan dengan laju. cikgu hasan melayan rasa nikmat yang tak terkira nilainya berbanding isterinya dirumah yang telah hilang rasa kemutan. digunakan dengan sebaiknya peluang yang ada dengan memicit buah da cikgu sazliana dari belakang dengan kuat hingga membuat cikgu sazliana meraung terpekik. kumar yang berada diluar terus mengeluarkan telipon bimbit kemera dan merakam kejadian tersebut. 10 minit berlalu cikgu hasan pun memuntahkan berdas2 pancutan nikmat kedalam lubuk nikmat cikgu sazliana.