Sabtu, 21 Januari 2017

DICUMBU PAKISTANI

Kisah benar ini diceritakan oleh akak kedai sebelah aku. Dia menjaga kedai yang menjual barang kecantikan. Yang mana terdapat perkhidmatan facial dan massage didalam kedai dia.

Terdapat ramai lelaki pakistan ditempat aku kerja ni. Di pendekkan cerita ade seorang lelaki pakistan mengunjungi kedai dia pada suatu hari. Berbadan sasa dan tinggi orang nya. Kak Da (nama akak tu) seperti biasa melayan dengan ramah dan mesra.

Laki tu nak buat facial kata nya. Kak Da ni plak orang nya bersaiz badan M. Tapi breast dia ya ampun.. memang besar dan padat. Kalau kena ngan laki muka kurus memang tenggelam kat breast dia.. besarrrr sangattt..

Semasa facial tu la kejadian tu berlaku. Urut punya urut muka, batang laki pakistan tu makin lama makin mengeras. Kak Da perasan tapi pura pura tak perasan. Tak tahan dengan batang yang makin mengeras tu, laki pakistan tu angkat tgn dan minta buka zip seluar. Tak selesa kata nya..

Kak Da nak cakap tak boleh buka pon tak tau nak cakap macamna. Sebab muka laki tu tengah bersabun. Dia pon teruskan je la.. Sambil urut muka dia pandang je batang lelaki tu. Nafsu dia pon dah naik sekali melihat batang keras sepanjang 9 inchi tu bergerak gerak.

Sambil menunggu masa mask kat muka laki pakistan tu, dia pon mengurut bahu laki tu. Memang ade dalam pakej sekali. Sambil mengurut bahu terasa ade tangan menjalar ke bawah skirt Kak Da. Mula mula dia tepis. Tapi melihat batang Pakistan tu mula tegak dan bergerak gerak dia biarkan je.. Tangan Pakistan memang hebat katanya.. Dengan jari yang panjang tu, dia mula terasa nikmat sangat. Tak perasan bila jari lelaki tu mula menggentel biji dia. Yang dia tahu nikmat dan nafsu yang mula menggila..

Mula mula kering je vagina dia. Lama lama banjir dengan air nafsu Kak Da. Tak tahan dengan keadaan tu, Kak Da mencabut mask di muka laki pakistan tu dan laki tu pun terus membuka seluarnya. Tergamam melihat batang laki pakistan tu. Sangat besar dan panjang! Pintu kedai ditutup dan di letakkan sign CLOSE.

Kak Da tak membuang masa. Hampir 3 tahun tidak merasa sentuhan lelaki. Hampir sahaja baju nya dikoyak laki pakistan itu. Dengan rakus tetek nya dihisap, digigit manja. Tangan laki itu  yang panjang dah mula menjalar di celah kangkang. Di masukkan jari, digentel dengan perlahan biji Kak Da. Kak Da hanya mampu merengek manja. Ahhhhh Ahhhh Ahhhhh.. Kak Da tahu dia tak akan bertahan dengan gentelan kat biji dia. Laki tu sempat mengambil minyak urut dan menyapu minyak itu di biji Kak Da. Pelincir yang digunakan lagi membuatkan Kak Da tak tahan. Semakin meronta Kak Da semakin dalam biji Kak Da digentel laki itu. Ternyata laki itu memang berpengalaman. Dia tahu camana nak uli dan gentel biji Kak Da. Tak sampai 10 minit digentel dengan hebat, Kak Da mencapai klimaks pertama..

Selepas kedua tetek Kak Da di hisap dan Kak Da mencapai klimaks pertama, laki itu mula mencium badan Kak Da..Perlahan lahan menuju ke bahagian bawah.. Dan akhirnya di celah kangkang Kak Da, laki itu mula memainkan lidah di biji Kak Da. Sedappppppp sangattttttt… Biji yang digentel tadi dijilat dengan laju dan rakus.. Ternyata kesedapan yang dinikmati tidak dapat dibandingkan dengan nikmat yang lain.. Argghhhhh arghhhh arghhhh… Jari laki itu tak duduk diam. Jari dia digunakan untuk mencucuk lubang belakang Kak Da.. Laki itu mula memasukkan jari kat lubang belakang dengan menggunakan minyak urut tadi.. Kak Da dah semakin tak tentu arah.. Lidah laki tu menjilat biji, jari kanan di lubang belakang.. jari kiri di lubang depan.. Nikmat tak terkataaaaaa…Semakin bising Kak Da meracau semakin laju jugak lidahnya menjilat biji Kak Da.. Lidah laki pakistan itu memang powerrrr.Takkkkkk nakkkkkkkkkkkkk.. Kak Da mencapai klimaks kedua..

Kak Da menggelupur! Nikmat 2 kali klimaks yang sangat best. Laki tu tak buang masa terus memanjat Kak Da. Dia cuba memasukkan batang keras 9 inch nya..Tapi tak berjaya! Kak Da berkerut sikit. Panjang dan besarrrr sangattt.. Tak pernah dinikmati nya sebelum ini. Ternyata lelaki itu pandai memainkan peranan. Sekali hentakan 1 batang masuk ke dalam rahim Kak Da. Menjerit Kak Da kesakitan. Sambil merehatkan batang di dalam lubang Kak Da, laki itu menghisap tetek Kak Da. Bila Kak Da mula mendesah desah kesedapan lagi, Laki itu tidak membuang masa dan terus menghenjut dan henjut lagi..

Bagi Kak Da, hentakan demi hentakan adalah nikmat dunia yang tidak terungkap. Sedap, padat dan penuh didalam rahim nya.. Arghhhhhhhhh Arghhhhhhhh Arghhhhhhhh

Kak Da hanya mampu menjerit. Laki itu memang tidak kenal erti penat.. Setiap hentakan adalah hentakan padu yang sangat kuat. Plak plak keplak bunyi nya.. Kak Da dah klimaks kali ke 3. Tapi laki itu tak nampak penat lagi. Di pusing nya badan Kak Da dan masukkan ke lubang belakang. Menggunakan minyak urut tadi sebagai pelincir. Mula mula sakit gilaaaa.. Tetapi selepas beberapa kali mencuba, akhirnya lubang belakang Kak Da pun di terokai. Yesssssssssssss… Kak Da menjerit kesedapan..Ternyata kesedapan nya juga sama.. Bayangkan batang yang besar dan penjang memasuki ruang rahim korang? Dengan hentakan telur laki tu kena kat biji. Sedap tak terkata!

Selepas 15 minit hentakan di lubang belakang, laki tu bagitau dia pon nak keluar da.. Kak Da hanya mampu mengangguk.. Dengan hentakan ke lubang Kak Da dan sambil menggentel biji Kak Da, laki tu terus menghunus batang nya dengan kuat kuat dan kuattttttttt… Arghhhhh..Kak Da klimaks lagi selepas laki tu pun memancutkan semua air mani ke dalam rahim Kak Da.. Kak da terkulai layu dikatil. Laki tu mencium bibir nya dan mengucapkan maaf. Ternyata Kak Da berkenan dengan laki tu. Sehingga sekarang laki itu akan datang ‘menolong’ dia di kedai. Dan Kak Da pernah cerita hubungan seks dorang dah berlanjutan sehingga ke rumah. Pernah jugak laki tu main sehingga 2 jam. Tak berhenti. Aku kagum.

INDAHNYA HARI RAYA

Ini kisah benar berlaku kepada aku semasa hari raya baru baru ni. Seperti biasa aku balik kampung seminggu sebelum menyambut hari raya. Malam raya tu terdengar bunyi kereta kat luar rumah. Mak ade bagitau ada sedara jauh nak datang tumpang tido rumah seminggu dua ni. Nak beraya kat kampung katanya. Dah lama tak jumpa.

Disebabkan bilik kat rumah aku tak cukup, maka nya bilik aku diberikan kepada pak cik n mak cik aku tu. Aku tido kat ruang tamu. Anak teruna dia pon ade sekali.

Dipendekkan cerita anak teruna dia yang nama Syam tu kepanasan. Rumah aku memang tak de ekon. Aku perasan dia keluar dari bilik. Bawa bantal 2,3 ketul. Baring kat ruang tamu. Tak jauh dari tempat aku tido. Aku perasan dia pakai boxer je. Baju tak pakai. Aku pura pura tak perasan dia.

Makin lama makin dekat plak dia dengan aku. Aku wat bodo je la.. Dah ngantuk sangat. Yang pelik nya dia tido semakin ke bawah.. Dia siap tumpang msuk dalam selimut aku.. Aku perasan kepala dia ade kat pinggang aku. Aku kaku. Nak menolak ke nak biarkan..

Aku lupa yang aku ade bawak dildo dalam beg. Syam tu plak tido kat bilik aku tadi. Tapi tak la aku terfikir dia nak selongkar beg aku kan. Tau2 terdengar bunyi dildo tu dipasang. Bunyi tak kuat tapi aku tau bunyi dildo aku sendiri.

Aku tido dengan kain batik sahaja. Memang malam aku tido tak pakai panty dan bra. Dia masukkan dildo tu ke dalam kain batik aku. Aku buka mata dan menepis tangan dia.. Tapi dia tak peduli dan meletakkan dildo tu kat bahagian sensitif aku. Di peluk nya aku dari dalam selimut dan menyelak kain batik ku. Ternyata memang buah dada aku menjadi mangsa mulut nya.. Dia mula mencium, menjilat dan menyonyot buah dada aku..

Ermm.. Sedap nya.. Dildo aku semakin dilajukan.. Ade 6 speed dan bila dia memusingkan kelajuan ke speed ke 6 aku dah tak tahan.. Dildo aku dijolok keluar masuk keluar masuk ke dalam lubang vagina ku dengan laju sekali sambil lidahnya rakus menjilat dan menggigit lembut puting ku..

Aku cuba tahan tak keluarkan bunyi tapi aku betul betul tak tahan.. Arghhh arghhh arghhhh… Memang tak menang tangan aku menahan nikmat di jolok dengan dildo sendiri. Nikmat diperlakukan oleh orang lain ternyata berbeza. Hurmmm sedap Syam sedappp sedapppppppppp.. Dan aku dapat klimaks pertama.. Sedappp sangattt… Air ku banyak sangat keluar.. Syam turun ke bawah lagi dan menyedut semua air mani ku.. Di sedut nya air aku dan dijilat vagina ku sampai kering..Ternyata nikmat disedut tu memang luar biasaaaa…

Aku ingatkan dah habis cerita dengan dildo tadi. Rupanya batang Syam pon dah tegang sangat sangat. Dengan kepala dia bersembunyi di dalam selimut aku dia memasukkan batangnya ke dalam lubang ku.. Aku tak nampak saiz batang nya tadi sebab dalam gelap tapi bila dia mula memasukkan batangnya nya, auwwwwww sakit Syam kataku.. Dia mula memasukkan dengan perlahan dan perlahannn.. Tetapi bila aku mula melayan nikmat dan sedap batang nya, dia menyentak batangnya habis. Aku hampir je menjerit dengan kuat..

Dia merehatkan batangnya sekejap dan mula mendayung dengan ganas.. Keplak keplak keplak berbunyi batangnya di dalam lubang ku.. Air aku tak tau nak cakap memang banyak keluar..Tangan aku kepal dengan kuat sebab tak mampu merintih sedap.. Auh awww awwww awwwww awwwwww Syammmmm arghhhh arghhhhh memang sedapppp sangatt.. Terasa batangnya ke pangkal rahim ku..

Dalam masa 10 minit Syam mendayung batang nya.. Tak lama kemudian Syam melajukan hayunan batangnya dan dia mula mengeluarkan bunyi argh arghhh arghhh dan aku memang tak terkira berapa kali aku klimaks.. Kenapa aku tak terkira? Sebab tangan Syam tak duduk diam semasa mendayung.. Batang nya mendayung dengan laju dan jari nya juga mendayung di bahagian biji kelentit aku.. Aku kesedapan yang teramattt sangatttt..

Syam klimaks buat pertama kali.. Dia melepaskan semua air mani nya ke dalam rahim ku.. Di cabutnya batangnya dan dia minta kami duduk posisi 69. Aku menjilat batangnya sehingga kering sambil menunggu batangnya nya kendur semula.. Aku kagum melihat betapa besarnya batang c Syam ni.. Dia menjilat biji kelentit aku lagi.. Aku yang masih keletihan tiba tiba terangsang semula.. Dia jilat jilat jilat jilattt lagi biji sensetif aku sehingga aku klimaks sekali lagi.. Semua air mani Syam terkeluar semula dari lubang vagina aku sebab aku terlampau klimaks..

Indahnya malam raya aku. Aku tau aku tak pernah jumpa Syam ni, Tapi sejak dari malam tu, setiap kali ada masa terluang dan kami juga sengaja mengelak mengikut orang tua pergi beraya, kami habiskan masa membuat projek dengan pelbagai posisi.

Wanginya Cikgu Ummi

Pagi ini cuaca cerah sangat. Redup tidak panas. Dengan tenang aku menunggang motorsikal menghala ke sekolah. Sampai di suatu simpang, aku membelok ke kanan. Lalu jalan kampung mesti rileks, tak banyak kenderaan lalu lalang.Bisik hatiku. Tiba-tiba aku terlihat seorang awek sweet tersenyum manis menunggang motorsikalnya berselisih denganku. Alamak,cutenye!bisik hatiku lagi.
Sebenarnya masuk kali ini sudah hampir 10 kali aku terserempak dengan gadis yang sama. Dalam amatan aku, gadis tu nampaknya 'syok' pada aku. Tak kisahlah. Aku tinggalkan susuk gadis itu menuju ke sekolah.

Hari ini, aku lihat cikgu ummi cute sgt. Mungkin..ah,sial! masa untuk masuk kelas. Aku lupakan sekejap wajah itu. Selepas waktu rehat, seperti yang aku jangka cikgu ummi sms aku.Dia minta untuk berjumpa aku lepas kelas nanti. Aku on je..hehe

Kelas aku tingkat atas sekali. Selepas habis kelas, aku menerima sms dari cikgu ummi bertanyakan aku di mana. Belum sempat aku membalas sms, cikgu ummi telah terpacul depan pintu kelas aku. Sambil tersenyum,aku bertanya khabar. Cikgu ummi mengajak aku berborak. Aku melayannya.
Seperti biasa, cikgu ummi duduk rapat denganku. Wanginya cikgu ummi harini..bisik hatiku. Dalam diam,aku mula memeluknya. Dia merelakannya. Apabila wajah kami bertentang, aku memang tak sabar2 cuba mendekatkan bibir aku pada bibir cikgu ummi. Dengan segera,cikgu ummi menyambut bibirku.hmmm mm kami berkucupan. Setelah hampir 15minit kami berkucupan, aku mula merabanya. Aku tolak kangkangnya terbuka, cikgu ummi turutkan sahaja. Tiba-tiba cikgu ummi bingkas bangun dan keluar kelas. Aku terpinga-pinga sehinggakan dia kembali masuk.

"Kenapa sayang.."aku bertanya perlahan.
"Taklah bang, tengok line..clear tak.."Cikgu ummi membalas sambil tersenyum.
"Abang..nak.."sekali lagi cikgu ummi bersuara dengan suara manjanya. Ah,sial!terpacak batang aku mendengarnya. Cikgu ummi menolak tubuhku ke atas meja dan tanpa banyak bicara, kami berkucupan. kalau nak cerita, aku ni mmg suka sangat bercium. orang putih kata frenchkiss. Dapat lama2 lagi syok. Begitulah aku dengan cikgu ummi ni. Dapat cium mulut,aku lawan lidah dengannya. Memang syok ooo hehe

Memang dah tabiat agaknya, secara automatik aku akan terus cium leher hinggalah ke dada. Tang dada tu memang agak lama juga. Maklumlah, tang tu lah yang syok, kenyal,besar..hmmm mmm memang Ho Liaulah!
Wanginya dada cikgu ummi.

Tak habis di situ, aku beranikan diri menyelak habis tang paha dia. Aku tarik seluar dalam purple itu. Peh!memang melelehlah..bila aku korek2 cipap tembam cikgu ummi,aku sedar banyak betul airnya..aku teringin pula nak rasa menjilat cipap tembam cikgu ummi ni.

"Ahh..abang..."cikgu ummi mula merengek apabila lidah aku mula mainkan peranan meneroka 'lubang nikmat' itu. Aku masih khusyuk menikmati kesedapan itu.

"Abang..ahhh..ahhhh..hmmm mm"sekali lagi cikgu ummi merengek. Kali ini lebih kuat erangannya. Hingga terangkat2 kangkangnya. Aku tahu, tang mana patut aku 'nikmati' agar si dara makin bersedia menyerah apa yang dipertahankan selama ini.

"Hmm mmm wanginya sayang..banyak air.."aku bersuara bila sahaja melepaskan sebentar cipap tembam itu. Memang jelas dalam ketembaman cipap cikgu ummi, terpalit sudah air nikmatnya. Terkemut2 aku tengok lubang tu. Bila aku tengok wajah cikgu ummi, ke'gersang'an itu seperti sudah sampai ke klimaksnya.

Wajah cikgu ummi cute sgt masa tu. Baru kali ini aku dapat lihat muka 'kestiman' cikgu ummi. Kali ini,cikgu ummi pula mengulum batangku. Errghh rasa macam nak terpancut aku merasakan sedutannya. Ini kalau atas katil, memang dah selamat aku 'kerjakan' minah ni..Bisik hatiku. Dalam tak sedar, kami sudah berada dalam keadaan 69. Masing2 memainkan peranan.

Aku rasa macam tak sabar nak 'rasa' cipap cikgu ummi. Aku beranikan diri menghalakan batangku tepat di atas cipap cikgu ummi yang masih terkemut2 menahan gelora asmara petang ini. Dengan nafsu yang hebat bergelojak, aku mula 'tusuk'kan batang aku ke dalam cipap berair itu.

"Errhhh..abang.."sekali lagi cikgu ummi merengek. Aku pula tanpa sedar telah memasukkan hampir separuh batangku ke dalam cipapnya. Sedapnya, tak dapat aku gambarkan dengan kata2.

"Errhhh...ahhhhh...ahhhh..sayangggg". kali ini aku pula meraung. Cepat2 aku keluarkan batangku ini. Aku terpancut. Meleleh2 membanjiri perut cikgu ummi. Aku kepuasan. Cikgu ummi juga seperti kelegaan terdiam sambil menutup mata. Setelah menyarung kembali pakaian, kami berpelukan dan berciuman lagi. Setelah itu kami pulang kerana jam menunjukkan hampir jam 7.00 malam.

Kenangan petang itu memang tak dapat aku lupakan. Inilah kali pertama aku hampir2 mem'barai'kan cipap cikgu ummi. Tubuh montoknya selalu dalam ingatan aku. Tak lupa juga bila cikgu ummi pernah berkata yang dia rela serahkan tubuhnya untuk aku, tanpa apa-apa balasan. Mak aih,macam pelik kan? itulah kuasa 'Ayat'.

Cikgu Sazliana Kena Paksa

Cikgu Sazliana adalah seorang guru lepasan ijazah yang baru mengajar di salah sebuah sekolah dimalaysia. berumur 28 tahun dan belum berkahwin. cikgu sazliana sentiasa bertudung ala-ala waheeda pelakon glamour tuu dan sudah tentunye menjadi idaman setiap lelaki yang memandang. maka disitulah bermula kehancuran seorang cikgu alim yamg menjadi mengsa kerakusan lelaki disekolahnya..

Kisah 1-dirogol guru besar Sejak kali pertama cikgu hasan sbg guru besar memandang wajah cikgu sazliana telah timbul niat jahat dihati beliau terhadap gadis ayu dihadaoannya. walaupun cikgu sazliana bertudung namun beliau sering memakai baju kebaya sendat hingga menampakkan susuk tubuhnye yang menggiurkan. Pada suatu hari cikgu hasan memanggil cikgu sazliana kerana pelajar kelas cikgu sazliana yang terkenal dgn rekod jenayah mendatangkan masalah hingga cikgu hasan masuk campur sekaligus memberi peluang kepada cikgu hasan merobek dara cikgu sazliana. selepas waktu sekolah cikgu sazliana pun dtg mengadap guru besar. cikgu hasan yang menunggu kedatangan cikgu sazliana tersenyum penuh makna, ini kerana dia telah menyiapkan handicam untuk melaksanakan hajatnya menawan cikgu sazliana sepenuhnya. dan kalu dapat dia berhajat menjadikan mangsasa ayunye sebaai wanita sex dlm hidupnya. Ketika cikgu sazliana masuk cikgu hasan pun menutup pintu biliknya tanpa disedari mangsanya yang pintu itu dikunci bagaikan tiada org didalamnya. tu la,ape la bodohnya cikgu sazliana kerana dtang bejumpa guru besar diwaktu semua pelajar telah tamat pembelajaran. Cikgu sazliana pun dejemput duduk,ketika beliau duduk membelakangi pengetua hasan mengeluarkan sebilah pisau dan meletakkan dileher cikgu sazliana sambil berkata sebenarnya masalah pelajr cikgu memang dah tak bole wat apa, tapi cikgu yang malang sebab kecantikan cikgu yg tiada tolok bandinhnya membuat adik saya marah. kalu nak selamat ikut cakap saya dan cikgu akan berasa nikmat. Cikgu sazliana yang baru saja melabuhkan ponggongnye yang tonggek terkejut dengan musibah yang baru didengarnya. cikgu sazliana cuba memberontak tapi mengenangkan pisau dilehernya dia menjadi hilang akal. tolongla jangan buat saya macam ni cikgu. saya merayu namun rintihannye hanya membuat konek cikgu hasan semakin mengganas. kedua tangan cikgu saz liana diikat, baju kebaya berwarna putih dibuka oleh cikgu hasan dag kain yang disingkap keatas menampakkan kaki cikgu sazliana yang putih. terus dibuka seluar kecik yang menutupi mahkota indahnya. Meleleh2 air mata cikgu sazliana sambil merayu2 minta dilepaskan. namun tidak dihiraukan oleh cikgu hasan yang semakin mengganas menjilat buah dada cikgu sazliaa. Sabarye sayang, saya amik gambar cikgu seksi dulu baru kita berseronok. Hampir gugur jantung cikgu sazliana aoabila gambarnya dirakam sewenang2nay. awak jangan takut cikgu, selagi awak sentiasa melayan saya bagai kan suami, gambar ini tetap akan menjadi kenangan. Paham!!!!! Sambil tersedu cikgu sazliana mengangguk perlahan kerana takut melihat pisau yang dimainkan dicelah kelangkangnye oleh cikgu hasan. cikgu hasan pun tanpa berlengah lagi mmbuka ikatan cikgu sazliana kerana merasakan mangsanya tlh menyerah sepenuhnya. dia pun menyuruh cikgu sazlianaduduk dihadapannya dan membuka seluarnya. hisap konek aku cepat cikgu sazliana menggelengkan kepalanya tanda protes. namun apabila cikgu hasan menunjuk kearah handicam yang ada diatas meja, terus cikgu sazliana membuka seluar cikgu hasan dan memegang batang cikgu hasan. hisap cepat bentaknya. dgn penuh taat sedikit demi sedikit dimasukkan batang cikgu hasan yang agak besar kemulutnya.. Arghhharghhhlembutnya mulut ko nie. sedut kuat sikit,keluarkan air liur ko biar licin. selama 10 minit cikgu sazliana diblowjob dgn ganas hingga cikgu sazliana terpaksa mencabut batang cikgu hasan dan termuntah. tanpa berlengah cikgu hasan terus mengangkat cikgu sazliana keatas sofa dengan batang yang siap untuk bertempur. Dengan tanpa belas kasihan terus dibenamkan tanpa berhenti hingga membuatkan cikgu sazliana terpekik dengan kuat hingga membuatkan kumar yang bekerja sbg tukang sapu mendengar. diamati dari mana datangnye suara tu. Melalui celah tingkap yang terbuka sedikit kumar dapat melihat cikgu sazliana didoggie oleh cikgu hasan dengan laju. cikgu hasan melayan rasa nikmat yang tak terkira nilainya berbanding isterinya dirumah yang telah hilang rasa kemutan. digunakan dengan sebaiknya peluang yang ada dengan memicit buah da cikgu sazliana dari belakang dengan kuat hingga membuat cikgu sazliana meraung terpekik. kumar yang berada diluar terus mengeluarkan telipon bimbit kemera dan merakam kejadian tersebut. 10 minit berlalu cikgu hasan pun memuntahkan berdas2 pancutan nikmat kedalam lubuk nikmat cikgu sazliana.

Cerita Lubang Dan Nasi Lemak Kak Min

Pagi tadi ketika berbaris nak beli nasi lemak sedap di hujung kawasan perumahan tu, terjumpa seorang wanita bergaya. Kulit putih melepak (dia darah keturunan Cina, anak angkat Melayu), pinggang masih ramping walau dah ada anak dara, sejujurnya sejak dulu dia memang menarik. Patut la jadi bini nombor dua seorang Datuk, dia memang cantik...Dia datang bersama anak gadisnya berusia kira-kira 15 tahun. Nama wanita cantik tu agak panjang, tapi biarlah JR perkenalkan dia sebagai Kak Min saja. Masa JR kerja kat Penang dulu (masa tu belum kawin, masih bujang trang..tang..tang), Kak Min jadi PA kepada boss besar pejabat kami. Ketika itu dia tinggal di Penang, suaminya tinggal di Alor Setar dengan bini nombor satu. Mengikut hikayat orang, dalam seminggu dua atau tiga kali suami Kak Min akan ke Penang untuk menemui isteri nombor duanya itu.  Yang meluat menariknya mengenai Kak Min ialah dua perkara: haruman badannya dan tentang mulutnya. Badannya memang sentiasa berbau wangi, entah berapa kilo perfume menusuk kalbu yang disembur ke tubuhnya setiap hari tak taulah, tapi memang sungguh wangi, malah kata seorang pegawai lelaki boleh menimbulkan ghairah seks lelaki. Bahaya!! Jika dia berada 20 meter dari kita pun dah tau Kak Min mesti ada di situ berdasarkan bauan perfume nya yang sangat familiar itu. Tentang mulutnya pula, bukan sebab mulutnya besar atau kecik, tapi dia suka menggunakan bahasa double meaning. Double meaning yang diucapkannya  ni pula malangnya ke arah maksud lucah.  Teringat di bulan pertama JR bekerja di pejabat tu, Kak Min kebetulan berada tak jauh dari JR. Waktu itu JR belum faham lagi perangai otak biru Kak Min yang suka bercakap lucah tu. Kak Min masa tu sedang memegang satu tray berisi surat-surat untuk diagih-agihkan kepada pegawai pejabat kami. JR ketika itu sedang berdiri dekat meja seorang Pembantu Tadbir (PT) (kerani) pejabat. Ketika itu JR sedang menegur PT tersebut kerana dia tak menebuk surat yang dimasukkan dalam fail dengan rapi. Tiba-tiba Kak Min mencelah perbualan kami: "Alah Cik J....Asri tu bukan tau sangat tentang lubang-lubang ni, maklumlah orang bujang, mana depa tau tentang lubang..." kata Kak Min diikuti oleh gelak ketawa staff lain. JR yang lurus bendul ni masa mula agak terkebil-kebil mata memandang Kak Min kerana tak paham kaitan antara "lubang" dan "bujang". Mengapa lelaki bujang tak paham tentang "lubang"?? Beberapa saat lepas tu bila ketawa staff lain reda, baru JR tau "lubang" yang dimaksudkan Kak Min. Alahai Kak Min tak habis-habis berfikir tentang benda dalam kainnya, patutlah lakinya seminggu tiga kali balik ke Penang menemuinya!! Itu bukan satu-satunya lawak double meaning Kak Min. Kalau nak diceritakan di sini habis 10 muka surat pun tak cukup tentang lawak duoble meaning nya tu. Tak payah ceritalah banyak-banyak hikayat lawak double meaning nya tu, kot nanti tengkuk korang akan geli geleman pulak, habis selera makan tengahari. Masa beratur beli nasi lemak tadi, bila JR tanya Kak Min sama ada dia masih tinggal di Penang, katanya tidak lagi, sebab dia dah berpindah ke Alor Setar tinggal bersama suaminya selepas kematian isteri pertama. Dia pun tak kerja lagi, katanya jadi full time "Menteri Pertahanan" (double meaning lagi!!). Gasak dia lah kerja tak kerja, lagi pun lakinya orang berharta dan ternama, tak kerja pun tak apa.. Oh...ada satu lagi cerita menarik mengenai Kak Min...Tadi bila JR tanya Kak Min nak beli apa...jawabnya nak beli nasi lemak tujuh kupang dua bungkus: Nasi lemak tujuh kupang  "Tak kan dua bungkus saja?" kata JR sambil menjeling ke arah anak gadisnya yang berada di sebelahnya. "Cukuplah dua..Allah pun jadikan dua saja untuk kita..." katanya sambil menjeling dadanya yang masih segar itu. Cisss....dah tua-tua macam ni pun masih nak bercakap double meaning?? Anak dara Kak Min kelihatan tersenyum malu. Harap-harap penyakit suka bercakap lucah maknya tu tak berjangkit kepadanya.....

Ani Dahaga

Kini sudah 3 bulan peristiwa hitam di mana aku diperkosa oleh anak saudara suami berlalu. Nasib baiklah benih yang ditabur oleh Zaidin dan Zairul ke dalam rahim ku tidak menjadi. Walau pun aku kesal dengan kejadian tersebut, namun ianya memberi kesan dan dimensi baru dalam kehidupan seksual ku. Aku melayan kemahuan seksual suami hanya untuk melaksanakan tanggung jawab ku sebagai seorang isteri. Memang aku jarang mendapat kepuasan dari hubungan tersebut, tidak seperti yang diberikan oleh Zaidin dan Zairul ketika merogol ku tempoh hari. Kesan dari kejadian tersebut juag timbul keinginan dalam diri ku untuk bersetubuh dengan lelaki lain. Tetapi bila memikirkan aku ini isteri orang dan aku masih menyayangi suami ku, keinginan tersebut ku pendam sahaja dalam diri ku. Kini hampir 3 bulan suami ku berada di luar negara. Aku tinggal bersama mak mertua ku untuk menjaga dia yang tidak berapa sihat. Sepanjang 3 bulan di kampung suami ku kerja-kerja harian ku banyak dibantu oleh Mat Napi iaitu kawan baik adik ipar ku. Dia memang tidak berkeberatan untuk membantu ku di saat aku memerlukan pertolongan. Dia juga selalu membawa buah tangannya untuk ku. Sikap baiknya terhadap ku, kadang- kadang menimbulkan tanda tanya kepada aku samada dia betul-betul ikhlas menolong atau menginginkan sesuatu balasan dari ku. Entahlah, sejak akhir-akhir ini nafsu ku sering memuncak, mungkin disebabkan lama juga aku tidak berhubungan seks dengan suami ku. Setiap malam burit ku berdenyut- denyut kegersangan minta dipuaskan. Nak menunggu kepulangan suami 2 bulan lagi adalah terlalu lama rasanya kurus keringlah aku menahan penderitaan batin ku. Anak saudara suami ku, Zaidin dan Zairul pulak tak balik ke kampung kalau tak mahu aku mengulangi perbuatan yang lepas, manakala Pak Mat pula dah ada bini muda. Dalam kepala ku hanya terbayang Mat Napi, tapi risau juga aku kerana Mat Napi ni ramai kawan, tak rela tubuh ku nanti dikenduri oleh kawan- kawannya nanti, kalau Mat Napi seorang sahaja aku tak kisah sangat kalau tergadai tubuh pun. Suatu hari selepas menerima barangan dapur yang dipesan daripada Mat Napi, aku mengajaknya minum sambil berbual-bual di bahagian dapur yang agak terselindung. “Suami Kak Ani tak pulang lagi ke?” tanya Mat Napi memulakan bicara. “Belum, bulan depan baru dia pulang,” jawab ku. “Lama juga dia pergi oversea, tak sunyi ke?” tanyanya lagi. “Sunyi pun nak buat macam mana, bukan ada orang lain nak teman,” jawab ku meminta simpati. “Kalau macam tu jom lah ikut saya pergi bandar, tengok wayang ke,” pelawa Mat Napi. “Ishh kau ni Mat Napi, saya ni kan bini orang, apa pulak kata orang kampung nanti bila tengok saya keluar dengan awak,” jawab ku. “Kalau tak boleh keluar siang kita keluar malam, memang lama dah saya teringin nak berdating dengan Kak Ani,” sambung Mat Napi lagi. Meremang bulu roma ku mendengar pelawaan Mat Napi tersebut. “Ishh keluar malam saya tak beranilah Mat Napi, kawan- kawan awak tu semuanya nakal-nakal belaka, cari peluang nak berjubur je, silap- silap nanti saya pulak akan dikerjakan oleh mereka, ishh tak sanggup saya,” jawab ku berterus terang. “Ala kak ani kalau bab berdating ni saya seorang je, memang saya tak akan ajak orang lain, akhir-akhir ni malam-malam tak boleh tidur la, teringat Kak Ani, peluk bantal je, kalau boleh nak juga peluk orangnya sekali,” rayu Mat Napi. “Peluk je tau jangan lebih- lebih nanti lain jadinya,” sambung ku, burit ku mula berdenyut membayangkan adegan tersebut. “Memang nak peluk je tak lebih dari itu, malam ni boleh,” rayu Mat Napi lagi. “Malam ni tak boleh lah Mat Napi, saya dalam keadaan haid ni, bila bersih nanti saya akan beritahu bila kita boleh jumpa, tapi janji awak seorang je tau, kalau ada orang lain, saya lari balik,” sambung ku lagi. “Ala Kak Ani bukannya nak lebih-lebih dapat peluk sekali pun jadilah,” rayu Mat Napi lagi. Ketika itu aku melihat bahagian depan seluar Mat Napi mula menonjol, zakarnya mungkin dah menegang kot, fikir ku lagi. “Baiklah kalau setakat nak peluk tu, saya boleh bagi peluang tu sekarang,” ujar ku. Aku mengajaknya ke belakang pintu iaitu tempat yang agak tersorok sikit dan membiarkan tubuh ku dipeluk rapat dari belakang oleh Mat Napi. Terasa batang zakarnya yang dah menegang itu menekan rapat alur punggung ku. Tangannya mula meramas buah dada ku sehingga terasa puting tetek ku mula mengeras. Setelah membiarkan Mat Napi meramas tetek ku beberapa kali, aku menolak tubuhnya lembut. “Dah lah cukup setakat ni, dah dapat peluk tubuh saya kan,” ujar ku. Aku lihat muka Mat Napi berpeluh, mungkin terlalu bernafsu kot. “Sebab itulah saya nak berdating dengan awak dalam keadaan diri saya bersih, saya takut awak tak tahan je nanti, lagi pun kalau saya dah bersih tu bonus untuk awak, bukan setakat peluk cium atau raba tetek saya je, bahagian bawah pun awak boleh raba, silap-silap kalau saya dah tak tahan awak boleh rasanya sekali,” ujar ku lagi berseluruh. “Betul ke ni Kak Ani, ni yang buat saya tak tahan ni, kena balik melancap dulu lah,” balas Mat Napi bersahaja. “Eh ke situ pulak awak ni, tu la suruh kahwin awal tak mahu, kalau tak adalah jugak tempat untuk nak lepaskan nafsu awak tu,” sambung ku lagi. Hari terakhir haid ku, aku mengajak Mat Napi menemani ku ke farmasi untuk membeli pil cegah kehamilan, sebagai persiapan diriku untuk berdating dengan Mat Napi malam besoknya. Petang itu juga adik ipar ku yang masih dalam pantang kerana melahirkan anaknya yang ke 4 pulang bersama suami dan anak-anak nya untuk menziarahi ibunya yang sakit itu. Berderau darah ku bila melihat Zaidin berada di rumah, maklumlah beliau pernah menikmati tubuhku, aku bimbang dia mahu mengulanginya lagi. Aku hanya tersenyum bila di sapa oleh Zaidin, manakala biras ku yang merupakan suami adik ipar ku yang ku panggil abang Adam dari tadi asyik menjeling tubuh ku sahaja. Maklum lah orang tengah berpuasa nafsu kerana bini dalam pantang. Keesokannya pagi-pagi lagi aku mandi wajib. Bila keluar sahaja dari bilik air aku terserempak dengan abang Adam suami adik ipar yang menunggu untuk masuk kebilik air. Aku yang ketika itu hanya sempat disapa olehnya. “Hai Ani awal mandi?” tanyanya. “Mandi hadaslah bang,” jawab ku pendek. “Eh suami takde pun mandi wajib jugak ke,” sambungnya sambil tergelak kecil. “Orang baru suci haid lah, ke situ pulak fikir abang adam ni,” jawab ku sambil tersenyum. Aku lihat abang Adam memandang dengan geram ke arah tetek ku yang menggebu itu. Aku tahu dia memang geram dengan tubuh ku. Malam itu kebetulan ada kerja-kerja kenduri kahwin di rumah Pak Awang, selang beberapa rumah daripada rumah mertua ku. Aku memberitahu adik ipar ku yang aku nak ke sana untuk membantu apa yang patut, walaupun sebenar nya aku ingin pergi berdating dengan Mat Napi. Mat Napi yang siap menunggu membawa ku ke sebuah pondok durian di tepi sungai. Terdapat tikar kecil dan bantal yang tersedia ada di situ, mungkin digunakan oleh tuan pada siang hari. Sampai saje di situ Mat Napi terus memeluk dan meromen tubuh ku lalu membaringkan tubuh ku di atas tikar tersebut. Aku membiarkan sahaja Mat Napi mengerjakan tubuh ku kerana aku juga menikmatinya. Setelah puas mengerjakan pipi dan tetek ku lalu dia menyelak kain batik yang aku pakai mendedahkan burit ku yang sudah dibasahi oleh air mazi ku sendiri. Aku terkejut dan kegelian bila Mat Napi menjilat alur burit ku. Aku mengepit kepala Mat Napi kerana kegelian yang aMat sangat. Inilah kali pertama burit ku dijilat, memang nikmat rasanya, aku tak dapat mengawal nafsu ku lagi lalu aku melepaskan air mani ku yang menyembur keluar dari lubang burit ku, Mat Napi dengan lahap menjilat dan menghirup air mani yang keluar dari lubang burit ku tersebut dengan penuh bernafsu. Belum hilang keletihan kerana telah keluar air mani, nafsu ku kembali bangkit. Mat Napi mengeluarkan batang zakarnya dan menyuanya kemuka ku. Aku terkejut dan seram bila melihatkan saiz batang zakarnya yang begitu besar dan panjang mengalahkan saiz Mat salleh. Rasa-rasanya dua kali ganda saiz zakar suami ku. Mat Napi mengesel-geselkan kepala zakarnya yang besar mengembang itu pada bibir ku. Mat mungkin mahu aku mengulum kepala zakarnya, lalu aku membukakan sedikit mulut ku. Melihatkan mulut ku sudah terbuka dengan segera Mat Napi menekan zakarnya kedalam mulut ku. Terasa penuh dan sendat mulut ku. Mampukan lubang burit ku menerima saiz zakar yang sebegini besar fikir ku lagi, berderau darah ku memikir adegan seterusnya. Aku meminta agar Mat Napi segera menyetubuhi aku. Mat Napi naik ke atas tubuh ku lalu menindih dadaku, aku meluaskan kangkangan ku dan membetulkan kedudukan punggung memudahkan dia bercelapak di celah kangkang ku. Aku mula terasa yang zakarnya yang keras dan besar itu bergesel dengan permukaan faraj ku yang dah lencun. Aku memegang batang zakarnya dan mengosok-gosok pada rongga faraj ku. Mat Napi mula menekan zakarnya dan rongga faraj ku mula mengembang dan terkuak untuk menerima kemasukan batang zakar Mat Napi yang agak besar itu. Apabila kepala takuk nya melepasi rongga faraj ku, terasa otot faraj mula meregang untuk menyesuaikan saiz zakar yang memasukinya hingga terasa senak dan pedih pada faraj ku. Namun begitu kehangatan dan kegelian yang maksimum ku rasakan pada dinding faraj bila batang zakar Mat Napi menyelusuri hingga ke dasar faraj ku. Aku mengerang kuat menahan kesenakan dan kenikmatan tersebut. Nasib baiklah tempat tersebut jauh dari orang, jadi aku bebas mengeluarkan suara menahan asakan pelir Mat Napi pada lubang faraj ku. Terasa penuh dan padat rongga faraj ku bila Mat Napi menusuk zakarnya ke dalam lubang burit ku yang aku rasa terkuak dan terbuka luas itu. Walau pun terpaksa menahan kesenakan dan keperitan namun begitu kenikmatan serta kesensasian yang disalurkan daripada zakar Mat Napi tetap dirasakan di mana keseluruhan dinding faraj ku dapat merasa kehangatan dan kepejalan otot batang zakar Mat Napi tersebut. Seakan mahu keluar isi faraj ku bila Mat Napi menarik keluar batang zakarnya dari rongga burit ku. Nasib baiklah Mat Napi tidak mengambil masa lama untuk memancutkan air mani nya, tak sampai 10 minit dia menghenjut tubuh ku, dia mula memeluk kemas tubuh ku dan menusuk zakar nya sedalam yang mungkin, aku mengerang keras menahan kesenakan kerana kepala zakarnya yang menekan rahim ku, terasa berdas-das pancutan air mani dilepaskan dalam rahim ku, terasa penuh rongga burit ku dengan air maninya. Setelah habis pancutan maninya aku menolak tubuh Mat Napi dari tubuh ku dan mencabut batang zakar nya dari lubang burit ku, bunyi plop terhasil bila kepala zakarnya terkeluar dari rongga faraj ku. Air maninya mengalir keluar dari lubang burit ku. Terasa luas rongga burit ku serta kepedihan akibat asakan batang zakar Mat Napi masih dirasai. Setelah membasuh sisa air mani yang mengalir keluar, aku mengajak Mat Napi pulang, dia meminta untuk menyimpan seluar dalam ku sebagai kenangan. Dalam perjalanan pulang bersama Mat Napi, aku terserempak dengan abang Adam suami adik ipar ku. Terkejut juga aku bila disapa olehnya. “Tadi kata pergi rumah kenduri,” tegur abang Adam. “Sudah, dah nak balik ni, takut balik sorang, sebab tu la ajak Mat Napi teman kan,” jawab ku selamba cuba menyembunyikan perkara yang sebenar. “Kalau macam tu jom la, abang pun nak balik ni, dari kedai tadi beli ubat nyamuk,” pelawa abang Adam. Suami adik ipar ku sudah berusia dalam lingkungan akhir 40an tapi masih gagah lagi. Aku tiada alasan terpaksa lah menerima pelawaan abang Adam tu. Setelah mengucapkan terima kasih kepada Mat Napi aku menaiki kereta abang Adam. Dalam kereta tersebtu aku masih terasa yang sisa air mani Mat Napi masih meleleh keluar dari lubang burit ku menyebabkan kain batik yang aku pakai kelihatan basah sedikit