Sabtu, 30 Julai 2016

Suhana Isteriku Sporting Part 1

Perkahwinan aku dengan Suhana (28) sangat bahagia. Aku merasa amat bertuah kerana dapat memperisterikan wanita secantik dia. Suhana wanita bertudung yang putih mulus, buah dada dia ber size 38G. Ukuran badan Suhana 38-27-38. Semenjak dia mengandung ni, buah dada dia menjadi bertambah besar, dulu nya 35G sewaktu mula berkahwin kini 38G bila baru lepas bersalin, penuh dengan susu.

Sepanjang 3 tahun perkahwinan, kami telah dikurniakan 2 orang cahaya mata, anak kami yg bongsu masih berusia setahun setengah. Kerjaya isteriku sebagai jurumekap atau orang panggil mak andam pengantin memang selalu membuat dia outstation ke serata negeri. Kebanyakan tempat memang dia drive sendiri sorang2.

Aku memang risau, tapi aku pun ada kerja kat pejabat. Walaupun ketika hamil anak kedua pun, dia drive sendiri ke kenduri kahwin hingga ke Ipoh, Melaka,etc. Kami stay di KL.

Suhana memang ada ijazah sarjana di Uitm namun dia lebih suka bekerja sendiri. Mungkin kerana aku agak berjawatan di pejabat. Gaji aku je dah cukup untuk dia jadi suri rumah sepenuh masa.
Hubungan seks dengan isteriku tak pernah bosan, cuma nya aku kerap berfantasi bila bersamanya. Aku selalu membayangkan yang dia bersetubuh dengan lelaki lain. Bila berfantasi tu nafsu seks aku jadi membuak-buak. Fantasi ni memang aku pendam sendiri, takut diceritakan pada Suhana nanti dia fikir ape pulak kan? Jatuh la kreadibilitu aku sebagai suami. Aku selalu membayangkan Suhana disetubuhi oleh lelaki tua,india atau mat mat rempit. Aku memang turn on sangat jika Suhana di fuck oleh lelaki2 ni.

Aku sangat menjaga kreadibiliti ku sebagai suami hingga pada 1 kejadian tu, sorang budak, jenis mat mat rempit send dekat bini aku pic batang dia. Aku amat stim sebenarnya sambil berfantasi bini aku di rogol sekumpulan Mat rempit. Namun lain yang keluar di mulut aku. Aku suruh isteriku delete je gambar tu.

Then aku mula mencari dildo dalam ebay. Aku mula menggunakan dildo setiap kali berhubungan seks dengan Suhana. Mula2 dia agak terkejut, namun setelah beberapa kali, Suhana pulak yang mintak2 nak kan dildo.

Bermula sekadar suka2, aku mula mengajak Suhana menonton video lucah di laptop ku setiap kali ingin berhubungan seks. Tajuk yang selalu adalah gangbang dan threesome mmf. Suhana yang sebelum ini tidak berminat pada porn, kini mula berminat setelah aku membelikan dia dildo.
Aku mula berani menceritakan fantasiku pada Suhana. Aku agak terkejut kerana dia melayan fantasi aku. Satu malam tu aku suruh dia ceritakan fantasi dia fuck dengan pengantin lelaki. Berdenyut kote aku dengar cara dia cerita punya details and macamana supaya diorang tak kantoi.

Aku: Sue pernah buat betul2 ye?
Suhana: Eh.. Mana ada. abang ni, tadi dia yang suruh fantasi. Sue fantasi la..
Aku: Tapi kalau Sue terbuat betul2, Sue kena bagitau abang tau.. Jangan sorok ape ape pun dari abang.

Aku menasihati Suhana sambil men ‘tit fuck’ buah dada Suhana yang putih mulus itu.
Kemudian Suhana menceritakan bagaimana dia dirogol oleh pakcik2 tua di kenduri. Tak tahan dengan fantasi dari bibir seksi Suhana, aku melancapkan kote ku di buah dada Sue, melaga-laga kan kote ku pada buah dada Sue, apabila tiba masa untuk terpancut, aku suakan koteku kedalam mulut comel Sue. Aku memancutkan air mani yang pekat dan banyak hingga Sue tersedak dan menadah tangan menakung air mani yang keluar. Aku kemudian menyuruh Sue menelan semua air mani itu.
Aku ada terbaca no fap thread di forum body building. Antara kelebihan no fap adalah kita akan horny sepanjang masa. Buat seks pun tak boleh pancut. Kena tahan. Pancut hanya sebulan sekali bila air mani dah banyak dan full tank.

Aku mula tidak fap. Kami juga semakin jarang berhubungan seks kerana aku semakin busy di pejabat. Sejujurnya aku akui, Suhana memang wanita yang amat cantik. Aku tak pernah terfikir nak curang, betapa cantik nya dia. Aku puas hanya pada Suhana.

Pada bulan pertama memang Suhana merungut mengapa aku tidak lagi memancutkan air mani ku pada tetek nya yang putih ranum. Selepas Sue mendengar penjelasanku, dia ok.

Kalau dulu aku selalu berpesan pada isteri ku Suhana supaya melabuhkan tudung, kini aku sendiri menyingkap tudungnya supaya tidak menutup buah dada. Biarkan buah yang ranum itu dipandang lelaki lain. Aku mula membelikan half cup bra pada Suhana dan baju kurung dan kebaya yang ketat dan see thru. Aku selalu berpesan pada Suhana yang ini semua ‘teasing’ je, jadi jangan curang.

Sue: I pakai seksi macam ni kalau lelaki lain datang and ramas breast I macam mana?
Suhana mengomel pabila aku menyingkap tudungnya supaya tidak menutup buah dada
Aku: la, biar la dia ramas bukan luak pun
Aku berseloroh sambil memicit2 buah dada isteriku.
Suhana akan pergi ke Ipoh hari ni, keluarga angkatnya semasa di Uitm dulu mengadakan majlis perkahwinan. Dia akan bermalam di rumah keluarga angkat nya. Yang akan berkahwin adalah pengantin perempuan, Lili(22) adik angkat Suhana.
Sampai disana Suhana sms pada ku.
Sue – Nk pegi shopping skit dgn pengantin.
Aku – Pengantin lelaki ada sama?
Sue – Ye lah. Lili dgn Khairul.
Aku – Jangan fuck dengan Khairul
Suhana tidak membalas sms ku. Setengah jam kemudian baru dia balas. Sue menghantar gambar MMS. Dia, Khairul dan Lili sedang membeli belah.
Sue – Em..Handsome juga Khairul. Tau tak abang Rul belanja Sue tudung cantik.
Darah aku jadi menyirap bila Suhana puji Khairul begitu. Dah panggil dia Rul, dah macam kawan lama pulak! Tapi bila aku tatap balik gambar tu lihat Sue berjalan beriringan dengan Khairul aku jadi stim. Bini aku tu dah la pakai baju kuning lengan panjang yang ketat, seluar pulak jeans ketat…mencanak2 kote aku di pejabat.
Aku – Kalu dia hensem sgt pegi la fuck dia.
Aku dengan niat nada nak merajuk, kali ni laju dia reply
Sue – Btul ni abang nk Sue fuck Khairul? ok kejap Sue mintak no fon dia. Malam ni Sue fuck dengan dia.
Aku jadi cuak tambah stim. Patut ke aku teruskan permainan ni atau aku patut kembali jadi suami yang baik?
Aku – Jangan la sayang..abang gurau je.
Suhana tidak membalas terus, setengah jam kemudian baru dia balas
Sue – Haa.. tahu pun. Sue dekat rumah Lili dah.
Aku tak sanggup kehilangan isteri aku. Biarla fantasi jadi fantasi.
Malam tu tah kenapa lepas mandi and baring tgk tv aku jadi stim balik. ni mesti sebab kan oleh ‘no fap’.
Aku sms Sue, buka topik Khairul balik.
Sue – Abang tau tak tadi masa kluar shopping Khairul tepuk punggung Sue… taktau la sengaja atau tak, masa jalan sebelah dia.
Aku – tepuk punggung je? dia ada ramas tetek sayang tak?
Sue – Ramas xde la..tapi dia selalu tenung je breast Sue. Macam nak terkam!
Aku – Sayang nak tak fuck dgn Khairul?
Aku sengaja bagi soalan cepu emas.
Sue – Nak..dia handsome,tinggi
Aku – Hey!! jangan la sayang!
Sue – Ha…tahu pun! tanye lagi bukan2
Aku – Tapi abang benar kan dia hisap tetek Sue.
Sue terus call aku.
Sue: Abang.. betul ke apa abang cakap ni?
Aku: Ye la sayang. tapi ringan2 je tau..
Masa ni aku dah stim habis. aku dah la tgh tengok porn kt laptop.
Sue: Khairul ada kat rumah Lili sekarang ni.. dia tengah tolong kemas kemas.
Aku: Sayang..pergi la fuck dia… panggil dia masuk dalam kereta you, biar dia hisap tetek u dalam tu.. snap pic MMS abang ok?
Sue: ok.. tapi abang ok ke Sue buat macam ni?
Aku: Abang nk Sue fuck dia. tapi jgn penetrate tau… ringan2 je.
Sue berjalan ke dalam bilik tempat tiada orang untuk meneruskan perbualan kami.
Sue: Macam bj?
Aku: Bj, tit fuck, french kiss, semua la..cuma jgn penetrate ok?
Sue: ok abang. Sue cuba. kejap tau.
Sue mematikan talian dan aku berdebar2 menunggu apa yang akan terjadi seterusnya.
Sejam kemudian aku mendapat satu MMS!!!!!! Berdebar2 aku click utk melihat apa agaknya gambar isteriku hantar!
Mencanak kote aku apabila melihat isteri aku masih lagi bertudung bawal,menyelak baju dan bra dia menampakkan teteknya yang putih ranum. Sue tersenyum memandang kamera sambil buah dada kiri nya dipicit tangan lelaki yang besar hitam dan berbulu.
Gambar kedua! Sue yang masih bertudung bawal selfie sambil Khairul menyelak baju dan bra sambil menghisap dan memicit buah dada Sue.
Gambar ketiga! Sue sedang bj batang Khairul
Aku cepat2 call Suhana. Ketika dia angkat kedengaran suara Khairul sedang asyik menghisap tetek isteriku.
Aku: Sayang!!
Sue: Abang..Rul tgh hisap susu
Aku: Sedap sayang?
Kedengaran suara Khairul menyuruh Sue sesuatu
Aku: Kenapa sayang?
Sue: Rul nak penetrate from behind, boleh tak abang?
Aku: Dalam kereta tu?
Sue: Yea…dia dah alih seat ni uhmm…sedap abang..
Aku: Boleh sayang.. jgn matikan talian.
Malam tu aku menikmati bunyi bontot/cipap isteriku berlaga dengan kote Khairul. plop plop plopp cup cap cup cap…Sue merengek agak kuat di dalam kereta.
Aku mendengar keseluruhan hubungan seks isteriku dengan Khairul. Dekat 1 jam Khairul men fuck Suhana. Dari pukul 10 hingga 11. Setelah selesai aku meminta isteriku menghantar MMS buah dada dia yang dipancut air mani Khairul.
*1 MMS received*

Aku membuka gambar itu dan hampir terpancut aku melihat isteriku masih bertudung bawal, bergambar topless berduaan sambil tersenyum dengan Khairul. Merah2 buah dada isteriku dalam gambar itu. Pasti puas Khairul kerjakan. Khairul memang lelaki yang bertuah. Aku lihat Khairul ni tidak la kacak pun, dia berkulit gelap, tapi jenis badan besar dan tinggi. Kote pun gemuk dan panjang, tu sebab bini ku suka.

Keesokan hari nya, hari majlis perkahwinan. Aku mengarahkan Suhana supaya pulang terus apabila selesai makeup pengantin. Tiada lagi seks dengan Khairul! aku cukup jelous sebenarnya. At least aku mesti berada di sana jika mereka have seks lagi. Aku pun agak busy di pejabat hari tu, jadi seharian memang aku tak SMS Suhana.

Suhana tiba di rumahku KL sekitar jam 8 malam. Agak lambat. Sebab selalunya kerja selesai jam 2 petang, jadi 5 petang patut sudah tiba.
Malam tu selepas kami selesai mandi dan dinner, sekitar jam 10 malam, ketika menonton tv aku cuba berbicara soal Khairul. Aku mahu Suhana ceritakan secara terperinci bagaimana dia boleh have seks dengan Khairul di dalam kereta.
Sue: Mula2 Sue SMS Khairul kata nak jumpa, di simpang jalan. Sue naik kereta Sue, dia naik kereta dia. Sampai di simpang, Khairul suruh Sue follow kereta dia. Sampai di sebuah restoran makanan, Sue parking and naik kereta dia..
Aku: Kereta dia tinted ke? Kereta apa
Sue: Kereta dia fully tinted kereta macam van MPV, memang betul2 gelap. Kami parking di sebuah shopping mall terbiar.. Khairul fuck Sue kat situ.
Masa ni Sue start blowjob aku.
Aku: oh. Jadi tadi kenapa balik lambat? Khairul fuck lagi?
Sue: Eh..takdelah abang, kan abang dah larang. Sue tak buat la.. Tapi Khairul asyik raba badan Sue je bila ada peluang. Pervert dia tu.
Aku: Raba? raba kat mana?
Sue: Raba and picit ramas breast Sue, dry humping, ramas bontot. Pantang takde orang pandang, dia buat.
Aku: Sayang dah lama kenal Khairul?
Sue: Khairul tu tinggal 1 kejiranan dengan Lili. Dulu masa program anak angkat, Khairul kawan dengan Sue sebab Sue rapat dengan Lili. Khairul tu bf Lili. Khairul memang suka tenung breast Sue sejak masa ni lagi. Program anak angkat tu 2 minggu aje, tapi kami keep contact. Khairul asyik minta Sue jadi kakak angkat dia, jadi Sue terima la Khairul dengan Lili jadi adik angkat.
Aku: Bertuah Khairul dapat fuck kakak angkat dia.
Sue: Abang lagi bertuah, boleh fuck Sue hari hari. Khairul dapat sekali jer.
Aku: Sedap tak Khairul fuck?
Sue: Sedap sangat bang..urmmm…Kote dia panjang macam dildo ni..
Sambil menjolok2 dildo ke cipapnya.
Aku stim sangat dengar ceritu Sue malam tu aku fuck isteriku kuat2. Tapi aku takkan pancut sehingga aku lihat sendiri bagaimana Khairul men fuck isteri ku.

2 ulasan:

kancilemas berkata...

ada sambungan

Ibu Anita berkata...

Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang Ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno: +62852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
UNTUK LENGKAP SILAHKAN KLIK-> PESUGIHAN TOGEL DAN PELARI USAHA