Ahad, 17 Mei 2015

Orang Gajiku Isteriku

Aku seorg peniaga warong mkn.. Jadi dah tentulah aku ni ada pekeja.. Ada seorg minah indon ni baru mula keje dgn aku kira2 2 minggu je.. Mula2 tu aku biasa je dgn dia, mcm majikan dgn pekeja.. Tapi makin hari makin aku geram tgk bontot dia yg gebu tu..

 So aku pun dtgla akal jahat.. Aku ckp kat dia arini dia kena ikut aku pegi pasar beli barang2 nak meniaga, dia pun setuju, yela kena la dgr ckp majikan.. Balik je dari pasar aku bagitau dia yang aku sakit perut, ani.. Kita singgah rumah saya sebentar ye, saya tak sedap perutla.. 'iye pak' jawab ani.. Sampai je rumah terus aku pelawa ani masuk, 'buatla mcm biasa kataku, jgn segan2' .. Aku pun apalagi terus ke bilik air buang apa yang patut dulu.. Kemudian aku buat2 terjatuh dan menjerit "aduh!!!".. Ani terus berlari ke bilik air untuk melihat apa yang dah jadi.. 'Aduh pak.. Napain?!.. Licin kataku..

  Lalu ani pun hulurkan tangan utk membantu aku bangun.. Tak semena mena, towel aku terus terburai.. ""Opss.. Ani ternampak pelirku dan terus lepaskan tanganku.. Aku cepat2 menangkap tgn ani.. Dia palingkan muka, pelahan lahan aku pegang dagu dia dan berkata.." nggak apa2 in.. Kok malu sama abg?.. Ani diam je.. Aku pun terus pimpin tangan ani ke batang pelirku yang dah mencanak dari tadi.. Pelahan2 ani pegang dan urut2 manja batang aku.. Puh.. Sedap gile!!
 Aku pun capai nonok ani dan gosok slow2.. Aku seluk ke dalam, dah berair dah minah ni,. Aku pusingkan badan ani dan lucutkan seluar dia.. Aku suruh ani membongkok sikit sambil pegang kerusi, puh!! Montok beb bontot dia.. Aku kepakkan daging bontot dia, terserlahlah lubang dubur dia yang berwarna cokla kehitaman tu, terus aku jilat mcm kucing kelaparan, bedengus2 uuhhh..uuhhh.. Dari mulut ani.."sedap?" tanyaku pada ani.. Dia menoleh, dan berkata.. 'ayuh bang.. Masuk kan saja kontolmu dlm pepek ku'.. Aku pun bangun, betulkan posisi, terus aku tusuk pepek dia dgn skali tujah.. Auuw.. Pelahan bang.. Kata ani..

 Aku sorong tarik lebih kurang 5minit pastu aku stop, aku letak airliur aku sikit kat lubang dubor dia dan masukan jari telunjuk aku.. Skrg aku sambung pam puki dia sambil jari aku pun bergerak sama.. Bila aku pasti burit dia dah betol2 licin, aku cabutkan batang aku dan berkata pada ani.."ani jangan kemutkan lubang burit ani ye, abg nak masukan btg abg dlm bontot ani..

 Dia mengangguk je.. Plahan2 aku sodok burit dia.. Pehh.. Ketat beb!! Baru dua tiga kali celup terus aku rasa mcm nak pancut.. Aku cabut batang aku aku dan tarik badan ani pusing menghadap aku.. Cepat2 aku suapkan batang aku ke mulut ani, dia pun dgn lahapnya mengolom btg aku yang bercampur dgn air burit dia tadi.. ..crett..crett..crett.. Ter pancut airmani aku dlm mulut ani.. Yang bestnya, dia telan semua airmani aku sambil jilat saki baki air yang ada kat batang aku tu..
 Sejak dari hari tu, hari2 ani ikut aku g pasar.. Puas2.. Aku dah anggap ani mcm bini aku.. Oh.. Org gajiku isteriku..

Tiada ulasan: