Isnin, 6 April 2015

Pak Abu dan Aliza

Pak Abu dah lama memendam rasa pada Aliza, kawan baik anaknya, Mona. Memang setiap hujung minggu Aliza atau lebih manja dipanggil Za itu melepak di rumahnya, bosan dengan kenakalan adik-adiknya yang masih kecil.

Walaupun baru berumur 16 tahun, Za memang telah cukup matang dan menyelerakan. Kadang-kadang Pak Abu mengendap Za mandi di bilik air rumahnya. Memang nafsu Pak Abu sudah betul-betul membuak.

Hal yang saya alami ini terjadi sekitar 8 tahun lalu. Pada saat itu hari Sabtu ni, sebab isterinya kena ke Pekan, ada appointment dengan doktor. Pada pagi itu, diumpannya Mona untuk menemani isterinya berbekalkan RM50. Mona dengan senang hati, menurut arahan bapanya menemani ibunya ke Pekan.

Belum pukul 9:00 pagi, kelibat Za dah kelihatan. Pak Abu menunggu dengan berdebar-debar di beranda rumah.

“Hai, Pak Cik....”, Za menyapa.

Belum sempat menjawap, Za dah hilang ke dalam bilik Mona.
Sempat jugak Pak Abu menjeling lenggang lengguk dan punggung Za yang akan diayaknya sebentar lagi. Tanpa membuang masa, Pak Abu terus meluru ke bilik Mona. Dengan pintu yang ternganga, dilihat Za sedang duduk dibirai katil sambil membaca majalah.

“Za, Mona dengan Mak Cik pegi Pekan. Petang baru balik. Dia pesan, suruh tunggu sampai dia balik.”, Pak Abu bersuara dari muka pintu.
“Baiklah, Pak Cik.” Za menjawab.
“Za, boleh Pak Cik beritahu Za satu perkara? Za jangan marah, tau...….”, Pak Abu mula mengajak Za bersembang.

“Eh…. Apa dia Pak Cik?”, Za sedikit terkejut.
“Pak Cik rasa, ada makhluk halus dalam badan Za. Pak Cik dapat rasa.” Pak Abu terus cuba memerangkap Za.

“Betul ke Pak Cik? Apa perlu Za buat?” Za bersuara cemas.
“Jangan risau, Za. InsyaAllah Pak Cik boleh tolong..” Ternyata perangkap Pak Abu sudah mengena.
“Tolonglah Za, Pak Cik!”, Za merayu.
“Za tunggu kat sini kejap.” Pak Abu bers
uara. Pak Abu terus hilang ke dalam bilik tidurnya.
Tiga minit kemudian, dia keluar membawa kain lepas bewarna kuning and sehelai tuala, lalu menghulurkan kepada Za.

“Za mandi dulu. Sabun bersih-bersih. Sebelum lap, bilas dengan air dalam baldi biru yang Pak Cik dah jampi. Pakai kain ni. Senang sikit nak urut.” Pak Abu memberi arahan kepada Za.
“Baiklah Pak Cik.” Za menurut, langsung tidak mengesyaki perangkap Pak Abu yang sentiasa berkopiah itu.

Pak Abu menunggu Za mandi sampai memegang zakarnya yang masih menegang dari tadi. Tak lama kemudian, Za keluar, memakai kain lepas kuning yang diberi Pak Abu, sambil melilit bahagian atas tubuhnya dengan tuala.

“Eh…. Pak Cik……”, Za terkejut mendapati Pak Abu ada di bilik itu sambil mengemas katil bujangnya.

“Za, nak berubat tak perlu malu. Lagipun , bukannya ada orang. Cuma Pak Cik yang dah kerepot ni”’ Pak Abu tersengih, sambil menghampiri Za dan membuka tuala yang membaluti bahagian atas tubuh Za.

Za tersipu-sipu sambil menyilangkan tangannya menutup di bahagian atas dadanya. Pak Abu menelan air liur melihat bahagian atas tubuh Za yang putih gebu kemerah-merahan itu. Sedikit pun tidak ada parut dan calar. Kalau diikutkan nafsunya, mau aje dia menerkam ke arah Za yang hanya memakai kain batik lepas itu, tapi masih dapat dikawalnya lagi.

“Za baring, Za….” Pak Abu bersuara sambil menepuk bantal di hujung katilnya.
Za dengan ragu-ragu, menurut arahan Pak Abu, perlahan-lahan baring, seperti yang diarahkan. Setelah Za baring, Pak Abu mengajak Za berborak-borak, pasal pelajaran, sekolah, keluarga, dan macam-macam. Pak Abu seorang yang peramah dan cepat mesra. Tidak hairanlah dalam masa lima minit, Za sudah boleh rileks dan tidak malu lagi walaupun hanya berkemban sahaja di hadapan lelaki tua itu. Setelah melihat Za benar-benar selesa, Pak Abu mula bertindak.

“Za, kita mula sekarang, ye….”, Pak Abu mula memainkan peranannya.
“Emmmmmm…….” Za menjawab, lemah.
“Za, Pak Cik nak hembus dulu telinga Za, bagi benda tu keluar….”, Pak Abu meminta izin.
“Baiklah, Pak Cik.” Za tidak membantah.

Perlahan-lahan Pak Abu duduk di kepala katil, sambil merapatkan mulutnya ke telinga Za. Dihembusnya telinga Za.

“Pak Cik… geli…..” Terangkat kepala Za menahan geli, bercampur nikmat. Pak Abu meneruskan peranannya merangsang nafsu anak gadis 16 tahun itu. Dihembusnya berkali-kali, sambil dihisapnya cuping telinga Za. Za mengerang menahan geli dan nikmat. Pak Abu terus merangsang nafsu anak dara sunti itu dengan menjilat tengkuk Za.

“Pak Cik…. Dah…. Za tak tahan… geli…..”, suara Za tertahan-tahan menahan nikmat, namun tindakannya tidak sedikit pun menunjukkan tanda bantahan. Lima minit Pak Abu memainkan peranannya. Mata Za sudah tertutup rapat menahan kenikmatan.

Tanpa Za sedari, Pak Abu melucutkan kain lepas Za, mendedahkan kedua-kedua buah dada Za yang tegang. Puting pinknya terjojol tanda keghairahan. Terbeliak bijik mata Pak Abu melihat kecantikan buah dada Za. Seumur hidupnya, dah ramai anak gadis yang telah dia bogelkan, tidak pernah dia melihat buah dada secantik itu.

“Za…. Pak Cik nak sedut pulak bagi dia keluar,” suara Pak Abu tersekat-sekat menahan nafsunya.
“Emmmm……” Za bersuara lemah, tidak memahami tindakan Pak Abu seterusnya.
“Pak Cik….. Jangannnnnn…………..”, Za menjerit kecil bila mendapati buah dadanya dihisap oleh lelaki tua itu. Dia cuba menolak kepala Pak Abu yang terus menghisap putingnya.
“Za…. Pak Cik nak sedut benda tu keluar je……” Pak Abu bersuara sambil mulutnya terus memamah puting pink yang terlalu sensitif itu.

Za yang tidak lagi dapat menahan kegelian dan kenikmatan itu, hanya mampu mengerang. Tangannya menarik-narik rambut putih Pak Abu yang cukup berpengalaman merangsang wanita, terutama anak dara seperti Za yang pantang disentuh. Sambil menjilat, tangannya menggentel-gentel puting Za yang sebelah lagi. Lama jugak orang tua itu menyonyot dan menggentel puting Za…..
Tangan Pak Abu mula mencari sasarannya….. tiga segi emas milik Za….

“Dah keluar ke belum, Za?”, Pak Abu bertanya sambil menelan air liur.
“Ke..luar…. Keluar apa, Pak Cik?” Za bersuara menahan ghairah.

Serentak dengan itu, tangan Pak Abu terus menyentuh lubang pantat Za yang telah banjir. Bagai terkena kejutan elektrik, punggung Za terangkat, merasakan kenikamatan yang begitu sensasi.

“Pak Cik…. Ahhhh….. apa ni….? Jangan kat situ…..,” Za cuba menghalang sambil tangannya memegang tangan Pak Abu yang mula menyelusuri belahan pantatnya, turun naik.
“Za…. Pak Cik nak check benda tu dah keluar ke belum…..” Jelas Pak Abu sambil tangannya makin pantas menyelusuri alur Za turun naik.

Tangan Za makin kuat mencengkam tangan Pak Abu, sitambah dengan perasaan kenikmatan yang tidak terhingga. Nafas Za makin tidak keruan, dirasakan oleh Pak Abu yang masih belum puas menghisap puting kecil Za. Punggung Za juga makin laju turun naik seirama dengan gerakan jari Pak Abu dialur basah Za.

“Ahhhhh……… Pak Cikkkkkk……..” tanpa disedari terkeluar satu erangan panjang dari Za, sambil menggenggam erat tangan Pak Abu yang menggentel kelentitnya.

Serentak dengan itu, Pak Abu bangun dan cuba melucutkan sisa-sisa kain lepas Za yang telah terlondeh sampai ke pusat.

“Pak Cik nak buat apa ni?????” Za bersuara cemas sambil cuba membetulkan kain lepasnya, namun sudah terlambat. Dia kini terbogel, tanpa Seurat benangpun.

“Pak Cik, jangan Pak Cik! Jangan”, Za merayu sambil menangis. Tangannya menukup kemaluan dan buah dadanya yang jelas kemerahan digomol Pak Abu sebentar tadi.
“Za, main dengan Pak Cik, Za. Pak Cik dah tak tahan ni…..” Pak Abu bersuara sambil tangannya membuka butang bajunya dengan pantas.

“Za tak nak, Pak Cik. Jangan……”, Za merintih, namun sudah terlambat. Pak Abu yang sudah berbogel tanpa seurat benang itu terus merebahkan badannya di atas tubuh gebu Za yang tidak sempat bertindak.

“Pak Cik, Jangannnnnnnnnn……..” Za menjerit sambil meronta di dalam pelukan dan gomolan Pak Abu. Mereka berguling-guling di atas katil bujang Pak Abu yang ternyata begitu berpengalaman meragut dara anak gadis belasan tahun. Sambil mulutnya menggigit dan menjilat telinga Za, dia memposisikan tubuhnya di atas, dan Za tidak dapat bertindak bebas ditindih oleh tubuh tua dan kurus Pak Abu.

Za makin kuat teresak-esak bila Pak Abu berjaya menguakkan kedua-kedua kaki Za. Zakarnya betul-betul diarahkan ke alur Za yang masih lagi ditutup tangannya, sebagai pertahan terakhir gadis itu.
Pengalaman orang tua itu dengan mudah dapat menewaskan Za. Dengan serangan ke telinga, tengkuk dan buah dada Za, Za kembali khayal dan terangsang. Dengan pantas, tangan Za dapat dialihkan, dan zakar Pak Abu susah diposisikan betul-betul di alur pantat Za tanpa ada apa-apa lagi yang memisahkan di antara keduanya.

Za semakin terangsang bila Pak Abu mula menggeselkan zakarnya yang besar berurat dan berbulu lebat itu ke alur dan kelentit Za. Pak Abu merasakan zakarnya semakin panas dan lembab dari rembesan air pantat Za. Punggung Za juga turut turun naik perlahan seirama dengan gerakan geselan zakar Pak Abu.

“Kita main ye, Sayang….”, Pak Abu mengangkat kepalanya dan menoleh ke arah Za. Ternyata Za langsung tidak menyahut. Anak gadis itu sudah betul-betul hanyut. Matanya kuyu, dan tidak kelihatan lagi mata hitamnya, walaupun ada sisa-sisa airmata yang mengalir di pipinya. Mukanya jelas menggambarkan keghairahan yang teramat.

Pak Abu menguakkan lagi kaki Za dan meletakkan lututnya di bawah peha Za. Dia bangun duduk untuk menyaksikan saat yang yang bersejarah itu. Ditenungnya pantat Za yang bersentuh rapat dengan zakarnya. Ternyata pantat Za terkantup rapat, dan warna pink jelas menunjukkan pantat itu belum pernah dijamah sesiapa. Bulu-bulu halus baru sahaja hendak belajar tumbuh di bahagian atasnya. Ternyata dengan melihat sahaja sudah membuatkan Pak Abu menitiskan air liur. Za masih lagi khayal dibuai seribu kenikmatan yang belum pernah dinikmatinya.

Perlahan-lahan Pak Abu menyorong zakarnya masuk ke dalam pantat Za yang sudah basah kuyup dan sedikit ternganga. Dia berhenti seketika apabila kepala zakarnya sudah ditelan oleh pantat ketat anak dara itu. Dia menarik dan menekan perlahan-lahan, namun hanya setakat kepalanya sahaja.
“Ahhhhh……………”, Za mula mengerang kenikmatan.

“Uhhhh….. sedapnya…….”, Pak Abu menjerit kecil, serentak dengan itu merodokkan zakarnya hingga ke pangkal, dan merebahkan tubuhnya di atas anak dara itu.

“Aduh….. sakitnya!!!!” Za tersentak kesakitan bercampur kenikmatan dengan sodokan Pak Abu. Pak Abu membiarkan zakarnya terbenam di dalam pantat Za seketika. Dia melihat Za mengerut menahan kesakitan. Mulutnya mula berfungsi menjilat telinga dan tengkuk Za untuk merangsangkan Za kembali. Tangannya diraba ke arah pantat Za untuk memastikan kedaraan Za.

“Hmmmmm…….” Pak Abu tersenyum puas setelah pasti dapat merenggut dara Za. Sementara itu, zakarnya masih tertanam di dasar pantat Za. Masih tiada gerakan turun naik dari Pak Abu.
Kesakitan Za makin berkurangan. Rangsangan Pak Abu ke atas telinga dan tengkuknya betul-betul berkesan. Tusukan zakar Pak Abu ke dasar pantatnya betul-betul mengkhayalkan. Pantatnya rasa penuh, padat dan denyutan zakar Pak Abu membuatkannya hilang kawalan. Tanpa disedari, dirangkulnya punggung Pak Abu dan digoyangkan punggungnya, seakan-akan memberi isyarat kepada Pak Abu supaya memulakan aksi sorong tarik.

“Za, sedap tak main dengan Abang?” bisik Pak Abu sambil membisikkan ke telinga Za.
Za diam. Masih tersipu-sipu, dan melepaskan rangkulannya ke punggung Pak Abu. Melihat reaksi itu, Pak Abu mengeraskan zakarnya, kesan denyutan yang membuatkan Za hilang rasa malunya sama sekali.

“Pak Ciiiikkkkkk…………arghhhhhh…..” Serentak dengan erangan panjang, Za lantas memaut kemas punggung Pak Abu, meminta diteruskan pelayaran. Kemutan dan kekekatan pantat Za membuat Pak Abu hilang pertimbangan. Aksi sorong-tarik segera dimulakan. Pak Abu hayun sampai santak, dirodok laju, dan perlahan-lahan tarik…. Rodok lagi…. Tarik….. dan seterusnya.

Arggghhhhh…… emmmmm….. Pak Cik, sssseee….seeee….dapnya……” Za meracau tidak keruan. Kenikmatan yang ditawarkan Pak Abu membuatkan dia betul-betul hilang pertimbangan. Tiada lagi rasa malu….. Bukan setakat tangan, kakinya ditaut rapat ke mulut Pak Abu. Mulutnya menggigit bibir dan tengkuk Pak Abu menahan kinikmatan yang tiada taranya.

“Za, sedap tak pelir Abang?” Pak Abu berkomunikasi lucah dengan Za sampai menghayunkan zakarnya laju-laju.

“Ahhhh….. sedap bang, ohhhh…sedapnya”, Jawab Za, meracau…..
“Za nak rasa pelir Abang lagi lepas ni????” Pak Abu terus memancing sambil membuat sodokan santak.
“Nak, Bang, nak….. ahhhhh”

Mereka terus bertarung kira-kira 15 minit. Za telah 3 kali klimaks, sebab Pak Abu memuntahkan maninya ke dalam pantat Za. Pak Abu tersadai di atas perut Zi beberapa ketika dengan membiarkan pelirnya berendam dalam pantat Za sampai lembik.

Za yang kepenatan terbaring kaku tanpa seurat benang pun di samping lelaki tua yang setua datuknya. Jelas terpandang perbezaan seorang gadis remaja putih kemerahan sedang berbaring di atas badan seorang lelaki tua berkulit hitam berkedut, namun kenikmatan seks tidak mengenal paras rupa dan usia.

Mereka terlelap seketika, sebelum Pak Abu merasa zakarnya diuli oleh sebuah tangan yang lembut dan hangat. Ternyata Za telah ketagih terkena pelir Pak Abu.

Tiada ulasan: