Isnin, 6 April 2015

Kisah Kami Part 2

berada dalam dakapan fiq membuatkan i rasa sungguh bahagia.2 tahun sendirian membuatkan i mendambakan belaian seorang lelaki.pada i fiq adalah pilihan yang tepat.melihat rupa yang kacak dan tubuh yang tegap,i tahu fiq mampu memberikan kepuasan kepada i.
 suasana di tepi pantai itu sudah sunyi sepi.

 "fiq,jom balik....sejuk la kat sini..."kata i.kami bangun dan menuju ke chalet.bilik kami yang bersebelahan memudahkan kami kemana sahaja.fiq menunggu sehingga i membuka pintu bilik.
 "fiq..."panggil i apabila fiq mahu membuka pintu biliknya
 "fiq....i sunyi...boleh temankan i...?"tanya i perlahan

 "apa sahaja untukmu sayang..."jawab fiq memeluk pinggang i.i memimpin tangan fiq masuk kedalam bilik.

 "wati...sejak kenal u i mula rasa sunyi,kosong...bosan hidup sendiri....i perlukan u dalam hidup i..."kata fiq memeluk rapat pinggang i
 " i pun....i perlukan seorang lelaki untuk bersama i.untuk menemani malam i...."jawab i.kami bertentangan mata.

 kami berkucupan penuh mesra.fiq mengucup bibir i dengan lembut dan penuh nafsu.i yang sudah lama kegersangan menerima semuanya dengan penuh nikmat.lama kami berkucupan sambil berdiri.nafsu dan keinginan telah memenuhi segenap ruang dalam diri i dan fiq.fiq sangat rakus menucup dan menghisap bibir i sehingga i rasa seperti hampir lemas.

 penat berdiri fiq mendudukkan i dan kami kembali berkucupan.perlahan bibir fiq turun keleher i.i dapat rasakan tiada seinci pun leher i tidah di jilat fiq.dalam kegelian i semakin mahukan sentuhan asmara fiq.

 "aaaahhh....aaahhh....uuuhhh.."dengus i apabila fiq meramas buah dada i.i membuka baju fiq.selepas itu i membuka seluar fiq dan fiq memberi kerjasama.kini fiq hanya berseluar dalam sahaj.oh!...i rasa berdebar apabila fiq menggosokkan batangnya yang keras itu ke pepet I.

 fiq membuka butang blous i dan melondehkan skirt i ke bawah.melihat i yang hanya bercoli dan berseluar dalam fiq semakin bernafsu.sentuhan kulit i dan fiq membuatkan i semakin tidak sabar.fiq membaringkan i di atas katil.kami kembali berkucupan sambil tanganya meramas2 buah dada i.tidak puas dengan itu,fiq membuka coli dan melondehkan seluar dalam i.
 dengan rakus fiq menghisap puting i.

 "ooohhh...ooohhhh..aaaahhh....uuuuhhh..."keluh i menerima hisapan nikmat fiq.seluruh sendi i lemah.kenkmatan meresap keseluruh tubuh i.

 "ooohhh...aaahh...mmmm...uusshhh..."keluh i lagi apabila fiq menjilat dan menghisap kedua2 puting i.dari kanan ke kiri dan dari kiri kekanan.....i semakin kelemasan..tangan fiq tidak duduk diam.sekejap menggentel puting.sekejap meramas payudara.dan kemudian menggentel kelentit i.
 "fiiiqq....ooooohhh...aaaahhh....fiiqqq.....wati naaaakkk....."rengek i.fiq tidak memperdulikan rengekan i.

 "fiiiiqqq....mmmm...uuuhhh....fiiiqq...masuk la cepat...i naaakkk...."rengek i lagi.
 fiq menggosokkan batangnya ke kelentit i.

 "uuuhhhh....oohhhh..."keluh i lagi.perlahan fiq menehan batangnya masuk kedalam lurah nikmat i.
 "ooohhhh..."dengus fiq sambil menarik bafas panjang.fiq terus menekan2 batangnya.i dapat rasa batang fik sudah hampir dapat masuk ke dalam lurah nikmat i.i memejamkan mata menahan perit dan ngilu akibat tojahan batang fiq

 "ooohhh...aaahhh...fiiqqq...."keluh i panjang
 "susah nak masuk...macam anak dara..."bisik fiq ketelinga i.i hanya senyum manja kepada fiq.kami berkucupan penuh nafsu sambil fiq menekan2 batang nikmatnya.setelah beberapa kali mencuba...
 "aaahhh...aaahhh...ooohhh....fiiqqq...aaahhh..."keluh i agak kuat kerana batang fiq telah tenggelam kedalam lurah nikmat i.fiq merebahkan badannya ke atas badan i.

 "ooohhh....sedapnya...."dengus fiq.fiq menarik batangnya perlahan dan membenamkan kembalu kedalam lurah nikmat i.batang nikmat fiq semakin gagah untuk bertempur.dari perlahan fiq melajukan tojahan dan i hanya menerima dan menahan kenikmatan yang amat sangat itu.keluhan dan dengusan kami memenuhi ruang bilik itu.

 "aaahh...ooohh..yyaaaa...yyaaaa....sedap fiiqq...aaahhhaaa..."rintih i panjang.rintihan dan keluhan i seiring dengan hentakan dan tojahan batang nikmat fiq.

 berpeluh i menahan nikmat yang di beri oleh fiq walupun penghawa dingin terpasang di dalam bilik ini.entah berapa kali i klimaks.setiap kali itu jugafiq membenamkan batang nikmatnya dalam2 kedalam lurah nikmat i.sehingga i rasa seperti batang nikmat fiq itu menyentuh seluruh kawasan lurah nikmat i.sesekali batang nikmat fiq menyentuh sesuatu didalam lubang nikmat i dan i memeluk fiq kuat2.

 "sedap ffiiqq...aaahh...aahhh...ffiiqqq....ooohhh....yyaaaa.....yyaaa....mmmmm...."rengek i apabila fiq melajukan hentakannya.

 "aahhh...aahhh....oohhh..."dengus fiq dengan nafas keras.batang nikmat fiq i rasa seperti belon yang mahu pecah.bergoyang2 tubuh i menerima hentakan batang nikmat fiq.fiq sudah tidak tentu arah.i pula sudah keletihan dan hanya mengikut goyangan fiq.

 "aaahhh...aaahhh....aaaaahhhhhhh.......aaaarrgghhhhhhhh......"keluh fiq dengan kuat dan serentak dengan itu fiq menarik keluar batang nikmatnya dari dalam lubang nikmat i.serentak dengan itu jugak fiq memancutkan air nikmatnya ke atas perut i.i hanya menerima sambil melihat wajah fiq yang sedang menikmati kenikmatan seks yang hebat.i mengelap air nikmat fiq dengan tisu.fiq merebahkan badannya di sebelah i.i memeluk fiq dan baring di lengannya.

 "ooohhh...sedapnya....thanx sayang....setelah 4 tahun,malam ni i dapat semula......."bisik fiq.
 "u hebat darling....."kata i pada fiq.
 "nak lagi?"tanya fiq.i menganggukkan kepala dan tersenyum pada fiq.
 "kita kawin cepat2,kita tinggal sama2....tiap hari kita boleh macam ni."kata fiq
 "tapi esok i dah kena balik KL"balas i memeluk dada fiq
 "kita uruskan cepat2.kalau boleh bulan depan kita kawin....."i taknak u duduk jauh2 dari i...."kata fiq mencium bibir i.kami berkucupan dan memeluk erat

 "sayang.....jangan tinggalkan i....u nak i call kamarul mintak u stay lama sikit kat sini?"tanya fiq
 "oh...no....keje i banyak yang belum siap.i kena balik jugak esok.flight i pukul 10 pagi tau..."kata i
 "no...i tak benarkan u naik flight.i akan hantar u ke KL sayang....don't worry.....mulai hari ni i akan sentiasa berulang alik ke sana sehingga u i dapat bawak balik ke sini...."kata fiq.

 kami tidur menjelang jam 3 pagi.kalau ikutkan nafsu entah berapa round game kami malam tu tapi fiq tak mahu tergesa2.kata fiq cukuplah sekali dia melempiaskan keinginannya.kami kena bersabar sehingga malam pertama kami nanti.i sangat bahagia dan bangga denga fiq.pada i dia lelaki yang baik dan jujur mahu mengahwini I.

 2 bulan berlau...fiq berulang alik ke KL hampir setiap minggu tanpa drivernya.setiap minggu kami akan meluangkan masa bersama.walaupun nafsu dan keinginan membuak2 dalam hati kami tapi kami cuba menahannya.untuk melepaskan rindu kami sekadar berkucupan dan ringan2 sahaja.

 sekarang i dan fiq menunggu hari untuk mengakhiri penantian kami itu.valentine's day nanti kami akan disatukan dan i sangat tidak sabar menunggu tarikh itu......
 miss love...nantikan kisah kami selepas ini....

MISS LOVE

Tiada ulasan: