Sabtu, 4 April 2015

Cerita Lucah Daniea Ku Sayang

Setelah sekian lama aku tinggal bersama family, tiba masenya aku teringin keluar untuk hidup berdikari. Teringin nak duduk bujang.So, setelah puas mencari, akhirnya aku diterima untuk 'hidup bersama' dengan beberapa budak bujang di satu kawasan perumahan.

Dari sini aku belajar camne hidup sendiri, makan sendiri, basuh baju sendiri, tidur sendiri dan macam-macam lagi sendirilah. Setelah hampir 2bulan duduk bujang, akhirnya aku dapat gak biasakan diri. Cuma, bile malam makin lewat nafsu aku dah pandai meng'gersang'. Apatahlagi bile mengenangkan batang aku ni yang dah pernah 'merase' havin sex, kadang-kadang sampai teringin benor nak rase lagi. hehe

Malam tu aku rajin membelek-belek handphone dan terlihat satu nombor yang dah agak lama tak dail dan tanya khabar, nombor telifon DANIEA. Budak liar yang pernah aku kenal suatu mase dulu. Perkenalan yang pada mulanya saje2 akhirnya kami berdua rapat dan selalu berkongsi hobi yang sama.

Pernah kami berdua merancang untuk joging bersama, setelah hampir 7-8 kali plan barulah menjadi realiti. Waktu tu aku mula-mula dapat kelepasan naik kereta. Kebetulan hari itu kereta free takde orang guna. So, pagi tu aku plan untuk jog sme2 Daniea di suatu tempat..Setelah kereta aku start, lalu...

"you..jadi x? i tunggu kat tepi jalan tempat bese ea.." Terpampang sms penting dari Daniea.
"ok dear..otw ni.." Aku balas pendek. Fokus aku hanya pada jalan. Aku nak sangat cepat sampai. Peluang camni bukan selalu dapat.

Setibanya aku di tempat yang dijanjikan, sayup-sayup kelihatan susuk tubuh montok Daniea sudah sedia menunggu. Setelah membuka pintu, Daniea segera masuk.

"Kita nak joging katne ni u? tempat bese?" terpacul soalan dari bibir mungil si Daniea.
"Yup dear, takyah susah-susah fikir.." Aku menjawab tenang.

Kami terus menuju ke tempat yang dirancang. Sesampainya di situ, aku mula warm-up. Daniea hanya memerhatikan aku. Tak tau apa agaknya yang difikirkannya.

Aku mula berlari kecil, manakala Daniea hanya berjalan bersahaja. Sepanjang di situ, aku sorang je yang jenuh berjogging. Daniea sekadar berpeluh kerana berjalan. Tidak lama selepas itu, kami merancang untuk pulang. Bukan pulang terus ke rumah, bahkan aku membawa Daniea 'lepak' kat rumah aku pagi tu.

Ye..itu semua telah kami rancang awal. Family aku sume dah keluar bekerja. Kesempatan berduaan dengan Daniea dah lama aku cari. Akhirnya pagi itu menjadi. Sesampai di rumah, aku menghidangkan sarapan untuk kami berdua. Daniea ok je.

"hai u, minum ape pepagi camni tu.."
"Ape lagi u..alicafe r..biar sihat dan kuat!"Tetiba kami terdiam. Daniea menjeling manja. Aku tersengih lebar.
"Ooo..yeke ni 'kuat'..hehe.." Daniea tersenyum sinis. Aku tersipu-sipu. Aku faham apa yang Daniea maksudkan. Aku yang malu sendiri. Takkan malu sampai ke sudah beb..So..

"Eh..tak caye ke? jom try..huhu.."Aku menjawab sambil menjeling nakal. Daniea pula tersipu-sipu. Alahai..geram pulak aku hehe

Aku mula duduk dekat pada Daniea. Daniea masih lagi tunduk tersipu-sipu.

"so..betul ke kuat ni..jom..hehe"Daniea menjawab sambil menjeling nakal. Aku tak lagi menjawab. Dengan perlahan-lahan aku mendekatkan badan dan cuba mendukung Daniea. Daniea membiarkan sahaja diperlakukan begitu. Bila Daniea mula meraba dada aku yang sedikit berbulu ni, batang aku tetiba terpacak. Aduhh sial!

Aku terus mendukung Daniea masuk ke dalam bilik. Setelah aku membaringkan Daniea, aku terus menerkamnya dan kami bercemolot. Kali ni aku cemolot agak lama. Biaselah aku kalau dapat yang 'memenuhi selera' ni memang lame sket nak lepas. Maknanya, nak tau aku selera ke tak, tengok time cemolot. Kalau lama, sahlah memang 'selera' huhu

Aku terus memainkan peranan. seluruh tubuh daniea aku teroka. Bajunya dah lama aku 'telanjang'kan. Batang aku yang dah lama meronta-ronta untuk keluar akhirnya aku lepaskan.
Dah tak tunggu lama, Daniea aku kangkangkan. Dengan rakus aku mula menyorongkan batangku masuk ke dalam cipap Daniea yang sedia basah tadi.

"erhhh..you..hmmm mmm" Sesekali suara manje Daniea kedengaran. Aku dah terdiam dari tadi menahan sedap.

"Errrhhh.."Aku menarik keluar batangku. Aku dah terpancut. Puas aku tahan tapi terlepas juga. Setelah beberapa ketika, tidak lama kemudian aku sedar batang aku masih 'kajung' walaupun dah pancut. melihatkan Daniea masih tidak sedar ke'pancut'an aku, sekali lagi aku sorongkan batangku masuk ke cipapnya. Ahhhh sedapnye..

Kali kedua menghenjut selepas terpancut rupanya tidak mengecewakanku. Rasanya tidak seperti mula tadi. batangku kurang sedikit sensitif rasa nak pancut lagi. Ini peluang baik. Kali ini henjutan ini rasa lebih nikmat berbanding tadi. Aku henjut lebih laju berbanding tadi. Yang pasti Daniea tak henti-henti merengek kesedapan.

Setelah hampir 25 minit kami 'belayar', aku mula mengelinjang semula nak terpancut. kali ini cukup di sedari Daniea. Daniea pandai bersedia. Setelah aku henjut labih laju kali ini, aku terase nak terpancut dan segera menarik keluar batangku dari cipap Daniea.

"erhhh ahhh ahhhhhh..." Aku terpancut. Banyak air yang keluar berbanding yang tadi. Habis semuanya melimpah di atas tetek Daniea. Daniea hanya tersenyum kepuasan.

Sekali lagi aku sedar, batang aku masih 'kajung'. Aku menarik Daniea ke bilik air untuk mandi bersamaku. Puas batang aku di'gomoli' daniea. Kami berdua telanjang bulat sambil mandi. Batang aku tetap 'kajung' bile melihat tubuh montok Daniea. Rasenya nak menghenjut lagi.

Bile tengok jam, aku mematikan niat untuk meneruskan hayunan. Itulah pengalaman pertama aku menikmati seks dengan Daniea..Malam ini aku terbayang kenangan itu. So aku bercadang untuk 'belayar' lagi..Rupanya malam itu Daniea free..so..

Tiada ulasan: