Isnin, 6 April 2015

Bos Aku...

aku bekerja sebagai seorang ofis boy kat bandar K di negeri K.umur aku 23 tahun.lepas SPM terus aku bekerja sebab aku dah tak berminat nak sambung belajar.duit gaji aku setiap bulan aku bagi sikit pada mak aku dan selebihnya untuk kegunaan aku sendiri.tapi aku masih mampu menabung dan setelah 5 tahun bekerja aku dah mampu membeli sebuah kereta untuk kegunaan aku dan keluarga dimasa kecemasan.hari2 biasa aku guna motor je sebagai pengangkutan utama aku.

kisah ni berlaku kat ofis aku sendiri.bukan kisah aku tapi kisah bos aku....en.malik.umur encik malik ni aku rasa dah lebih 40 tahun.tapi biasa la...orang kerja dalam ofis mana nampak tua.lain la macam ayah aku yang kerja di sawah...umur baru 50 pun dah nampak tua sangat...

sebagai ofis boy aku memang selalu keluar masuk bilik bos aku tu.dan aku tahu encik malik memang ada skandal dengan Mastura,PA dia.mastura memang mengancam habis.dia punya dressing....memang buat air liur lelaki akan meleleh punya lah.aku sendiri geram tengok bontotnya yang tongggek tu.kegemaran mastura ialah memaki baju kebaya.memang meleleh la tengok dada mastura yang terpacak tu.sebab tu aku tak hairan kalau encik malik memang selalu ambil kesempatan untuk bersama mastura.

"daus.....encik malik panggil..."panggil mastura satu hari
aku masuk kedalam bilik encik malik.
"daus....hang pi hantaq bungkusan ni kat pejabat encik mustaffa.lepas tu ambik sekali bungkusan ubat saya kat dia.hang bawak mai ofis semula...."kata encik malik memberi arahan

"tapi encik...kalau dah lewat macamana...?saya hantaq kat rumah ja la kot..."aku menjawab

"tak payah hantaq kat rumah.bawak mai kat ofis.saya ada kat sini.lambat pun tak pa..."kata encik zul lagi.aku hanya mengagguk kepala.

selesai semua urusan,aku tengok jam dah dekat pukul 5.letih pulak aku rasa nak balik ofis.nak tak nak terpaksa jugak aku harungi kesesakan jalan untuk balik ke ofis.sampai di ofis,parking kereta dah lengan tapi aku tengok masih ada kereta encik malik kat situ.yang buat aku suprise bila tengok kereta mastura pun ada jugak kat situ.aku dah agak apa yang berlaku di dalam ofis tu....

"encik....saya sampai lambat sikit.jalan jem ni....."kata aku dalam telefon pada encik malik.padahal aku dah ada kat depan pintu ofis dah.
"mmmm.....takpa la....lewat pun tak pa..."jawab encik malik.

perlahan aku masuk dalam ofis dan menyorok di belakang mesin potostat.suasana memang sunyi sepi.lampu semua dah dipadamkan.tapi bilik encik malik masih terpasang lampu.aku terdengar bunyi tapak kasut yang kurasa tapak kasut mastura.ya!memang betul...,astura ,emuju ke pintu ofis dan menguncinya dari dalam.fuh!!!selamat aku...nasib baik sempat masuk.....

mastura masuk kedalam bilik encik malik.encik malik tersenyum dan bangun lalu merangkul pinggang mastura.betul sangkaan aku...mereka ni memang ada skandal....bilik encik malik yang berdiding cermin memudahkan intipan aku.tambahan pulak suasana yang gelap di luar.....aku lebih selesa dan berani untuk terus melekat di dinding itu.

encik malik memulakan peranannya.leher mastura di jelajahnya.mastura menahan kegelian sambil memeluk leher encik malik.encik malik membaringkan mastura di atas sofa dan mereka berkucupan.lama mereka berkucupan sambil tangan encik malik mengorek cipap mastura.mastura yang kegelian membuka sekuar encik malik dan menggosok2 kote encik malik.

aku tengok encik malik membuka butang baju kebaya mastura dan terjojol keluar tetek mastura yang montok itu.geram sungguh aku tengok.melihat encik malik yang menjilat dan menghisap tetek mastura membuatkan aku rasa seperti kote aku pun mengeras.apatah lagi mendengar erekan mastura yang manja tu.senak kote aku di buatnya.aku mengeluarkan hp ku dan merakam aksi mereka.

selepas tetek kana di kerjakan,tetek kiri pula menjadi santapan encik malik.mastura semakin kegelian.mastura menanggalkan kain sarungnya.dengan rakus encik malik menarik seluar dalam mastura ke bawah.

"sayang.....tak tahan...."rengek mastura.encik malik semakin rakus menghisap tetek mastura sambil menggosok2 kotenya ke dalam cipap mastura.aku tengok agak mudah kote encik malik  masuk kedalam cipap mastura.maknanya ini bukanlah kali pertama permainan mereka.....

"oooohhh....sayang....sedapnya..."rengek mastura meramas2 rambut encik malik.encik malik semakin kuat menghenyak kotenya ke dalam cipap mastura.selepas puas berbaring,encik malik membangunkan mastura dan membongkokkan badan mastura di mejanya.yang aku tahu ini namanya doggie style.dah depan mata aku....memang jelas sangat la aku nampak kote encik malik masuk ke dalam cipap mastura dari belakang.

sekali hentak je mastura dah menjerit.
:oooohh.....aaahhh.....sayang....uuuuhhhhh"jerit mastura.encik malik melajukan tojahannya.bergoyang2 badan mastura.sambil menghentak kotenya encik malik merasa2 tetek mastura yang bergayut kebawah itu.bunyi suara mastura memenuhi ruang ofis itu.

kote aku makin senak.rasanya macam aku nak masuk kedalam bilik encik malik dan aku nak fuck mastura.lebih kurang 10 miit,encik zul mencabut keluar kotenya dan memancutkan air maninya ke atas bontot mastura.selesai semua aku kembali menyorok di belakang mesin potostat.aku telefon encik malik dan memberitahu yang aku sudah sampai di bawah.encik malik menyuruhku naik keatas.

aku tengok mastura membuka kunci pintu ofis dan lampu dan bergegas masuk ke dalam bilik air.2=3 minit selepas itu aku berlagak biasa dan masuk kedalam bilik encik malik.

"eh!encik...latih je muka...."kata aku
"saya tertidur tadi....lama sangat tunggu kamu balik...."balas encik malik.dalam hati aku gelak berdekah2....selesai memberi bungkusan itu kepada encik malik,encik malik memeberiku rm 30 kerana kesanggupanku bekerja lebih masa hari ini.apabla keluar dari bilik encik malik,aku tengok mastura sedang buat2 sibuk di depan komputernya.

"hai...cik mas,lambat balik hari ni..."usikku pada mastura
"lambat sikit la daus....banyak keje tak settle lagi ni...."jawabnya
"jangan keje kuat sangat cik mas....badan nak pakai lama...betul tak encik malik..."usikku lagi.encik malik hanya senyum panjang
"encik malik kena bagi bonus kat cik mas ni...sponsor tiket pergi melancong ke...."ujarku
"kalau saya nak pergi melancong tak best la pergi sorang...kena ada teman...."balas mastura senyum manis sambil melerek matanya pada encik malik.

"hai...encik malik kan ada...takpa...kosong 3 lagi tu....kalau encik malik tak nak...saya nak..."usikku sambil ketawa.

"dah...sudah daus...jangan nak ngada2...."kata encik malik
"jangan lambat2 encik zul...gunung ni kita kena tawan...kalau tak...orang lain naik nanti...hahaha..."kata aku lagi...
"dah...dah...pi balik...tau la saya nak buat apa..."balas encik zul semula.

aku turun dari ofis dengan hati penuh gembira.pertama sebab aku dapat tengok live game tadi dan kedua sebab aku ada rekod aksi mereka tadi.itu la modal aku untuk melancap bila aku rasa teringin.....

MISS LOVE

Tiada ulasan: