Sabtu, 27 Disember 2014

Izah

Nama ku Azizah...kekawan panggil aku Izah je...ini yang nak aku ceritakan bagai mana pengalaman aku menganali sex sewaktu usia baru menjamah 21 tahun...walau pun usia sebegitu di kampong ku sudah mula masuk gelaran "anak dara tua".....masa tu aku dapat tawaran bertugas sebagai kerani di Ibu pejabat Bank Simpanan Nasional di PJ...pada hari pertama aku sampai di PJ aku kerumah taman lama (sekampong) ku..nama nya S. (dia masih bujang walau pun dah menjangkau 30 tahun masa tu) tujuan aku nak minta nya tolong carikan rumah sewa untuk ku, dia tinggal sendirian di sebuah rumah sewa (teres) di sini....maklum saja lah waktu itu bukan nya senang nak dapat rumah sewa. jadi..dia minta aku mermalam di rumah nya dan dia akan bermalam di rumah kawan nya. Tinggal lah aku sendirian di rumah nya.

Setelah tiga hari akau tinggal di rumah nya suatu pagu dia call aku mengata kan dukacita rumah belum dapat di cari tapi dia terpaksa balik kerumah nya sebab malam nanti kawan nya ada "tamu" kata nya. Aku jadi serba salah mau tak mau aku kat balik je lah nanti kita cerita di rumah...Pada petang hari tu kami beserita tentang masaalah kami..dia pelawa ku kalau sudi tinggal bersama nya sementara dapat rumah sewa...mahu tak mahu saya setuju jeee...di pendek kan cerita..Malam itu lah malam pertama ku mengalami peristiwa yang belum pernah aku rasakan...mula nya si S baring di luar je sedang kan aku di bilik nya, aku rasa kesian lalu aku keluar sama..dan aku sapa ..."mari lah tidur dalam..katil U ni luas lagi...muat untuk berdia" dia bersuara (agak tersekat sekat) "boleh ke?"...aku cuma mengganguk....kami sama-sama masuk kebilik....mula nya si S malu-malu..tapi ku rasa dia pun menempun pengalaman pertama sebegini...hari makin larut malam, kami baring-baring...tetiba tangan nya menyentuh payu dara ku..aku biar kan..dan cuba merapatkan badan ku ke arah nya...dia makin berani...aku terus membiar kan...lama-lama kami mula berkucupan,...aku menanggal kan pakaian ku satu demi satu ...kamudian si S pun mengikut kami berbogel dalam satu selimut.....S mula rakus meramas dada ku aku tak tahan terus memeggang tongkat nya...emmmm..tak sangka aku besar rupa nya tongkat tu...selalu ku cuma lihat yang budak kecil punya tak lah terbayang sampai sebesar begini....S..mula menggerang...lalu cuba meletak kan celah kelangkang ku...dan ku biar kan saja...lama-lama ku rasa sedikit kesakitan..tapi kenikmatannya lebih dari rasa sakit ku tahan jua...dia terus melakukan...aku menahan nimat yang amat sangat...ahhhhhhhhhh....aku mengeluk Ssssss ...aku minta lajukan lagi sorong tarik nya....tapi S dah sampai kemuncak nya....S terkulai.

lepas kali pertama itu..kami ulangi lagi dan lagi..sampai ke pagi.....begitu lah seterus nya dari hari ke hari...

Tiada ulasan: