Sabtu, 27 Disember 2014

MERAH PUTINGNYA

hee...korang ingat korang aje ada cerita pantat...aku pun
adala...malas nak cerita panjang panjang...aku kenal awek ni
namanya Linda aku kenal dia adalah setahun lebih...satu hari
aku ajak date macam biasa...lepas date aku hantar dia kat
rumah.. aku kata nak balik...tapi malam tu nasib aku
baik Linda ajak aku singgah rumah, dia kata rumah takde
orang mak bapak dia balik kampung...masa tu baru pukul lapan
malam...aku pun ingat nak sekejap aje...
kitorang pun masuk rumah...jiran sebelah dia orang cina
mana nak ambik tau...aku pun duduk kat sofa...Linda pegi ke dapur
nak mandi katanya...aku pasang tv...dalam hati aku...hemmm...
kacau Linda mandi pun best jugak ni...lagi pun takde orang...
aku pegi dapur...aku panggil Linda...kat dalam bilik air...
Linda...keluar jap I nak kencing ni...Linda pun bukak pintu
bilik air...aku ingat dia nak keluar rupanya dia suruh aku
masuk...aku masuk aje...Ehh Linda you...tersirap darah aku
tengok Linda masih bersabun dan takde seurat benang pun
di tubuhnya...ngapa Joe...nak kencing kencingla...I pun nak
tengok you punya...alaa Joe...kan rumah takde orang terkejut
aku..ok...nak tengok sangat ye...aku bukak zip dan keluarkan
butuh aku terus kencing...depan dia...
oi...besar jugak ye Joe...Joe...kita main Joe...

Tiada ulasan: