Sabtu, 27 Disember 2014

KENA ROGOL DENGAN 20 PEREMPUAN

well....korg leh pggl aku Z ajela...cite ni blaku mse aku remaja....mse tu umur aku 17 thn...aku ni yatim piatu....cite nie blaku mse aku br blk rmh kwn....aku jln kaki je mase blk rmh (aku duduk dgn kwn kt rumah sewa)...rumah aku ni jauh jgak la dari rmh kwn aku tu...mase nk blk tu,aku nmpk sorg pompuan...umur lebih kurg 20-an la...muke nmpk baek giler...die pggl aku...aku pun g la dekat die...die kate "Adik,boleh tolong kakak x?" aku pun jawab "Tolong aper kak?" "Sini kejap" kata die...aku pun ikut jela...(padahal waktu tu dh tgh malam)..die pun bwk aku g satu kelab malam ni....besar gak...pastu tiba2 ader org pgg aku dn ttp mulut aku..aku pun terkejut tp aku xleh gerak sbb lebih kurang 3 org yg pgg aku...diorang ikat aku...aku tgk kakak td tu senyum jer....aku mula takut..aku pun menangis ketakutan...lepas diaorang ikat tgn dgn kaki aku...dia org pun angkat aku masuk dalam kelab tu....mereka bawak aku masuk dlm satu bilik ni...lpas tu mereka ikat aku kt atas katil...br aku tau yg mereka tu sume pompuan....aku tanya kenape mereka buat aku mcm ni..tp mereka cume ketawa ajer...kemudian aku nmpk lebih kurang 16 org pompuan lg masuk.....aku mula takut....mereka kemudian ambik gunting dn mengunting baju dh seluar aku...abis terbogel aku dpn mereka...nampak la BATANG aku yg agak pnjg....mereka sume nmpk lbih suke dgn keadaan aku...kemudian...satu per satu drpd mereka isap batang aku....Arrgghh..sedap..tp aku masih lg tkot....mereka semua bermain dgn bdn aku.....isap batang aku...isap telur aku....isap tetek aku....mcm2 lg....aku semakin teransang dn batang aku mengeras....kemudian mereka semua ludah ke badan aku...aaaahhh....aku lebih teransang...mereka terus bermain...lebih kurang 5 org bermain batang ku....kemudian mereka menggosok2 batang aku dgn laju...pergh...sedap...kemudian aku pun terpancut kn air mani aku....byk sggh....mereka dgn gelojoh meminum air mani ku....aku pun berkata "kak tolong lepas kn sy" dgn nada yg sedih...mereka semua ketawa dn menanggalkn baju masing2....mereka semua menunjukkan badan mereka yg sggh mengasyikkan itu....kemudian mereka memaksa aku isap pepek diaorg....aku menolak...kemudian mereka mengugut jikalau aku xbuat seperti disuruh mereka akn sunat aku utk kali kedua....aku pun menurut saja kemahuan mereka...pd mulanya aku isap dgn perlahan....kemudian mereka memaksa aku utk mengisap lbih laju lg....slup slup...aku isap dgn rakus.... mereka hanya ketawa melihat ku...setiap sorg drpd mereka klimaks di muke aku dn memaksa aku meminum air mereka sehingga habis.....aku pun hanya menurut.....kemudian mereka memasukkan batang aku kedalam pepek mereka dr atas....aku terkejut dn mereka menghenjut dgn laju...aaahhh ahhh....aku berase sedap...semua drpd mereka melakuknnya....kemudian aku terpancut kedalam pepek seorg pompuan ni....air mani ku terpancut lebih byk dr td... mereka yg laen mula mengisap air mani ku di pepek pompuan itu....kemudian mereka melepaskan aku dn memaksa aku utk menonggeng...aku pun lakukan....10 drpd mereka mengisap lubang bontot ku...aaahh....sedaaaap....10 yg laen berada di dpn aku dn menyuruh aku menjilat pepek mereka lg....aku jilat sperti anjing kehausan...mereka berkata bagus kpd aku...aku tbe suka dgn keadaan aku ini...mereka skali lg klimaks dn aku meminum semua air mereka....kemudian mereka memasukkn dildo kedlm bontot aku,....aaahh...rse mcm nk terberak jer....tp sedap....mereka mereka lakukn byk kali...aaahhh...kemudian mereka kelurkan dn berkata "kn dh besar lubang ni"kemudian mereka semua masukkn jari mereka ke dlm lubang bontot aku...aaahhh...aku meraung lebih kuat....kemudian mereka memaksa aku mengisap jari mereka itu....aku pun isap...slup slup...kemudian mereka melancapkn aku lg....aku terpancut dn mereka buat lg shingga aku terpancut sklai lg...air mani aku mereka tadah dlm cawan....mereka minum sedikit dn memaksa aku menghabiskan nye...aku skali lg menurut perintah mereka....masin....aku kemudian berkate utk membuang air kecil...mereka menyruh aku melepas disitu...aku pun dgn x tahan kencing disitu...aaaahhh....first time,....best sgt....kemudian mereka pula kencing..dan mereka kencing di badan dn muka aku...mereka menyuruh aku minum..aku pun minum dgn hepi...selepas itu....mereka membaringkn aku dn berak kt bdn aku..yuk...byk giler tahi kt bdn aku...aku bau sggh busuk...mereka ketawakn aku....merka kemudian menangkap gmbr aku..dn memaksa aku utk sain kontrak utk jd slave diorg selama 5 tahun...aku terpaksa sain krn tkot kantoi dgn kwn aku....aku akn dibyr sebanyak 8k sbulan...byk jgak.....slps itu aku ckp kwn aku yg aku akn pndh ke rumah sedara...padahal aku pndh dkt kelab tu je/...mereka hanya mengurung aku di dlm sngkar sperti binatang...dn mereka akn bermain dgn aku jikalau mereka horny....skrang ni kontrak aku dh hbs dn aku menjd seorg yg gila seks....so kalau nk upah aku jd slave korg..jgn malu2 plak..

Tiada ulasan: