Sabtu, 27 Disember 2014

DUA LAWAN SATU

Aku ada seorang teman wanita yang berbangsa cina nama dia Jenny ,kami sudah lama kenal adalah dalam masa setahun .Dalam percintaan kami sering kali membuat sex di rumah sewa Jenny... aku tahu Jenny memang cintakan aku, cintakan zakar aku.. rindukan pelukkan aku

Jenny bekerja part time sahaja dikedai pakaian disebuah complex membeli belah KL... Jenny ada seorang kawan yang bernama Alice berbangsa cina yang berasal dari negeri china datang kemalaysia untuk melanjutkan pelajaran,Dan Alice kurang faham dengan bahasa malay.Jenny dan Alice satu kolej dan satu coz.....

Alice menumpang di rumah sewa jenny ,sementara Alice mencari tempat tinggalnya .... kesempatan untuk aku tidur dirumah jenny terganggu disebabkan Alice menumpang dirumah jenny....
jika jenny perluhkan aku ... jenny datang seorang kerumah sewa aku.

pada keesokannya Jenny memberitahu bahawa mereka tidak bekerja ,memohon cuti ....
Pada malam minggu tersebut aku mahu mengajak mereka keluar berjalan-jalan ..... aku pergi kerumah Jenny dirumah jenny ada tiga orang perempuan cina termasuk jenny dan seorang lagi berbangsa india..mereka bertiga sedang menonton TV aku kata "jenny ada ?" seorang menjawab
"ada kat bilik dia.." aku dengan selambanya pergi kebilik teman wanita aku yang berada di tingkat atas...semasa aku hendak mengetuk pintu bilik Jenny ..bilik tidur dia tak berkunci.. aku terus buka pintu bilik Jenny, aku tersentak melihat reaksi Jenny dan Alice sedang bercumbu-cumbuan dan seutas benang pun tiada di tubuh mereka..

aku terkejut dengan perbuatan Jenny ,Jenny dan Alice terkejut beruk melihat aku berdiri didepan pintu bilik Jenny.... Jenny kata "apasal you tak ketuk pintu dulu sebelum masuk" aku kata "dah tu pintu tak terkunci aku masuklah macam tak biasa pulak jenny..." Alice hanya berdiam sahaja.....
aku kata "jenny, alice boleh aku join korang" Jenny tersenyum lalu memeluk aku .. jenny memberitahu pada Alice dan Alice setuju.. Alice cepat-cepat pergi kunci pintu ..

Jenny membuka baju aku dan Alice membuka seluar jeans buruk aku dan seluar dalam putih aku ..aku lihat Alice macam tak sabar menunggu hendak menghisap konek aku iyerlah konek orang malaysia.... aku dan jenny hanya becium ciuman sahaja..sambil aku memintal pintal puting buah dada Jenny yang tegang itu .. dalam masa tu aku tak sedar Alice sedang menhisap konek aku... aku rasa tegang semacam... aku melihat raut wajah Alice memang lebih cantik daripada Jenny body dia yg cun lebih slim daripada Jenny rambutnya yang panjang.... aku tak tahan dengan layanan Alice dia terus menghisap keluar-masuk yang begitu cepat sekali ...tiba-tiba jenny menyuruh alice berhenti.. aku tahu Alice belum puas bermain dengan konek aku... jenny menyuruh aku menyumbatkan konek aku ke cipapnya yang merah dengan bulu yang lebat itu .. tapi bagi aku cipap Jenny aku dah rasa .. aku nak rasa pulak Alice paha dia yang putih lagi licin.... aku terus mulakan permainan ini,. Jenny memberi kondom pada aku ..... dan Alice duduk diatas muka Jenny .. jenny sedang bermain-main mengunakan lidah ke biji kelentit Alice aku teruskan menyubat ke lubang Jenny,.... lubang yang banyak kali aku menyumbatnya .... dalam beberapa minit air mani aku keluar ..... jenny melihat aku dia kata "cepatnya.." aku diam sahaja ...aku menarik tangan Alice yg halus itu kami beciuman dan Jenny menghisap konek aku yang lembik itu .. aku membaringkan Alice ...

Alice memberi isyarat pada aku "i like doggy.." tanpa membuang masa aku mengikut kehendaknya 'PuuuHHhhhh...' cipap nya yang putih bersih baru lepas cukur lah sekali aku memasukkan konek aku kelubang cipap nya Alice mengerang sakit....kali kedua,dan ketiga Alice mengerang sakit kali keempatnya aku menyumbat Alice hanya berdiam sahaja ....aku teruskan dengan cepat... penuh dengan kekuatan aku menolak konek aku ke lubangnya yg merah, air mazinya keluar begitu banyak sekali ... Jenny tak tahan melihat reaksi kami berdua ....dan Alice sambil bermain-main dgn biji kelentit jenny ... aku memeras buah dada Alice yang tegang itu sambil bermain... aku mengerang 'emmm..Emm.. Haaa....Haa..' Alice penuh kesedapan yahhh....good...waa... wwaaa..aAahh.... AAaaHH ....' sampai kelaimmix aku ... aku terus hambur kemuka Alice yang cun itu....dan Alice membisik ditelinga aku "Thanxx..." dan terus keluar dari bilik Jenny dan terus menujuh kebilik air.... Jenny mahu menghisap batang konek aku ....

Malam itu aku terpaksa tidur dibilik Jenny,... sekatil dengan Alice dan Jenny ....

Tiada ulasan: