Sabtu, 27 Disember 2014

AKSI PERTAMA

Bermula zman aku msuk form 6, aku tlah knal dgn seorang perempuan yg mempunyai bentuk badan yang mantap 36-24-36...kilauan matanya sahaja telah menggoda aku,bibirnya yg kemerah jambu memg cair aku dibuatnya. kami mula berknlan pada mulanya aku malu nk pegang tangan dia tapi aku beranikan diri aku untk pegang juga....suatu hari aku pergilah jalan2 kat umah dia saje la nk knl umah kn...smpai je trus dia ajak aku masuk umah dia. masa tu dia dalam keadaan berkembang baru lpas mndi la senag citer...badannya yang putih kuning dan betis yang padi telah menggugat nafsu aku...lalu dia menghidang aku minuman dengan sgaja dia menumpahkan air keatas seluar aku...aku pun terkejut lalu die lap seluar aku dengan kain tualanya tiba2 gengan tidak sngaja dia terpegang "pedang sakti" aku yang telah mengeras. dia yang berhenti mengelap memandang mataku dengan penuh ghairah,bibirnya menggeletar manja. aku merapatkan bibirku ke bibirnya dan mengulum lidah dia memang lama aku tunggu saat2 begini akhirnya tercapai jua. bibirnya yang manis dan lembut menambahkan lagi nafsu aku. nafsu dia semakin pantas dan tubuh kelemahan sperti sesak nafas tapi aku teruskan mengulum bibirnya.kemudian aku mengangkat dia masuk kebilik dan melabuhkan badan dia diatas tilam empuk yang bercadarkan kain biru berbunga mnjdi lebh romantik ciuman kami berdua...lebih dari 1 1/2 jam aku mengulum bibirnya sehinggakan basah seluruh pipi dan bantal terkena air liur...bibirnya yang merah jambu bertukar menjadi putih pucat dan matanya masih lagi bernafsu... aku membuka kain tuala yang dia pakai dibadannya dengan perlahan dan terpampang lah dua buah bukit yang fresh dan puting yang pink tinggi menegak kerana stim yang amat. dengan penuh kemanjaan aku menyentuh dan membelai buah dadanya yang montok dan pejal itu terdengarlah erangan manja eeeerrrrrhhh....ggggeeeelllliiii llllaaa sssssaaaaayyyyaaannnggg...aku menjawab sedap kan...iiiiyyyyeee katanya..aku memicit micit puting pinknya dan menghisap dengan manja kerna sayng.... aku sudah tidak tahan melihat dadanya aku terus ramas sambil hisap bibirnya kedua2 tangan ku meramas buah dada batang ku semakin mengeras tapi aku tahan lagi tidak menanggalkan pakaian aku...AAAArrrrrggghhhhhh sssyyyyooookkk sssaaaayyyaaaannggg...rrraammaaasss lllaaaggggiiii kuuuuaaaattttt....hhhhiiisssaaappp llllaaaggggiiii sssaaayyyyaaaannnngggg...kemudian seluarku tiba2 basah dan aku perasan yang air mazinya telah keluar bukan main banyak keluar. aku menjilat seluruh tubuhnya yang putih kuning itu dari bibir hinggalah ke tapak kaki..pppoooowwweeeerrrr llllaaaa ssssaaayyyyaaaannnnnggg nniiii.....jeritnya lagi kemudian aku jilat dari tapak kaki hinggalah keparas pinggang dan trun semula ke celah2 kelankangnya...aku membuka kelankangnya luas2 dan mula2 aku menggosok bulu cipapnya yang lmbut. aku terus tukar kepada bibir cipap pula ppeeeerrrrhhhh memg mantap cipap makwe aku pink lantas aku menjilat cipapnya dari ats smpai bawh balik smula aku ulang menjilat hingga 2jam makin banyak air dai keluar membasahi mukaku tapi aku tidak heran aku menjilat. kemudian aku membuka sedikit bibir cipap dan mencari biji mutiaranya dari tu aku terus menjilat dalm kawasn cipapnya erangan demi erangan manja yang ku dengr dari bibirnya... kerana kesedapan dia seperti kerasukan dia memusingkan kepalanya kekiri dan kekanan air semakin bayk keluar menyimbahi mukaku aku tetp mnjilat. sambil menjilat aku merams2 bkit2 dia dgn pnuh kerakusan. biji mutiara yang berada dilidahku tidak kulepaskan hinggalah dia mendiamkAN diri dan tiada erangan lalu aku bangun dan lihat dia kelemasn + kesedapn sperti orang koma terbaring atas ktil rupa2nya dia telah mencapai tahap klimaks yang amat hingga keletihan...aku yang masih gagah dan bertenaga terus menanggalkan pakaian ku aku menyuruh dia bangun dan aku baring ats tilam batang ku yang pnjag dan bsr terpacak dgn megah dia terkejut melihat batang ku yang merh kehitman dia memegang batang ku lalu mengurut2 dan melancap membuat aku bertmbah ghairah... dia merapatkan bibirnya kebatang aku dan menjilat dgn pnuh kerakusan kemudian mengulum berulang2 kali...AAaAAUUUUWWWW ssseeeedddaaapppp aaaayyyyaaanngg dalm lagi ku kata... dia memang pandai mengulum batangku walaupun baru pertama kali melakukan sex dagn aku...dia menenggelamkan batgku rpt ke dsar tekaknya...aku rasa seperti nk terpancut je tp aku tahan je kerana nak bagi lama lg. aku memegang kepala dia dan membuat naik turun berulang kali kerana kesedapan kuluman dia...rumah dia yang tiada orang telah memberi aku peluang keemasn untuk merasa "taman syurganya" selama 40minit dia mengulum kemudian dia berhenti dan memberitahu aku supaya menggerudi tamannya itu...aku telah mendapat green light dari dia terus memeluk dia sambil mengulum bibir dan lidah dia dan memusingkan badan membuat dia berada di bawah aku membuka kelangkang dia seluas2nya dan menjilat aku menyuruh dia meludah air liur atas batang aku dan meratakan supaya senang nak masukkan... aku memasukkan batangku perlahan2 kedalam cipap dia yang merah dan sempit itu...dia meraung kesakitan+kepedihan kerana itu aku berhanti dan membiarkan batangku lama merasa kehangatan cipapnya...kemudian dgn perlahan aku membuat henjutan...hayunan demi hayunan aku buat dgn perlahan bunyi erangan yang mnja masih bermain di telingaku...aku kesian tapi tetap meneruskan juga hayunan aku dgn perlahan tiba2 terdengar bunyi prap koyakan pada selaput dara dia...kemerahan darah dara membsahi batangku tambah dgn air mazi dia... semkin lma henjutan aku buat semakin byk air mazi dia keluar kesan darah merah melekat pada tilam dgn byk sekali. lama kelamaan dia senyap dan menikmat keghairahn aku membuat henjutan...aaaarrrrgggghhhhhh....aaaaarrrrrgggghhhhh....lllllaaaaggggiiii....llllaaaaggggiiiii....lllllaaaaggggiiiii.....ssseeeedddddaaaappppp....ssssaaaayyyyaaaannngggg....sssseeeeddddaaappppp....oooohhhhh....oooohhhh....oooohhhhh....mmaakkkeee iiiitttt hhhaaarrrrrdddd....aaaarrrrgggghhhh.... nafas dia semakin kuat aku meramas kedua2 bukitnya dan menghisap serta menjilat sambil membuat hayunan tanpa henti...aku menyuruh dia bangun dan tonggeng aku membuat hayunan dari belakang ponggong dia...ponggong dia yang mantap menyebabkan aku menjadi germ dan semakin kuat hayunan aku buat dan kuat juga ramasn terhadap dada dia.dia yang kesedapan memercikkan air lagi...lebih dari 15minit aku menibai ponggong dia... aku mengelap kesan darh pada batang aku dan menyuruh dia mengulum batangku semula dan aku tdk berhenti meramas buah dia yang mantp dan pejal...aku menyambung kembali explorasi aku melabuhkan badan dia dan mengangkang luas kelangkang dia perlhan aku memasukan batang kedalm cipapnya yang basah dgn air mazi.dalam kesedapan dia meraung sssaaakkkiiitttt...sssaaaakkkiiiittt...aaaarrrrgggghhhh...aaaarrrrgggghhhh jjjaaaaannnngggaaaannnn bbbeeeerrrrhhhheeeennntttiii.....lllaaaagggiiii....llllaaaaggggiiii....llllaaaaaggggiiiii....hhhhhaaaaarrrrrddddd,,,,hhhhaaaarrrrddddd ....ayyyaaaannnnggggg....masukkkk ddddaaaallllaaammm llllaaaaggggiiiii.....makin laju henjutan aku + dgn pluh membashi tubuhku dan dia membuat kami semakin melekat tidak mahu berhenti.... aku terasa naak meletup aku tanya dia nk sayang lepas dalm ke....jjjjaaaannngggaaaannn leeeeppppaaaasss kkaaatttt mmmmuuukkaaa aaaayyyyaaaanngggg.....aku membuat henjutan lagi kedua2 tangan ku melekat di bukit dia..pertama kali dpt rasa body pempuan mantap pula tu...aku mengeluarkan batangku dengan pantas dan dia bgun dan aku surh dia pegang dan melancap batngku dengan laju aku yang tidak tahan nk meletup tlah menembak muka dia begitu bayk air mani ku tertembak ke muka dia dan meleleh jatuh ke dada dia aku pun meratakan air maniku di dada dia dan meramas tanpa henti dia masih lagi menjilat batngku dan mengulum batangku yang mash mengeluarkan air mani sedikit2 tak sangka dia menelan air maniku...dia berkata air maniku masin tapi sedap degn kehangatnnya...air mani di muka dia kuratakan hingga kering.... dia bgn dan msuk tands aku msh di katil dan btng ku mash tegak aku melancap kerana ingn beri lagi air maniku pada dia...dia keluar tandas dan nmpk aku melncp berkata sayang blum puas lg ke...aku tak mnjawb tp memanggil dia dan menyruh dia mengulum lg batangku itu krana sedap dgn kuluman dia aku meletup dalam mlutnya dan aku liht bayk lg air maniku dalm mult dia...batangku kmbli lembik dia menelan air mani ku dan kami menyambung mengulum bibir masing2 dan aku masih meramas serta menghisap dada dia.... selepas sejam mengulum dan meramas kami berhanti kerana kepenatan sambil berpelukan atas katil...kami berbual tentang kehebatan masing2...aku puji semangat dia diranjang....hhhheeeebbbbbaaaatttttt.... itulah pengalamn yang pertama bagi aku dan dia semasa diranjang...kami berdua tidak berhenti semasa diranjang hingga kami berkahwin sekarang...tiap2 malam,lpas balik kerja,mandi,di dpur pun kami menibai tanpa henti....aku kagum dapat isteri seperti dia....I LOVE U DIA...

Tiada ulasan: