Isnin, 22 September 2014

Teacher Intan

Nama aku Man.aku ni pemalu aku ske jeles ngan kawan-kawan yg ada awek sebab tu aku suka melancap. Kat sekolah aku tu ade cikgu cantik yang aku panggil Teacher Intan. Petang tu...selepas latihan sukan aku tak balik kerumah ,Teacher Intan mengajak aku balik kerumahnya terus.Untok pengetahuan pembaca aku belajar kelas tambahan (tusyion)matematik dengan Teacher Intan.Teacher Intan mengajak aku balik kerumahnya untok membantunya.Hari tu Teacher Intan memandu begitu laju sekali.Sampai dirumahdia menyuroh memberitahu ibu ku yang aku balik lewat kerana membantu cikgu.Ibu kumembenarkannya.Sampai dirumah tiada orang lain cuma kami berdua saja.

"Cikgu...mana adik cikgu Leha tuuuu""Dia balik KL ada hal.lusa baru balik"Aku memang dah biasa dengan rumah Teacher Intan ni."Tutup pintu tu dan kunci"katanya.Sambil tu Teacher Intan terus membuka baju T nya yang basah berpeloh masa sukan tadi sambil menuju kebilik air.Aku jadi terkejut. Teacher Intan langsung tak malu dalam hati ku..Aku terus menuju keruang tamu dan terdengar bunyi air paip.Bermakna Teacher tengah mandi."Man...kamu tak nak mandi ke?""Tak apalah Teacher,saya tak bawa baju."kata ku."Mari sini tolong saya sekejap"teriak Teacher Intan Aku pun terus menuju kebiliknya....berdebar aku bila nampak Teacher mandi telanjang dengan tidak tutup pintu bilik air.Aku jadi tersipu sipu dan agak malu.Aku pun keluar semula."Hei..Man ..marilah sini kan teacher panggil ni...."Dengan malu malu aku menghampirinya.Aku jadi tak tentu hala dibuatnya. Semua tuboh teacher aku nampak.teteknay ...pukinya pun aku dah nampak."Man buka laci tu ada sabun "aku pun ambil sabun tu dan menghulurkanpadanya sambil memandang kearah lain."Hei..Man tengoklah sini.."Semasa aku menghulurkan sabun tu Teacher Intan terus menarik tangan aku masok keBilik air tu.Habis semuabasah baju aku...cikgu memeluk aku dengan erat sekali di bawah pancutan air."Man mandilah sekali dengan teacher ya"katanya sambil membuka baju aku..Masa tu butoh aku dah mula menegang."Bukak lah seluar tu Man" Dngan malu aku pun membuka seluaraku yang dah basah tu.Apa lagi menonjollah keluar butoh aku tuuu."EEEEdah tegangbutoh Man ..."dengan rakusnya Teacher terus memegang butoh aku...teacher terus melumor butoh aku dengan sabun .Aku rasa geli dan menggigil sambil memegang kedua dua bahu teacher Intan."Sedap tak Man kena lancap"aku mengangguk.Aku memberanikan diri memegang tetek teacher."OH..berani ya pegang tetek teacher"aku jadi malu.Teacher terus menghalakan teteknya kemuka ku."Man..hisap tetek teacher.."sambil tangan terus melancap butoh aku."Oh..Man sedapnya.." teacher terus memaut badan aku ajak dudok.Teacher Intan memalingkan badan nya dan mengulum butoh aku .Aku betul betul sedap..teacher melekapkan pukinya dimulut ku." Man ... hisaplah.. teacher punya tu..."katanya.Aku pun tungu apa lagi..itulah pertama kali aku tengok perempuan telanjang.Apalagimenjilat pantat.Macam macam rasaada .Masin ..payau .Sedap juga pantat kata hati ku."Oh Man....dahlah bangun,naik atas katil ya..."pintanya.Aku lihat muka teacher merah padam."Nanti basahlah tilam tu"kata ku.Teacher terus menarik tangan ku naikkeatas katil.

 "Man...hisap tetek teacher lagi" aku menghisap tetek teacher dgn rakusnya.Puting tetek teacher dah mula naik.Tangan teacher tak lepas lepas memegang butoh aku.Tanpa disuroh aku menghisap pantat teacher sekali lagi.Aku menjilat jilat dicelah pantat teacher, aku menjolok pantat teacher dengan jari dia betul betul sedap....."Man ..dahlah mari main""Teacher saya takut..""Apa nak ditakutkan "teacher memegang butoh aku dan menhalakan kepantatnya..."Man...tekan Man.."teacher memaut rapat badan aku..Aku terasa butoh aku masuk agak sakit masuk kedalam pantatnya.Terasa butoh aku macam diramas ramas didalam pantat tu.."Man...teacher dah tak tahan lagi ni Ooooooo sedapnya.. Man" "Aduh .. Man sedapnya...."teacher pelok badan ku sekuat kuatnyasambil mengangkat punggongnya. "OH..Man cepat Man..teacher dah Man....Oooooooo"Aku terus menarik butoh aku sikit dan menolak masuk .Aku lihat muka teacher berpeluh peluh.Aku pun terasa air mani terpancut didalam pantat teacher..Teacher....ooo sedapnya teacher "sambil terus menekan butoh ku kedalam pantatnya. "Man...dah lah ..keluarkan"Aku mencabut keluar butoh aku....."Terima kasih Man..."

Tiada ulasan: