Ahad, 28 September 2014

Jiran Kakak aku - Asmah

Jiran akak aku, Asmah, dia ibu kepada dua orang anak kecil... baru 30, dah menghadapi masalah rumahtangga yang amat rumit. Suaminya Bazli - bekas penagih dadah dan pekerja kilang dah mula balik ke tabiat buruknya.

Aku Syam, 35 datang ke rumah akak aku menghantar anak2 aku da orang ni, - akududa. Isteri aku meninggalkan aku dan lari dengan bf kayanya - sekarang ni masih belum ada khabar berita apa pun tentang dia - entah kemana larinya aku pun tak pasti - masa dia lari tu, aku diberhentikan syarikat kerana syarikat tu mengalami masalah kewangan. So, dia lari - tak mewah hidup dengan aku, katanya... dia tinggalkan anak dngan aku dan lari dgn jantan tu! Tak tau ke mana.... lebih baik tak tahu kalau pasal pompuan jalang ni!

Dengan kelulusan aku, kini aku dapat kerja di sebuah kolej swasta sebagai seorang pustakawan - jaga library lah - senang citer. Keehidupan aku, well, boleh lah... cuma kadang2 tu sunyi.. nak juga teman, setidak2nya teman berbual...

Aku dapat menyewa di sebuah blok flat - berdekatan dengan tempat kerja dan juga dekat dengan akak aku -senang aku nak mintak dia jaga anak aku... aku bayar bulan bulan. Ada jirannya, Asmah yg juga menghantar anaknya ke rumah akak aku ni... dia ni ada problem rumahtangga... ini menurut citer akak aku lah. aku mulanya tak amek pot sangat hal Asmah ni , aku pun tak pernah jumpa dia ... tapi satu hari tu - terjadi sesuatu di sekolah anak kami - anak dia dan anak aku pergi ke sekolah yg sama. Baru masuk tahun 3.

So, aku ke sekolah, dan aku dapati anak aku (Khairil) dan anak dia (Nadia) terkena racun makanan di sekolah - makanan di kantin sekolah lah punca nya. So, aku dapat call maka aku pun amek lah dua dua tu ke klinik - Kharil yg kata - ayahm, ni anak auntie Asmah yg tinggal rumah Mak Ngah... so, aku pun bawak la ke klinik dekat tu. Lepas tu aku hantar balik ke rumah, - oleh kerana dua dua bdak tu dah tertidur maka aku tinnggalkan di ruah aku.... mereka tak sihat.

Aku call ibu si Nadia ni... Asmah setelah mendapat nombor dari akak aku. Aku mintak dia datang ke rumah lepas kerja dan bawa Nadia pulang. Asmah mengucapkan terima kasih dan dia kata akan datang secepat mungkin lepas kerja.... sebab aku kata tak perlu bimbang - Nadia dan Khai berehat - tidur.

Petang tu aku balik dan aku tengok mereka dah agak sihat sedikit, dengan makanan fast food yg aku bawa , kami makan bersama... budak2 ni dapat cuti dua hari lagi. So, aku beri mereka rehat dan sediakan tempat tidur Nadia di bilik spare. Sementara tu, aku dan Asmah bertukar tukar SMS dan memaklummkan pada nya yg semuanya terkawal.... tak perlu risau - bila dah habis waktu kerja, datang lah ke alamat yang aku berikan...

Malam tu, jam 10.30 malam - Asmah pun sampai. "Bang Syam? Maaf lah bang... saya tak berapa pasti jalan di sini... sesat - tu yg lewat sampai ni.." katanya di depan pintu rumah.

"Ye, Asmah?" dia angguk.
"Masuk lah, " aku pelawa. Aku perhatikan yang Asmah ni masih nampak lawa dan bergaya. "mereka dah lena tidur..." aku kata. Aku perasan sebab dia memakai skirt hitam... dan baju serba hitam lah... sleeveless. Aku tak tahu apa kerjanya... tapi dia nampak menarik dengan pakaian kerja begini - tentu sebagai PA atau sekretari ni.. aku agak saja..

Dia pergi melihat Nad di bilik satu lagi tu.... bila dah semua dirasanya selamat dan terkawal, aku kata "Asmah, tak apa, biar lah budak2 tu tidur di sini, " Aku nampak dia senyum. Aku pelawa makan, dan kami berbual. Kami selesa pulak dengan satu sama lain. ... dan aku dapati kami dalam satu kapal lah - masalah sama... kerja tak habis, nak tanggung anak seorang diri... dll.

Aku pelawa Asmah tidur di rumah aku juga... "Tak apa la bang.... tak elok pulak rasanya... dah lewat malamni... nanti apa lak kata jitran sebelah..." katanya.

"Tak apa, bukan mereka kisah pun.... lagipun, nanti kalau Nadia terjaga malam nanti - dia cari mama dia?" aku dah mula nak mintak dia tidur... aku nak lebih dari berkenalan saja.. maklumlah, Asmah ni nampak gaya, boleh tahan lagi... dan dia juga kesunyian...

Aku nampak dia keneratan juga... tapi nak juga balik. Asmah kata esok dia akan datang dengan pakaian dan keperluan anaknya, dan masa kami bersalaman tu, aku amek kesempatan tu dan aku tarik Asmah ke badan aku, aku cium pipinya.

Kemudian, bila aku dapati dia tak pulak ada tanda2 protes, aku kiss bibirnya, bukan kiss paksaan, aku kiss sikit sikit dulu.... dia membalas... tangan aku ke pinggang dan menariknya rapat. Kami masa tu masih berdiri di pintu depan..... kami kiss dan kiss.. lidah lagi! Aku sedut lidahnya bila bibirnya terbuka - dan dia berdengus...

Tangan aku mejelajahi setiap inci bodynya....dan begitu juga Asmah... memeluk aku erat.. aku dan dia sama, - sama sama perlukan teman.. dan mula lah fasa kedua.

Kami tak perlu kata apa apa pun.... sama sama memerlukan belaian, oleh kerana dah agak lama tak kami terima, aku diam saja dan akui, masa ni adalah tepat utk memadu asmara - in short ni masa yg baik utk seks!

"Ermmm.... banggg!!"
"Syyy!! Malam ni tidur sini OK?" aku bisik... "abang perlukan you Asmah, malam ni..." aku bisik lagi...

"Ermm... banggg... As nak ... lama sangat dah ni..." tiba tiba aku dengar jawapan yang aku sukai sekali... dia kata 'As nak' - itu yang membuat aku mengucup Asmah sekali lagi... dia berdengus dan aku ramas teteknya... dia lagi menderam....dan membiarkan saja dua dua tangan aku meramas rammas teteknya.. dia tak pakai bra - tetek macam dia punyer ni... besar dan tegang ni... memang tak perlukan bra pun!

Kami bergerak ke sofa, dan aku keluarkan batang aku. Asmah diam saja, dia menarik batang aku keluar dari seluar aku dan dia menjilat kepala takok aku.... dia tahu apa nak dilakukan... aku pasti malam ni akan hebat sekali. Aku usap dan belai rambutnya...

"Ermmm.... ermmmm.... bangggg!!" itu yang aku dengar masa tu dari As.
"Mari abang pulak.... " aku kataa.... dan As aku pimpin duduk di sofa. Aku tarik pantiesnya ke baah melepasi skirtnya... dia memakai panties yg ber renda.. lace. Aku nampak cipapnya dijaga rapi... bulu halus nipis saja di atas tundunnya... aku sentuh tundun dan bibir cipapnya itu. Mas atu lah As mengerang... sedap aku dengar.

"Ohhhhhhhhhh bangggggg!!" keluhan manja As... aku snetuh bibri cipapnya dan aku pandang pada As... dia mengetap bibirnya dan dia angguk - As tahu yang aku akan menjilat pantatnya - aku tunduk dan jilat.

Lagi As mengerang... lama dan panjang.. macam melolong gitu.... aku tahu dia dah lama tak dibelai begini, cipap dah lama tak dijilat... dan aku jilat.

"Arghhhhhhhhhhhhh!! Abanggggggg!!" keluh As lagi. Malam sejuk tu berlalu dengan pantas, tak sampai satu jam As di rumah aku, aku dah menjilat pepeknya... mungkin aku yang nak sangat - atau kam dua dua membenarkan dan merelakan ini semua berlaku...

"Ohhhhh banggg!!"
"Ye sayang...," aku jawab... "Sedap tak As?"

"Ohh banggggg!! Jilat lah bangggg!! Lama As tak rasai nii..!!" dia mengangkang membuka kan peha nya lagi luas... aku tak perlu sangat na melolak menguakkan peha gebunya itu sangat... dia yang sedi memberi kata aku...

Aku jilat bilik kelentitnya, aku sedut.. masa ni dia dah mula nak cum - nak mengigil dah katanya... aku teruskan menyedut dan menjilat kelentitnya itu... As menarik kepala aku ke pepeknya.. dia menekan kepala aku ke celah pehanya...

Basah muka aku dengan air pantatnya. ... As melolong ddan aku terasa dia memancutkan air berahinya ke muka aku - hangat saja... lepas tu aku terasa tekanan tanganya lemah... dia merebahkan kepalanya ke sofa... dia longlai...

Aku bangun ke mukanya, aku kucup bibirnya.. "Ohhhh banggg !! Giler As abang buat macam ni.... abangggg!! ermmm..." dan kami kiss lagi. Tangan aku dah ke teteknya - meramas ramas... besar tetek As, aku suka sekali... dua tahun aku menduda - last sekali kau dapat main, dah setahun dah... dengan budak IPT yang datang ke library buat praktilkal di library tmpt aku bertugas tu. Aku taik As ke atas... "Naik atas abang, As... "aku kata... As menurut saja.....

"Masukkan As..." aku kata lagi.. aku tahu dia pun dah berbulan tak main.... dan nak sangat seks dengan aku malam tu.

Dimasukkannya sendiri batang keras aku.... ke dalam pantat basahnya, dan diiringi erangan manja As... aku menolak masuk.. aku tolak pelan elan ke arah atas.... pantatnya ketat, panas saja.... aku tolak dan benamkan jauh di dalam.

"Ohhhhh!!" sama sama kami mengeluh.. dah lama sangat aku tahan....

Lepas tu mula lah As menghenjut dan aku menujah ke atas... dengan setiap tekanan dan tusukan batang aku ni, As akan mengerang sedap.. puas aku. Kalau aku mati masa tu pun, aku reda... aku puas dah walaupun aku belum klimaks lagi.

Kami main dan enjut - kejap laju, kejap perlahan... aku nyonyot puting tegang As,, dan aku gigit gigit manja, aku tinggallkan bekas love bites di teteknya... As melolong lagi -dia klimaks...

"Ohhhhhhhhhhh bangggggggggggg!!" aku memeluknya kuat - aku terasa pantatnya mengemut ketat dan air pantatnya melimpah keluar... dia mmengigil dan mengejang... melolong lagi!

Aku stop menujah ke atas sekejap - dan aku biarkan batang aku berendam dalam lubuk pantat As... dia reda... nafasnya reda dan dia menindih aku....Kami diam sebenatar... air pantatnya meleleh saja.. aku ras ahangat di batang dan di telur aku... "Ohh bangg.... sedap sangat bang... maaf kuat suara As." katanya senyum... dia blushing... kemerah merahan mukanya

"Hehehe.... tak apa sayang... tak apa.. dah lama tak dapat?" aku tanya, kami duduk sebentar - batang aku masih keras..
"Ermm... ye bang, lama dah... terlalu lama... " senyum As. Dia mengenggam batang aku.
"Abang pun sama," aku kata.... "banyak air abang ni As..." aku tambah... dah lama tak pancut! "kat mana nak lepaaskan ni nanti...?" aku tanya As yang dah menjilat batang aku...
"Kat dalam bang..." jawab As.

Lepas tu aku tonggengkan As... baru aku berdiri, dia dah menonggeng... aku masukkan btg aku..... dan mula menujah kuat dan dalam.. sedap pantat ibu muda ni... aku sodok santak dalam dalam.... aku nak dengar lagi dai melolong masa dia klimaks.

Aku ramas ramas teteknya sambil aku menujah tu... aku consisten saja dengan kelajuan aku memantat ibu muda ni, keknalan baru aku ni... memang tak sangka... baru kenal dah ada chemistry!
Lepas tu kami tukar posisi pulak.... As mengerengdengan aku, As di bawah aku di atas.... dan henyak dalam dalam... "pantat As ketat" aku kata...

"Ohh banggg!! Lama tak main banggg!!" mengigil terkedu kedu dia menjawab.... batang aku pulak menujah dalam dalam...

Masa tu dia klimaks lagi, aku henyak dan aku gesel geselkan kelentitnya... tu yang buat dia mengerang klimaks... melolong lagi Asmah. "Ohhhhhhhhhhh oHhhhhhhhhhhhhhhhh!! Bangggggggggggg!!! As cummingg banggg!!" lolongandan erangan macam tu memang aku tunggu.. sedap aku dengar, tapi kali ni aku tak henti menghenyak - aku teruskan juga menujah pantat As... mata hitamnya hilang dan dia seakan akan sesak nafas....

Kami main lagi dalam 15 minit gitu... aku tonggeng kan As semula di sofa, kali ni, dia beridir mennggeng dan aku berdiri menghenyak.... masa tu aku perhatikan di cermin depan ni, tetek dia berbuai buai.. aku terfikir lak nak amek gambar! Tapi hp pun entah kemana... aku tujah je, aku pegang dan paut pinggang As, dan aku henyak.

As mengerang dan mengerang.... dan last sekali aku lepaskan air mani aku di dalam pantat As....

"Ohhh abang nak pancut ni As As As!!
"Kat dalam banggg!! Nak rasaaa!!" jawab As pantas dan dia mencapai pinggang aku ke belakang dan dirapatkan pantatnya lagi... aku pun terpancut! Aku sembur di dalam... habis semuanya.....banyak air mani aku, entah berapa lama aku tak melancap... aku lepaskan semua.

Aku cabut batang aku - dan As melutut di depan, dia senyum... "Nak bang..." katanya manja... dan dia melancap lancap kanlagi batang aku, terpancut lagi dua tiga semburan! Tak lah sepekat tadi, tapi ada lagi yang aku lepaskan ke muka dan teteknya...

As senyum, menderam "Ermmmm...!!" dan menjilat batang aku...
"Best sangat bang...." keluhnya... dan As terus kembali menghisap batang aku.... aku kepuasan. Kami tidur berpelukan bogel malam tu di sofa... kami hanya berselimut bila dah jam 4 pagi... aku perhatikan body As... memang As punyai body yang sungguh seksi... aku cuddle As dari belakang, aku masukkan batang aku ke dalam pantatnya...

"Ermmm... abanggg!! Sedappp rasa batang abang dalam As... ermmm!!" itu saja erangan yang aku dengar, lepas tu kami terlena... batang aku mengecil di dalam pantatnya....
Pagi tu kami main sekali lagi di dalam bilik mandi... kami macam pasangan bercinta pulak - kami fuck dan fuck... dua dua amek cuti hari tu.... As hanya pergi balik ke office
lepas tengah hari - aku bercuuti dua hari .... dan itu lah mulanya hubungan kami...
Dan kami akan mendirikan rumahtagga sebaik saja kes cerai As diluluskan oleh mahkamah ...

TAMAT jan 2014
satu lagi citer ori XFkomen?

Tiada ulasan: