Isnin, 25 Ogos 2014

Nikmat Dalam Bas

Nama aku Ani..B'umor 19thn...Biasanya bila cuti dan tiba masa utk balik kampung di kelantan,aku akan ambil bas waktu mlm supaya tak terasa masa berlalu.

Mlm tu tak ramai orang yg naik bas bersama aku...Dan yg seronoknya aku duduk seorg je...Bas yg aku naik tu 2 tingkat...kat bwh ada 2 org je penumpang...kat s'belah atas aku dan sorg lg lelaki....Lebih kurang 1 jam perjalanan,lelaki td dtg duduk d's'belah aku....Hemsem jgk orgnye...Dia perkenalkan dirinya abg syam.

Aku tak biasa berbual dgn org tp disbbkan mood aku baik,aku melayannya...
 Abg syam berumur 30thn...Aku mmg suka org yang berumur sikit sbb nampak lbh matang dan berkeyakinan....Byk yang kami bualkan..Dr sosial hingga peribadi...Abg syam seperti tak nak beredar dari sebelah aku..Aku pun dah mula terasa sesuatu,dgn keadaan mlm yg gelap dan sejuk....Aku rasa tetek aku mula menegang....

K'betulan mlm tu aku hanya memakai baju tshirt yg ketat b'wana putih...Masa nk naik bas td byk mata yg memerhati....Mana taknye,mcm nk t'sembul keluar tetek aku yg besar ni...Mmg jelas nmpk tetek aku yg tegang dan puting aku yg keras...Aku mmg xpkai bra mlm tu..Mmg k'biasaan aku klu mlm aku xkn pkai bra...So,nmpk jelas puting tetek aku yg tegang ni....T'rasa tetek aku mula tegang....Puting tetek aku t'rasa mula mengeras....t'rasa kembang k'dua2 gunung gebu aku ni..Aku pkai seluar legging ketat wana hitam...Aku mmg t'rasa nak ada org dekat dgn aku..

Setelah lebih kurang 15minit berdiam diri, abg syam berbisik meminta sesuatu di telinga aku...Katanya dia ingin mencium ku....Entah kenapa aku kata boleh padanya....Yang pasti aku mmg suka pada peribadi dia....Perlahan2 dari pipi dia mula dekat kat bibir aku..Kami bercium mulut dan mula berada di dunia kami...

"Ahhh...abgg....eemmm....ahhh..."

Abg syam mula meraba tetek aku dr luar baju aku yg dr td dh mula tegang dan keras....T'rasa sedap bila tapak tangan dia b'gesil dgn puting tetek aku.....

Tetek aku mmg besar dan bulat seperti juga punggung aku...Puting tetek aku besar saiz duit syiling 5sen...Puting tetek aku b'wana merah pink ni mula tegang.....Kwn2 sering puji bentuk badan aku...potongan badan aku 36/29/30...Dan saiz buah dada aku 36B...

Kadang2 bila ke kuliah saja aku tak memakai bra....ramai yg s'lalu tgk aku bila aku b'jalan....saje aku goyang2kn tetek aku yg padat ni....Kadang2 aku akn m'lancap depan kelas bila xde org....aku s'lalu bayangkn dapat batang konek besar dan padat.....aauuhhh.....

"Ahh Ani....Besarnye tetek ani....Keras ek tetek ani??....Besarnye sa
yang...Gebu tetek ani...padat...."

Tetek aku mula m'negang....Nmpk tegang dr luar baju tshirt ketat aku....Mmg nmpk sgt tetek aku tegang dgn puting tetek aku yg tajam ni....

"A'ah bang....tetek ani dh tegang dh ni bang...ermmm...ahhhhhh.....isap sayang....ahhhh..jilat la tetek Ani ni bang.....aahhhhhh...jilat tetek Ani....ahhhh...."

Kami bercium,bermain dan menghisap lidah...sambil tangan abg syam meramas2 tetek ku....m'mutar kuat tetek aku yg dh mula tegang....puting tetek aku dh mula tegang....

"Mmmmm...ahhh abgg....sedap bang.."
"Arrhhh.....sedap bang....ramas lagi tetek Ani bang....Aargghh...."
"Ahhhh....seedapppp bang.....ahhhh"

Dari mulut abg syam cium leher aku kuat sambil m'gigit leher aku...Baju tshirt aku yg ketat ni dibuka......maka t'sembul lh kedua2 gunung gebu aku yg mmg dh keras menegang....

"Woww..besarnye tetek Ani....bulatnye tetek Ani sayang......Keras tetek Ani....."
"Arrggh...aahhhhhh......Sedap bang...Abg suka tak tetek Ani?......Ramas tetek Ani Bang.....ermmm....."
"Suka sayang....dr td lg abg dh geram....lembutnye tetek ani.....besar....gebu....."

Abg syam makin mengganas...Tetek aku dihisap2...diramas2 tetek aku....Aku mmg suka klu lelaki m'ramas tetek aku....Nikmatnya x t'kata....Makin tegang tetek aku d'buatnye.....

"Abggg.....Ani tak tahan bang....Sedap bang..ahhh..ramas lg bang..ahhhhh...kuat2 sayang........ahhh.....ahhhh...."

Aku mula meramas batang konek abg syam dari luar seluarnya...timbul dr celah kangkang dia...Perrghh....T'rasa besar dan keras...

"Sedap Ani..."
"Bukak seluar ye bang...Ani nk tgk batang konek abg....."

Abg syam melorot seluar aku dan seluarnya..Tempat duduk kami rendahkan..Kami bergomol tanpa hiraukan keadaan...

Aku tarik keluar batang konek dia....aku t'kejut....mana tak nya....t'sembul depan mata aku batang konek yg panjang dan besar.....aku rasa lebih kurang 9inci panjang nye....Mulut aku sedikit t'ngaga....

"Bang!!!....Besarnye sayang.....Besar batang konek abg...wow...."
"Ani....Ani suka x batang konek abg sayang?.."
"Suka bang..besar.....Ani s'lalu tgk dlm DVD je....Besar.....aahh..kali ni Ani dapat tgk depan mata...besarnye batang abg......"

Batang konek dia mmg besar...Lebih kurang 9inci...ukuran lilit dia dalam 5inci...spai xmuat tangan aku nk gengam batang konek dia....Mmg itu yg aku harapkan dari tadi...Batang konek yg besar dan gemuk...mcm yg s'lalu aku tgk dlm DVD....

Aku mula m'hisap cium kepala konek dia yg kembang tu....sedap....lalu aku jilat2 s'keliling kelapa konek abg....Pelan2 aku cuba kolom batang konek besar tu....

"Sedapnye batang konek abg....besar....emmmm....emmm..."

Aku mula kolom perlahan dan laju...Tp sikit je yg dapat aku kolom....xspai suku batang konek dia....Aku mmg suka blowjob,plak tu aku dapat batang konek idaman aku....Kalau boleh aku akan kolom sampai tercabut batang koneknya yg besar tu....T'rasa seperti batang konek abg syam berada dalam cipap ku....berdenyut2...Abg syam nampak gelisah..

"Aahhh....aahhh....Ani perlahan2 sayang....sedap sayang...sedap ani kolom batang abg....ahhhh.....nanti abg t'pancut pulak.....aaahh....aaahhhh "

Aku bangun dan kami bercium sebentar.. Aku dah tak sabar nak rasa batang koneknya yg besar tu kat dalam cipap aku..

"Abg....can't wait to feel ur big cock inside my tight pussy bang.....ouuhh...."

Aku baring sedikit sambil kepala bersandar di dinding tingkap...Abg syam mula kangkangkan kaki aku..aku mengangkat sebelah kaki dan letak diatas kerusi...

 Abg syam main2kn batangnya dicipapku...Batang koneknye d'gesil2 beberapa kali ditepi lubang cipapku yg dh mula banjir....dan mula menjolok batang koneknye yg besar tu perlahan2...

"Aahhh..abgg sedapnyaaa...ahhh"

Setelah masuk separuh abg syam keluarkan perlahan2...
 Masuk kembali separuh dan keluarkan semula...T'rasa padat dalam cipap aku....

"Aarrhh.....aabbgg....sedap bang....ahhh..."

Kemudian abg syam menyentak kuat batang konek dia ke dlm cipapku...
 Aaaahh mmg sedap cara tu...aku menjerit kesedapan....mata aku t'pejam menahan nikmat yg tak t'hingga...

"Aaahhh...abg!....Sedaaapppp!!!!..aaahhh.."

Abg syam mula menhenjut laju....tangan dia x lepas dr tetek aku.....tetek aku d'ramas2....bila d'lepas....b'goyang2 tetek aku yg besar ni..

"Aaahh abgg....Ani nak pancut dh ni sayang...aahhhh....ahhh....Abggg....ahhh....ahh..."
Abg syam melajukan henjutan bila dengar aku akan klimaks....
Badan aku mula rasa kejang....mata aku pejam rapat....Laju s'hingga.....

"Aaaahhh..abggg arrrgggg!!!"...
"Aaaaahhhhh.....ffuuucccckkkk......ahhhhh"

Aku klimaks.....memancut2 air aku....badan aku kejang.....aku kemut cipap aku kuat2.....
"Aaahhhh...ani byknya air ani sayang....ketat cipap ani.....kemut lagi ani...ahhh...aaaahhhhh.....sedap ani..."

Aku suruh abg syam berhenti dan minta dia bersandar pd kerusi yg telah direndahkan sejak mula.Aku duduk m'belakangkan abg syam...Dalam keadaan mencangkung aku menghenjut laju batang konek dia yg besar tu...sedap......posisi ni memang membuat aku hilang arah...terasa dalam hingga ke pangkal rahim Ku....Sedap gila.....t'rasa batang konek abg yg 9inci tu dalam cipap aku.....sedap....
Abg syam menjerit kecil sekali sekala...dia meramas2 kuat tetek aku yg tegang dr belakang...tetek aku d'tampar2....makin stim aku rasa...aku mmg tak tahan dgn posisi ni...aku menghenjut tanpa henti agak lama...

"Aahhh ani...abg tak tahan ni ani...berhenti sekejap ni...ahhh..aniii.. "
Aku tak hiraukan abg syam...aku menghenjut lagi dan kali ni lebih laju....
"Aahhhh....ahhh...sedap batang konek abg...aaahhh....aaaahhh....besar.....sedappp....Arrggghh......."
Aku hilang arah dh....cipap aku banjir....air liur aku m'leleh kuar...nikmat x t'hingga.....
"Aaahhh ani....slow skit sayang.....ahhh....ahhhh....abg tak tahan nii...sayang..ahhhhhh....."
"Aaahhh...abggg..ani tgh sedap ni bang...sedap....ahhhhh.....sedap sgt bang...batang konek abg sedap..ahhhh......ahhhhh....ahhh"
"Ani....abg nak pancut dah ni sayang...ahhhh....berhenti ani....aahhh....aaaahh"...
"Aaahhhh.....Pancut dlm bang...aaahhhh....Ani nak abg pancut dalam sayang.....aaahhhh...Ani nk rasa air abg....aahhhhh....pancut dalam sayang....ahhhhh.....aahhh..."
Aku lajukan lagi henjutan cipap aku...dan makin kuat aku henjut.....
'Jgn ani...keluarkan nii..nanti ani  mengandung.....ahhhh.....ahhh..ani..."
Abg syam cuba mengangkat punggung ku keluar..Tp kelebihan aku diatas buat dia tak cukup kuat..
Aku mula merasa batang konek abg syam berdenyut2 dan aku masih kekalkan henjutan aku..makin laju....dan...
"Aaarrgghh Anii!!..aaahh...aaahhhh"
Abg syam mengerang keras sambil melepaskan airnya ke dlm cipapku...T'rasa penuh cipap aku dgn air dia....Lebih kurang 12 das aku rasanye....Terasa kehangatannya air maninye dalam cipap aku....penuh cipap aku dgn airnye...
"Aaahhh....abgg!!....aaahhh...aahhhh...ahh..Sedapppp...aarrrgghhh..."
Mata Ku t'pejam menahan nikmat...
 Aku jugak klimaks sekali lagi..
"Aahhh....abggg..Sedap!!!..aarrrgghhh!!"

Badan aku kejang.... Megigil2...t'rasa mcm kena letrik badan aku...batang konek 9inci tu aku benamkn dalam2....sedap....tangan abg xlps dr m'ramas tetek Ku....
Letih terasa, aku bersandar pd abg syam tanpa mengeluarkan batang koneknya yg masih keras dalam cipap ku...Abg syam memeluk ku dr blakang sambil tangannya meramas2 tetek aku...Dia berbisik...

"Ani puas tak sayang?"...Katanya...
 Aku mmg puas tp aku kata padanya..
"Ani nak lagi bang.....batang konek abg sedap..besar...Ani nk lagi bang....S'blm kita sampai,kita buat lagi ye bang....Kali ni,Ani nak rasa dari belakang pulak..."
Abg syam mengangguk dan kami berehat sebentar....Tangannya masih lg meramas2 tetek aku yg dr td tegang.....Puting tetek aku d'gentil2....
"Aahhhh.....ermmm....Bang....Sedap sayang....."
Aku kemut cipap aku kuat2....Batang konek abg syam keluar sambil air aku dan air dia meleleh kuar....
"Aaahhhh.....Ssseedaaappp bang...."
Aku terus duduk d'sebelah dia sambil aku lancapkn batang konek dia yg dh mula keras....Basah batang konek dia....Aku jilat kelapa konek dia....
"Ermmm.....Sedapp nye batang abg...."
"Aahh....Ani suka?.."
"Ermmm....Suka banng....besar....besar batang konek abg....Ani xpuas....Rasa padat je dlm cipap Ani..."
"Cipap Ani pn sedap....ketat....pandai Ani kemut....Arrggghh...."
"Rasa nk koyak je cipap Ani td....besar sgt...tp sedap batang konek abg ni.....ermmm....."
Abg syam biarkn aku kolom batang konek raksasa dia....aku dh mula rasa stim semula....Aku kepitkn batang konek dia kat celah tetek aku yg besar ni....sambil tu aku pandang dia....
"Tetek Ani pn nk rasa batang konek abg....ahhh....besarkn tetek Ani bang...Tetek Ani besar.....batang konek abg pn besar.....ahhhh...."
"Aarrhh....sedap Ani....henjut tetek Ani sayang...Tetek Ani besar..gebu...I like ur big tits sayang.....ahhh.....Aaahhhh...."
Tetek aku yg tegang ni aku kepit kua2t....
"Aarrghh.....ahhh....sedapkn bang....Arrggghh.....Sedap batang abg...."
Makin tegang tetek aku....tetek aku yg b'saiz 36 B ni t'rasa kembang.... Tetek aku makin tegang....puting tetek aku rasa keras....Aku henjut batang konek abg atas bawah, atas bawah....abg cubit puting tetek aku....
"Aaahhh....Abg....Ani nk batang abg.....Please bang....Fuck me please..I need ur big fucking cock...."
"Sedap ek batang abg?"
"Sedap bang.....please..ahhhh....fuck me so hard....."
Aku mula m'rayu2.... Mmg aku nk sgt batang konek besar tu....
Abg syam suruh aku m'bongkok....bontot aku yg bulat ni aku angkat tinggi....Abg syam mula meramas2 bontot Ku...Sambil tu dia m'jilat2 cipap Ku dr blakang...
"Aarrrgghhh......Sedapp sayang.....Ahhh.."
Cipap aku t'rasa basah....Aku mula meramas2 tetek aku s'diri....
"Ahh...Abg...Fuck me please... Ani nk...Ani tak tahan dh ni.....please bang...please....ahhhh...."
Mmg aku dh tak tahan....abg syam mula gesil kn batang konek raksasa dia kat cipap aku......
"Aarrrgghhh......"
Aku xtahan dh....Tanpa apa2 amaran,aku trus tekan bontot aku ke blakang....trus batang konek dia yg 9inci tu t'benam dalam cipap aku....
"Aarrrgghhh!!!.....aahhhhhh!!!....Sedap abg....ahhhhh....yeah...ahhh...sedapp!!"
Aku mula sorong tarik batang konek dia....
"Aahhh....ahhh....sedap....sedap bang...."

Bontot aku d'tampar2....sedap....t'kemut2 cipap aku.....Abg syam mula masukkn jari dia dalam lubang bontot aku....t'rasa sedap.....

"Aahhh....abbggg....sedap....ahhh...."
"Abbgg.....Ani nk pancut sayang....aahhhh....agghhh...."
Aku klimaks.....tp abg trus je henjut cipap aku....m'gigil2 aku...
"Aarrrgghhh....abbbggggg.....sedappp!!!....."
Abg trus peluk aku dr blakang....d'pegang nye tetek aku....puting tetek aku d'cubit2.....aku lentikkn badan aku....
"Aahhh....ahhh...Sedap bang....ahhhh...."
"Sedap Ye Ani?...."
"Sedap bang.....ahhh....fuck me more bang.....ahh....please....fuck me so hard bang....aaahhhh......"
Abg syam baringkn aku semula....dia kangkangkn kaki aku....
"Fuck me abg....aahhhh.....I need that big cock of urs.....ahhh....."
Trus abg sumbat batang konek dia....tangan dia pegang kaki Aku....laju abg henjut.....
"Ahhh...ahhhh....sedap...sedapppp bang.....ahhh....ahhh....."
Tetek aku yg besar ni b'goyang2.....
"Ahhhh....kuat Lagi bang....seddaapppp!!!...."
"Yeaaahh.....ahhhh.....sedappp.....ahhh....ahhh...sedap bang....ahhh.....aaaahhhh"
"Abg....Ani xtahan....ahhhh....ani nk pancut...ahhh.....aaaaahhhhh.....aaaabbggggg!!!...."
Aku klimaks lg....memancut2 aku aku.....abg xbiar lama...trus dia sumbat kembali batang konek ni....
"Ani....ahhh...abg nk pancut sayang.....ahhh....ahhh....."
"Pancut bang....pancut kat tetek Ani sayang....Ahhhh.....ahhh...."
Abg henjut makin laju....makin kuat.....aku t'rasa d'awang2an.....
"Sedaaappp abgggg.....ahhhh....aahhhhh!!!...."
Aku mula main tetek aku s'diri....aku tgk abg sambil aku ramas2 tetek aku....batang konek abg t'rasa kembang.....
Henjutan t'akhir abg dalam....trus dia cabut batang konek dia....abg naik atas aku....Abg letakkn batang konek dia kat celah tetek aku....
"Kepit tetek Ani sayang..."
Trus abg henjut tetek aku....
"Aaahhhhh.....Abg nk pancut sayang....ahhh...ahhhh....AAAAAAGGHHHHHH!!..."
Abg syam pancut airnye....banyak.....Penuh tetek aku dgn muka aku dgn air mani dia....
"Aarrgghh.....ssseedddapppp....air abg sedap....ahhhh....ahhhh....banyak air abg.....ahhhh....byknye.....ahhhhh.."
"Aahhh....sedap....ahhh.....Arrggghh....."

Habis penuh muka aku dgn air maninya.....panas rasa.... Dua2 tetek aku yg besar ni pn penuh dgn airnya......Biarpn tetek aku besar,tp batang konek abg tetap lebih dr tetek aku....sambil aku kepit batang abg,aku isap2 kepala konek dia....muka aku penuh dgn air abg....mmg sedap....
Mlm tu 1st time aku puas....puas sbb tetek aku,muka aku d'penuhi dgn air mani...dan...puas sbb aku dpt batang konek raksasa....Aku trus pkai baju tanpa pkai bra aku..... Sambil aku bisik kat abg syam....

"Ani nk fuck abg Lagi....please....Ani nk batang konek abg lg....Ani sanggup wat apa je....Asalkn Ani dapat batang konek abg...."
Abg syam ramas2 tetek aku....sambil b'kata....
"Ok sayang....U can always fuck my big cock...."
Aku t'senyum puas......aku nk lg.....

Tiada ulasan: