Isnin, 25 Ogos 2014

Nabiha

Kisah ni berlaku lebih kurang 5 tahun lepas.waktu tu aku masih bujang.aku kerja dengan syarikat hartanah di negeri pantai timur.Masa tu aku kerja tu ada la kenal dengan seorang abang yang bernama zahid.Abang zahid ni seorang yang agak alim.Dia selalu bercerita dengan aku pasal agama.Dia dah kahwin dengan seorang ustazah anak pun dah ada 3 orang.

 Aku memang agak rapat dengan dia.Aku selalu ikut dia dengan kumpulan dia dengar ceramah.Kadang2 aku rasa kumpulan dia ni agak menyimpang sebab banyak yg lain daripad aaku belajar.aku pun tidakla jahil sangat tapi aku ikutkan je sebab dia banyak tolong aku terutama dari segi kewangan.Selalu juga aku dijemput makan bersama kat rumah dia sebab dia tahu aku ni bujang.
 Bila dah selalu sangat datang rumah dia,memang aku rapatla dengan isteri dia dan anak2 dia.Isteri abang zahid ni kecik je.Kalau pakai baju sekolah macam budak sekolah menengah  je

Orangnya.memang comel, tak sangka dah ada anak 3.Nama isteri abang zahid ni kak nabiha.Aku memang panggil kak biha je.Lemah lembut orangnya.walaupun aku selalu datang rumah dia, tapi aku tak penah nampak aurat dia.melainkan aku curi2 tengok.tu pun hanya nampak betis.Dia selalu pkai jubah tak pun baju kurung dgn tudung labuh,kalau tengah hidang makanan, kadang2 aku curi2 pandang jgak time tudung dia terselak.nampakla bukit berkembar ustazah ni.comel je sebab memang badan dia kecik.

 Satu hari abang zahid ajak aku pergi satu kursus dekat satu resort kat terengganu.dia kata kumpulan dia semua pergi sana.Semua diminta bawa isteri tapi anak2 tak boleh ikut..aku pun ikut la sbb free.naik pun kereta dia.cuma 2 hari satu malam je.Sebelum pergi abang zahid tinggalkan anak dia kat kampung.kami pun pergi ke terengganu bertiga.

 Sampai di sana aku lihat ada kira2 8 pasangan dah menunggu.yg bujang cuma aku sorang.Aku memang tak tahu apa2 ikut je semua aktiviti mereka..pada malamnya tiba2 abang zahid dapat call dari ofis suruh masuk kerja sebab ada emergency pada mesin operasi.Terpaksa  abang zahid berkemas blaik naik bas.Dia mintak aku teruskan aktiviti dengan kumpulan yang lain.Dia mintak aku dengan kak biha balik esok je sebab ada aktiviti penting malam tu..

 Aku tak tahu apa yg penting sangat.Aku pun ikut je la.tepat pukul 11, kami semua disuruh mandi dan kenakan pakaian yg cantik2..aku ..pun ikut.aku pakai jubah je...tapi  aku tengok pasangan masing2 betul2 cantik.Aku tengok kak biha pakai baju kurung satin labuh warna kuning cair dengan tudung labuh warna coklat gelap.Memang cantik isteri abang zahid malam ni.Dalam ramai2 tu memang kak biha paling comel,Dia pakai cermin mata bertambah cantik.nampak macam perempuan bijak.

 Lepas setengah jam, kami diberi ceramah tentang perkongsian..aku mula rasa lain.tepat pukul 12, ketua kumpulan memanggil semua perserta lelaki dan perserta perempuan masuk ke bilik khas yang disediakan.sorang sebuah bilik..ketua kumpulan memanggil seorang demi seorang peserta lelaki dan membisik sesuatu..aku tak tau apa yg dibisikkan.aku yang terakhir sekali dipanggil..aku diminta ambik kunci sebuah bilik ni dan masuk..bila aku masuk dlm blik, aku tengok kak biha ada kat dalam duduk kat depan meja solek..kak biha bagi aku sampul surat.dia kata ketua kumpulan yang bagi suruh aku buka.Aku pun baca.rupanya dalam surat tu minta aku 'nikmati bidadari dihadapan awak'.aku terkejut dan bagi surat tu pada kak biha.Kak biha jugak terkejut..aku bingung..tapi aku terfikir, time ni la aku nak rasa tubuh kak biha yang comel ni..tiba2 ketua kumpulan call aku dan suruh mulakan.Dia nak aku rakam.aku pun bagitahu pada kak biha.Kak biha serba salah..dia malu dengan aku..

 Aku pun rapat dengan kak biha..dia cakap dengan aku..adi sanggup ke buat kat akak macam ni? Aku cakapla sememangnya akakla bidadari idaman saya.Dia tambah malu  merah muka dia.Dia cakap kita tak payahla buat.akak kan isteri abg zahid,tak kan adi nk buat macam tu kat akak.akak tak mau la.....
 Aku pujuk dia cakap nanti ketua marah.lagipun abang zahid yang mintak kita teruskan kursus ni..dia pun mengalah.terpulanglah pada adi.tapi akak tak tau macam mana.Aku yakinkan dia, tak mengapa biar adi yang buat semua.Dia tunduk dan angguk kepala..dengan muka yang merah menahan malu
 Aku pun rapat kat belakang kak biha.Aku mula terangsang masa tu.Batang teruna aku tak payah cakapla memang dah tegang menongkat jubah yang aku pakai.kebetulan aku cuma pakai kain pelikat je dalam jubah.Aku longgarkan ikatan kain pelikat dan biar jatuh.jadi batang aku memang jelas hanya berlapik kain jubah yang nipis.Aku panggil kak biha tapi dia hanya geleng kepala menahan malu.
 Adi, akak tak biasa macam ni.akak malu la...mungkin dia perasan batang aku dah mencanak.Dia nampak dari cermin..aku dekat dan gesel2 batang aku kat badan kak biha..makin buat tambah ghairah bila kain licin yang kak biha pakai bgesel dengan konek aku.Dia elak2 badan dan panggil2 nama aku.Aku buat tak tau.aku dah nekad.Entah entah kak biha pun dah terangsang..Dia dari tadi tutup muka dengan tangan.Aku saja biarkan mungkin dia malu lagi.Aku tunduk cium2 leher kak biha dari belakang.Dia makin tak keruan.elak sana elak sni..aku pegang bahu dia dan mintak kebenaran.

kak,maaf ye..boleh adi teruskan? Dia hanya angguk.tak sepatah perkataan pun keluar. Aku turun tangan aku ke bawah.dapat rasa tali coli yang kak biha pakai..pelan2 tangan aku usap ke depan badan kak biha.mulala terasa bukit kecil yang selama ni aku curi2 pandang.Aku tengok pada cermin solek nampak tangan aku bergerak2 bawah tudung labuh kak biha.Aku tak lepaskan peluang meramas tetek kak biha walaupun dari luar baju kurung.coli yang dia pakai agak nipis.so rasala daging lembut tetek kak biha.Masa aku ramas2 kak biha macam geli2 dan mengelak tapi aku tak lepas...penuh tangan aku meramas...sorry abang zahid, tetek isteri abangg aku ramas puas2..
 Aku dah tak endahkan abang zahid.isteri dia buat aku lupakan jasa dia pada aku..aku ramas sepuasnya tetek ustazah bini org ni..

 Akak, tetek akak sedap adi ramas.untung abangg zahid..kak biha hanya menjerit kecil memanggil nama aku.Aku tau dia dlm dilema dan malu..aku terus puji2 kak biha.biar dia hilang sikit rasa malu.Aku tarik badan kak biha supaya diri.dia pun ikut.Bila dia diri, aku peluk rapat2 tubuh kak biha.aku letak batang aku betul2 kat belahan punggung kak biha.Kesian dia menahan geli..aku usap2 perut kak biha..kain baju kurung yang kak biha pakai memang tambah ghairah aku..aku cium2 belakang badan kak biha.....errrmmmmmm....

Bersambung...mohon  sambungkan...Terima Kasih

Tiada ulasan: