Sabtu, 5 Julai 2014

Wanginya Cikgu Ummi..

Pagi ini cuaca cerah sangat. Redup tidak panas. Dengan tenang aku menunggang motorsikal menghala ke sekolah. Sampai di suatu simpang, aku membelok ke kanan. Lalu jalan kampung mesti rileks, tak banyak kenderaan lalu lalang.Bisik hatiku. Tiba-tiba aku terlihat seorang awek sweet tersenyum manis menunggang motorsikalnya berselisih denganku. Alamak,cutenye!bisik hatiku lagi.
Sebenarnya masuk kali ini sudah hampir 10 kali aku terserempak dengan gadis yang sama. Dalam amatan aku, gadis tu nampaknya 'syok' pada aku. Tak kisahlah. Aku tinggalkan susuk gadis itu menuju ke sekolah.

Hari ini, aku lihat cikgu ummi cute sgt. Mungkin..ah,sial!masa untuk masuk kelas. Aku lupakan sekejap wajah itu.Selepas waktu rehat, seperti yang aku jangka cikgu ummi sms aku.Dia minta untuk berjumpa aku lepas kelas nanti. Aku on je..hehe

Kelas aku tingkat atas sekali. Selepas habis kelas, aku menerima sms dari cikgu ummi bertanyakan aku di mana. Belum sempat aku membalas sms, cikgu ummi telah terpacul depan pintu kelas aku. Sambil tersenyum,aku bertanya khabar. Cikgu ummi mengajak aku berborak. Aku melayannya.
Seperti biasa, cikgu ummi duduk rapat denganku. Wanginya cikgu ummi harini..bisik hatiku. Dalam diam,aku mula memeluknya. Dia merelakannya. Apabila wajah kami bertentang, aku memang tak sabar2 cuba mendekatkan bibir aku pada bibir cikgu ummi. Dengan segera,cikgu ummi menyambut bibirku.hmmm mm kami berkucupan. Setelah hampir 15minit kami berkucupan, aku mula merabanya. Aku tolak kangkangnya terbuka, cikgu ummi turutkan sahaja. Tiba-tiba cikgu ummi bingkas bangun dan keluar kelas. Aku terpinga-pinga sehinggakan dia kembali masuk.

"Kenapa sayang.."aku bertanya perlahan.
"Taklah bang,tengok line..clear tak.."Cikgu ummi membalas sambil tersenyum.
"Abang..nak.."sekali lagi cikgu ummi bersuara dengan suara manjanya. Ah,sial!terpacak batang aku mendengarnya. Cikgu ummi menolak tubuhku ke atas meja dan tanpa banyak bicara, kami berkucupan. kalau nak cerita, aku ni mmg suka sangat bercium. orang putih kata frenchkiss. Dapat lama2 lagi syok. Begitulah aku dengan cikgu ummi ni. Dapat cium mulut,aku lawan lidah dengannya. Memang syok ooo hehe

Memang dah tabiat agaknya, secara automatik aku akan terus cium leher hinggalah ke dada. Tang dada tu memang agak lama juga. Maklumlah, tang tu lah yang syok, kenyal,besar..hmmm mmm memang Ho Liaulah!

Wanginya dada cikgu ummi.

Tak habis di situ, aku beranikan diri menyelak habis tang paha dia. Aku tarik seluar dalam purple itu. Peh!memang melelehlah..bila aku korek2 cipap tembam cikgu ummi,aku sedar banyak betul airnya..aku teringin pula nak rasa menjilat cipap tembam cikgu ummi ni.

"Ahh..abang..."cikgu ummi mula merengek apabila lidah aku mula mainkan peranan meneroka 'lubang nikmat' itu. Aku masih khusyuk menikmati kesedapan itu.
"Abang..ahhh..ahhhh..hmmm mm"sekali lagi cikgu ummi merengek. Kali ini lebih kuat erangannya. Hingga terangkat2 kangkangnya. Aku tahu, tang mana patut aku 'nikmati' agar si dara makin bersedia menyerah apa yang dipertahankan selama ini.
"Hmm mmm wanginya sayang..banyak air.."aku bersuara bila sahaja melepaskan sebentar cipap tembam itu. Memang jelas dalam ketembaman cipap cikgu ummi, terpalit sudah air nikmatnya. Terkemut2 aku tengok lubang tu. Bila aku tengok wajah cikgu ummi, ke'gersang'an itu seperti sudah sampai ke klimaksnya.

Wajah cikgu ummi cute sgt masa tu. Baru kali ini aku dapat lihat muka 'kestiman' cikgu ummi. Kali ini,cikgu ummi pula mengulum batangku. Errghh rasa macam nak terpancut aku merasakan sedutannya. Ini kalau atas katil, memang dah selamat aku 'kerjakan' minah ni..Bisik hatiku. Dalam tak sedar, kami sudah berada dalam keadaan 69. Masing2 memainkan peranan.

Aku rasa macam tak sabar nak 'rasa' cipap cikgu ummi. Aku beranikan diri menghalakan batangku tepat di atas cipap cikgu ummi yang masih terkemut2 menahan gelora asmara petang ini. Dengan nafsu yang hebat bergelojak, aku mula 'tusuk'kan batang aku ke dalam cipap berair itu.

"Errhhh..abang.."sekali lagi cikgu ummi merengek. Aku pula tanpa sedar telah memasukkan hampir separuh batangku ke dalam cipapnya. Sedapnya, tak dapat aku gambarkan dengan kata2.
"Errhhh...ahhhhh...ahhhh..sayangggg". kali ini aku pula meraung. Cepat2 aku keluarkan batangku ini.

Aku terpancut. Meleleh2 membanjiri perut cikgu ummi. Aku kepuasan. Cikgu ummi juga seperti kelegaan terdiam sambil menutup mata. Setelah menyarung kembali pakaian, kami berpelukan dan berciuman lagi. Setelah itu kami pulang kerana jam menunjukkan hampir jam 7.00 malam.
Kenangan petang itu memang tak dapat aku lupakan. Inilah kali pertama aku hampir2 mem'barai'kan cipap cikgu ummi. Tubuh montoknya selalu dalam ingatan aku. Tak lupa juga bila cikgu ummi pernah berkata yang dia rela serahkan tubuhnya untuk aku, tanpa apa-apa balasan. Mak aih,macam pelik kan? itulah kuasa 'Ayat'..

Persoalan lalu masih belum terjawab! CIKGU UMMI MEMBERIKAN AMANAT TERAKHIR?MENGAPA? Ikuti kisah selanjutnya dalam episod akan datang.. ^_^  - Shah Blues

Tiada ulasan: