Sabtu, 5 Julai 2014

The first expirience..

Mmg benarlah kate orang tu..dpt je aku capai bibir cikgu ummi,aku beranikan jari jemari merayap ke seluruh pelosok bahagian sulit dia. Maka aku dah mule dengar angin ribut bermula dari nafas cikgu ummi. Beberapa kali juga dia tersentak2. Maklumlah,mungkin nilah 1sttime kena 'sentuh' dgn lelaki kot.

"Abang.."rengekan cikgu ummi seketika bibir aku terlepas dari bibirnya.

Dengan nafsu yang bergelora, aku dekatkan kangkang pada badan cikgu ummi.
"cis,salah parking pulak.."bisik hatiku bila menyedari batangku tegang menghala ke bawah. Dalam diam2 aku selukkan tangan dan membetulkan parking.hehe

"hurmm.."cikgu ummi mendengus bila batangku mula mengena badannya. Aku apalagi,gosok semahunyalah. Jari jemariku mula menyeluk masuk ke bajunya. Memang dari tadi aku tunggu tang dada tu..

"peh..bulat.."bisik hatiku bila tanganku dapat menggenggam buah dada cikgu ummi. Cepat2 aku cari putingnya,dapat! aku gentel semahunya. Angin ribut makin ganas kedengaran. Aku ke depan,cikgu ummi seperti yang aku jangka, mula memainkan peranannya. senyap2,zip seluarku terbuka. Jemari lembut cikgu ummi mulaku terasa menyentuh lembut batangku. Dalam tak sedar,batangku telah dibogelkan olehnya.

"Abang..hmm mmm.."Cikgu ummi menunjukkan isyarat sesuatu. Aku faham. Aku anggukkan kepala. Seperti  kerasukan,cikgu ummi mula menggomol setiap inci batang beruratku.

"erh..hmm mm.."Aku merengek kesedapan. Aku puas coz akhirnya aku dpt merasa bibir mungil cikgu ummi itu  menyentuh ganas batangku. Cikgu ummi mengulum keluar dan masuk hampir setengah jam. Nampak sangat kegersangannya. Malah dari malam ketika aku me'layan'nya tempoh hari,perasaan itu sememangnya dpt aku rasa.

Mungkin kerana asyik dan fokusnya aku melayan kesedapan digomol oleh cikgu ummi, aku terpancut di dalam mulut cikgu ummi. Hampir sahaja cikgu ummi termuntah. Loya katanya.

Sebenarnya tadi aku sempat menarik kain dan meraba 'seluar kecil' cikgu ummi. Peluang sebegini mana mungkin aku lepaskan untuk melihat sendiri 'karipap' itu. Memang putih kemerahan. Bulu2 halus di sekitarnya memang benar2 belum dicuit orang. Lagi satu,yang best sgt tu, 'tembam'nya,memang BOLEH TAHANLAH!

Setakat ini, aku belum pernah lagi merosakkan anak dara orang. paling kuat, oral seks macam ni. Lagipun,setakat ni kalau kena isap laju2,ketat2..memang sah2 aku mesti TERPANCUT dah. Serius,dengan zura dulu tu pun aku tewas awal walau dah masuk separuh.hehe

Alamak,hari ini jumaat rupanya. Nampaknya 2hari la tak jumpe cikgu ummi. Tapi takpelah, yg pentingnya aku dah mulakan sesi intro atau 'pemanas badan'..Semua dah dalam genggaman, tinggal onkan je..

Trial kedua.

Agak membosankan hari minggu begini tanpa apa-apa aktiviti. Paling tidakpun, memikat ayam oklah. Kebetulan pulak ayam aku adi pinjam. Memang hilang puncalah. Lalu aku capai gitar dan layan lagu -laila namamu teratas.

Terfikir nak sms cikgu ummi kang mengganggu pulak. Terdetik pulak nak sms zura. Kebetulan pulak dia free, terfikir pulak nak ajak jumpa. Tapi kat mana?Silap2 terserempak cikgu ummi,naya aku. fikir punya fikir, ideapun mari. Jumpa di sekolah aku! harap2 line clear lah..

Tepat jam 3.ooptg aku sampai di sekolah. Memang sah takde orang. Setelah hampir 15minit,zura sampai. Alamak,nak stay kat mane pulak ni..aku cuba gunakan masterkey aku untuk buka pintu kantin sekolah. Tup!dah terbuka. Aku ajak zura masuk dan tutup pintu.

"takde orang ke ni shah.."Zura bertanya.
"Oklah..line clear ni.."pantas aku jawab. Nafsu aku dah bergelora ni. Bisik hatiku.

Aku taknak buang masa. Dengan pantas aku peluk zura. Zura tak menolak. kami berkucupan. Dari mulut,aku mula turun ke lehernya. Dengan rakus aku tanggalkan bajunya. Yang tinggal kini bra dan seluar dalamnya.

"Aritu abang tak dapat nak masukkan, so rini abang nak try masukkan jugak .."aku mengajukan pendapat.
Zura diam dan mengangguk tanda setuju. Aku tak buang masa. Dengan ganas aku tanggalkan seluar dalam zura. Zura mainkan peranan. Dia membuka kangkangnya. Aduh..tembamnye..Aku mula menggentel kelentit cipapnya.

"Errhh.."

Rengekan zura cukup untuk mendorong aku untuk pergi lebih jauh. Aku dekatkan wajah ke arah kelangkangannya. Aku mula menjilat cipapnya. Slurppp..slurrp..hmm sedapnye. Bisik nafsuku. Aku celupkan satu jariku ke dalam cipap zura. merengek2 zura kesedapan. Jika tadi satu jari,kini aku cuba dgn dua jari. Pun masuk juga. Dengan segera aku menarik leher zura ke atas. "zue dah 'barai' ea?"bisikku keras. Zura hanya mengangguk lemah. Ini tak boleh jadi, akupun mesti 'rasa' gak ni. Bisik hatiku.

Tanpa menunggu lama lagi,aku halakan batang beruratku ke arah cipap tembam milik zura itu. Dengan tenang,aku cuba menerobos 'lubang nikmat' tembam itu. Suasana sepi.

"Errhh..abang..hmmm mmm.."dengusan zura mula kedengaran apabila yes!akhirnya aku berjaya memasukkannya hingga ke pangkal. "yess..errhhh.."rengekan zura makin kuat.Genggamannya makin erat di rambutku. Mak aih..memang sedaplah! 1sttime dapat rase celupkan batang, gile sedaplah. Tak dapat nak gambarkan dgn kata2.

Aku cuba untuk sorong-tarik. Ni gara2 teringat aksi2 dlm video2 blue yg banyak aku tengok sebelum ni. Yang inggeris,jepun,melayu,cina,india dan lain-lain. Cakap sahaja bangsa apa,memang aku tahu. Bila aku mula sorong-tarik, memang tak boleh tahan. SEDAP SGT!!

Jangkaanku memang tepat.Dalam 7-8 henjutan, aku sudah hendak terpancut. Aku tarik batang dan aku halakan ke tetek zura. Sprooott!srooottt!! derasnya airmaniku memancut ke dada zura. "hish abang ni..membazir je..len kali pancut dlm mulut zue.."zura menegur. Aku faham.

Rupanya petang tu bukan itu sahaja episod seks pertamaku. Aku dan zura, kami sama-sama luangkan masa  itu untuk memuaskan nafsu serakah kami sepuas2nya. Aku rasa seperti aku sakit pinggang dan zura dah kengkang jalannya. Sebelum maghrib hari itu, aku mendapat ciuman mulut hampir 15minit dari zura dan kamipun pulang..

CIKGU UMMI BERI AMANAT TERAKHIR? KENAPA? Nantikan sambungannya.. -admin

Tiada ulasan: