Sabtu, 5 Julai 2014

Skandal baru yang marey..

Masuk kali ini dah dekat 5x aku clash. Bisik hatiku mengenang kembali kisah silam. Hari ni agak bosan menantikan waktu petang tanpa aktivi. Aku memang tak boleh duduk diam,nak merayau je kejenya.

Setelah puas berfikir, aku ambik keputusan untuk ke sekolah. sambil tu bolehlah makan angin sekejap. Aku start motor dan beredar. Sambil bersantai-santai makan angin, aku cuci mata main mata dengan awek2 yang lalu lalang. Tiba-tiba aku sedar ada sebuah motor mengekori aku dari belakang. Sah awek selalu tu. Sampailah aku di hadapan sebuah rumah di kampung sebelah. Bukan apa,aku saja nak cerita pasal rumah ni kerana mata aku terpaku melihat seorang perempuan berpakaian seksi di situ. Eh,dia melambai tangan pulak.

Petang ni betul2 aku cuci mata tengok awek ni. Dengan skirt pendek ke paras paha dan bertali halus di bahu. Paha dia memang gebu gile. Tang dada tu..tak dapat aku nak bayangkan kat sini,memang stok2 kena gigit rakus2 kalau aku dapat..

Sampai di satu simpang, awek yang mengekori aku dari belakang tadi memintas aku dan berhenti di hadapan motor aku. Terkezut besar aku.

"Hai awak..sorang je?"Awek tu memulakan bicara.
"Err..aah hmm err.."aku terkedu tak tau nak cakap apa. Aku memang terkejut sangat2. Kalau nak kira,ni kali ketiga awek ngurat aku camni. hehe
"Nama saya Amy..awak pulak?"Aku masih tak habis lagi terkejut.
"Err..errr saya shah..err..errr nak pi mana ni?"inilah ayat yang keluar dari mulut aku. Takde idea dah ni.
"Hmm..sedap nama tu.err..boleh berkenalan?"wah..awek ni pon boleh tahanlah, pandai pulak 'ayat' aku.
"Err..boleh..ape salahnya.cuma agak terkejut.."
"Ala..terkejut nape pulak..selalu saya nampak awak lalu sini. Dah lama saya nak kenal dengan awak. Baru ni dapat..err..mintak nombor phone boleh?"Sungguh aku tak sangka,awek ni betul2 gentle. Nak kenal terus tahan motor aku mintak nombor phone sekali.

Setelah berborak agak lama di tepi jalan tersebut. kamipun mula beredar. Nombor telefon dah bertukar tangan. Simple tapi signifikan kan.

Sejak hari tu, aku dan dia selalu berhubung. Tapi bukan dia ni aku nak cerita. Beberapa hari kemudian,aku dapat call dari seorang perempuan yang tidak aku kenali. Puas aku melayan dan bertanya. Akhirnya dia mengaku yang dia adalah sepupu kepada Amy.Nama dia Ina. Yang paling aku tak sangka, dia rupanya perempuan seksi yang selalu aku nampak tu!cantik sangatttt!!hehe
"Hi awak..awak dari mana tu?"Tiba-tiba handphone aku berbunyi. Ada sms rupanya. Rupanya dari Ina.

"Baru balik main takraw tadi. kat jalan sempadan.."aku membalas.
"Hmm..seksi pulak tengok awak berpeluh camtu..kalaulah saya dapat.."Erk!aku dapat rasa sms ni lain macam je bunyinya.
"Hmm mmm maksud awak?awakpun apa kurangnya,selalu saya nampak depan rumah tu. Geram saya tengok.."aku mula menggatal. Maklumlah,dah orang memberi kita berbahasa kan hehe
Rupanya, hasil dari 'penggatalan' aku petang tu mencorak cerita baru dalam hidup aku. Kami dah tak segan silu bersms lucah. Masing-masing menggambar apa yang akan berlaku jika dapat bertemu,berdua sahaja.

Sehinggalah suatu hari, kami merancang untuk bertemu. Petang itu aku keluar seawal jam 5ptg. Cuaca agak mendung. Kami sepakat untuk sama-sama bersiar-siar. Dia dengan motorsikalnya,aku pula motor yang lain. Sebenarnya kami merayau mencari port untuk date berdua.

Sehingga kami sampai di suatu jalan tersembunyi yang jarang dilalui orang, kami berhenti. Setelah berpuas hati line clear, kami bergerak masuk ke sebuah kebun kelapa sawit yang jalannya agak dalam. Kami berhenti di situ.

"Awak ni ramah juga orangnya ye..rasa dah tak payah bawak radio pon saya dah terhibur.."Ina bersuara. Dalam diam2 tangan kami mula merayap menyentuh tangan masing2.

"Ala awk pon ape kurangnya..kalau saya gigit kang,baru tahu.."
"Eleh..berani ke?dalam phone bukan main..saya nak tengok awak berani cakap je ke atau berani buat.."
"Aik,awak cabar saya?kalau dah kena nanti.."
"Eleh tak takut..berani .."sebelum sempat ina menghabiskan bicara, aku lantas mencium bibirnya.

Kami berkucupan. Agak lama. Ina seperti telah bersedia. Kucupannya membuktikan ina memang berpengalaman. Habis lidah aku disedutnya. Kami berpelukan. Tangan aku mula merayap mendapatkan 'buah'nya.

Bajunya yang seksi aku telanjangkan. Memang itu yang aku 'fokus' dari tadi. Tangan ina pula memainkan peranan. Batang aku yang dah keras dari tadi diraba. Aku mula rasa tangan lembut menyentuh batangku. Ina makin best. Tangan lembutnya dalam diam menyeluk masuk ke dalam seluar dalamku.

Dalam keghairahan itu, tanpa aku sedar ina mula melepaskan kucupannya dan aku mula merasakan kulit lembut dan berair mengurut batangku. Oh,ina dah mengulum batangku. Terangkat2 punggungku menahan kesedapan. Ina betul2 berpengalaman dan betul2 menikmati batangku.

"Ahhh..ahhhh "aku mengerang kesedapan. Air maniku mula memancut. Ina langsung tak beredar. Ditelan habis air maniku. Sedikitpun tidak tertinggal. Batang aku masih kajung dan keras. Lalu aku gosokkan lemah lembut di 'buah' ina. Ina on je.

Setelah agak lama kami 'merendek', jam di tangan dah dekat jam 7.00mlm. Kami ambik keputusan untuk beredar. Sebelum itu, aku minta izin ina untuk menyimpan seluar dalamnya. Sejak inilah bermulanya hobi aku suka simpan seluar dalam gurl yang aku pernah 'rasa'.

APA TERJADI SELEPAS ITU? SIAPA SEBENARNYA INA?Ikuti sambungan selanjutnya dalam episod akan datang. Kalau sudi,komenlah. Atau email ahmadfaizul67@yahoo.com untuk apa-apa cadangan ^_^

Tiada ulasan: