Sabtu, 5 Julai 2014

Pesona Sofea

Semenjak 1sttime 'kerjakan' Ina, sms lucah dah menjadi rutin harian kami. Setiap detik 'bersama' dikisahkan semula dengan lebih detail untuk membangkitkan ghairah bila bersendirian. Aku mula menjarakkan masa bersms dengan Ina dengan tujuan untuk fokus kepada masa kerja aku.
Akan tetapi masa itu rupanya mengundang aku untuk terjebak dengan kenalan baru yang telah sms aku malam tika 'bersama' Ina kelmarin. Sehinggakan aku kira dalam sehari kredit aku berhabis untuk menjawab sms dua gadis ini serentak.

SOFEA. Gadis inilah yang beriya nak berkenalan dengan aku. Bila aku bertanya mana dapat nombor aku, dari rakan-rakan perempuannya yang memang kenal aku.

Rupanya, Sofea adalah adik kepada seorang kawan perempuan aku kak Hanisah. Perkenalan kami berlanjutan hingga ke bulan ramadhan. Kami tidak pernah bertemu semenjak itu. Akan tetapi aku masih ingat kami pernah bertemu suatu masa dahulu. Di mana tu aku dah tak pasti.

Ramadhan dah hampir tiba ke penghujungnya. Malam ini aku melepak di rumah kak Hanisah. Kami sudah semakin rapat. Dengan statusnya sebagai mak janda, tiada kongkongan untuk aku melepak lama di terataknya itu.

"Hai shah.." tiba-tiba aku disapa satu suara perempuan. Aku menoleh, owh Sofea rupenya.
"Eh, awak Sofea kan?" Aku cuba mendapatkan kepastian. Sofea yang aku kenal dulu agak tembam dan 'berlemak'. Kali ini lain.
"Yelah sha..itulah Sofea..kau dah tak kenal ke?" Tiba-tiba kak Hanisah mencelah. Aku tersengih.
"Err..bukan kak. Bukan ke .." Aku tersipu2 melihatkan Sofea.
"Aah..dulu memang dia gemok. Sekarang dah slim katenye.." Sekali lagi kak Hanisah mencelah.
"Eh awk,awak dah makan malam?" Sofea bertanya lembut. Sekali lagi aku tersipu2.huhu
"Ala kau bawak je sha tu pergi dapur tu..nak harap dia pergi, jangan harap.."Kak Hanisah mencelah lagi. Belom sempat aku menjawab. Cis hampeh betol!

Sofea menarik tangan aku ke dapur. Erk!memang terkedu aku tak terkata apa-apa. Semuanya disediakan Sofea. Yang paling best layanan dye dah macam hotel 5bintanglah! Setelah itu kami naik semula ke ruang tamu menyambung perbualan di dapur tadi hingga tengahmalam.

Aku masih lagi terkedu hilang punca nak bercerita panjang. Bila malam semakin larut, Sofea minta izin untuk pulang. Nak jadi cerita,rumah dia sebelah rumah kak Hanisah je..

"Shah,kau tolong hantarkan si Sofea tu balik jap.."kak Hanisah bersuara. Dalam hati aku, sebelah rumah je pon nak mintak hantar. Manje betol..nak buat camne,aku turutkan sahajalah..
"Yelah kak.."Aku turutkan sahaja. Aku perasan riak wajah Sofea bersinar tiba-tiba.hehe mcm betol je..

Tutup sahaja pintu rumah kak Hanisah, Sofea tiba-tiba menarik tanganku. Aku ikutkan sahajalah. Akan tetapi aku sedar, dalam samar-samar lampu malam tu, susuk tubuh Sofea jelas sangat bentuknya. Tiba-tiba batangku mencanak tegak.

Ketika hampir sampai pintu rumahnya, kami terhenti. Aku rasa nafsu aku tiba-tiba meluap2 tak mahu lepaskan Sofea pergi. Tangan aku tak lepas-lepas lagi tangan Sofea. Sofea pulak seperti faham,dia agak tergedik-gedik masa tu. Sekali imbas,aku sengaja merabakan tanganku dari bahu ke punggung Sofea. Dia tak menolak.

"Saya macam taknak lepaskan awaklah malam ni.." Tiba-tiba ayat ni boleh terpacul dari mulut aku.
"Yeke wak..hmmm mmm sayapun rasa cmtu jugaklah.."Ah!batangku betul2 tegang ketika ini. Ikutkan ati nak aku terkam je budak Sofea ni. Baju kelawar paras betisnya betul2 menggoda aku.
"Nanti kite sms ye wak, jangan tidur dulu.."Ah!ini gila!Sofea ajak sms lagi malam2 cmni. Taknak tidur ke dia..?
"Ok wak,janji taw!"Aku akhiri perbualan dan pertemuan malam tu dengan renungan stim aku. Begitu pula Sofea, muka manjanya betul2 menggugat nafsu aku. Aku mesti dapatkan awek sorang ni!bisik hatiku.

APA BAKAL BERLAKU SELEPAS INI? SOFEA DALAM GENGGAMAN ATAU TERLEPAS BEGITU SAHAJA? Tungguuuuuuuuuuuuuuuuu.. ^_^

Tiada ulasan: