Sabtu, 5 Julai 2014

Nani

Cerita ni berlaku semasa aku belajar di Seremban. Kali pertama aku melihat Nani, hati aku terus tertawan akan body-nya yang montok serta pejal. Kami sama-sama belajar di Kolej dan watak Nani yang peramah dan manja amat menyenangkan setiap lelaki. Tambahan pula aku mendapat tahu yang boyfriend Nani belajar di luar negeri jadi dia di sini tentulah rindukan belaian manja seorang lelaki. Mula-mula aku berpeluang merapati Nani apabila belajar prep beramai ramai kemudian kami ikut rakan2 lain berjalan-jalan di taman bunga berdekatan. Semakin hari aku dan Nani semakin rapat walaupun hanya sebagai kawan. Suatu hari, dua kawan Nani yang juga girlfriend kawan aku berbincang dengan boyfriend mereka untuk ke disko di K.L. Lalu aku pun mengambil peluang megajak Nani sekali dan Nani bersetuju sebab kawan2 nya turut serta. Aku terus berpakat dengan kawan ku yang peluang ini mesti aku ambil untuk memecahkan terunaku.

Berbekalkan pil khayal, kami bertolak berenam bertolak ke K.L. Di disko, buat pertama kalinya aku memeluk tubuh wanita ketika menari lagu sentimental. Batang ku mencanak sepanjang malam sambil tangan ku sentiasa berusaha meraba punggong Nani tetapi dia sentiasa menolak dengan sopan. Jam sudah 1.30 pagi, jadi aku mencadangkan kami semua tidur di rumah bujang abang aku yang kebetulan outstation. Sebelum keluar, kawan-kawan Nani mengajaknya ke bilik air dan peluang ini aku ambil untul memasukkan pil khayal kedalam air minumnya. Kawan2 ku turut sama memasukkan pil tersebut didalam air teman wanita masing2. Setelah selesai minum, kami mengambil teksi dan kulihat Nani telah mula khayal. Didalam teksi, aku mula menjalarkan tanganku meraba buah dada Nani yang montok dan dia tidak berdaya lagi menolak.

Sesampai dirumah abangku, aku terpaksa memapah Nani masuk lau ku baringkan dia diatas sofa didepan TV. Kawanku Jet masuk kebilik abangku dan Mie kebilik kedua. Aku ambil tilam dan bentangkan didepan TV. Huh...kini lauk idaman ku berada di depan mata dalam keadaan separuh sedar. Tanpa membuang masa, aku menanggalkan pakaian ku. Perlahan- lahan, aku membuka kutang baju Nani satu persatu, hingga tersembul buah dada-nya yang gebu dan pejal. Aku tarik seluarnya and membuka bra dan panties Nani hingga terlerai. Kini tubuh mongel Nani terserah dihadapan ku tanpa seurat benang. Aku mengerjakan seluruh sudut tubuh Nani dengasn penuh nafsu, buah dadanya aku jilat, kulum, ramas, dan gigit. Aku kangkangkan kakinya dan mula menjilat pantatnya yang gebu sambil lidah ku menjelir kedalam lubang pantat. Nani hanya mampu mengerang perlahan-lahan menahan nikmat. Kemudian aku terbalikkan Nani dan mula meramas punggungnya yang montok serta gebu dan dalam keadaan aku yang amat stim, aku menjilat lubang bontot sambil jariku menjolok lubang pantatnya. Aku sudah tidak dapat bertahan, lalu aku baringkan dia semula dan meletakkan batang ku yang sudah teramat keras ke lubang pantat Nani dan mula menerobos saluran pantat Nani. Ketat...nya.ahhhh, aku terus mengepam pelirku dan tak sampai dua minit aku memancutkan air maniku kedalam lubang pantat Nani. Kutarik pelirku dan terus memsukkan kedalam mulut Nani dan dia yang masih separuh sedar menyonyot pelirku seperti puting susu.
Setelah terbaring disebelah Nani selama limabelas minit, pelirku tegang semula, lalu mengerjakan panatat Nani lagi. telah lima minit, aku balikkan dia dan meletakkan kusyen kecil dibahagian perut Nani agar bontotnya terdongak. Kubasahkan pelirku dengan air pantat dan mula menerobos lubang bontot Nani yang ketat dengan penuh nafsu. Sedang aku asyik menutuh, tiba2 kulihat Jet dan Mie telah melutut disebelah. Jet hanya senyum sambil mengisyaratkan aku supaya menutuh Nani secara iring. Dengan pelirku masih di lubang dubur Nani, Jet memasukkan batangnya kedalam pantat Nani dari hadapan manakala Mie mengerjakan mulut Nani dengan batangnya. Setelah 15 minit mengerjakan Nani, aku dan Jet memancutkan habuan kami kedalam Nani. Sebaik saja aku mencabut batangku, Mie terus memasukkan pelirnya kedalam lubang dubur Nani yang masih licin dengan air mani ku dan memperkosa Nani secara ganas. Malam itu dapat merasa pantat teman wanita Mie dan lubang dubur teman wanita Jet. Tetapi kami semua mengakui yang Nani yang paling best dan ketat. Walaupun dirogol bergilir-gilir berkali-kali, lubang pantat dan duburnya tetap ketat. Dan malam itu Nani dirogol hampir 9 kali oleh kami.

Selepas peristiwa itu, Nani terpaksa menjadi temanku dan dua tahun kemudian dia kembali kepada boyfriend nya

Tiada ulasan: