Sabtu, 5 Julai 2014

Malam Pertama Kak Effa

nak story sikit ni....baru je berlaku kira2 3 bulan yang lalu.waktu tu min pergi ke rumah pakcik min sebab anaknya kawin.sepupu min tu namanya kak effa.kami memang close sebab umur kami hampir sebaya cuma bezanya min sambung belajar lepas STPM dan kak effa pulak terus bekerja lepas SPM.sekarang min baru masuk sem akhir tapi kak effa dah bertemu jodoh.....

macam biasa bila kenduri kawin ni memang ramai la yang datang kan....malam sebelum kenduri min tidur dalam bilik kak effa sebab tolong dia pakai inai.kami borak2 sampai pukul 2 pagi.termasuk la kak effa tunjukkan pakaian dalam n baju tidur yang dia akan pakai malam pertama nanti.seksi giler!....puas la abang helmi malam esok...hihihi...

hari kenduri berlangsung dengan jayanya kak effa dan abang helmi sangat sepadan.seronok tengok diaorang tersipu2 kat atas pelamin tu.....lepas kenduri tu kami semua dah keletihan.bergelimpangan tidur depan tv dan ruang tamu.min dah tak boleh tidur dengan kak effa sebab malam ni malam pertama kak effa.so min tidur di bilik sebelah dengan adik min.kami berdua je sebab yang lain semua sepupu lelaki....

malam tu pukul 10 malam dah sunyi sepi sebab semua dah tidur.terdetik dalam hati min,apa la yang berlaku kat bilik sebelah.kak effa n abang helmi buat ape ye...?min cuba jugak pasang telinga tapi tak dengar apa2 pun.tak lama lepas tu min dengar pintu sebelah dibuka.min cuba intai dari lubang kunci.nampak kak effa keluar.mungkin ke bilik air.lepas tu nampak kak effa masuk dengan segelas air.

tengah min mengelamun fikirkan apa yang terjadi di bilik sebelah,tiba2 lampu bilik kak effa terpadam.

" kejap la bi..."terdengar suara kak effa.dada min dah berdebar.adakah acara penting malam ni akan bermula....

" wanginya...."suara abang helmi pula
" geli la bi.."suara kak effa manja
suasana sunyi seketika....

"bi....geli la..."rintih suara kak effa
"geram la...tak tahan tengok..."bisik abang helmi
"ooohh....ooohhh...biiii....aaahhh..."rintih kak effa.min bangun perlahan2 dan duduk di sebelah dinding kak effa.kalau ikutkan hati min,nak je min panjat dinding ni sebab antara dua bilik ni tak ada siling.so kalau min panjat memang comfirm la dapat tengok wayang free.tapi takut jugak kalau ada yang sedar.suasana diam lagi.....min dah tak sabar.pepet min pun dah lain macam ni...

min tengok sekeling bilik ni kalau2 line clear.min tengok adik min yang memang nyenayk tidur.perlahan2 min tarik kerusi make up dan cuba panjat atas meja solek.lepas tu min naik atas almari pakaian.mujur jugak badan min ni kecik je.so senag la sikit nak panjat kayu2 kecil yang dekat dinding ni.

sukses!....min dapat duduk atas almari pakaian dengan jayanya.sekarang kak effa dan abng helmi betul2 ada bawah min.tapi oleh kerana lampu semua di tutup suasana memang gelap.rupanya di tepi katil kak effa masih terpasang satu lampu tidur malap yang sangat comel.fuh!!!berderau darah min tengok kak effa dan abang helmi sedang berkucupan penuh nikmat.

penat berdiri,abang helmi bawa kak effa duduk di birai katil sambil mulut masih berkucupan.asyik betul min tengok.tiba2 abang helmi menghentikan adegan itu.abang helmi membuka baju dan melonggarkan kain pelikatnya.kak effa hanya menanti...

selepas itu abang helmi kembali mengucum bibir kak effa sambil tangn nyameramas2 tetek kak effa dari luar.

"ooohh...biii...aaahh...biii..."rintih kak effa perlahan apabila abang helmi menjilat tetek kak effa dari luar baju.perlahan abang helmimembangunkan kak effa.sambil keduanya berdiri,anag helmi melonggarkan tali baju tidur kak effa yang sangat jarang itu.dan jatuhlah baju tidur kak effa ke bawah.kini kak effa dan abang helmi hanya berpakaian dalam sahaja.

mereka kembali berkucupan penuh nikmat.sambil berjalan ke katil dan bersama2 duduk di birai katil.sambil berkucupan abang helmi membaringkan kak effa.kini min dapat lihat dengan jelas tetek kak effa yang montok tu betul2 ada depan mata abang helmi.walaupun masih berbalut baju dalam tapi sangat mengiurkan....abang helmi membongkokkan badannya dan mecium serta mengulum tetek kak effa.
"ooohhh.....biii,,,,"rintih kak effa
abang helmi membuka pin bajug dalam kak effa.terserlah lah tetek kak effa yang putih melepak tu.abang helmi tak membuang masa.teru tetek kak effa dihisap dan dikulum sepuas hati.
"bbiii...ooohhh...ooohhh...uuuhh...bbbbiiii...."rengek kak effa
"uuuhhh...bbbiii....sedap bbiii...uuhhh..."rengek ka effa lagi.adegan hisap menghisap berlangsung agak lama.mungkin abang helmi mahu memuaskan kak effa.mungkin juga sebab abang helmi sangat bernafsu saat itu.min pun turut seronok melihat aksi mereka tu....pepet min dah berlendir dah...

seterusnya abang helmi membuka seluar dalam kak effa yang dah sedikit keletihan.abang helmi juga membuka seluar dalamnya dan min dapat tengok dengan jelas kote abang helmi tu.abang helmi tak tunggu lama.kotenya di gosok2 pada pepet kak effa.kak effa menegeliat menahan kegelian.rintihan kak effaberselang seli dengan dengusan abang helmi.min yang sedang menonton tayangan percuma ni pun dah tak tentu arah.....

"aaahhh....bbbiii...."rintih ka effa apabila abang helmi menekan2 kotenya.mungkin dara kak effa dah nak terkoyak.sesekali abang helmi menghisap puting tetek kak effa sambil terus menekan2 kotenya yang keras tu.
"aahhh...uuuhhh...bbiiii....uuuhhh..."rintih kak effa
"sikit je sayang....sikit je lagi....bi pun tak tahan ni....sikit je ..."bisik abang helmi sambil terus menekan2 pepet ka effa.

"aaahhhh.....bbbiiii....aaaahhh....bbbiii..."rengek kak effa sambil memeluk erat abang helmi.abang helmi menghentikan hentakannya.abang helmi memeluk kak effa dan mereka berkucupan.
"dah.....dara sayang bi dah tebukkan..."bisik abang helmimpada kak effa.kak effa tersenyum manis sambil mengucup pipi abang helmi.
"bii...perlahan2 tau....takut sakit..."kata ka effa
"lepas ni tak sakit dah...sedap je....bi bagi yang best punya..."jawab abang helmi tersenyum
perlahan2 abang helmi menarik kotenya dari dalam pepet kak effa dan memasukkannya semula berulang2 kali.rengekan dan rintihan kak effa tak berhenti2.ada ketikanya sedikit kuat sehingga abang helmi perlu menutup mulut kak effa.

mulanya min tengok macam sakit tapi makin lama makin sedap pulak.kak effa dah hanyut menikmati seks pertama dalam hidupnya.sedap sungguh min tengok kak effa menerima hentakan padu kote suaminya tu.aaaahhhh...min rasa min nak jugak....

min rasa sdegan tu hampir setengah jam.mungkin lebih.min tengok kak effa dah keletihan.abang helmi pula dah semakin tegang mukanya.dengusan abang helmi seperti menahan sesuatu.
"sayang...abang dah tak tahan...abang pancut kat dalam ye..."bisik abang helmi
"pancut kat dalam bi...."jawab kak effa
"aaahhh....aaahhh..."dengus abang helmi sambil menekan dalam2 kotenya kedalam pepet kak effa.
"uuuuhhh...biii...sedapnya bbiii...."rengek kak effa
"aaahh....sayang....sedapnya sayang....aaahhh..."dengus abang helmi lagi.mungkin abang helmi dah pun memncutkan air maninya ke dalam pepet kak effa.mereka berpelukan dan berkucupan penuh mesra.berakhir sudah adegan malam pertama kak effa.abang helmi telak berjaya menakluki seluruh tubuh kak effa dan kak effa juga telah berjaya menerima pancutan air mani pertama abang helmi.

mereka tidur berpelukan sambil kote abang helmi masih terbenam dalam pepet kak effa.tanpa seurat benang kak effa dan abag helmi tertidur keletihan

"bi....sejuk la..."rengek kak effa.abang helmi cuba bangun menarik selimut di hujung kaki.
"ala...jangan cabut....biar la kat dalam tu...."rengek kak effa.abang helmi tak jadi bangun dan cuba menarik selimut dengan hujung kakinya sahaja.kak effa memadam lampu tidur.aduh...gelap sungguh....
dalam kegelapan tu min terdengar lagi berdecip2 bunyi mereka berkucupan

"bi....sedap la..."bisik kak effa
"nak lagi ke"jawab abang helmi
"nak.....tapi bagi min rehat dulu ye...."kata kak effa pula
"cakap je bila2 pun...bi sentiasa ready.ni pun tak kendur lagi ni...."jawab abang helmi
"tu la....rasa keras lagi kat dalam ni...sayang rasa penuh la nonok sayang ni..."kata ka effa
"bi rasa ketat sangat....ye la....anak dara la kata kan....tak rugi bi tunggu lama...berbaloi2..."jawab abang helmi
"bi....i love u..."bisik ka effa lagi
"sayang...i love u more...kalau boleh lepas ni nak main tiap malam....sedap giler..."jawab abang helmi.terdengar mereka berkucupan.
"bi...tidur dulu ye....janji jangan cabut tau...."kata ka effa
"ok sayang.....tapi kalau tiba2 bi terjaga,bi tekan je tau..."jawab abang helmi.suasana sepi...mungkin mereka dah mula melelapkan mata.

perlahan2 min turun dari almari pakaian dan terus baring di sebelah adik min.min cuba raba pepet min.berlendir sangat...tak selesa pulak rasanya.min bangun dan pergi bilik air sebab nak cuci....
keesokannya....
"hai kak effa...how your first night?"usik min pada kak effa waktu kami tengah sediakn sarapn di dapur.
"good!....berjaya..."jawab kak effa ketawa kecil.min terbayang apa yang min tengok malam tadi
"apa rasanya...?best tak?"usik min lagi
"kalau nak tahu rasanya...kena kawin dulu....baru tahu best ke tak best....orang giler pun akan cakap best..."jawab kak effa lagi sambil ketawa panjang
"kak,sakit ke?"tanya min lagi
"entah la...macam sakit.tapi sekarang ni rasa sedap je kot.....tak ingat dah yang sakit tu..."bisik ka effa
"ajak rizal tu kawin cepat2...sedap tau...rugi lambat rasa...."kata ka effa lagi
"insyaallah kak.....bulan depan dia nak jumpa mak abah..."jawab min
"bagus...nanti nak kawin kak effa bagi tips sikit.sekarang ni bag kak effa terror dulu...baru dapat je..."kata kak effa lagi
"berapa kali?"tanya min
"percaya tak...?...3round u....pengsan...sedap giler...abang helmi kata sampai dah takde air nak keluar"jawab kak effa.kami ketawa besar di dapu


min?....tak sabar rasanya nak kawin....rizal.......jom la kita kawin....

Tiada ulasan: