Sabtu, 5 Julai 2014

Line Clear:REPEAT!

:Kronologi:

"Awak..cipap saye ade darah mase mandi hari tu.." kedengaran suara Sofea dari corong telefon bimbitku.
"Hah yeke wak?nape pulak ye?"Tiba2 aku panik, aku menjangkakan darah biasanya keluar jika pecah dara. APAKAH?

Mujurlah kerisauan itu tidak lama. Hari ini sudah masuk minggu ketiga bulan syawal. Minggu ni sahaja,aku kira hampir berbelas kali aku melepak rumah Sofea. Kami mula sangat rapat. Berkongsi cerita,masalah dan paling best berkongsi 'asmara' kami bersama.

Setiapkali pertemuan kami, bermacam alasan aku cipta untuk keluar bersiar2 bersama Sofea. Pernah satu malam, Sofea meminta untuk membantu kerja komputernya. Dalam diam2 kami berdua dalam bilik dan sempat melakukan seks atas katil dalam bilik di rumahnya ketika ahli keluarganya ADA DIRUMAH!

Setiapkali pertemuan kami keluar bersiar2 atau makan malam bersama, puas aku meramas buahdada Sofea dari atas motorsikal dan paling best, sempat juga Sofea mengulum2 batang aku dari atas motorsikal yang sama. Kadangkala sehingga aku terpancut atas motorsikal.

Suatu malam Sofea mengajak aku untuk keluar beraya diluar kampung untuk menghadiri rumah terbuka rakannya. Aku turutkan sahaja. Pada aku, Sofea telah aku anggap sebagai PEMUAS NAFSU aku. Dan yang paling aku nantikan ialah bilamana Sofea gersang dan meminta-minta untuk seks. Ayat-ayatnya ketika itu mak oiii memang 'maut'.

Siapa sahaja lelaki yang mendenganya, pasti takkan menolak untuk melakukan seks dengannya. Mujur Sofea tak sosial. So,kesedapan tubuh montoknya itu sememangnya akulah yang selalu MERATAHnya!

Setelah agak lewat malam(dalam sekitar 11.00malam), Kami meminta izin untuk pulang dari rumah rakan Sofea. Sepanjang perjalanan, bermacam cerita kami bualkan. Sehinggalah tiba di hadapan sekolahku mengajar, cerita kami mula beralih kepada hubungan seks kami.

"Awak..biasanya sekolah saya clear..jom singgah?"Aku memujuk.
"Yeke wak..hmmm mmm jom wak. nak rase lagilah.."
"Ok,awak turun sini pastu masuk ikut pagar belakang,nanti saya parking ikut pagar depan ea.."

Setelah park motorsikal,aku segera berjalan meluru ke kelas yang dijanjikan. Sofea menggedik betul malam ni. Maklumlah,orang dah pernah rase wat seks ni memang lain macam sedikit.hehe

Setelah bertemu,kami tak menunggu lama. Dalam sekejapan masa sahaja, kami berkucupan hampir 15minit. Lidah kami tarik menarik,setiap inci bibir Sofea lemas aku menggomolnya. Bajunya sengaja ditariknya untuk memberi laluan aku untuk menjamahnya.

"Awak..haritu awak henjut sekejap je kan..malam ni nak rase awak henjut laju2 lama2 wak.."
"iye?saya tak pandai sangat sebenarnya..awak ajarlah..cmne nak tahan lame ea.."Aku mengenyitkan mata. Sofea tersenyum manis. Dalam fikiran kami tak lain hanya seks yang terbayang.

Setelah itu Sofea menggomol dan mengulum batangku semahunya. Kuluman dan sedutannya benar-benar berbeza dari malam pertama kami dahulu.

"Awak..nak..nak awak celupkan batang awak kat cipap saya..ahhh..tak tahan ni wak.."Sofea mula merengek2 minta di'jamah'. Setelah menyelak kelangkang Sofea, mukaku aku sembamkan ke bibir cipapnya.

"Ahhh..ahhh...sedap wak..erhhh..."Rengekan Sofea kali ini benar-benar menaikkan nafsuku. Feel dan mood ghairah ini makin menggila membuak2 untuk dilampiaskan.

Setelah mulutku lencun dibasahi air cipap Sofea, aku menegakkan badan dan mula bersedia untuk 'belayar' malam ini. Sofea sudah bersedia dengan wajah stimnya dan jelingan manjanya. Setelah itu, aku mula memasukkan kepala batangku dibibir cipap Sofea. Rengekan dan keinginan Sofea sebagai pakej untuk kami meneruskan 'perjuangan' ini.(perjuanganlah sangat haha)

Sofea makin bernafsu bila aku mula menghenjut. Dikemut-lepaskan lubang cipapnya. Air cipapnya aku dapat rasakan macam banjir.Clop!clop!bunyi henjutan kami makin kuat kedengaran. Mulut kami bercantum semula. Rupanya syok sangat bercium sambil menghenjut.

Sedar tak sedar rupanya hampir 30minit berlalu. Kami masih 'belayar' dalam posisi doggy,berdepan,69 dsb. Malam ini kami lampiaskan betul2 nafsu seks kami. setiap sentuhan,rengekan mahupun kata-kata kami semuanya kami rasakan sangat kepuasan. Yang pasti malam ini aku terpancut hampir 3kali. Seperti biasa Sofea memuji ketahananku kerana batang aku masih 'keras' dan 'kajung' walau telah klimaks.

Sekali aku pancut di paha Sofea,sekali dibuahdadanya dan sekali yang terakhir di dalam mulutnya. Tiada sisa yang tinggal. Memangnya aku SUKA sangat!taklah membazir kan.huhu

Malam itu kami akhiri pertemuan dengan kepuasan yang amat sangat. Tiada kata yang mampu aku ucapkan. Memang TERBAIKLAH!Sesampai di rumah,lantas aku tertidur sebelum sempat MANDI WAJIB!Letihnya ya ampunnnn.

Selang beberapa hari kemudian, seorang gadis cilik(dalam form 4) menahan aku diparkir motorsikal. SIAPA DIA?APA MAHUNYA?MESTI HANGATTTTT..rejeki aku kot..hehe tungguuuuuuuuuuuuuuu ^_*

Tiada ulasan: