Ahad, 6 April 2014

Cikgu Norazelin

Cikgu Norazelin adalah seorang guru disebuah sekolah menengah di bandar T. Cikgu Norazelin berumur 24 tahun dan telahpun mendirikan rumahtangga.suaminya berumur 27 tahun dan bekerja sebagai pegawai bank.

Cikgu Norazelin mempunyai bentuk badan yang boleh dikatakan menarik. Buah dadanya pejal dan tajam. Punggungnya pula padat dan lentik. Rambut Cikgu Norazelin adalah separas bahu sahaja.
Cikgu Norazelin selalu memakai baju kurung jarang atau kebaya sutera jarang bila keluar mengajar. Cikgu Norazelin juga bertudung. Apabila berjalan, Cikgu Norazelin suka mengangkat dada dan menongekkan punggungnya. Mereka tinggal di sebuah kawasan perumahan. Inilah antara kisah2 yg terjadi pada Cikgu Norazelin semasa mereka tinggal di kawasan perumahan tersebut.

Kisah 1:
Petang itu setelah pulang dari mengajar, seperti biasa Cikgu Norazelin menunggu suaminya untuk datang menjemputnya pulang kerumah.tiba2 hp Cikgu Norazelin berbunyi.rupanya hari itu suaminya tidak dapat menjemputnya pulang kerana terpaksa bekerja overtime. Terpaksalah Cikgu Norazelin menunggu teksi untuk pulang hari tu.

Sedang Cikgu Norazelin menunggu teksi itu, sebuah van berhenti didepan Cikgu Norazelin. Rupanya pemandu van itu adalah abg mat, jiran sebelah rumah mereka. Abg mat berumur 40 thn dan telah berkahwin serta mempunyai 5 org anak.

"Eh cikgu, nak kemana ni?marilah abg mat tumpangkan" ucap abg mat kepada Cikgu Norazelin.
"Tak apalah abg mat, biar saya tunggu teksi ajer.nanti menyusahkan abg mat pula" balas Cikgu Norazelin.

"Eh susah apanya pula, marilah.lagipun susah nak dapat teksi waktu begini" ucap abg mat lagi.
Cikgu Norazelin pun berfikir sejenak lalu bersetuju menerima pelawaan abg mat.sepanjang perjalanan mereka byk mendiamkan diri sahaja. Cikgu Norazelin lebih suka melihat pemandangan sepanjang jalan.tapi lain pula yg bermain di fikiran abg mat. mata abg mat asyik menjeling ke arah buah dada dan paha Cikgu Norazelin sahaja.

Cikgu Norazelin langsung tidak menyedari perbuatan abg mat itu. Abg mat sebenarnya telah lama mengidamkan tubuh Cikgu Norazelin. Nampaknya hari ini dia bertuah kerana dia akan mendapat tubuh yg telah lama dihajatkanya itu. Kepala abg mat mula memikirkan rancangan jahat untuk meratah tubuh Cikgu Norazelin pada hari itu.

"Hehe, siaplah kau sekejap lagi, aku akan jadikan kau hamba nafsuku" bisik hati abg mat. "cikgu, kita singgah dikedai N kejap yer, sebab org rumah abg mat pesan suruh beli gula" kata abg mat.Cikgu Norazelin hanya menganggukkan kepala bersetuju dengan abg mat.lagi pun dia yg menumpang van abg mat hari tu.apa salahnya fikir Cikgu Norazelin.

"cikgu tunggu sini kejap yer, saya nak pergi beli sekarang".
"Baiklah" jawab cikgu norhayati pendek.

Abg mat sebenarnya bukan turun untuk membeli gula, tetapi membeli pil perangsang untuk melaksanakan rancangan jahatnya pada Cikgu Norazelin. Setelah selesai membeli pil perangsang, abg mat membeli pula 2 botol air oren. Dia memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam air oren untuk Cikgu Norazelin. Abg mat pun kembali semula kedalam van.

"Nah cikgu, minum dulu.gula dah habis pula kat kedai ni.terpaksa kita pergi ke kedai yg jauh sikit tu" ucap abg mat sambil menghulurkan botol air oren yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu tadi. Cikgu Norazelin mengambil botol air oren itu sambil mengucapkan terima kasih.memang dia dahaga sejak lama menanti teksi tadi. Air oren didalam botol terus disedut hingga separuh. Abg mat tersenyum sinis bila melihat air oren itu diminum hingga separuh.

Abg mat pasti sekejap lagi dia akan mendapat tubuh Cikgu Norazelin. Abg mat pun meneruskan perjalanan.dia sengaja mengambil jalan pintas melalui ladang kelapasawit kerana jalan itu jarang digunakan oleh orang ramai.nanti mudahlah untukdia mengerjakan tubuh Cikgu Norazelin.

Setelah 5 minit, Cikgu Norazelin mula merasakan badannya panas. Dia merasa kepalanya khayal. Semakin lama semakin kuat perasaan ghairah yg memuncak dalam dirinya. Cikgu Norazelin mula tak senang duduk. Abg mat perasan akan perubahan Cikgu Norazelin. Hatinya melonjak gembira. Cikgu Norazelin merasakan pantatnya telah berair. Seluar dalamnya juga telah dirasakan lembab. Abg mat membelok masuk ke sebuah lorong.

Cikgu Norazelin langsung tidak menyedari dimana dia berada sekarang kerana dirinya telah dikuasai perasaan ghairah yg teramat sangat. Abg mat pun memberhentikan vannya. Dia mengeluarkan perakam video mini dari belakang vannya lalu menekan butang 'record'.

Abg mat terus menjatuhkan tempat duduk Cikgu Norazelin lalu dengan rakusnya menerkam lalu mengulum lidah Cikgu Norazelin. Cikgu Norazelin terkejut dengan perbuatan Abg mat itu, tapi dia sendiri sudah tak berdaya untuk menghalang perbuatan Abg mat terhadap dirinya itu. Hatinya meronta ronta supaya Abg mat menghentikan perbuatannya itu, namun tubuh badannya seakan akan menerima segalanya kerana kesan ubat perangsang yg telah meresap kedalam badannya.

Abg mat terus menghisap lidah Cikgu Norazelin dengan rakus sekali hinggakan meleleh leleh air liur Cikgu Norazelin di celah bibir mereka yang saling bertautan itu. Kedua belah tangan Abg mat meramas ramas buah dada Cikgu Norazelin yang pejal itu dengan semahunya. Memang dia telah lama mengidamkan buah dada Cikgu Norazelin itu.

Cikgu Norazelin merengek rengek lemah apabila buah dadanya dirangsang sebegitu rupa oleh Abg mat. Baju kurung Cikgu Norazelin pun disingkap perlahan oleh Abg mat. Bra Cikgu Norazelin terus ditarik oleh abg mat lalu tersembullah buah dada Cikgu Norazelin yang mekar itu. Abg mat terus mengentel gentel puting cikgu Cikgu Norazelin yang berwarna coklat muda itu. Sebelah digentel, sebelah lagi dihisap, dijilat dan digigit oleh Abg mat.

Cikgu Norazelin merayu agar abg mat menghentikan perbuatannya itu namun langsung tidak diendahkan oleh Abg mat.setelah puas menikmati buah dada Cikgu Norazelin, Abg mat pun menyingkap kain baju kurung Cikgu Norazelin dan melondehkan seluar dalam Cikgu Norazelin yang berwarna putih kebasahan. Jari jari abg mat yg kasar itu terus menjolok2 kedalam lubang pantat Cikgu Norazelin. Semakin kuatlah rengekkan Cikgu Norazelin kedengaran. Mengeliat tubuh Cikgu Norazelin dibuatnya.

Abg mat melajukan jolokkan jarinya ke pantat Cikgu Norazelin. Beberapa ketika kemudian badan Cikgu Norazelin pun mengejang. Cikgu Norazelin telah klimaks. Air dari pantat Cikgu Norazelin begitu banyak hinggakan basah tempat duduk van Abg mat. Air pantat Cikgu Norazelin yang melekat di jari abg mat disuakan kemulut Cikgu Norazelin. Cikgu Norazelin dipaksa menghisap jari Abg mat yg dipenuhi air pantatnya sendiri.

Abg mat pun membuka zip seluarnya, lalu keluarlah batang Abg mat yg hitam lagi gemuk itu. Terkejut Cikgu Norazelin melihat batang Abg mat kerana batang suaminya pun tak sebesar itu. Abg mat terus menarik kepala Cikgu Norazelin dengan kasar lalu disumbatkan batangnya yang tegang itu kedalam mulut.

Cikgu Norazelin terpaksa membuka mulutnya luas2 supaya batang abg mat itu dapat masuk kedalam mulutnya yang kecil comel itu. Cikgu Norazelin dipaksa hisap batang Abg mat yang besar dari hujung hingga ke pangkal. Malah lubang kencing Abg mat yang hancing turut dijilat sehingga bersih.
Setelah 10 minit Cikgu Norazelin melakukan blow-job ke batang Abg mat, Abg mat pun klimaks. 5-6 das pancutan padu air mani Abg mat yang pekat dipancut ke dalam mulut serta muka Cikgu Norazelin. Tersedak Cikgu Norazelin kerana tertelan air mani Abg
mat.

Air mani Abg mat mengalir membasahi tudung cikgu norhayati yg telah senget semasa Cikgu Norazelin tunduk melakukan blow-job itu tadi. Abg mat tersenyum puas kerana telah berjaya menodai kesucian diri Cikgu Norazelin yang telah menjadi isteri orang itu. Abg mat ingin meneruskan lagi perbuatan sumbangnya itu tapi Cikgu Norazelin memujuk kerana hari telah malam.
Abg mat setuju tapi dengan syarat Cikgu Norazelin mesti sedia melayani nafsunya bila bila masa saja. Kalau tidak pita rakaman aksi Cikgu Norazelin sedang menghisap batang Abg mat itu akan diserahkan kepada suaminya. Cikgu Norazelin terpaksa bersetuju dengan syarat Abg mat itu dengan berat hati sekali. Abg mat pun memandu van mereka pulang.

Cikgu Norazelin pula serba salah dengan wajah yang dipenuhi tompokkan air mani Abg mat yang telah kering. Setelah kejadian di ladang kelapa sawit hari itu, Cikgu Norazelin cuba untuk mengelak dari bertemu dengan Abg mat, jirannya itu. Apabila waktu petang, semasa suami cikgu norhayati membasuh kereta, memang Abg mat sengaja datang ke tepi pagar mereka lalu berbual bual dengan suami cikgu norhayati. Melihat kehadiran Abg mat itu, Cikgu Norazelin terus masuk kedalam rumah.
Suami cikgu norhayati tidak mengesyaki apa apa walaupun Abg mat telah berjaya menikmati tubuh gebu isterinya itu. Suatu petang, suami cikgu norhayati menjemput abg mat untuk makan malam dirumah mereka kerana isteri Abg mat pulang ke kampung.yang tinggal hanya abg mat dengan 5 orang anaknya sahaja. Abg mat apa lagi, dengan senang hati menerima pelawaan suami Cikgu Norazelin.

Didalam kepalanya mula memikirkan apa yg bakal dilakukan pada cikgu norhayati dirumah cikgu norhayati sendiri malam nanti.

"abg dah pelawa abg mat untuk makan malam bersama kita malam ni, kesian dia, isteri dia balik kampung, takde org nak masak untuk dia" kata suami Cikgu Norazelin.

Hati Cikgu Norazelin berdebar apabila memikirkan bahawa mereka akan makan semeja malam nanti. Namun begitu hati Cikgu Norazelin lega juga kerana dia memikirkan bahawa suaminya juga ada bersama mereka, takkan Abg mat dapat melakukan apa apa kepadanya.

Malam itu tepat jam 9 malam, Abg mat pun datang dengan 5 orang anaknya. Suami Cikgu Norazelin menyambut mereka dengan gembira tanpa menyedari Abg mat mempunyai niat serong terhadap isterinya itu. Sementara menunggu Cikgu Norazelin menghidangkan makanan, mereka berbual bual dahulu sambil menonton tv. Anak anak Abg mat semuanya kelihatan begitu mesra dengan suami Cikgu Norazelin.

Anak abg mat yg sulung berumur 19 tahun, manakala yg paling kecil sekali berumur 13 tahun.mata abg mat menjeling2 kearah dapur untuk melihat tubuh Cikgu Norazelin. Malam itu Cikgu Norazelin memakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda. Cikgu Norazelin juga mengenakan tudung hijau agar padan dengan kebayanya. Wajahnya dihiasi mekap cantik manakala bibirnya merah merekah disalut lipstik.

Abg mat menelan air liur apabila melihat punggung Cikgu Norazelin yang padat disebalik kain kebayanya yang ketat itu. Kelihatan garis seluar dalam Cikgu Norazelin tercetak jelas pada kain kebayanya. Cikgu Norazelin perasan yang mata abg mat selalu memandang kearah buah dada dan juga pantatnya malam itu, tapi Cikgu Norazelin buat tak tahu sahaja kerana dia yakin abg mat takkan berani melakukan apa2 terhadapnya kerana suaminya ada bersama.

Waktu makan pun tiba. Suami Cikgu Norazelin makan sambil berbual mesra dengan abg mat serta anak-anaknya.cikgu norhayati pula lebih banyak mendiamkan diri dari turut serta dalam perbualan mereka. Sedang mereka menikmati makan malam itu, tiba2 anak abg mat yg berumur 13 tahun itu dengan tidak sengaja telah terlanggar gelas minumannya.air yang tertumpah dari gelas itu mengalir lalu mengenai kain kebaya Cikgu Norazelin.

Habis basah kain Cikgu Norazelin terkena air oren. Abg mat segera menunjukkan sikap baiknya pada suami cikgu norhayati dengan meminta maaf berkali kali atas kesalahan anaknnya itu. Suami cikgu norhayati berkata tak mengapalah kerana dia bukan sengaja. Cikgu norhayati pun meminta diri untuk kedapur kerana ingin membersihkan kainnya yg basah itu. Mata Abg mat memerhatikan setiap ayunan punggung Cikgu Norazelin sewaktu Cikgu Norazelin melangkah menuju ke dapur.

"Eh tiba2 perut saya ni buat hal pula, boleh saya gunakan tandas sekejap?" tiba tiba sahaja Abg mat bersuara kepada suami Cikgu Norazelin.

"Boleh, apa salahnya, tandas dibelakang, masuk terus kedapur dan pintu yg paling tepi sekali" balas suami Cikgu Norazelin.

Abg mat terus bangun menuju kedapur dengan rancangannya untuk menjamah tubuh Cikgu Norazelin lagi. Didapur pula, Cikgu Norazelin sedang mengelap kain kebayanya yang telah dibasahi air oren itu. Habis bahagian pahanya bertompok tompok kerana kesan air oren itu. Cikgu Norazelin tidak menyedari yg abg mat telah berdiri dibelakangnya. Dengan tiba tiba tangan abg mat yang kasar itu memeluk Cikgu Norazelin dari belakang sambil meramas ramas buah dada Cikgu Norazelin dengan kuatnya.

Cikgu Norazelin tergamam dengan perbuatan abg mat itu. Cikgu Norazelin membuka mulut untuk menjerit, tapi dengan pantasnya tangan Abg mat mencekup mulut Cikgu Norazelin.

"kalau cikgu nak suami cikgu tahu tentang apa yang telah kita lakukan di ladang hari tu, cikgu jeritlah. Saya tak kisah, yang rugi cikgu, bukan saya, hehehehe..." ugut Abg mat pada telinga Cikgu Norazelin.

"kalau cikgu nak rahsia cikgu selamat, lebih baik cikgu ikut saja cakap saya" kata Abg mat lagi. tangan abg mat terus memerah dan meramas buah dada Cikgu Norazelin. Perlahan lahan Abg mat melepaskan cengkaman tangannya dari mulut Cikgu Norazelin setelah dia yakin cikgu norhayati tidak akan cuba menjerit lagi.

Air mata cikgu norhayati mengalir kerana dia bimbang sekiranya suaminya akan masuk kedapur dan melihat dirinya yg sedang digomoli oleh Abg mat itu.

"Tak guna cikgu menangis, baik cikgu berikan kerjasama, nanti cikgupun akan merasa puas juga" kata Abg mat lagi sambil menekankan batangnya yang telah keras didalam seluarnya itu ke alur punggung Cikgu Norazelin.

Tangan Abg mat kini telah membuka butang atas baju kebaya ketat milik Cikgu Norazelin. Tangannya terus menyusup kedalam bra cikgu norhayati lalu memicit micit puting buah dada Cikgu Norazelin. Cikgu Norazelin menjadi terangsang apabila puting buah dadanya itu dpicit2 kuat oleh Abg mat. Perlahan lahan mulut Cikgu Norazelin mengeluh kenikmatan. Abg mat tersenyum kerana dia tahu Cikgu Norazelin sudah mula memberikan kerjasama kepadanya. Dia juga akan pastikan yang Cikgu Norazelin akan terus menjadi hamba nafsunya.

Sekarang tangan Abg mat telah beralih ke arah pantat Cikgu Norazelin pula. Abg mat menggosok gosok pantat cikgu norhayati dari luar kainnya.semakin lama, semakin laju gosokkan tangan Abg mat. Cikgu Norazelin mula merasakan lubang pantatnya telah mulai basah.

Setelah puas, Abg mat membuka zip kain kebaya ketat cikgu norhayati.zip itu terletak di bahagian punggung. Tangan Abg mat dengan pantas menyusup masuk kedalam kain Cikgu Norazelin lalu mengorek2 lubang pantat Cikgu Norazelin dengan 2 batang jarinya. Diputar-putarkan jarinya itu hingga menyebabkan terangkat angkat punggung Cikgu Norazelin menahan nikmat.

Setelah Abg mat melihat cikgu norhayati hampir klimaks, dia mencabut jarinya lalu membuka zip seluarnya. Abg mat menyuruh cikgu norhayati agar melakukan blow-job lagi ke batangnya itu. Perlahan lahan Cikgu Norazelin yang sudah terlalu ghairah itu melutut didepan Abg mat lalu menghisap batang Abg mat perlahan lahan.

Abg mat mengocok ngocok batangnya kemulut cikgu norhayati. Setelah 10 minit Cikgu Norazelin melakukan blow-job ke batang Abg mat itu, Abg mat pun klimaks.beberapa das pancutan air mani yang dilepaskan oleh Abg mat itu semuanya memasuki mulut Cikgu Norazelin. keranaterlalu banyak air mani abg mat didalam mulut cikgu norhayati, ada yg meleleh keluar melalui rekahan bibir cikgu norhayati itu.>>

"Sekarang cikgu telan semua air nikmat yang telah saya berikan pada cikgu itu" kata Abg
mat. Cikgu Norazelin menggelengkan kepalanya kerana enggan menelan air mani Abg mat yang masin itu. Lantas tangan Abg mat terus mencengkam kedua daging pejal didada Cikgu Norazelin lalu diramas kuat. Puting Cikgu Norazelin digentel dan ditarik sekuat hati. Mengelepar Cikgu Norazelin menahan sakit bercampur ghairah setelah buah dadanya dikerjakan Abg mat.
Terpaksalah Cikgu Norazelin menelan semua air mani Abg mat tu dengan muka yang berkerut menahan loya. Abg mat membetulkan seluarnya lalu mengucup dahi Cikgu Norazelin sambil tersenyum sinis. Abg mat sengaja membiarkan cikgu norhayati tidak mencapai klimaks kerana dia ingin menyiksa hamba nafsunya itu. Abg mat pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yang ceria.

"hah macam mana? dah lega ker?" tanya suami Cikgu Norazelin yang masih belum menghabiskan makan malamnya kerana menunggu Abg mat yg disangkakan ke tandas itu tadi.

"dah.. selesa sekali rasanya" ucap Abg mat.memang dia merasa sangat selesa kerana air maninya yg telah seminggu bertakung itu telah habis disedut oleh Cikgu Norazelin yang cantik itu. Merekapun meneruskan makan malam mereka yang terganggu itu. Cikgu Norazelin setelah membetulkan pakaian serta tudungnnya itu pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yang serba salah. Abg mat hanya tersenyum melihat Cikgu Norazelin. Senyuman penuh rahsia yg hanya diketahui oleh dirinya serta cikgu norhayati sahaja.

Tiada ulasan: