Isnin, 27 Januari 2014

Bertukar Pasangan di Puchong

Ini merupakan sebuah kisah benar yang benar-benar terjadi dalam kehidupanku. Nama aku Jay, aku seorang duda dan telah bercerai dengan bekas isteri ku namanya Nurulhuda dan lebih mesra di panggil Nurul. Sebab-sebab penceraian tidak perlulah diceritakan di sini, tetapi oleh kerana kami merupakan bekas kawan baik sebelum kahwin, dan belajar bersama di luar negara sebelum ini, aku mempunyai hubungan yang baik dengannya selepas kami bercerai dan masih berkawan dan kadangkala melakukan hubungan seks!
 Aku dan Nurul tidak mempunyai anak hasil perkongsian hidup kami selama 2 tahun. Selepas bercerai kami tinggal berasingan, aku menetap di Ampang dan Nurul menetap di Puchong.
 Nurul mempunyai badan yang agak sedikit plum, punggung yang besar dan buah dada yang montok dan sedikit tonggek di bahagian pinggul Ramai lelaki yang geram akan punggung si Nurul ni. Nurul mempunyai nafsu seks yang tinggi, hyper dan terbuka dari segi hubungan seks.
 Selepas penceraian, aku dengan aktivivti seks aku dengan perempuan lain manakala Nurul dengan lelaki lain.
 Nak dijadikan cerita, hasil dari kenalan ku di sebuah forum kenalan di internet, aku berkenal dengan Asmadi yang menetap di Bangi dan mempunyai seorang isteri. Aku tidak pernah berjumpa mereka hinggalah pada satu hari mereka menghubungi aku dan mengajak aku melakukan seks bersama pasangan masing-masing.
 Walaupun aku kadangkala melakukan seks dengan Nurul selepas bercerai, tapi aku tidak pernah lagi melakukan secara berpasangan dengan dia, so aku pun beranikan diri bertanya Nurul. Seperti telah ku jangka Nurul pun bersetuju.
 Aku mengambil Nurul di rumahnya di sebuah kawasan perumahan baru di Puchong Prima dan selepas itu kami bergerak seperti dijanjikan berjumpa Asmadi dan pasangannya di sebuah restoran di Bangi.
 Asmadi dalam lingkungan 20an dan pasangannya, yang aku dah lupa nama berbadan sederhana, memakai tudung, juga telah berkahwin dan tidak juga mempunyai anak. Selepas bersembang ala kadar, makan makan dan minum maka kami pun bergerak ker rumah Nurul. Asmadi dan pasangannya mengikut kami dari belakang kerana mereka menaiki motosikal.
 Sesampai di rumah Nurul, kami lepak-lepak tengok TV sambil berbual-bual kosong. Nurul kemudian menukar pakaian kepada kaftan tanpa bra dan memberikan kepada isteri Asmadi sepasang kaftan untuk ditukar. Asmadi pula bertukar hanya memakai towel sahaja. Aku masih memakai jeans dan t shirt.
 Kedua-dua Nurul dan isteri Asmadi tidak memakai bra di dalam kaftan, Nurul memakai kaftan berwarna purple dan nampak jeles teteknya membonjol dari kaftan itu. Isteri Asmadi pula teteknya agak kecik sedikit berbanding Nurul, dan bila tidak memakai tudung semakin bernafsu pulak aku tengok kerana rambutnya pendek sehingga bahu dan leher sedikit jinjang.
 Nurul tanpa segan silu bertanya macammana nak mulakan. Aku mencadangkan untuk sesi pertama masing-masing bertukar pasangan dalam tempat yang berasingan, jadi Nurul terus mengajak Asmadi masuk ke bilik manakala aku dan isteri Asmadi di luar di ruang tamu.
 Selepas itu aku tidak tahu apa yang terjadi antara Nurul dan Asmadi, pertamanya aku dengar Nurul ketawa dari dalam bilik. Dan selepas itu tidak ada apa lagi kedengaran kerana jarak bilik itu agak jauh dari ruang tamu.
 Aku dan isteri Asmadi pula tanpa lengah masa terus start cemolot dan kami saling menghisap lidah satu sama lain macam dah selalu jumpa. Aku tarik kaftannya ke atas sehingga paras dada dan aku nyonyot kedua-dua putih coklatnya dengan penuh berahi. Isteri Asmadi masih memakai underwear berwarna oren. Namun teteknya teruk aku kerjakan, ketika aku menyonyot dan meramas.
”Bukalah seluar bang,” katanya manja kerana aku masih berseluar walaupun tanpa baju.
“You lah yang bukakan,” kataku.
 Dia pun terus menanggalkan jeans sekali tarik dengan seluar dalam ku sekali. Batang ku yang baru ku cukur tanpa bulu, keras menegak naik terus menjadi habuan mulut isteri Asmadi.
”Ish besarnya,” kata isteri Asmadi.
“Best!” sambungnya.
 Aku dah tak pedulikan itu semua kerana asyik meramas dan menghisap teteknya, sekali sekala ku gigit gigit celah ketiaknya.
 Posisi kami pun bertukar. Kalau tadi kami duduk, sekarang sudah bertukar kepada posisi 69. Seluruh batang ku berada dalam mulut isteri Asmadi manakala lidah liar meneroka pantatnya. Pantatnya yang sederhana tembam itu lencun dengan air liur ku bercampur baur dengan air mazinya.
 Rupa bentuk pantatnya agak menarik kerana walaupun tidak begitu tembam tetapi rekahannya di bahagaian sedikit atas, dan bulu bulu dicukur halus. Habis biji kelentitnya ku main dengan lidah hingga tegang.
 Ternyata dia sudah tak tahan lagi, lalu akhir aku menujah enak pantatnya secara doggy. Selang setengah jam bertukar tukar posisi, akhir kami terkulai sama-sama puas di pertengahan malam dalam jam 9.30 malam.
 Selepas acara itu kami agak keletihan kerana main agak lama, aku mendapat idea lalu mengajak bini Asmadi masuk ke dalam bilik untuk melihat apa yang berlaku antara Asmadi dan bekas isteri ku, Nurul.
 Apabila pintu kami buka, mereka pun sudah selesai Nurul terkulai di tepi Asmadi dan kedua-duanya tengah tidur lena, mungkin kerana penat bertarung. Batang ku mula mengeras kerana melihat Nurul tidur bogel bersama lelaki lain.
 Lalu perlahan-lahan tanpa mengejutkan mereka aku merapati Nurul sambil bini Asmadi merapati suaminya. Terkejut aku melihat pantat Nurul yang tembam itu basah lencun dengan air.
 Aku tanpa membuang masa terus mengorek pantat itu dan aktiviti itu berterusan di dalam bilik yang agak gelap dan sempit. Akhir nya kami terkulai bersama pasangan masing-masing.
 Dalam jam 4.00 pagi Nurul terjaga dan pergi mandi dan mengajak kau duduk bersama di ruang tamu. Nurul membuka laptop nya lalu menonton DVD cerita mat salleh. Asmadi duduk di ruang tamu sambil mata telah tidur manakala isterinya tidur di dalam bilik kerana penat selepas dua kali bertarung.
 Pada satu bahagian terdapat adegan seks dalam cerita tersebut, Nurul terasa ghairah semula lalu menciumi aku dan aku menciumi Nurul semula. Kami cemolot semula dan aku mula merasakan tetek Nurul mengeras semula, lalu aku melucutkan terus kaftan yang dipakainya.
 Nurul kini memakai seluar dalam berwarna merah dan aku amat geram dengan warna tersebut. Nurul bertindak kinky ketika kami asyik beromen, kakinya dilintangkan ke Asmadi sambil menguis-nguis dengan jari kaki di celah kangkang Asmadi menuju ke batang. Asmadi yang ketika itu memakai towel, masih tidur mula terangsang
 Aku membiarkan sahaja Nurul dengan Asmadi setelah Asmadi terjaga. Nurul menyuruh aku memanggil isteri Asmadi di dalam bilik lalu aku mengejutkan isteri Asmadi dan kami datang ke ruang tamu, ketika itu waktu sudah hampir jam 6 pagi.
 Kami akhirnya bermain secara foursome di ruang tamu yang terang benderang dengan lampu itu. Aku dan Nurul berasa sungguh seronok, begitu juga Asmadi dan isterinya. Habis Asmadi menujah Nurul secara doggy, sambil aku baring dan isteri Asmadi secara cowboy di atas badan ku.
 Mulut Nurul menjilat dan meramas tetek bini Asmadi. Asmadi yang agaknya geram dengan bontot Nurul itu menyulakan batangnya di bontot Nurul. Nurul yang dah biasa di anal oleh aku tidak terkata apa, hanya terkesot kesot kesedapan, sambil itu aku menyuakan batang aku mulut Nurul.
 Nurul rakus menghisap, manakala isteri Asmadi pula memainkan putting Nurul dan meramas tetek besar yang begoncang goncang itu.
 Nurul kata, “I wanna lick her pussy please.”
Aku dan Asmadi tak terkata apa, terus membiarkan isteri Asmadi baring sambil batang Asmadi masih dalam bontot Nurul yang tonggek itu. Nurul menjilat jilat cipap bini Asmadi dengan geram. Menjerit-jerit bini Asmadi kesedapan.
 Aku pula beralih posisi di mulut bini Asmadi. Kadangkala kami hampir berlaga tangan antara satu sama lain tetapi kami seronok. Akhirnya Asmadi yang tak tahan lama kerana terlalu ghairah mengeluarkan airnya di atas pusat bininya. Manakala batang aku masih dalam mulut bini Asmadi.
 Asmadi keletihan dan terbaring. Aku yang belum sampai kemuncaknya lagi terus menyambung menujah batang ku pula dalam bontot Nurul, manakala bini Asmadi ber69 dengan Nurul. Nurul begitu seronok kerana bontotnya di tujah oleh ku secara laju manakala pantatnya dijilat oleh bini Asmadi.
 Akhirnya aku pun tidak tahan dengan penangan bontot Nurul yang mengemut berterusan itu, mengeluarkan air ku kesedapan di dalam mulut bini Asmadi yang sudah sedia menadah di bawah peha Nurul.
 Selepas perkara itu berlaku kami ketawa kerana keseronokan dan cepat cepat bersiap kerana hari itu hari bekerja dan kami kena pergi kerja di awal pagi. Begitu juga Asmadi dan isterinya.
 Walaupun selepas hari itu kami lost contact dan tidak pernah bertemu sehingga sekarang tapi ia terpahat sebagai aktiviti seks paling indah dalam memori aku dan Nurul.

Tiada ulasan: