Ahad, 8 Disember 2013

Dillah

dillah (bukan khayalan)

 firstly aku perkenalkan diriku, Dillah.. nama betul, minta maafla ye.. secret.. aku ada seorang abang angkat yang tak berapa hensem tapi boleh la..

 perkenalan ngan abang angkat aku ni adalah secara tak sengaja. waktu tu komputer kat aku rosak, so mama suruh abang ipar aku carikan orang betulkan  komputer tu..

 then abang ipar aku ni bawakla mamat ni.. usianya waktu itu 24 and aku 15.. sweet 15 la katakan... dipendekkan cerita, abang angkat aku ni diminta orang tua aku untuk bermalam selama seminggu di rumahku kerana perlu membuat beberapa kerja membuat bilik gerakan.

 pada malam pertama itu, aku sengaja mengorat dia, tapi dia buat dek je.. apala mamat ni, aku ngurat tak layan, muka ayu cam ni ramai yang tergila-gila kat  sekolah, tapi ngan mamat ni aku tak dapat layanan sepatutnya.. aku terus cuba and cuba...

 malam kedua, sambil tengok tv aku kacau mamat ni, aku usik-usik and sakat dia la.. but no respon.. inilah kali pertama aku ayat lelaki tapi tak berbalas..  hampeh tul..

 malam ketiga, mama ngan abah kluar gi bilik gerakan, mesyuarat katanya.. so tinggal aku, mamat ni, ngan adik-adik aku. abang ipar aku ngan kak aku balik  kampung. so aku layan la betul2 mamat. and wow.. alim2 kucing rupanya. ganas tul.. depan mak bapak aku bukan main menikus.. walaupun dia layan aku lepak

 tapi tangan dia tak lepak.. masa kat sekolah aku dah biasa kena raba ngan budak laki tapi tak pernah la sampai bogel-bogel.. just raba tetak aku jer...

 mamat ni bukan takat raba tetek, siap hisap sekali.. aku bagi can kat dia isap tetek pasal aku pun rasa macam mana kena isap.. asyik tengok cerita blue je..

 boring gak.. sesekali nak rasa yang real.. mamat ni memang pandai romen aku, sampai lencun cipap aku dibuatnya.. tetek aku takla besar sangat tapi memang  sedapla kalau nak pegang. mamat tu pun ngam2 telapak tangan dia bila pegang tetek aku. dia isap tetek aku lama gak la.. sampai basah tetek aku..

 bila dia uli tu, aku rasa syok sangat. bila dia jilat puting aku, aku rasa high giler.. masa dia nyoyot tetek aku, aku tak rasa high sangat..

 sambil dia nyoyot tu, dia usap spender aku.. makin basahla puki aku.. dia pandang muka aku.. pastu dia cakap "nak tengok cipap boleh tak?".

 aku pun jual mahal sket la.. "tak boleh!".. puas dia pujuk aku tapi aku tak bagi.. pujuk punya pujuk.. at last orang tua aku balik.. kelam kabut  kitorang cari port masing2.. gelabah siot!.. pastu aku rasa nyesal lak tak bagi dia tengok cipap aku.. punyala lama dia ayat aku, ada dekat 2 jam rasanya..

 malam keempat, mak bapak aku ada kat umah.. so nothing leh aku buat kat mamat ni.. boring tul.. jam dah 2 pagi tapi aku takleh tido pasal teringat peristiwa  di nyoyot tetek aku.. aku antar sms kat dia.. tanya dia dah tido ke belum.. rupanya dia pun tak tido lagi.. teringat kat aku katanya.. yes!! dah masuk  perangkap aku.. aku kluar bilik ngan tengok bilik mak bapak aku, dah gelap.. sure diorang dah tido ni.. aku sms mamat ni balik, suruh datang bilik aku,  aku takleh gi bilik dia coz bilik dia belah bilik mak bapak aku.. bilik aku jauh terceruk kat belakang.. mamat tu datang dalam 5 minit and terus ketuk  pintu bilik, tok..tok.. itu memang aku suruh buat. isyarat dia dah datang.. aku bukak pintu and tarik dia masuk dalam bilik aku.. aku terus pagut  bibir dia, tangan dia lak.. meraba dan meramas tetek aku sepuasnya.. aku terus bukak baju dan bra aku. abang angkat aku ni terus je nyoyot tetek aku..

 sambil dia nyoyot tu dia meraba cipap aku dari luar spender.. cipap aku dah basah.. dia kata kat aku, "i want u tonight!".. aku hanya angguk je laa..

 aku bukan paham sangat bahasa inggeris ni.. so dia seluk tangan kiri dia ke dalam spender aku, terkejut aku and tarik tangan dia keluar.. but dia masukkan  lagi tangan dia kat dalam spender aku.. jari dia menuju ke arah lubang cipap aku.. dan.. tersentuh kelentit aku.. ohhh... tak semena-mena aku mengeluh kuat..

 aku tengok abang angkat aku ni sengih jer.. jarinya terus menggentel kelentit aku.. aku dah rasa tak karuan.. dia lurutkan spender aku sampai telanjang  bulat aku..

 dia baringkan aku dan kuakkan kelangkang aku.. aku ingat dia nak terus masukkan batang dia, rupanya dia sembamkan mulut dia kat cipap aku.. dia kata,  "sedap la bau cipap adik ni.. nak jilat boleh?" aku angguk je la pasal aku dah tak tahan dah ni.. dia terus jilat cipap aku.. aku rasa geli yang amat dan  kepitkan kaki aku.. abang angkat aku terus je masukkan lidah dia kat dalam lubang cipap aku.. tak lama lepas tu.. aku rasa macam nak terkencing.. aku cakap  kat abang angkat aku ni.. aku nak terkencing.. tapi dia buat donno je terus jolokkan lidah dia.. lepas tu aku rasa aku terkencing tapi dengan satu perasaan  yang tak pernah aku rasa.. nafasku begitu sempit dan aku longgarkan kepitan kakiku setelah perasaan itu mulai hilang.. abang angkatku terus menjilat cipap  ku.. rupanya aku dah klimaks.. "sedap air adik ni yee.. abang nak lagi!!" aku senyum je pasal aku rasa puas sangat tadi.. memang aku ingin diperlakukan  lebih dari itu.. tetiba je dia kata nak buang air kecil.. cihh.. potong stim betul laa.. aku nak lagi ni..

 malam kelima, rupa-rupanya ada hikmah abang angkatku keluar buang air malam tu. dia terserempak ngan bapak aku ketika baru keluar dari bilik air.. mujur..

 kalau tidak, tak tau la apa akan berlaku.. malam tu memang aku tunggu abang angkatku tapi tak masuk bilikku lagi hingga aku tertidur keletihan.. malam ni..

 aku nak buat betul2 yang real.. malam ni semua takde kat rumah.. adik2ku pegi ke umah nenek kat klang, kakakku tak balik lagi.. orang tua aku lak pegi  mesyuarat lagi pasal program tu nak jalan minggu ni.. so kenalah meeting jee.. bapak aku bagi tugasan yang banyak kat abang angkatku.. ada la dalam 50  helaian kena taip semula.. pastu print.. abang angkatku.. iskh payahla.. aku sebut R je la.. dia memang pantas menaip.. tak sampai 1/2 jam dia siap menaip..

 pastu dia print.. nak tunggu print siap memang lambat so dia masuk bilik aku and sandiwara pun bermula..

 yang aku ingat, malam tu aku dah tak diperlakukan seperti semalam tapi R berkehendakkan aku supaya menghisap koneknya.. aku rasa jangga pun ada..  yela tak pernah pegang konek orang..

 so aku londehkan kain dia dan pegang konek dia. konek dia dah keras cuma tak tegak lagi.. dia pegang tangan aku dan gayakan macam  melancap.. so aku faham.. and aku terus lancapla.. memula pelan pastu laju.. pastu R suruh aku jilat konek dia.. aku pandang tepat mata dia, dia Tanya aku.. "takut ke?". aku jawab, "haah". "ala takde apa, jilat-jilat je..". aku pun jilat la konek dia.. bulu takde, baru cukur agaknya pasal malam semalam  masa aku raba konek dia, ada bulu lagi.. tebal lak tu.. aku jilat-jilat dari kepala ke lubang konek, pastu menghala ke bawah sampai telur.. aku makin  semangat pulak.. aku terus je ngangakan mulut aku dan kulum konek R.. dia kata, "aik! tak ajar dah reti buat?". aku jawab.. "vcd blue kan banyak..".

 aku terus hisap konek R, memang sedap walaupun masam sket.. tetiba je R pegang kepala aku dan koneknya di masukkan lebih dalam ke mulutku..

 hampir tersedak aku.. tetiba je dia kejang dan seolah berteriak.. "arghhh".. aku rasa ada air hangat dalam mulutku.. aku tersedak tapi dah tertelah  sebahagiannya.. rupanya R dah sampai.. aku jilat saki baki air maninya sampai kering.. sedap gak.. ada rasa masin, pahit, masam, lemak sket..

 cam masak 4 rasa lak.. hehehe.. aku kocok lagi konek R, konek R terus tegang lagi, lebih tegang daripada tadi.. dan amat keras..


 R baringkan aku dan menggentel kelentit aku.. aku high dan tak lama pastu aku klimaks.. R lebarkan kangkangku dan tanya kat aku, "adik dah ready?".

 aku hangguk je.. R halakan kepala koneknya ke arah lubang cipapku.. R tolak kepala koneknya sedikit.. masa tu R letak bantal kat kepala aku,  so aku nampak la konek dia masuk dalam cipap aku.. R masukkan kepala tapi belum pun sampai kepala takuk, aku dah rasa sakit yang amat..

 aku tolak dada R, "sakit", kataku.. R mengulum lagi lidah ku.. dan aku high lagi, kali ini dia masukkan lagi koneknya.. semakin dalam..

 R berhenti sekejap.. menarik sedikit koneknya.. dan tidak lama lepas itu, menghenyak cipapku sekuatnya.. "arghhhh!!! sakittttttt!!!"..

 aku menjerit sekuat hatiku.. mungkin boleh didengar jiran sebelah rumah aku.. R meminta maaf sekiranya dia terlalu kasar padaku..

 aku hanya mampu menitiskan airmata kesakitan menahan pedih dan ngilu pada cipapku.. R mencumbuiku semula.. ketika itu konek R masih separuh yang  belum masuk.. tetapi darah merah mengalir dari cipapku.. aku rasa dara aku dah koyak..

 R memujukku supaya berhenti menangis.. R kembali menggomol aku dan meramas tetekku,, aku kembali high.. ketika itu R menarik sedikit koneknya dan  menyorongkan kembali.. daripada perlahan menjadi laju.. sakit dan pedih yang ku alami tadi hilang dek kesedapan koneknya bergerak maju mundur dalam cipapku..

 airku semakin banyak dan apabila aku mula khayal, R menekan lagi koneknya hingga santak.. aku terlopong menahan sakit kali kedua tetapi tidak sesakit tadi..

 dapatku rasa koneknya mencecah dasar cipapku.. R berhenti seketika dan bertanya, "sakit lagi ke?".. "tak sakit.. sedap..", jawabku kembali..

 memang aku rasa sedap yang teramat.. kemudian R kembali menyorong tarik konekku dalam cipapku.. lebih kurang 10 lepas tu.. aku rasa nak kencing lagi..

 tapi aku rasa aku bukan nak terkencing tetapi nak klimaks, aku biarkan perasaan itu mencapai maksudnya dan "aahhhhhhhhhhhhhhh..." tanpa malu aku melepaskan  perasaan puasku di depan R.. R tetap menyorong tarik koneknya di dalam cipapku.. tak lama selepas itu, muka R merah padam dan R mencabut koneknya dari  cipapku.. R menghalakan koneknya ke mukaku.. aku faham dan terus mengulum koneknya.. dan air mani R terpancut ketika aku melancap koneknya.. air maninya
 terpancut ke mukaku, banyak, kental, dan pekat.. aku jilat saki-baki air maninya.. ada kesan darah pada koneknya.. R terdampar di sebelahku.. keletihan..

 hampir tertidur di katilku tetapi aku katakan padanya supaya R tidur di biliknya.. takut orang tuaku terperasan..

 esoknya aku gi sekolah.. kengkawan aku tanya apsal aku jalan cam kengkang jer.. aku sengih je laa.. balik dari sekolah.. orang tua aku takde..

 R kata diorang gi ambik adik aku kat klang.. so aku projek lagi ngan R.. walaupun penat balik dari sekolah tapi aku kena balun hampir 4 round.. aku je  dah klimaks ntah berapa kali dah.. macam dah takde tulang rasanya.. lemah selemah lemahnya.. air mani R pun tak banyak cam round pertama tadi.. tapi yang  paling sedap bila dia masukkan konek dia dari arah belakang (doggie).. macam nak rabak cipap aku.. penuh cipap aku ngan konek dia..

 tunggu punya tunggu bapak aku tipon katanya kereta rosak kat klang, radiator pecah.. memang tak ku duga, memang banyak peluang untuk aku projek ngan R..

 lepas maghrib aku projek ngan R kat bilik dia.. pasang hi-fi kuat sket biar jiran sebelah rumah tak berapa dengar aku meraung.. hehehe.. memang puas aku  dikerjakan R dan aku mengerjakan R.. R suka bila aku di atasnya pasal aku cepat sampai.. dua tiga kali aku klimaks baru dia klimaks.. aku takut juga bila  R kata dia terpancut dalam cipap aku masa aku tunggang dia..

 R kata suruh pergi bilik mandi dan pancut air banyak2 kat lubang cipap aku biar air mani dia keluar.. takut termengandung.. masa kat bilik mandi pun kami  projek lagi.. aku rasa aku ni gila seks agaknya.. sekejap sahaja aku rasa nak lagi dan lagi dan lagi.. beberapa kali R pancutkan air mani dia kat dalam  cipap dia.. dia kata "kalau lekat, cepatla kita kahwin..". tension tul.. aku nak teguk air mani dia tapi dia buang dalam cipap aku pulak.. takpe, lain kali  boleh minum lagi..

 nak tau cerita tak? R guna video kamera bapak aku rakam aksi aku tengah isap konek dia.. masa tengah masukkan konek dia dalam cipap aku.. tapi tak lama..

 kejap je.. kalau tak tentu boleh buat bisnes vcd lucah.. hehehe.. almaklumlah.. tengah syok projek.. mana nak ingat video kamera tu.. letak tepi la..


 yang musykilnya sampai sekarang aku tak tau kat mana tape tu.. aku takut bapak aku ke mak aku ke kakak aku ke jumpa.. mampos aku..

 oleh sebab aku dah minum air mani dia banyak kali, rasa ketagih nak minum air mani dia tiap kali dia klimaks.. konek dia memang besar, 6 1/2 inci panjang  x 3 inci lilit.. aku guna tali tape mak aku.. cipap aku pulak dah besar lubangnya kena rodok konek R..

 waktu program tu berlangsung di tempatku, aku sempat merasa konek R ketika di dalam toilet.. toilet tu agak terperosok di belakang dewan.. kami projek  sambil berdiri.. agak penat juga bila main cam ni.. tapi syok.. R klimaks 2 kali dan aku 3 kali.. aku teguk air mani dia 2 kali la.. air mani R kureng
 sket.. mungkin sebab dia penat bertugas di dewan agaknya..

 sepanjang R kat rumah aku.. memang aku syok.. tapi aku sekarang tertanya-tanya siapa perangkap siapa sebenarnya? aku ke R.. sampai sekarang aku tak  termengandung.. syukur.. yang aku tensionnyer.. dia dah kahwin dah.. tapi bukan ngan aku.. mak aku tak bagi aku kahwin ngan R.. bukan R yang tak nak..

 R ada hantar orang risik aku tapi mak aku tak bagi.. katanya aku kecik lagi and mak aku kata dah ada calon yang sesuai untuk aku.. mak aku tak tau aku dah  takde dara lagi.. dan semestinya di'dara'kan dengan R.. orang yang aku cintai sampai bila-bila..

 ada beberapa kali dia telefon aku kata nak jadikan aku isteri kedua dia.. aku kata tak sampai hati nak berebut ngan orang lain.. R kata cipap isterinya tak  kuat mengemut dan agak longgar, air pun kurang, so R cepat sampai.. tak macam cipapku yang kuat kemut, air banyak dan tak berbunyi bila dirodok..

 kembang kucup jugak cipap aku mendengarnya.. aku katakan padanya kalau nak cipap aku datanglah bila-bila masa.. aku boleh beri tapi kena pada tempat dan  masanya la.. kalau rumahku free, aku akan telefonmu agar datang ke rumahku.. aku amat rindukan konekmu yang besar dan panjang itu R..

 cipapku sentiasa setia menanti kehadiran konekmu.. menunggu konekmu merodok cipapku.. lebih ganas dan brutal.. kau projekkanlah aku semahunya dengan  teknik2 barumu.. kaukan punya buku2 dan bahan yang boleh menambahkan nikmat persetubuhan ini.. aku juga amat dahagakan air manimu..

 tak puas rasanya meneguk air manimu..

Tiada ulasan: