Ahad, 8 Disember 2013

Cerita Seks Ku Dgn JUNE Part 2

Sambungan daripada part I

June makin tak keruan bila aku menggosok2 lembut perutnya sambil kami menikmati gambar seorang ppuan yang sedang mengulum batang pasangannya itu.

"Nak cuba macam dorang x???"...aku membisikkan ke telinga June.
June masih lagi diam tanpa sebarang respon.

Aku mencuba lagi. Kali ini aku memasukkan tanganku ke dalam bajunya sambil menggosok lembut perutnya. Mula2 June menahan tangan ku tapi apabila aku terus menggosok tanpa mempedulikan, akhirnya June membiarkan je...

Dia dah mula menampakkan respon yang positif terus menerima ransanganku.

Melihat June yang dah makin tak keruan, aku mula mengatur langkah demi langkah bagi memastikan hajatku tercapai. Aku tanpa membuang masa mula mencium2 & menjilat leher June. June mula memejamkan mata seolah2 cuba menikmati belaianku.

"Is nak wat benda ni ke???"tiba2 soalan ni terpacul daripada mulut June.
"Kalau June nak Is ikut je..."ujarku... Hatiku melonjak kegembiraan bila mendengar pertanyaan yang sememangnya aku nantikan selama ni.

"Cuba la"pinta June.... Aku tau June dah terangsang dan bersedia menerima seks yang mungkin pertama dalam hidupnya (memang pertama pun, aku yang pecahkan dara dia).

Heheheh...memang ni la peluang yang aku tunggu2. tanpa melengahkan masa aku terus merangkul June dan mencium mulutnya yang comel itu.

June hanya membeku dan memejamkan mata. Mungkin dia masih malu masa tu. Hampir 5 minit kami berkucupan. June sudah mula membalas kucupanku. Aku terus merangkulnya.
Tanganku mula memainkan peranannya. Ketika sedang enak kami berbalas kucupan, aku memasukkan tanganku ke dalam bajunya dan meramas2 teteknya dengan penuh kelembutan. Aku dapat merasakan nafasnya turun naik akibat dari kenimkatan sentuhan tanganku dan kucupanku.
Langkahku tak berhenti disitu. Aku menyuruh June mengulum batangku. Mula2nya June enggan kerana tak tau nak buat camna. Aku pun membuka preview klip seorang pornstar dari Jepun tengah kulum batang pasangannya dan meminta June meniru segala perbutan pelakon lucah itu.
June menuruti segala kehendakku.

Aku pun melurutkan seluar dan underwareku ke paras lutut. Dia pada awalnya terkejut gak melihat batangku yang besar & sasa. Batangku yang berwarna coklat gelap di tambah dengan urat2 sekelilingnya pasti membuatkan mana perempuan naik gila dengannya...hahhaha

Mula2 aku menyuruh June melancapkan batangku dengan tangannya. Kemudian, aku menyuruhnya mengulum dan menjilat batangku. June memang hebat, walaupun ini kali pertama dia mengulum batang, tapi dia dapat melakukannya dengan baik. Batangku terasa seolah2 ditarik2. Satu kepuasan yang tidak dapat aku bayangkan dengan hanya kata2.

Sambil aku menerima kuluman June, aku meramas2 teteknya yang masih bertutup dengan bra (dalam gelap cam2 aku xbape nampak sangat tetek dia).

Kuluman daripada June makin membuatkan aku semakin hilang arah. Kenikmatannya tidak dapat dibayangkan lagi. belaian lembutku ke atas teteknya menjadi ramasan yang agak keras. Aku cuba mengawal suaraku daripada mendesah terlalu kuat bagi mengelakkan di dengari pengguna cc lain.
Setelah hampir 5 minit batangku dikulum, Aku berasa nak terpancut. Aku meminta June menghentikan kulumannya kpdku. June pun berhenti.

Tiada ulasan: