Isnin, 26 Ogos 2013

Aksi Isteriku

Cerita nie berlaku pada tahun 2009 bila aku dengan bini aku, Nora pegi melancong disalah sebuah pulau di Malaysia. Sampai saja dekat pulau tu, aku bertemu dengan member lama aku, Kumar. Kami bertegur dan berborak pasal cerita lama. Lepas tu aku introduce bini aku dekat dia.

 "Nora perkenalkan ini Kumar, member lama abang, Kumar nie bini aku Nora".
 Kumar bersalaman dengan biniaku. Lepas tu dia berbisik dengan aku "cantik bini u, untung u tiap-tiap malam".

Aku tersenyum bangga bagai nak rakk dengar pujian dari Kumar. Kumar offer duduk di hotelnya,dia kata dia dah tempah bilik besar. Rugi katanya kalau duduk seorang diri. Aku mulanya menolak tapi bini aku setuju....so aku pun setuju jelah...sampai saja di hotel, memang bilik yang di tempah Kumar besar. 3 bilik dan siap ada ruang  tamu lagi.

Setelah makan malam bersama, bini aku berbisik dekat aku,"abang, hensome jugak kawan abang ni kan?". Aku angguk saja. Aku tahu dari dulu bini aku nie memang suka lelaki hensome, tambah pulak kalau lelaki india. Pernah dia cakap dia nak rasa batang india, masa tu aku buat x layan aje.

"Hmmm ok jugak tu", aku fikir.
"Nora kalau Kumar ajak main, Nora nak tak?".
"Ishh abang nie kesitu pulak" kata Nora sambil tersenyum

Perbualan kami terhenti disitu kerana Kumar datang membawa makanan ringan.Kami makan bersama diruang tamu sambil menonton tv. Malam itu isteriku mengenakan baju tidur satin pink pemberianku pada minggu lepas. Kelihatan ayu sekali isteriku.Sesekali Kumar menjeling ke arah isteriku yang terlentok dibahuku sambil menonton tv. Aku yang sedar gelagat Kumar buat2 tak nampak sambil mengusap usap lengan Nora yang kesejukan. Sengaja aku rendahkan pendingin udara bilik kami.

Tak lama selepas itu aku lihat Kumar bangun masuk ke biliknya. peluang itu aku gunakan untuk melihat gelagat isteriku pula.

Soalan yang sama ku utarakan kepadanya...
"Nora kalau Kumar ajak main, Nora nak tak?".
"Biar betul bang, abang tak kisah ke?. Kalau abang tak kisah Nora ikut aje". Abang pula macamana..?
"Abang tak kisah, kan awak kata dulu nak rasa batang india, Kumar tu batang besar tau".

Bini aku tersipu-sipu malu. Aku bangun dan mengetuk bilik Kumar. Aku surakan keinginan isteri aku kepadanya. Jawapan yang dapat ku agak daripadanya. Bagai orang mengantuk disorongkan bantal katanya.Ku tinggalkan mereka di ruang tamu bersama.

"Oklah Kumar aku nak baring dulu, Nora boraklah dulu dengan Kumar ok?".
"Ok bang", bini aku kata.
Aku pura-pura masuk bilik tidur. Sambil aku mengintai aku lihat Kumar dah mula aksi meraba-raba bini aku.
"Nora, Kumar rasa bertuah dapat Nora malam ni....cup cup cup sambil mencium bibir bini aku.
"Abang Kumar, Nora tak tahan dah nie".

Sambil Kumar mencium bini aku, satu persatu pakaian dilucutkan Kumar.Terbonjol tetek gebu bini aku depan mata Kumar. Sambil Kumar menghisap-hisap tetek Nora, sebelah tangannya meraba biji kelentit Nora.

"Jilatlah bang Kumar, sambil abang jilat Nora nak kulum batang abang boleh kan?".
"Boleh sayang, Kumar membalas". Mereka bertukar possisi 69. Dapat kulihat betapa berselera Nora melahap batang Kumar. Begitu juga dengan Kumar. Terangkat angkat pinggang Nora dibuatnya. Desahan Nora jelas kedengaran. ahhhhhh...

Keras giler batang aku time tu. Upacara menghisap dan mengulum berlanjutan selama hampir 15 minit. Kumar bangun dan membaringkan isteriku diatas sofa sambil bersedia untuk menghunus batangnya menusuk ke cipap bini ku. Terbeliak mata Nora disaat batang Kumar mula mencelah masuk...Perlahan lahan Kumar mula menghayun mengikut irama malam itu. Dapat kulihat dengan jelas jari2 Nora meramas ramas bontot Kumar sambil menarik2 ia agar terus menghayun laju. Menjerit tak terkata bini aku. Suatu pemandangan yang baru buat aku. Sambil aku melancapkan batangku.

"Ahhhh.... ahhhhhh ahhhhhh harder Kumar... Love your cock... laju lagi Kumar...ahhhhhhhhhhhh ".
Kumar memang tak bagi can kat bini aku untuk bernafas. Kumar beralih pula ke doggy style. Makin suka bini aku dengan cara tu.

"Urghh licinnya lubang cipap awak nie Nora, kuatnya kemut dia".  Sambil kulihat Kumar menampar bontot gebu isteriku. Sesekali Kumar mencabutkan batangnya dan menggunakan lidah menjilat cipap isteriku dari belakang. Memang terpampang jelas wajah kepuasan di isteriku.

Sambil menghayun Kumar terus mengangkat bini aku sambil dia berbaring dan biniaku pula duduk. Masa tu bini aku dah tak terkata apa lagi, biji kelentitnya dah timbulkeras lalu bini aku mencapai orgasme nyaa...."abang... ahh.. abang... aarghh uurghh aarrghhh uurrghhhh emmm... aaa... sedapnya Kumar.....".

Kumar membaringkan bini aku dah menghayun bini aku dengan kelajuan maksima. Sorong tarik Kumar yang begitu lama menyebabkan bini aku mencapai klimaksnya  yang kedua.  Kemudian Kumar pula menjerit untuk memancutkan air maninya"Argghhh aarghhh  sayangg abang Kumar tak tahan lagii argghh".  Terus Kumar mencabut batangnya dan memancut ke seluruh badan dan muka Nora.  Nora menghisap batang  Kumar untuk menyedut air mani Kumar yang melekat dibatangnya.

Sesudah itu isteriku bangun dan menuju ke arah aku yang duduk di atas katil bilikku. Isteriku terus menghisap batangku pula. Memang terasa kelainan kali ini. Begitu berselera Nora menghisap batangku...seolah2 mengucapkan terima kasih kepadaku kerana memberikan dirinya kelainan pada malam itu. Aku memancutkan maniku ke dalam mulutnya. Tiada setitis pun yang terbazir semuanya ditelan Nora.

 Memang Nora puas malam itu... kami tidur bersama sama diatas katil selepas itu.

 Dapat ku rasa goyangan katil pada paginya kerana aktiviti sorok tarik mereka berdua. Aku yang kepenatan membiarkan saja isteriku memuaskan cipapnya.Bukan selalu,sekali- sekala katakana.

Tiada ulasan: