Sabtu, 22 Jun 2013

IDAH

Ceritabenar ini berlaku pada bulan march 2001 pada pukul 10:30am hingga 5:45pm. Saya dengan name TS and dia dengan name IDAH. Umur saya 25 tahun dan umur Ana 14 tahun. Saya berasal dari perak dan kerja di seremban.

Ana adalah anak kepada Tuan rumah yang saya sewa. Ana mepunyai anak wanita berusia 14 tahun. Name adik nya IDAH, mereka berdua mempunyi badan yang sangat SEXY. Sekali pandang mesti rasa nak main. Buah dada Ana = 36 dan IDAH = 38. Saya telah lama ingin main dengan meraka.
Pada satu hari, saya tak pergi kerja dan rehat dirumah. Pada pukul 10:30am saya nampak IDAH datang ke rumah saya dengan pakaian yang SEXY, Saya buat macam sakit, dia panggal abang TS, saya pun jawap... saya dibilik sakit kepala lah idah... saya ingat dia dah balik, tapi dia masuk ke dalam bilik saya.. Dia tanya boleh saya tolong abang,saya suruh dia urut kepala saya..

Dia pun mula urut kepala saya, mata saya tak tahan melihat buah dada dia yang besar dan puting yang menegak hitam itu. Saya mula sentuh tangan dia dan bawa ke mulut saya, dia buat diam diri,saya mula hisap ibu jari dia... Nampak dia tak dapat tahan, lalu saya terus raba buah dadanya dan hisap bibirnya, dia nampak tak dapat tahan dan terus balas cuim saya.

Kami bermain lidah selama 20min tanpa stop. Saya mula berani buka baju idah dan terus hisap buah dadanya hingga merah.. dia sudah mula keluarkan bunyi romantiknya aaaaaaahhhhhh, aaaaaahhhhhh, aaaaaahhhhhhhhhh abang tak tahan dia kata, saya terus ganas, kali ini saya hisap bibir pantatnya... lidah saya sudah mula masuk kedalam hingga dia tak dapat tahan... bunyi yang sangat kuat.. aaaahhhhhhaaaahhhahhhhhh banyak air yang keluar dari lubang pantatnya.

Idah tanya, boleh dia hisap batang saya ,mesti boleh tapi jangan sampai kena gigi,.... dia kata ini kali pertama dia nak buat... so cuba abang....yaaa. Batang saya mulai rasa macam basah dan dihisap..... ooooooaaaaahhhhh begitulah bunyi saya, idah pandai hisap dengan lidah. Sekarang kami buat cara 69 pulak. Memang best rasanya sama-sama kami rasai nikmatnya.

Saya tak tahan lagi, bila lihat lubang idah yang mula kembang kemerahan saya suruh dia barang dia atas katil dengan kaki terbuka. Saya tahu idah masih DARA... saya mula masuk kepala batang saya yang agak besar itu.. idah tak tahan, mula kata sakit.. sakit.. sakit abang..... tapi best lah..... saya cuim dan saya suruh dia hisap bibir dan bermain lidah sampai dia main lidah didalam mulut saya ,saya masukkan lagi batang saya ke dalam lubang pantat idah, kali dapat masuk 1/2 lagi dia sudah mula lupa kesakitannya dan minta saya masuk lagi abang lagi...... lagiiiiiiiii aaaaaaaahhhhhhh yaya...
Kali ini, DARA idah telah jadi milik saya, setelah saya dapat masuk kesemua batang saya, ke dalam pantat idah. Saya rasa sakit,kerana pantat idah sangat ketat dan dia pandai kepit bila saya tarik keluar batang dari pantatnya dan biarkan masuk ke dalam tanpa kesakitan malah seronakkan.

Kali ini kami buat face to face, cara kami suka kerana dapat buat 3 in one, dapat masuk batang, raba buah dada dan bermain idah dan cuim. Ada kala saya suruh idah naik turun tanpa keluarkan batang dari lubang pantatnya. Tapi cara buat idah rasa sakit, kerana batang saya dapat masuk sampai ke dalam dan kena pada biji idah di dalam pantat.

Saya tak dapat tahan,rasa nak keluar airmani saya, saya suruh idah bangun dan hisap batang saya, idah dengan begitu ganas sampai keluar airmani pun dia masih hisap. Kami bermandi bersama dan romance dia bilik mandi.

Selepas 15min, kami bermain semula hingga pukal 5:45pm kami telah main sebanyak 5kali dari pukul 10:30am sampai 5:45pm, saya perlukan masa panjang kerana dia masih DARA dan kena buat perlahaan.

Sejak hari itu, kami selalu buat sex, sampai sekarang, kami dah buat sebanyak 70 kali. Kami dah cuba macam-macam cara ikut buku kamasutra. Thank you.....

Tiada ulasan: