Sabtu, 22 Jun 2013

GADIS MISTERI

suatu aku pegi ke shopping kompleks dekat dgn ofis ku. aku kesana  sebab ada urusan pejabat dgn seorang pelanggan. tengah berjalan balik  ke ofis, aku ternampak seorang gadis sedang menaiki tangga dan senyum pada ku. sememangnya aku tidak mengenali gadis ini. bila saja di rapat aku mula menyapa "hai... " dia membalas "hai... u nak kemana?" pada masa itu kami pun mula bertukar alamat dan nombor telefon selepas itu aku terus balik ke pejabat. memang tabiat ku kalau jumpa orang pasti aku dapatkan at least nombor telefon. pun begitu bertemu gadis seperti dia adalah kebiasaan bagiku. aku bukannya hensem sangat dan memang kurang bersukan so pandai anda membanyangkan tubuh macamana yg ada pada ku. (memang tak menarik)

waktu aku di ofis, dia menelfon ku dan mempelawa aku datang ke ofisnya yg kebetulan tdak jauh dari ofis ku. aku heran utk apa aku kesana??. pada mulanya aku katakan aku sibuk dgn kerja
tapi dia insist juga nak jumpa aku... pendekkan cerita... hari pertama aku menolak pelawaan gadis itu.. dan berjanji nak datang besok dan dia setuju.

keesokkan hari disebelah petang aku terus pergi ke pejabatnya disitu aku dapat lihat hanya dia seorang saja yg tinggal, yg lain mungkin dah balik... kami duduk berdepan dan berpandangan sambil tersenyum aku memulakan perbualan.... "apa hal u panggil saya datang ni?" dia senyum "takde apa.. saja i nak jumpa u .. tak boleh ke? balasnya dgn manja dan nada menggoda. "takle i heran tadi i nak datang waktu pagi u kata tak payah kena tunggu petang jugak.. lepas ofis hour pulak tu" dia senyum sambil berdiri dan menuju kearah ku. sambil duduk aku merenung wajahnya... ada iras2 ratu rock ELLA ... jantung ku mula berdegup!!! aku pura2 buat muka selamba... tapi aku pasti muka ku nampak merah... dia beralih ke arah pintu dan mengunci nya. aku semakin tidak temteram... siapa sebenarnya gadis ini fikir ku... apa maksudnya... "u nak minum apa?" tanya sambil meletakkan tangan di atas bahu ku.. cepat aku jawab " kopi" dia berjalan terus ke pantry dari cahaya lampu dalam ofis ny aku boleh nampak bentuk badannya yg memang ada daya tarikan. dia datang semula dan menghidangkan kopi utk ku... hari sudah semakin gelap diluar... dan keadan dalam ofis nya pun begitu sunyi... kami tidak berkata apa2.... aku semakin gusar... dia duduk disebelah ku dalam jarak satu kaki agaknya... dan  berbual mengenai hal2 kerja. rasa gelisah ku berkurangan sebab atleast ada cerita... jgn macam tadi diam saja...

dalam keseronokan berbual dengan nya aku hampir tidak perasan yang dia sudah semakin rapat... pehaku dan peha nya dah bergesel pun... tapi syok juga sebab aircon di situ agak sejuk. dari hal pejabat kami mula masuk bab peribadi... aku beritahu yg aku sudah kahwin dan sudah ada dua orang anak perempuan dan dia pula masih bujang dan memang tak pernah ada boy friend. pada tahap ini otak ku sudah mula berfikiran jahat sedikit.

baju kebaya yg dipakainya membenarkan aku mengintai sekali-sekala buahh dadanya yg tak besar, tak kecil sedang-sedang lah kiranya. aku mula berani.. yalah sebagai seorang lelaki yg berpengalamanlah katakan..... aku cuba menukar topic perbualan sedikit demi sedikit... (aku memang pakar korek rahsia orang) aku tanya dia "u tak takut ke berdua-duaan dgn lelaki malam2 macam ni??" dgn nada sinis sambil senyum.. "tak lah.. tapi u tau tak kenapa i berani duduk sini dgn u. actually i confiden dgn cara u layan orang macam i" dan pada masa inilah dia mula pegang tangan ku... aku terdiam.. habislah aku kali ni dalam fikirku. saaat itu dia pun mula diam hanya memandang tepat ke mata ku. tangan ku di gamitnya seolah-olah minta respon dari ku. aku terfikir... bila lagi nak merasa orang macam dia ni, selalu pun bini aku juga yg jadi mangsa.... so aku mula meneroka dunia baru.. dunia durjana!!! dunia maksiat!!! tapi syok pula.aku merapatkan badan ku kepadanya... dia pun begitu.. ini respon bagus!!!! "boleh i errrr..." belum sempat aku habiskan ayat, dia sudah mengucup birir ku... aku membalas.... wah!!!! pasti  ada beza dari yg biasa. kami berkucupan macam orang putih dalm tv... aku memeluk tubuhnya.. terasa hangat dan debaran jantung nya boleh ku rasakan... dia mengusap rambutku membuatkan aku bertambah ghairah dan bernafsu...........

buah dada nya yg tadi hanya dapat diperhatikan sahaja, sekarang sudah dalam gemgaman ku... ku ramas.. terasa kenyal dan kental dgn puting yg masih kecil seperti tidak pernah di sentuh.. mmmmmmmm..... dia merengek keenakan.... satu demi satu butang baju kebaya itu ku bukan.. dia pun berperanan sama. satu demi satu butang bajuku dibuka... aku mulutku beralih bahagian lehernya
ahhhhhhh....eeessskkskkk..... bannngggg... di menolak badan ku sambil senyum dia berdiri dan berjalan kearah pintu.. aku tergamam... apahal lagi ni fikirku. rupa2nya dia offkan semua lampu... tinggal hanya cahaya dari luar cermin pejabatnya.. ssuasana begini cukup merangsangkan aku.

kemudian tangan ku di tariknya dan kami menuju kesatu sudut dimana ada sofa panjang disitu.. aku memeluknya dari belakang dan perlahan lahan kami merebahkan badan diatas sofa... aku menyambung semula adegan yg putus tadi... kali ini lagi ganas. aku mula menanggalkan kain yg dipakainya. sambil dia membuka seluar yg ku pakai... sampailah kami dlm keadaan bogel.....

aku mula meramas bahagian bawah tubuhnya... ternyata dia sudah basah... butoh ku dari tadi memang sudah keras tapi masih  bertahan.... dari atas aku turun kebahagian bawah... pukinya yg nampak segar dgn sedikit bulu cukup comel dan kiut sekali lidahku mula berperanan.... air mazi yang keluar semua aku sapu, dia makin teransang...ahhhhh....uuuhhh... lagi banggg...

aku jadi semakin ganas.... biji kelentitnya ku gentel dgn lidah ku.. aku semakin rakus.... keadaan ku seperi orang makan tembikai saja... setelah lebih kurang 10 minit. aku bangun, ku halakan butohku ke mulutnya... tanpa di ajar macam dia sudah tahu apa yg perlu dilakukan... butohku dihisap, dikulum, dijilatnya segala yg ada.... sambil tangan kiriku memegang rambutnya yg panjang... sebelah lagi mengentel putingnya... aduuhhhhh!!! nikmat sekali....

aku sudah tidak tahan.... dia kulihat seperti mengharap benar tindakan seterusnya... perlahan-lahan kerebahkan tubuhnya dan aku berada di atas.. dia memegang butohku ke arah pukinya... sedikit demi sedikt ku masukan.. aaaahhhhhhhhhhh jeritan  kecilnya kedengaran... pukinya terasa begitu sempit dan  mencengkam... butohku 6" belum habis ku benam baru kepala saja... perlahan-lahan ketekan lagi...terasa seperti ada benda terkoyak didalam pukinya.... mungkin dia masih dara lagi. aduuuhhhh... sakit bannnnggg...jeritnya kecil dan manja... aku semakin ghairah mendengar suara itu... perlahan ku hayun butohku masuk dan keluar pukinya....ahhhhhh sakittt.... aku tak peduli, aku teruskan saja hayun ku....

lama-kelamaan dia mula merasa nikmat... terasa hangat pukinya mengemut butohku. adegan semakin rancak...aahhhhhhh!!! uhhhhhh eeessskkkkhkhhh...e honey fuck me.... suaranya kedengaran. selama 20 minit lebih kurang, aku menukar possisi... ku  pusingkan badan nya..aku amput lagi dari arah belakang (doggy style) sambil memeluknya dari arah belakang.... wahhh!! pukinya terasa semakin sempit dan mencengkam...dia sudah tiga kali klimaks dan aku masih gagah lagi....

aku semakin gila... jariku mula mncari lubang kedua...duburnya ku tekan2 duburnya... eeemmmmmpphhhh ahhhhhhhhh.... lagi banggggg...ohhhhh sedappppp.... lagi...darling suaranya
manja.....air mani ygang meleleh ku sapu ke lubang duburnya dan  perlahan-lahan ku masukan jari telunjukku... dia merengek manja aduuhhhhhh..... perlahan sikit baannnggg....... jari terus mengorek lubang itu....sorang dan tarik.... dia semakin hilang kawalan.... ahhhhhhh....lagi... deeperrrr...... fuck my ass... peluh bekucuran macam orang mandi.. sofa terasa sudah basah oleh peluh kami berdua... aku menukar posisi lagi , kali ini kaki kirinya ku letakkan di bahuku.... sambil ku bisikkan..

" i wanna fuck your ass ..." dia seolah-olah pasrah dan merelakan..... perlahan-lahan ku benamkan butohku ke lubang duburnya.... ahhhhhhh...adduuuuuhhhhh... sakiiiitt bang.... dia merengek kesakitan. relax sayanggg............ seinci demi se inci kemasukan butohku....sampai habis 6" masuk kedalam.... ku hayun perlahan....ahhhhhh...sakittttt aku sudah naik gila... hayunan ku semakin deras... dia seolah olah tidak tahan dgn cara itu... aku tak peduli.. aku semakin ganas... tangan nya mengemgam kuat pada sofa...ahhhh sakkiitt sakitttt bang..... suaranya yang lembut dan manja membuatkan aku hampir sampai klimaks..... hayunan ku semakin kuat.... aaaahhhhhhhh............. aku sudah semakin hampir sampai... ku cabut butohku cepat2 sambil menarik rambutnya.... dia megulum
butoh ku begitu rakus sekali..... airmani ku keluar dalam mulutnya.... dia telan semua.... aku rasa puas sepuas-puasnya begitu juga dia.... kami terbaring disitu kepenatan..... cerita itu habis disana saja.

untuk pengetahuan anda semua, selepas malam itu aku tidak lagi mendapat panggilan darinya. aku dengar dia sudah berhenti kerja disitu dan tidak meninggalkan alamat atau nombor telefon.

NINA kau gadis misteri...........................

Tiada ulasan: