Isnin, 25 Mac 2013

Hotel

Aku bertolak ke KL dengan menaiki bas ekspress. Entah macammana rezeki datang bergolek. Aku duduk bersebelahan dengan seorang gadis yang kebetulan hendak ke KL jugak. Di dalam bas tu, kami cuma berbual-bual aje maklumlah baru aje kenal. Gadis itu memperkenalkan dirinya ira. Malam tu, mataku cukup mengantuk. Aku pun tidur, lebih kurang tak beberapa lama, aku rasa sesuatu yang berat di atas bahu ku, rupanya kepala ira menyandar dibahuku. Aku biarkan aje.... tapi aku nekad. Batangku mula keras. Tanganku mula menjalar ke tubuh ira. Tak sangka pulak, rupa-rupanya ira sengaja buat macam tu..apalagi aku pun mula lahhhh... aku pusing kepalaku... penumpang sebelah ku semuanya tidur... aku menjalar tanganku ke dalam baju ira...emmm....besar jugak tetek ira....lama jugak aku uli teteknya...putingnya cukup keras...aku lebih berani lagiii...tangan ku turun ke paha ira..aku masukkan tanganku dicelah paha ira....eeemmmm dah basah rupanyaa lurah ira...mengeliat ira....mujurlahhh ira control suaranya...kalu takkk....malu aku nanti.

Ira mintak batangku nak dipegangnya....aku biarkan ajeee....batangku dilancapnya....tak tahan akuuuu...rasa nak keluar ajeee....tiba-tiba ira hisap batangku..apalagiiii....tersentak aku... kesedapannnn... iraaaaa jangan lama sangat...nanti orang sebelah sedar....malam tu adegan hanya sekerat jalan aje....tak sabar aku menunggu keesokan pagiii...aku bisikan di telinga ira...esok kita sewa hotel yeaaa....ira angguk tanda setuju....apalagiii...ini peluang aku...mujurlah kursus tu bermula petang .....kalu tak melepas aku...

Sampai kat KL terus aku cari hotel untuk disewa.....sampai aje dalam bilik...aku dan membuang masa lagi....terus aku merebahkan ira di atas katil. Satu persatu pakaian ira ku cabut....Pakaianku jugak dilucutkan....aku hisap puting tetek iraaa....aaarrrggghhhhh....abanggggggggg....muka aku mula turun ke celah paha ira....tu diaaaa....apalagi aku hisap lurah ira yang dah mula basahhhhh......mengeliat ira....dengan penuh kesedapan...lidahku masuk sedikit kelubang lurahnyaaa...... abanggggggggggggg.... sedapppppppp..... aku bangun...giliran ira lakkk...mainkan peranan...batangku dikulumnya.....bestnyaaaa.....mesti ira ni dah biasaaa...lebih kurang 7 minit dengan aksi yang ringan aje.... aku mula menyuruh ira baring semula....kakinya aku letakkan di atas bahu....perlahan-lahan aku masukkan batangku ke dalam lubang lurahnya...argggggghhhhh....suara ira mengeranggg.....memang ira ni tak virgin lagiii...tapi boleh tahan gak...masih ketat lagiii....aku mula sorong-tarik batang aku.... abangggg laju lagiiii ......suara manja ira.......mata ira kuyu aje....apalagi makin lajuuuu lahhh akuuuu...mengeliat ira.....aku cabut batangku....aku nak ira duduk di atas ku. Apalagii...macam kuda dibuatnyaaaa... macam orang tak sedarkan diri...dihenjutnya aku...begitu kuat sekaliiii...tak lama lepas tu ira climax...best betullah ira nieee.....macam dalam film blue....sambil tu aku hisap putingnyaaa.... Aku tak nak mengalah...Aku mintak ira menonggeng lakkk....apalagiii...masuk aje batang aku...aku hantuk dengan kuat sekaliiii....lebih kurang 40 minittt...batangku mula rasa nak terpancuttt.....makin kuat aku menghayun.........arrrrghhhhhhhh...aku pancut terus dalam lubang lurah ira......ira mintak batangku dihisapnya.....geli gakkkk.....aku rehat lebih kurang 10 minit...lepas tu sambung balikkk....hari tu...5 round aku hentam ira....sedar-sedar dah hampir pukul 3.00ptg..... mengelabah gak aku...tapi aku puas....sebelum keluar bilik...ira senyum...di kiss nya akuuu....dengan penuh kepuasan...aku terlupa mintak no. phone/alamatnya....yang aku tau cuma namanya ira ajeee....tapi tak kisahlahhh...mungkin lepas nie lagi habuan untuk aku....

Tiada ulasan: