Isnin, 25 Mac 2013

Gadis Impian Aku Ani

ini adalah salah satu cerita aku.kisah ni berlaku masa aku balik kampung masa aku cuti.

satu hari tu aku keluar kejap nak pergi kedai.masa aku nak balik kedai tu aku terserempak dengan ani.ani dah makin tembam masa tu tapi masih nampak lawa.bila aku terserempak ja dengan ani.ani perhati semacam ja kat aku sebab aku asyik tengok dia ja.aku pun pergi tegur dia.rupanya dia masih ingat kat aku.kami sembang-sembang lepas tu aku tanya ani"ani pakai minyak wangi apa?"aku cukup suka bau ani masa tu,cukup menghairahkan.ani kata dia tak pakai apa-apa minyak wangi pun.tapi aku kata "bohonglah".ani tetap kata dia tak pakai minyak wangi.aku kata kat ani "tapi bau ani best tau". ani diam je.lepas tu dia kata dengan tersengih-sengih "kenapa abang ni?". aku kata tak ada apa-apa.masa tu aku dan ani memang rapat habis.aku asyik perhatikan dada dia aja. tetek dia dah besar tak macam dulu leper aja. dah nampak makin mengancam. lepas tu ani tanya ku "kenapa abang suka bau ani,abang ni betul la kuat nafsu". aku kata kat dia "kenapa ani kata macam tu?". ani jawab "yalah bau badan macam ni pun abang kata wangi,mesti ada apa-apa ni?".

aku diam aje lepas tu aku kata "abang ghairah juga tengok ani".ani kata "ghairah?".aku kata "dulu dada ani kecil aja sekarang ni dah besar".ani tersenyum,dia cubit tangan aku.aku hairan juga dia tak marah aku bila aku kata macam tu.lepas tu ani tanya aku "abang ni,nak ke?".aku kata "nak apa?".ani jawab "tu lah".aku kata "tu lah apa?".ani jawab "seks".aku terdiam juga masa tu.aku jawab "ha'ah".ani ajak aku ikut dia pergi tempat tak ada orang.lepas tu ani tanya aku "abang punya besar mana?".aku jawab kecil aja,6 inci.".ani kata "oklah tu,besar juga".aku diam aje.aku asyik tengok ani aja lepas tu aku pegang tangan dia.ani tak kata apa-apa pun.aku kata "lembutlah tangan ani".ani kata "mestilah tangan perempuan".aku mula dekatkan hidung aku kat tangan dia dari jari sampai ke bahagian atas.boleh tahan juga bau ketiak ani.aku kata "boleh tahan juga bau ketiak ani".ani jawab "apa la abang ni".

aku dekatkan hidung aku kat tetek ani boleh tahan juga bau tetek ani.aku ramas-ramas tetek ani.ani diam aja.tak kata apa-apa pun.apa lagi aku terus pegang kemaluan dia kat luar.aku memang ghairah kalau tengok perempuan pakai baju kurung sutera.ani masa tu pakai baju kurung sutera.licin kain baju kurung dia.bila aku dah nak stim habis aku ambil tangan ani letak kat kemaluan aku.ani picit-picit kemaluan aku.stim habis aku.dah lama sikit aku selak kain baju kurung ani.putih kaki ani dari betis sampai paha.bulu kaki habis ani cukur semua.aku raba-raba celah kangkang ani.panas aja masa tu.tapi bila aku pegang aja seluar dalam ani,seluar dalam ani dah basah.aku dekatkan hidung aku kat kemaluan ani.best habis bau kemaluan ani.bau yang aku idam-idamkan selama ini.

aku jilat je seluar dalam ani kat bahagian vagina ani.ani mengerang keghairahan.tetek ani dah keras habis.puting dah boleh nampak dengan nyata.aku jadi ghairah,aku terus londehkan kain ani.lepas tu aku buka seluar dalam ani,aku terus jilat vagina ani dengan nikmatnya.air mazi ani keluar banyak gila,aku hisap semua air mazi ani.sebab aku dah tak tahan sangat aku buka baju ani.kecik aja baju dalam ani.aku terus picit tetek ani.aku hisap puting ani.ani hanya menunjukkan muka seperti seorang yang ghairah kehabisan.bila aku dah stim habis,aku buka baju aku dan seluar aku.aku terus geselkan zakar aku kat vagina ani.panas semacam aja vagina ani.aku rasa nikmat bila aku geselkan dan tenyehkan zakar aku kat bibir vagina ani.

ani hanya terbaring menunggu saat aku menjolokkan zakar aku ke dalam vagina dia.aku lihat ani macam dah tak tahan ,ani terus bawa masuk zakar aku ke dalam vagina dia.bila zakar aku masuk aku boleh rasa ada selaput dara.ani masih anak dara lagi dan hari ini aku akan menghilangkan dara seorang anak dara.walaupun aku dalam kenikmatan yang tak terbatas.begitu susah aku nak memasukkan zakar aku ke dalam vagina ani.lubang vagina ani sangat kecik.maklumlah anak dara lagi.tapi lama juga,aku berjaya menembusi selaput dara ani.ani menjerit kesakitan tapi aku dah tahan aku dayung zakar aku perlahan-lahan.masuk laju keluar perlahan.nikmatnyaaaa.

aku berdayung lama juga ,ada la dalam 20 minit.power juga aku.bila tiba ja saat aku nak pancutkan air mani aku.ani suruh pancutkan saja dalam vagina dia.ani tak nak aku pancut diluar macam selalu dalam filem blue.bila tiba aja aku nak pancutkan air mani aku,aku terus pancut dalam vagina ani.aku terus terbaring atas badan ani.bagi aku,aku berterus-terang,aku tidak suka cara doggy.aku hanya suka menjilat vagina perempuan.posisi 69 juga tak menjadi sangat kegemaran aku.selepas menikmati kepuasan.ani mengenakan baju kurung dia dan aku pakai baju aku.sebelum balik tu aku kata "ani..bagi baju kurung yang ani pakai ni,boleh tak?".ani kata "abang nak buat apa?".aku kata "abang sukalah bau baju kurung ani".ani kata "oklah.nanti ani bagi baju kurung ani ni,abang nak sekali ke baju dalam dan seluar dalam?".aku kata "boleh jugak".lepas tu aku dan ani balik ke rumah masing-masing.

esoknya ani bawa baju kurung yang dipakainya semalam.ohhhh,nikmatnya bau baju kurung ani.macam tu la juga baju dalam dan seluar dalam ani.at least ada la modal bau untuk aku melancap nanti walaupun ani tak ada disisi aku.sampai sekarang aku masih menyimpan baju kurung,seluar dalam dan baju dalam yang ani bagi pada aku.ada lebih kurang 5 bulan.bau badan ani masih melekat pada pakaian dia.tapi sayang ani baru aje kahwin dengan lelaki pilihan keluarga dia awal bulan mac.tapi walau apapun, satu set pakaian yang ani bagi kat aku tu cukup sebagai kenangan antara aku dan ani.

Tiada ulasan: