Ahad, 27 Januari 2013

Sejak jadi begini...

Sejak aku terlibat dalam dunia lesbian ni, makin susah nak lupa apa yang aku buat. Seminggu duduk kat rumah, susah hati. Takkan nak pegi minta kat ibu aku pula, kan? Aduss... Memang la dia penah jadi less... :(

Seminggu aku dekat rumah sebab cuti kecemasan. Aku yang kecemasan, demam tak kebah. Tapi balik rumah, demam tu kejap ada, kejap tak ada... Letih juga.

Sekarang, nak tido jer dah rasa lain macam. rasa macam nak kena ada orang  peluk dan ramas-ramas breast aku. Hehehe... Kalau tido dengan ibu, kadang-kadang dia pegang le breast aku. Tapi tak ramas macam yang orang lain buat. Tak syok...

Masa ibu mandikan aku (maklumlah, orang demam), rasa macam nak suruh gosok kat cipap lama sikit. Sebab tangan ibu kasar sikit. Sedap sebenarnya...

Itulah, aku dah sangap...

Tiada ulasan: