Ahad, 27 Januari 2013

Amira

nama aku amira.aku terjebak dgn lesbian kira kira 2 tahun lepas.pada masa tu aku baru abis spm.untuk tolong femily aku,maka aku pun berkerja dgn dgn sebuah keluarga kaya sebagai pebantu rumah.bos rumah tu nama nya datin aida manakala suaminya datuk johan.datin melayan aku dgn baik.selalu gak datin membeli macam macam benda utk aku.suami datin memang jarang ada kat
umah.maka aku la yg jadi teman datin siang atau malam.anak anak datin pula semua nya di luar negeri....datin ni berumur lebih kurang 35 tahun muda lagi..kisah aku terjebak lesbian bermula pada satu hari..masa tu ada seorang kawan datin datang kerumah..aku pelik juga tengok kawan dia ni.. muda lagi rasa aku dalam 24 tahun..cantik org nya..masa tu datin berada dalam bilik rehat..aku pun beritahu datin kawan dia sampai..datin suruh aku bawa kawan dia ni masuk kedalam bilik rehat tu..sambil tu datin kenal kan kawan nya itu pada aku..'amira ni kawan datin nama dia fiza"
fiza salam dgn aku sambil tersenyum..pastu dah kenal aku pun mintak keluar untuk sambung keja aku balik. mak datin pun menutup pintu bilik..mak datin kata kalau ada phone utk dia cakap dia tada..aku angguk jer..aku pun pergi dapur utk sambung keja aku..tak lama lepas tu aku teringat nak hantar air
kat mak datin dgn kawan dia...aku pun pergi ke bilik mak datin.aku ketuk pintu .tapi lambat tul pintu tu di bukak .tak lama lepas tu pintu pun bukak.aku tengok fiza tgh terbaring atas katil mak datin..baju kusut jer.mak datin pun cuma berkemban jer..aku buat tak tau..walau pun aku dah syak lain macam jer.masa aku tunduk nak letak kan air tiba tiba..mak datin peluk aku ..terkejut tul aku..terus mak datin cium aku ..aku mula mula meronta .tapi aku jadi syok pulak..maka aku diam jer..mak datin tanggal
kan kain kemban ..wow besar tul tetek dia..pastu fiza pulak buka baju..lepas tu mak datin membuka baju aku..mak datin jilat tetek aku..aku mengerang kesedapan..fiza pulak tarik kain yg aku akai ..terus fiza menjilat cipak aku..aku rasa sedap sungguh bila fiza menjilat cipak aku manakala mak datin jilat tetek aku..lepas tu mak datin pula nak jilat cipak aku..mak datin cakap cipak aku ni best..terus mak datin menjilat sambil menjolok jari dalam cipak aku..aku rasa sungguh sedap sambil mulut tak abis abis berdesis..tiba tiba mak datin memainta aku menjilat cipak nya..mula nya aku keberatan tapi fiza mengesa aku..maka aku pun membuka kangkang mak datin terus aku menjilat biji kelentik mak datin aku masuk kan lidah aku dalam dalam ..mak datin mengerang kesedapan .lepas tu fiza pulak menjilat cipak mak datin..maka aku dan fiza bergilir menjilat cipak mak datin..dalam pada tu aku terus mengangkang kaki fiza dan menjilat cipak nya pula..aku tengok cipak fiza dah berair..aku terus jilat biji kelentik fiza..fiza menekan kepala aku dgn kuat pada cipak nya..maka aku menjilat cipak nya lebih dalam lagi..lepas tu datin pula minta untuk menjilat cipak fiza..maka aku dn datin bergilir menjilat cipak fiza..tiba datin mengeluar kan sesuatu dari laci..rupa nya batang pelir palsu..terus
datin memasuk kan batang pelir palsu kedalam cipak fiza..fiza mengerang kesedapan..lepas tu datin cakap kat aku ''lepas ni turn u lak yer amira'' aku pun membuka kangkang aku maka datin memasuk kan batang tu..mula mula dia masuk kan perlahan lepas tu laju..aku rasa best tul..dalam pada tu fiza menjilat cipak aku sambil datin keluar masuk kan batang tu..tiba tiba aku rasa aku nak klimaks..terus aku terjerit kecil ..argh argh ughhh..datin dan fiza dgn rakus nya menjilat air mani yg keluar dari cipak aku..lepas tu aku memasuk kan pula batang tadi kedalam cipak datin pula ..aku menghayun batang tu laju laju..datin menjerit kecil..fiza pula membuka cipak nya di atas muka datin..sambil aku mengeluar masuk batang itu dalam cipak datin..datin pula menjilat menjilat cipak fiza..uh! uh! amira best nya ..argh argh!!argh!..laju lagi amira sayang..laju laju..urgh!! bestnya..datin mengerang ksedapan sambil tu fiza juga mengusap gusap tetek datin..dan datin pun klimaks..urghh!! urghh!!..setelah tu turn fiza lak..sambil menongeng datin memasuk kan batang palsu tadi kedalam cipak nya..aku pula terbaring sambil fiza menjilat kembali cipak aku..datin menjilat dan mengeluar masuk batang pada cipak fiza..uh! uh! uh! ah ah ah!fiza mengerang..aku mula rasa sedap bila fiza kembali menjilat cipak ku..ah! ah!uh! uh!aku menekan muka fiza kecelah cipak aku..pastu aku pulak mengambil tempat datin memasuk kan batang kedalam cipak fiza..dan fiza pula menjilat cipak datin..aku pula menjilat cipak fiza sambil memasuk kan batang tu..makin banyak air yg keluar dari cipak fiza.aku terus menjilat cipak fiza..fiza mengerang kesedapan .argh! uh! uh!..dalam pada tu datin pula mengerang kerana fiza rakus menjilat cipak nya..uh! fiza sayang..amira sayang..tiba tiba fiza
menjerit kecil..rupa nya dia telah klimaks..begitu banyak air yg keluar aku terus menjilat air mani tu..terus kami bertiga berciuman..masing masing keletihan namun kesedapan..kami bertiga tertidur keletihan namun puas..itu lah pertama kali aku terlibat lesbian..rasa nya cukup best..pada wanita wanita aku syor kan korang cuba la..memang best..semenjak dari tu ..aku sentiasa melayan datin dan fiza..datin semakin sayang pada aku..fiza pulak menjadi teman baik aku..dalam pada itu aku juga membuat hubungan lesbian dgn kawan kawan fiza juga..aku tau hubungan aku ni tak sampai kemana.. tapi korang kena paham..perempuan yg mencintai perempuan lebih romantis dan setia..bagi wanita wanita aku syor kan kau org cuba la dulu..memang best dan menyeronok kan..ok la walau camner pun sesiapa yg hendak mengetahui tentang hubungan lesbian boleh la Email aku....(amira_les@hotmail.com)....ok jumpa lagi..dgn cerita benar aku yg menarik..apa yg aku cerita ni merupa kan kisah benar dalam kehidupan aku.....

Tiada ulasan: