Jumaat, 5 Oktober 2012

Sepupuku Part 2

Sepupuku tinggal dirumah ku selepas SPM. Sebab paksu aku suruh dia belajar cara hidup kampung. Rupa parasnya cantik sebab maksu ku rupa macam hindustan.Aku belajar di salah sebuah sekolah asrama penuh di utara.

Aku dulu memang pernah bercinta dengan dia sewaktu umur 13-14 tahun. Dia setahun tua dengan aku. Jadi satu hujung minggu aku balik kampung. Rupanya orang tua aku ke rumah Maklong aku kat JB sebab sepupu aku kahwin. 4 hari juga orang tua aku di sana. So aku sampai orang tua aku baru jer bertolak dengan kereta sepupuku iaitu anak maklong aku. Tinggal si Dila seorang. Dia terkejut bila aku beri salam dan masuk terus rumah.Dia hanya berkemban pakai tuala sebab baru keluar bilik air. hari dah nak maghrib.

Lepas maghrib, kami mula borak cerita lama kisah cinta beruk kami dulu. Kelakar bila mengingatkan aku cuba nak memasukkan zakarku ke dalam pantat dia. kejadian berlaku di bawah rumah waktu malam. Aku gagal. Dan kami ketawa. Dila senyum sambil menjeling. Suka la tu...

Aku saja je offer dia, nak cuba sekali lagi boleh tak? dia kata tak malu! sambil tersenyum. Aku cuba rapat dengannya dan berbisik, Dilla, kalau saya ringan ringan, raba-raba jer takkan tak boleh. Dia jawab, kang lebih lebih pulak kang.Aku jawab taklah. Raba dan cium je, saya janji. Dia kata, okey janji tau! sambil hulurkan tangannya kepadaku dan menarikku ke bilik dia.

Dia masuk dan melarang aku buka lampu. Biar dalam gelap saja.Aku mula lah memeluk tubuhnya yang boleh tahan juga. Mula-mula menggigil juga aku suspen. Berpeluh-peluh aku nak cuba cium dia sebab kali pertama aku dapat peluang begini setelah aku besar begini. dilla gelakkan aku sebab aku macam suci jer.

Last last dia yang mula mencium bibirku dan memasukkan lidahnya kedlam mulutku. tangannya mula meraba-raba belakang dan tengkukku. Dirapatkan pinggangnya kepada pinggangku sehingga zakar aku yang keras terasa sesuatu di bawah pusatnya. Rupanya dia yang tak tahan. Dia telanjang bulat dan meminta aku buka seluruh bajuku dengan nada merayu. Aku buka semuanya dan kami berbogel habis. Dia mula usap batang aku dan menghisap puas-puas. aku bukan tahu sangat nak buat apa. Aku hisap putingnya yang masih kecil sangat tu. dia mengerang. Tiba tiba dia tarik aku ke atas katil dan aku terjatuh atas badannya. Aku cuba menggelunsur dan cari pantatnya. Aku jilat dan sedut. Rupanya ada air di situ. dah basah bulunya. Ada satu daging kecil mula terkeluar. aku gigit kecil sehingga terdengar suara dilla mengerang dan badannya tergerak gerak.

aku pun naik atas badannya dan dilla pegang batang aku dan memasukkannya ke dalam lubang pantatnya. Aku geli bercampur panas. Aku rendam kejap dan ambil nafas. kemudian setelah setabil baru aku sorong tarik. Sedap bukan kepalang. Aku tengok dilla kesedapan. sehingga setengah jam aku terpancut ke dalam pantatnya. Pantatnya kemut keras. lepas tu aku tanya dia macam tak sakit jer. rupanya dia dah dua kali pernah buat benda nie denga pak we dia dulu. Dan sepanjang 3 hari aku puas sebagai suami isteri sementara. Bila kau tanya macamana kalau mengandung sebab semua air mani aku pancutkan ke dalam pantatnya, dia kata tak pe. Ada ubat. dan aku terus menerus bila ada peluang dengannya sehinggalah dia kahwin dengan balak lama dia.

Tiada ulasan: