Khamis, 4 Oktober 2012

Mangsa Nikmat Seks Lesbian Part 1

Nama sy emma.sy seorg awek bertudung.sy nak cerita tentang pengalaman sy dlu2. Sy nie seorg student kt sebuah universiti di kuantan.sy ade seorg bf (mse kejadian nie la)name dye adip.sy bhasa kn bf sy bubu.. sy plak baby.bf sy berkerja kat penang.tiap 2minggu skali kteorg akn jmpe.kalau tak bf sy dtg kuantan sy yg pegi penang.gilir2.hehe. Satu hari bf sy call "hello baby,kali nie baby dtg penang ei,bleh jln2 kt penang." kata bf saya. "oke oke baby dtg sne kali ni." kata sy.esok nye sy pergi ke terminal untuk membeli tiket bas ekspress ke penang.malang nya tiket habis dan tinggal tiket bas last pukuL 1100 mlm.sy fikir takpe kot sy pn beli.pkuL 1030 mlm sy naik bas.dalam bas sy cari seat.seat depan sy ade org tp seat tepi dan belakang sy kosong.risau gak sy kalau2 lelaki duk sebelah sy.maklum la skg mcm-mcm kes berlaku.hehe.tibe-tibe sorg awek berpakaian kemeja dn memakai skirt panjang duk sebelah sy.lega lh sy.sy pn sama pkai kemeja gn seluar jeans ketat.dia tegur sy dan kteorg berborak panjang.topik2 semasa,hal-hal lelaki dan hal-hal rahsia perempuan.nama awek nie nadrah.asyik kteorg borak bas dah pn msuk jaln gelap dan sunyi.maklum la jln hgway.pemandu bas menutup lampu untuk bagi ruang untuk penumpang tidur.tiba-tiba nadrah bukak topik seks psl melancap,ramas tetek,gentel2 gosok2 pepek,hisap2 tetek,jilat2 pepek.tp sb nadrah ni gurl sy pn layan je jwap smbil ketawa.tengah-tengah borak tetibe nadrah cuba meraba celah kangkang sy.sy pn halang dan tepis tangan nadrah.dah lame borak tekak sy rasa dahaga plak tp sy tak beli air kt terminal tadi.nadrah tahu sy dahaga dye pun hulur air bagi sy.sy pn tanpa ragu-ragu minum air yang nadrah bagi td.sambil kteorg borak nadrah tak putus-putus cuba meraba sy.sy tetap menghalang kelakuan nadrah itu.10minit lepas minum air td tibe-tibe badan sy rasa lain.sy semakin rasa ghairah dan gersang.hairan jugak sy npe tibe-tibe je rasa ghairah dan gersang sgt2 ni.melihat sy terkepit-kepit,terkemut-kemut nadrah tersenyum dan b'kata "awk dah sanggap kn,,kalau awk nak tau air td sy dah campur gn ubat naik nafsu,,sy nk menjamah body awk yg mantap tu,,sy nak meraba awk,ramas tetek awk,hisap tetek awk gentel dan gosok pepek awk,jilat-jilat pepek awk,sy lesbian." kata nadrah smbil senyum.sy terkejut dan cube melawan ubat itu.nadrah tak henti-henti cuba utk menjamah body sy tp sy tetap halang.lame kelamaan sy tak dapat tahan sanggap dan ghairah ubat td akhir nya sy membiar kn kelakuan nadrah terhadap body sy.nadrah tersenyum dan berkata "emma dah sanggap kan,,macam nie la bagus jadi gudgirl,,takpe biar nadrah puaskn sanggap awk ye." sambil meraba celah kangkang sy.sy membiarkn saja kelakuan nadrah itu.nadrah terus menggosok-gosok pepek sy dan bertanya "awk sy nak ramas gn hisap tetek awk boleh.?,awk bukak butang kemeja awk sikit yeh." kata nadrah.sy yg sudah hanyut dengan ghairah nafsu sanggap mengangguk perlahan sambil membuka butang baju sy.nadrah terus meramas dan menghisap tetek sy yang tegang itu dengan rakus.lama kelamaan sy menjadi semakin sanggap sehinga sy merengek kesedapan nikmat seks "aaa..hh..aaaahhhhh..aa..hhhhh..aaaaaahhhhhhh.seedddaapp awk.. sedapp nye..lagi..laaggiii awk..aa..hhh." rengek sy.nadrah meneruskn mehisap tetek sy dan menggosok pepek sy.sy semakin bertambah gersang dan berkata "awk emma dah tak tahan sanggap dah emma nk bogel,,aa..hhh..emma nak bogel." kata sy.nadrah terkejut dan berkata "nak bogel kt dalam bas nie,nanti penumpang lain nampak cmne." kata nadrah. "emma tak kira emma nak bogel jgak." kata sy sambil menanggalkn baju,bra,jeans,dan panties sy.hanya tudung sy biar kan tak tanggal.nadrah menurunkn sikit seat yg kteorg duk.terlentang lah sy dalam bas tanpa seurat benang di badan.nadrah menikmati body sy dgn penuh rakus.dengan itu bermula lah adegan nadrah meratah body sy.nadrah mencium mulut sy sambil bermain lidah.15minit lepas tu nadrah menghisap tetek sy sambil menggosok gosok pepek sy. "aaa..hhhh..aa..hhh..aaahhhhh. sedap nye awk..lagii..lagiii.." rengek sy.20minit setelah kedua-dua belah tetek sy dihisap oleh nadrah.dia terus cium pusat sy sambil-sambil menuju untuk menjilat pepek sy..nadrah menjilat pepek sy dengan sangat-sangat rakus. "pepek awk tembam geram sy." kata nadrah.selepas 30minit nadrah jilat pepek sy nadrah kembali semula mencium mulut sy sambil tangan nye menggosok-gosok pepek sy.sedang asyik sy dan nadrah cium mulut nadrah memasukkan jari nye masuk dalm lubang pepek sy. "aaaa..hhh..aaa..hh..aaaahhhh..aahh. sedap nye awk." rengek sy menikmat seks. "awk sy nk jamah lubang punggung awk jugak." kata nadrah. "boleh ke.?" tanya sy. "boleh" jawap nadrah sambil memasukan jari nye dalam lubang punggung sy yg mantap itu.sy menikmati nikmat apabila kedua-dua lubang pepek dengan punggung sy di ratah nadrah.nadrah menolak masuk dan menarik keluar jari nya berulang-ulang kali dan akhirnya terpancut la air nikmat seks sy dan membasahi seat bas itu. "aaaahhh..aaa..hh..aaaahhh..sedap nye awk." rengek sy.sy betol-betol menikmati saat-saat klimaks sy itu.5minit lepas tu nadrah berkata "giliran sy pulak,,sy nak awk wat pe yg sy wat td kt sy." kata nadrah. "ok" jawap sy.belum sempat round kedua kteorg tersentak sebab bas gerak makin perlahan.kteorg tergesa-gesa memakai pakaian smula.rupa nye bas berhenti rehat.. "takpe emma wat kt nadrah jap lg pas kte naik bas smula,ok.?" kata nadrah. "ok,tp pas emma wat kat nadrah nnt emma nk lagi tau,,tak payah benti smpai lah kita smpai penang,emma nk klimaks lg byk2 kali." kata sy.nadrah tersenyum dan kteorg trun dari bas untuk berehat.

BERSAMBUNG.......

Tiada ulasan: