Isnin, 1 Oktober 2012

Bahaya


waktu lebih kurang pukul  2 petang...aku dan makwe aku sedang lepak-lepak  kat depan tv kat  rumah dia...makwe aku nie seorang yang

alim dan cukup  mengerjakan  waktu solatnya..dan aku pulak jenis yang jarang sangat nak  cukup...

So..tengah  lepak-lepak tengok tv, ku pegang tangannya...biasa le  tu..makwe  pakwe..

tengah kusyuk2 tengok tv...ku belai lak rambut dia...rambut  dia panjang ..lebih kurang bawah bahu..

makin lama belai..makin  banyak lak  idea aku nak pegang sana pegang sana sini...so..aku  pegang dagunya..dia  menoleh..melihat matanya..adduuh..

ayu  sekali matanya seolah memberi apa  sahaja yang aku mahu..

so..ku  cium pipinya...matanya dipejam lembut bila  dicium olehku..

ciuman  ku turun dari dahi..hinggalah ke bibir...bibir  perempuan pertama  yang ku kecapi..

lembut..berair...panas...derauan nafas  yang  semakin lama semakin laju...

ketika itu dalam keadaan duduk..aku  cuba  membaringkannya ke atas sofa...

detik2 perciuman mengambil  masa beberapa  minit...lalu ku ciuman ku turun ke telinga dan terus  ke lehernya..

dia  mengerang..uuhhhhh...aahhhhh...tangannya  memelukku...nafasnya laju..

aku  membuka bajunya perlahan-lahan  dengan tujuan tidak memberi sangkaan aku nie  gopoh orangnya...perutnya  ku jilat dan ku rasa..

setiap ciuman kusedut dan  akhirnya aku  sampai ke bahagian buah dada...tak berapa besar..dan tak berapa  kecik..

lebih kurang 34A...ok le tu..cukup2 untuk tangan aku  memerasnya...ku  cium colinya..matanya masih dipejam lembut sambil  mengigit bibir..

ku angkat  colinya...dan tersebarlah buah dada  yang manis dan cantik itu..

putingnya  kecil molek dan bulat  yang tak terlalu besar..putingnya mengeras setiap kali ku  menjilat  dan ku sedut..

dan setiap kali ku sedut umpama bayi meminum  susu...kepala  ku ditonyoh ke buah dadanya....so..baru ku tahu maksudnya...enak  sekali le agaknya tu..

lama juga aku menhisap dan memeras buah  dadanya...dah  lama sangat kepala aku naik pening-pening sikit..

aku  terus ke bawah..mencium  setiap detik...ku buka seluarnya ke paras  buku lali...panty berwarna  merah..tembam di tengah sebab ditutup  panty liner..

ku buka panty dan bulu2  kemaluan menyambut kedatanganku..

bagi  aku..mungkin kerana makwe aku nie alim  orangnya..dia mungkin tidak  menyangka dia akan buat semua nie secepat  nie..so..mungkin masa  nie

dia tak berapa trim sangat le bulu dia..tapi  sekurang2nya  makwe aku punya rahim/faraj cantik dan molek sungguh..kecil  seolah-olah  baru sekolah menengah...

bulu dia banyak diatas dan sedikit  sahaja  di ruang tengah...ku cium bulunya..kakinya ku buka untuk membuka  sedikit  rahim/farajnya itu...seketul daging berukuran 1.5 cm

menonjolkan  diri...cantik...aku pernah teringat kawan2 aku cakap...when you  lick a pussy,  make it as though you make love with it..

so..aku  ambik nasihat tu..lalu ku  cium seolah2 bibirnya...ku sedut..ku  jilat...keliling..ke atas..kebawah...tembam  dan tidak berbau...

ku  cuba pergi ke lubang bawah untuk merasainya...ku tahu  rahim/farajnya  sudah basah...basah sehinggakan aku boleh melihat cairan itu  sendir  keluar..

ku jilat..semakin addicted..cuma yang aku belajar dari  ini..sekiranya anak dara..jangan terlalu keras menjilat di bahagian  tengah..bagi  mereke SAKIT...penting bahagian keliling dan kelentit...kelentitnya  ku  sedut2...ku cium pehanya dan kembali ke rahim/faraj...enak...

aku  semakin  tidak tahan...aku bawa tangannya memegang zakarku..enak..itu  sahaja yang dapat  aku katakan..

dia membaringkan tubuhku...turun  ke bawah..dan terus memasukan  zakatku ke dalam mulutnya....ENAK  LAGI...setiap bahagian dia rasa....dan paling  tertumpu pada dua  biji bolaku...

dia mengulum..aku tak tahan...tapi aku  taknak  CUM cepat2..so..aku teringat...nasihat kawan...setiap kali nak tahan  lama...bila rasa nak terkeluar air main...gigit jarimu sehingga  sakit  sedikit...

sakit yang boleh mengalihkan pemikiranmu pada  sakit itu seketika  dan ini membolehkan tak CUM cepat..ku cuba  dan berjaya...

hampir 2-3 minit  dikulum.....ku angkat bahunya  ke badanku...ke telentangkan badanya ke atas dada  ku..ini bermakna  buah dadanya ke atas dan belakangnya atas dada aku..

aku  memegang  buah dadanya..ku ramasssssss....satu tangan meramas dan satu tangan  ku  cuba memasukan ke dalam rafim/faraj...bile ku masuk..ketat  sedikit..

ambil  masa jugak nak buat semua nie..basah dia dah  keterlaluan...basah zakar  aku..

aku masuk keluar sambil memeras  buahdadanya....makwe ku jenis yang  cepat mencapai orgasm..

dia  laju mengerakan badannya...aku cakap"  slow-slow...nanti (nama)  CUm cepat"..dia ikut arahan aku..matanya dipejam..dan  mengerakkan  badannya slow..

aku merasa enak sekali..semakin lama semakin  laju...laju..dan akhirnya dia cum dulu..dan aku laju lagi...aku  pun keluarkan  air mani..aku mengeluarkan zakar ku just on time  dan memancutnya ke atas  sofaaaa..

ku cium bibirnya..dan sejak  itulah..setiap kali ku datang ke rumah  makwe aku.WE PLAYED!!...

ENAK!!!!!!...
BYE..

Tiada ulasan: