Khamis, 20 September 2012

MAK USU

mak usu aku ni baru je balik dari oversea(us).
dier memang rapat ngan aku. kami selalu berguarau-gurau.
takat cubit-cubit tu biasa la.
mak usu aku ni tinggal ngan nenek aku (mak dier).
so, masa minggu pertama dier balik dari us aku tinggal la
kat rumah nenek aku la, sajer nak lepas rindu kat mak usu
aku.
suatu hari tu...mak usu aku tengah mandi kat dalam
bilik mandi.
masa tu aku tengah tengok tv.
pas tu aku dengar mak usu panggil aku dari bilik mandi.
aku pun pergi mendapatkannya.dier mintak tolong aku
ambilkan tuala untuknya.
aku pergi la ambil.masa aku nak bagi kat dier tu dier suruh
aku masuk dlm bilik mandi tu bagi tuala kat dier.aku dah
rasa lain macam.aku malu la nak masuk.dier cakap dier
tak boleh keluar,aku kena masuk gak bagi kat dier.
dgn rasa malu dan gementar aku masuk.
aku tengok mak usu aku berbogel dan tersenyum. aku tergamam
tak tahu nak cakap aper.nak senyum pun tak boleh bila lihat
mak usu aku macam tu.dier pun ambik tuala dari tangan aku
dan letak di penyangkut.aku masih lagi tergamam melihat
keindahan tubuh makcik aku yg cantik.yang paling aku suka
kat pussy dier.takde bulu.agaknya mak usu aku selalu cukur
tak? batang aku dah mula menegang.
dier pun datang rapat kepada aku.aku masih lagi kaku dan
masih tidak mampu bergerak.
dier mula mainkan peranan ke atas tubuhku.aku hanya
membiarkannya saja.dier membuka baju aku dan aku memberanikan
diri membantu dier membuka seluarku.kami dah sama-sama
berbogel.dier seolah-olah terpegun melihat batangku.walaupun
masih 18 thn natang aku dah cukup bersedia utk menerima
pussynya.
dier memegang dan meramas batang aku.sakit ader sedap pun
ader.dier melutut dan memasukkan batangku ke dalam mulutnya.
ketika itu la aku merasakan satu kenikmatan yang belum
pernah aku rasakan sebelum ini.tak sampai 2 minit mak usu
aku mengulum batang aku, dah rasa macam nak terpancut.
aku dengan sendiri mencabut batangku dari mulutnya dan
aku melancap batangku dan terpancut di atas dada mak usu aku
yg dah bersedia menunggu air maniku.satu kenikmatan yang tak
terucap dgn kata-kata.
lepas tu aku nak keluar dari bilik mandi tu, dier tak bagi.
dier cakap aku belum buat dier terpancut lagi.aku pun jadi
serba salah.dier membuat muka kesian dan mengusap-ngusap
batangku,seolah-olah masih belum puas.aku cakap kat dier
aku tak pandai.dier cakap dier nak ajar.aku pun angguk aje la.
dier duduk atas mangkuk tandas sambil membuka kakinya
sehingga menampakkan kecntikan pussynya yang tidak berbulu.
aku cukup geram melihat pussynya.
dier mula mengajar aku cara utk membuat dier terpancut.
dier mengambil tanganku dan menggosok-gosok di pussynya.
lembut je rasa.dier menyuruh aku menjilat bibir pussynya.
aku cakap tak tahu.dier cakap macam jilat aiskrim.aku pun
cuba la.
mula aku jilat bibir belah kanan pastu kiri.dier menggeliat
dan mengangkat punggungnya kegelian.dier menyuruh aku
lajukan lagi.aku lajukan la jilatan di seluruh pussynya.
pastu dier menyelak kedua-dua bibir pussynya dan menunjukkan
kepada ku kelentitnya yang merah dan berkilat.
dier menyuruh aku jilat di bahagian sekeliling kelentit.aku
jilat dgn perlahan.dier menyuruh aku menjilat dengan laju
kelentitnya.masa tu la dier mengerang kesedapan dan batangku
menegang semula.dier mengangkat-ngangkat punggungnya tanda
kegelian.dier suruh aku teruskan sehingga la dier klimaks dan
menyuruh aku menjilat air pussynya.sedap jugak.
pastu dier menyuruh aku pula duduk diatas mangkuk tandas itu.
dier mendekati aku.dan merapatkan tubuhnya ke tubuhku.
sekarang dier duduk di atas batang aku.dier memasukkan batang
aku kedalam pussynya yang sedia basah.die memasukkannya
perlahan-lahan sehinggalah ke semua batang ku berada didalam
pussynya.dier memainkan peranannya mengangkat punggungnya.
bermula dgn perlahan dan semakin laju.henjut dan henjut.
aku dah tak tahu aper nak buat hanya membantunya masuk dan
keluarkan batang aku dari pussynya.masa tgh menghenjut tu
mak usu aku sempat terpancut sekali.dier mengerang dan menjerit
halus.aku pulak lambat nak pancut. mungkin sebab aku dah
terpancut tadi.aku nak terpancut sama-sama ngan dier.
selepas dier klimaks tu dier rilek kejap.pastu dier sambung
balik dgn henjutan makin laju.masa tu la aku dah tak boleh
tahan.aku rasa macam dah nak terkeluar.dier pun menjerit
dan mengerang halus.masa aku rasa dah nak dekat keluar tu
aku menghenjut bersama dgnnya.dgn henjutan yang laju sekali
dan suara mak usu yang ghairah itu mambuatkan aku semakin
hendak terpancut.kami sama-sama klimaks mak usu aku meramas
rambutku masa kami sama-sama terpancut.
aku rasakan itulah saat paling indah aku bersama mak usu
aku.pas tu kami mandi bersama.

Tiada ulasan: