Rabu, 21 Mac 2012

Ex BF Isteriku

Aku mengajak kawan isteriku tidur saja di rumahku. Dia dan isteriku baru saja sampai dari langkawi menghadiri seminar sehari. Sebenarnya Nizam ni adalah X boyfriend isteriku. Dulu mereka pernah bercinta selama 7 tahun semenjak dari tingkatan 3 lagi. Apa yang aku tahu mereka berpisah bila Nizam ni ditunangkan oleh keluarganya dengan perempuan pilihan orang tua. Tapi setelah aku bernikah dengan isteriku, Nizam memutuskan pertunangan dengan perempuan pilihan orang tuanya. Aku pun tak tahu kenapa dan nizam tak kahwin lagi hingga sekarang. Setelah kami berkahwin, aku telah membawa isteriku ke sarawak sebab aku ditugaskan disana dan isteriku seorang guru juga memohon pertukaran ke sarawak.Selepas 5 tahun disarawak, kami pulang ke semenanjung dan aku bertugas di Kedah tapi isteriku hanya dapat bertukar ke perak. Jadi terpaksalah kami tinggal berasingan, aku diAs dan isteriku diPB. Isteriku berjumpa kembali dengan x boyfriendnya semasa menghadiri seminar sehari dilangkawi.

Semasa aku menjemput isteriku di kuala perlis isteriku memperkenalkan nizam dengan aku tapi disebabkan hari dah malam masa tu, aku meminta Nizam mengikut kami pulang ke rumah dan bermalam saja di rumah kami. Nizam menyambut baik cadanganku. Selepas makan malam,kami berdua duduk bersembang di ruang tamu.Sambil berborak2 pasal diri masing2. Aku bertanya pada nizam kenapa tak kahwin2 lagi, dia kata belum ada jodoh lagi. Lagi pun dia belum jumpa perempuan yang sesuai. Nizam dan isteriku sebaya berumur 31 tahun dan aku 39 tahun. Walau pun kami dah kahwin selama 6 tahun, tapi kami belum lagi dikurnia cahaya mata.

Lebih kurang pukul 12 malam,mata aku mula mengantuk.Aku lihat nizam belum mengantuk lagi dan aku pun meminta maaf pada nizam yang aku perlu masuk tidur dulu.Isteriku masih lagi berborak dengan nizam semasa aku masuk ke bilik. Aku membaringkan tubuhku di atas katil tapi mata ku susah untuk lelap walaupun aku betul2 mengantuk masa tu.Tak lama selepas tu isteriku masuk ke dalam bilik dan aku pura2 tidur dan isteriku memberi satu ciuman dipipiku dan keluar bilik semula.Isteriku nur kelihatan bergerak keluar dari bilik sambil menutup daun pintu semula.Ahhh…mungkin dia pastikan bilik tetamu untuk nizam fikirku. Aku cuba memejamkan mata semula.Tapi gagal. Tidurku nampaknya terganggu.Aku memerhati jam loceng.Pukul 12.15 pagi.Aku cuba pejam mata lagi. Hatiku berdebar-debar.Aku pandang jam lagi,pukul 12.30 pagi.Mana pi nur ni? Takkan lama sangat pergi check bilik. Aku mula syak yang bukan bukan.

Aku bangkit dari katil dan keluar dari bilikku.Perlahan-lahan kerana aku tak mahu isteriku dan nizam menyedari, aku ingin mengintip apa yang dilakukan olih isteriku. Aku pun melangkah perlahan-lahan menuju ke ruang tamu.Kelihatan isteriku sedang duduk di atas sofa menonton bersama-sama nizam sambil berborak. Aku menyembunyikan diri disebalik almari hiasan sambil menundukkan kepalaku.Keadaan gelap di ketika itu tidak bisa menampakkan diriku.Aku dapat melihat mereka berdua dengan jelas sebab lampu diruang tamu masih menyala begitu juga dengan TV yang masih terpasang…aku terus memerhatikan mereka.

Aku dapat mendengar apa yang mereka bualkan. Mereka tengah berbual kisah2 lalu semasa mereka bercinta dan lepas tu aku dengar isteriku bertanya pada nizam kenapa dia tak kahwin2 lagi. Nizam mengatakan yang dia masih menyintai isteriku dan dia tak dapat nak menerima perempuan lain dalam hidupnya. Aku lihat tiba2 isteriku terdiam dan terus tunduk membisu, rupanya isteriku menitiskan air matanya bila nizam mengaku yang dia masih menyintai isteriku.

Tiba-tiba nizam bangkit dari tempat duduknya lalu duduk disebelah isteriku. Nizam mengambil tisu diatas meja dan mengelap pipi isteriku. Selepas itu nizam terus memegang dan meramas tangan kanan isteriku sambil membisik pada isteriku yang dia tak dapat melupakan saat2 manis semasa mereka bercinta dulu. Aku lihat nizam mencium pipi isteriku dan bila dia lihat isteriku hanya diam dan tak melarang, nizam terus mengangkat dagu isteriku dan merapatkan bibirnya ke bibir isteriku. Aku lihat isteriku juga membalas ciuman nizam sambil memejamkan mata.

Pelahan lahan aku lihat tangan nizam merayap dari peha kedada isteriku dan terus meramas ramas dari luar baju tidur (kelawar) yang isteriku pakai. Isteriku mempunyai payudara yang agak besar 34C, tegang, bulat dan mempunyai puting yang besar dan juga kulit yang putih bersih. Aku lihat isteriku menggeliat bila buah dadanya di ramas oleh nizam. Aku berjalan perlahan ke bilik ku semula dan mengambil Video Cam dan keluar semula dibelakang almari dan memasang Video Cam. Aku ingin merakam segala aktiviti isteriku dan nizam.

Kemudian aku lihat tangan nizam turun kebawah dan menarik baju tidur isteriku ke atas peha dan memasukan tangannya terus ke dada isteriku. Tiba2 mungkin isteriku baru tersedar, dia terus menahan tangan nizam dari terus meramas dadanya. Isteriku terus berkata "jangan nizam, kita tak boleh lakukan ni… nanti suami nur bangun susah kita". 'Suami nur tak akan bangun, kan tadi nur kata dia kalau tidur tak akan sedar hingga ke pagi' "Ya..tapi ini salah.. nur tak sanggup untuk menduakan suami nur"

'Tolonglah nur…nizam betul2 rindukan nur…rindu nak pegang buah dada nur macam dulu…bagilah nizam pegang sekali ini saja untuk melepaskan rindu" "Baiklah tapi diluar saja tau"…kata isteriku. 'Ok…di luar saja'.. balas nizam. Bila aku mendengar kata2 nizam tadi…baru aku tahu yang mereka dulu memang selalu ringan2. Dulu pernah aku bertanya pada isteriku…pernah ke nizam pegang buah dadanya atau tempat tempat lain tapi isteriku mengatakan yang nizam tak pernah memegang tubuhnya kecuali tangan sahaja. Aku percaya pada isteriku sebab malam pertama kami dulu memang isteri betul2 sakit bila aku pecahkan daranya.

Sekarang aku lihat nizam sedang meramas ramas dada isteriku dari luar bra sambil menjilat2 pipi dan telinga isteriku. Aku lihat isteriku dah mula pejam celik dan merengek rengek..ahhh..ahhh kesedapan. Bila mendengar isteriku merengek, batangku pun dah mula keras…aku tak tahu nak buat apa.. sakit hati pun ada tapi yang lebihnya aku jadi seronok melihat isteriku di peluk dan diramas ramas olih lelaki lain. Aku dapat memerhati yang tangan nizam sedang mengusap dan meramas ramas dada isteriku.Bibir dan mulutnya pulak sedang mencium dan menjilat batang tengkuk isteriku.Sekali sekala dia menjilat telinga isteriku dan isteriku tak berhenti henti merengek.

Kemudian nizam membisikkan sesuatu ke telinga isteriku.Isteriku menggelengkan kepalanya tanda tak setuju tapi nizam terus memujuk dan merayu. Yang peliknya, walau pun isteriku kata jangan tapi dia tetap mengangkat punggung dan tangannya keatas supaya senang nizam menarik keatas baju tidurnya dan terus keluar dari kepala dan tangannya.Kini tersembul dua biji buah dadanya yang pejal dan montok itu disebalik bra hitamnya.Nizam terus meramas dada isteriku dari luar bra dengan tangan kirinya dan aku lihat tangan kanannya berusaha membuka kancing bra isteriku. Bila isteriku tersedar yang cangkuk branya dah terbuka, dia terus menahan nizam dari membuka terus branya dengan tangan.

Nizam terus merayu. Bila isteriku diam, Nizam tidak membuang masa,lalu dia menarik dan membuka bra isteriku dan terus meramas buah dada kiri isteriku sementara dada kanannya dihisap dengan penuh selera.Isteriku mengeliat kesedapan sambil merengek rengek.Matanya sekejap tertutup sekejap terbuka. Dia benar-benar terangsang dengan urutan dan hisapan Nizam. Aku lihat nizam betul2 melepaskan geram pada buah dada isteriku…aku lihat nizam meramas meramas buah dada isteriku kuat sekali…sekejap diramasnya kuat2 dan sekejap ditekan2.Selepas itu di gentel2 dan ditarik2 puting isteriku. Nizam terus menjilat, menguli dan mengigit puting dan buah dada isteriku sepuas2 hatinya..dan aku lihat isteriku merengek2 kesedapan.

Aku jadi terangsang bila melihat isteriku digagahi oleh lelaki lain.Aku mencangkung melihat aksi mereka lagi sambil merakam segala apa yang mereka lakukan, apa yang aku lihat isteriku ini macam suka sangat dengan sex ganas…lagi ganas nizam meramas dadanya lagi kuat isteriku merengek. Aku pasti lepas ni mesti buah dada isteriku lebam2. Kadang2 aku sengaja zoom video cam dengan lebih dekat untuk lihat macam mana ganasnya tangan nizam meramas dan menggigit buah dada isteriku.

Nizam mula menanggalkan kain pelikatnya.Koneknya yang agak besar dan tercacak keras itu dihalakan ke mulut isteriku. Isteriku enggan membuka mulutnya walaupun dipujuk oleh Nizam. Aku zoom video cam betul2 dekat dengan batang nizam dan aku lihat batang nizam besar betul lebih kurang sama besar dengan tangan isteriku, panjangnya adalah dalam 7 1/2 inci.

Aku rasa kalau dia masukkan dalam cipap isteriku mesti koyak cipap isteriku sebab dengan batangku yang size biasa ni pun isteriku kata sakit masa mula mula masuk inikan pula batang besar macam tu. Nizam kemudiannya mencium keseluruhan tubuh isteriku dan cuba untuk melucutkan seluar dalam isteriku. Isteriku cuba menahan tapi dengan keras nizam menarik tangan isteriku dan terus membuka seluar dalam isteriku. Kini cipap isteriku yang putih bersih tanpa bulu dan tembam itu terserlah luas. Sekarang isteriku dan nizam dah sama2 bogel tanpa seurat benang. Nizam terus mengangkangkan peha isteriku dan membelai cipap isteriku. Isteriku hanya diam dan menanti apa yang akan nizam lakukan seterusnya.Bila terasa nizam membelai cipapnya, isteriku tanpa disuruh mengangkangkan lebih luas lagi kedua pahanya lalu kelihatan alur lurah dendam kemerahan yang dibasahi air mazinya.

Tanpa membuang masa, nizam menjilat cipap isteriku bertalu-talu.Lidahnya juga meneroka lurah itu dalam-dalam.Tangannya tak henti-henti meramas buah dada isteriku sehingga isteriku mengangkat punggung dan menekan kepala sambil mulutnya berbunyi…. aaaaahhhhh…. nizammmm.

Aku tahu isteriku dah klimak untuk pertama kali. Kemudian nizam berdiri sambil memegang koneknya.Dihalakan koneknya tepat ke alur lurah dendam itu.Sebaik saja konek itu bertemu dengan bibir cipap isteriku,isteri membuka matanya dan menghalang nizam daripada meneruskan niatnya. Lantas dia cuba menolak Nizam tapi nizam terus memeluk isteriku dan merayu.

Nizam menarik isteriku ke bawah dan membaringkan isteriku diatas karpet. Isteriku menurut sahaja dan aku lihat nizam menindih isteriku dan menghulur koneknya dicelah alur lurah cipap isteriku.Jelas aku lihat nizam menyelak kedua bibir cipap isteriku dengan tangan dan meletakkan koneknya yang besar itu di celah cipap isteriku dan aku lihat isteriku merapatkan sedikit pehanya.. mungkin dia takut nizam memasukkan koneknya kedalam.

Aku lihat nizam terus mengosok gosok koneknya diluar cipap isteriku sambil mengisap dan mengulum buah dada isteriku. Sambil menggosok koneknya nizam tak berhenti2 meramas dan mengisap dada isteriku dan tak tinggal juga lidah isteriku disedut2. Makin lama nizam mengosok gosok koneknya dicelah cipap isteriku, aku lihat isteriku pun menikmatinya dan merengek rengek kesedapan sambil pehanya semakin terbuka luas dan mungkin isteriku terleka kerana kesedapan dia dengan tak sengaja mengangkat kedua lututnya keatas dan kakinya diletak kat atas punggong nizam maka terkangkang luaslah iateriku. Entah macam mana..mungkin sebab isteriku tak tersedar pehanya dah terbuka luas,nizam mengambil kesempatan menjolok batangnya masuk setengah kedalam lubang cipap isteriku.Tersentak dan terlopong mulut isteriku…. Belum sempat isteriku untuk menolak nizam dan merapatkan pehanya, nizam terus menekan dengan kuat hingga habis batangnya masuk semua kedalam cipap isteriku. Nizam terus menghentikan tikamannya dan membiarkan batangnya tenggelam habis kedalam cipap isteriku.

Aku lihat isteriku pasrah saja…mungkin dia dah tak dapat nak buat apa apa benda dah masuk dan sedap pulak tu isteriku terus mengangkang seluas luasnya. Bila melihat isteriku dah boleh terima batangnya nizam terus menghenyut batangnya keluar masuk kedalam cipap isteriku.

Ditarik keluar lalu dihenjut masuk kembali. Diulangi perbuatannya itu sehingga bergegar badan isteriku. Isteriku pun tak mahu mengalah terus merengek rengek dan mengelek gelek ponggongnya. Konekku yang masih keras semenjak dari tadi ,ku urut-urut berkali-kali sambil menikmati aksi isteriku. Aku zoom video cam aku ke celah kangkang isteriku dan aku lihat lubang cipap isteriku betul betul penuh dengan batang nizam. Bila nizam tarik batangnya keluar, aku lihat macam semua isi dalam cipap isteriku pun nak mengikut keluar bagitu juga bila ditolak kedalam semua ikut masuk. Nizam terus mengenjut isteriku sekuat2 hatinya hingga aku dengar berdecap2 dan bergoyang2 badan isteriku. Isteri pun tak berhenti merengek2 dan mengelek2 punggongnya….tiba2 aku lihat isteriku terus memeluk nizam dan menyangkat kakinya dan mengepit punggong nizam. Dengan cepat nizam terus mencabut batangnya dari cipap isteriku dan digosok2 kat luar cipap isteriku. Isteriku terus mengeluh…

Nizam terus memasukkan batangnya dan menghenjut sekuat hatinya…terbeliak mata isteriku bila nizam buat macam tu. Nizam terus mengenjut cipap isteriku sekuat hatinya..sekejap ditarik keatas dan sekejap ditolak dari bawah..dan kadang aku lihat nizam memutar mutar batangnya didalam cipap isteriku dan bila isteriku baru nak klimak, nizam berhenti bergerak dan dibiarkan saja batangnya tenggelam didalam cipap isteriku. Nizam terus mengangkat isteriku keatas badannya dan dia baring dibawah. Aku lihat isteriku terus mengangkang diatas nizam dan memasukkan sendiri batang nizam kelubang cipapnya.

Dan istriku macam dirasuk menghentak hentak punggongnya keatas batang nizam dan nizam tak berhenti henti meramas ramas buah dada isteriku. Tak pernah isteriku gila macam ni bila dia bersama denganku. Akhirnya isteriku mengeluh dengan kuat dan menekan cipapnya sedalam dalamnya dan terus rebah kat atas badan nizam tanda isteriku dah klimak untuk kedua kalinya.

Nizam pun menghentikan gerakan batangnya mungkin untuk memberi isteriku rehat sebentar selepas mendapat kepuasan nya yang kedua.

Bila isteriku dah boleh bernafas dengan betul, nizam mencabut batangnya dan memusingkan badan isteriku. Isteriku terus berpusing dan menunggengkanbontotnya sambil tangannya memegang sofa. Nizam terus memasukkan batangnya dari belakang…aku lihat nizam seronok mengenjut cipap isteriku dari belakang sehingga isteriku klimak untuk ketiga kalinya. Sambil mengenjut, nizam menggosok2 lubang bontot isteriku dengan jarinya. Aku lihat isteriku seronok bila dilakukan begitu.

Tiba2 nizam mencabut batangnya dan cuba untuk memasukkan batangnya kedalam lubang bontot isteriku. Isteriku tersedar dan terus menjatuhkan punggongnya kebawah, melarang nizam dari memasukki bontotnya. "Jangan nizam…suami nur pun tak pernah masuk belakang…nur tak mahu…. suami nur pun nur tak bagi" 'Apa salahnya…suami nur dapat pecah depan, bagilah nizam pecahkan yang belakang pulak' "Lain kali lah nizam…nur takut nur tak dapat jalan esok…apa pulak kata suami nur nanti" 'Okaylah lain kali kita buat ya'…kata nizam sambil memusingkan isteriku terlentang, meletak bantal sofa kat bawah punggong isteriku dan terus memasukkan batangnya. Nizam terus mengenjut cipap isteriku sehingga isteriku terpancut untuk kali yang ke empat barulah nizam memancutkan airnya kedalam cipap isteriku.

Nizam cuba untuk mencabut batangnya keluar tapi dilarang olih isteriku. Aku lihat nizam membiarkan batangnya tenggelam dalam cipap isteriku. Nizam menikmati kemutan isteriku sambil memeluk dan mencium mulut isteriku. Ada dalam 10 minit, batang nizam pun mengecut dan terkeluar sendiri dari dalam cipap isteriku. Kemudian aku lihat isteriku menolak nizam turun dari badannya dan mengutip baju tidur, bra dan seluar dalamnya.

Bila aku lihat isteriku mengutip pakaiannya, aku terus offkan video cam dan terus masuk ke bilik. Di dalam bilik aku sorok video camku dibawah katil dan aku terus baring dikatil seolah2 aku tengah tidur lena. Tak lama itu aku dengar isteriku masuk kedalam bilik dan terus kebilik air yang berada didalam bilikku. Aku terus pura2 tidur sehingga isteriku keluar dari bilik air dan baring disebelahku. Aku buat buat macam baru tersedar dan terus memeluk isteriku sambil mata ku terpejam seolah2 aku masih lagi tidur dan aku terasa isteriku macam terkejut bila aku memeluknya. Sambil mata aku terpejam, tangan ku meraba dan meramas dada isteriku. Aku lihat isteriku cuba untuk melarang tanganku dari terus meramas dadanya.

Aku alih tanganku ke bawah dicelah kangkang isteriku dan meraba cipapnya sambil aku mencium pipi dan bertanya pada isteriku…pukul berapa sekarang sayang….seolah olah aku baru tersedar. Isteriku memandang pada jam dinding yang terletak dibilikku dan berkata…pukul 2.00pagi bang. Aku dengar suara isteriku terketar menjawab. Sayang baru nak tidur ke..aku bertanya pada isteriku. Tak lah…nur baru bangun gi buang air tadi…jawab isteriku. Aku terus memeluk isteriku sambil meraba raba dadanya. Isteriku cuba menghalang tanganku sambil berkata…janganlah bang…nur ngantuklah katanya. Tapi aku terus juga meramas buah dadanya dari luar baju tidurnya tanpa bra. Aku faham sangat dengan isteriku, dia tak pernah melarang aku untuk bersama dengannya. Aku terus meramas ramas dan menggentel gentel putingnya. isteriku terus merayu. Sebenarnya memang batangku masih lagi tegang bila melihat nizam melanyak isteriku tadi.

Tangan ku terus menarik baju tidur isteriku keatas dan terus membukanya. Dalam samar samar cahaya lampu bilik tidur, aku dapat melihat muka isteriku merah dan risau. Aku tahu apa yang dia risaukan sebab dia baru je lepas projek dengan nizam tadi. Aku terus meraba cipap isteriku dan memasukkan jariku ke dalam cipap isteriku dan aku rasa basah didalam cipap isteriku. 'Eh sayang tak pakai seluar dalam ke? selalu tak pernah tak pakai seluar dalam' "Nur baru buka masa nur masuk bilik air tadi"

'Cepatnya basah sayang punya…selalu susah nak basah' Sebenarnya aku tahu yang basah tu bukan air mazi isteriku tapi air mani nizam. Aku terus membuka kain ku dan naik celapak keatas isteriku dan terus memasukkan batang ku kedalam cipap isteriku. Aku rasa senang je batangku masuk kedalam cipap isteriku Aku lihat muka isteriku merah saperti orang serba salah. Aku terus menghenjut cipap isteriku…lama juga aku menghenjut tapi aku lihat isteriku tak juga sampai sampai. Selalunya dia akan mengelek gelek punggongnya semasa aku menghenjut tapi malam ni dia diam je. Biasanya aku akan tunggu isteriku sampai dulu baru aku pancut.

Aku terus mengenjut cipap isteriku. Ada dalam 5′ minit tiba tiba isteriku mengangkat kaki ke punggong ku dan mengangkat cipapnya keatas dan terus mengeluh. Aku tahu isteriku pura pura klimak supaya aku tak syak. kalau isteriku klimak aku faham sangat cara dia mengemut dan cara dia menggelek punggongnya. Lepas tu aku terus menghenjut isteriku kuat kuat sehingga katil ku berbunyi. Sengaja aku buat macam tu supaya nizam dengar diluar sana. Aku pun terus menghenjut hingga terpancut di dalam cipap isteriku.

Ahad, 4 Mac 2012

Kisah Aku Dan Isteri Part 3

Selepas sarapan dan mandi pada hari itu kami menghabiskan masa didalam bilik hotel mengadakan hubungan sex.Sekarang Aniem sudah boleh melayan kami bertiga,tenaganya lebih hebat dari semalam,dia berada diatas Don,Adams membelakanginya kedua-koneknya bersatu dalam cipap kemerah-merahan miliknya, sementara itu Aniem sedang mengulum konekku.Semasa kami sedang asyik melayan nafsu masing2,pintu bilik kami diketuk oleh seseorang.kami berpandangan diantara satu sama lain,Adams bingkas keluarkan koneknya dari lubang cipap Aniem,suara kecil Aniem menjerit,Adams mencapai towel disofa lalu dililit ketubuhnya,aku mengambil alih posisi Adams dan cuba memasukan konekku ke lubang jubur Aniem,ternyata lubang jubur sempit sedikit. Kami meneruskan permainan,sambil Adams sedang melayan tetamu diluar pintu bilik hotel.Aku dan Don terkejut bila Adams mempelawa Thomas dan Merian yg kami kenal semasa makan malam malam tadi masuk.Merian berskirt pendek dan berbaju singlet tanpa coli,kulihat putingnya sedikit terjojol disebalik singlet putih yg dipakainya,.Kami bertiga memberhentikan permainan.Aku dan Don mengeluarkan konek kami masing2 dari kedua2 lubang cipap dan jubur Anim dan capai towel yg tersangkut di penjuru katil.,lalu mengikat dipinggang, Aniem masih dalam keadaan telanjang bulat.Aku,Aniem dan Don berjabat tangan dengan Thomas dan Merian, “forgive us for disturbing you all are having sex,”kata Thomas,”it,s ok,kami serentak bersuara,” what’s do you come here?,”tanya Don lagi.,”I want joint with you all having sex,”kata Merian pada kami,”REALLY ,”sampuk Adams,.”how about you,baby?,tanya Adams pada Aniem,”no problem jawab Aniem spontan,”kami semua ketawa.,”Thomas dan Merian adalah pasangan suami isteri yg baru berkahwin,pertama kali jejak kaki ke Kuala Lumpur untuk berbulan madu.Mereka kata orang-orang Malaysia semuanya baik-baik dan perempuan2 disini semua cantik-cantik,sambil matanya merenung kearah Aniem,aku bangga bila Thomas berkata begitu.Thomas dan Merian sungguh kagum dengan Aniem,kerana gadis Malaysia macam Aniem pun sama seperti gadis2 diNegara mereka melakukan sex begini.Mungkin mereka sudah biasa dengan cara hidup mereka,tetapi disini mungkin mereka merasa pelik sedikit.Aku katakan pada mereka hidup perlu ada sex,untuk memenuhi nafsu sex yg tinggi dan cara yg berlainan kita kena usahakan.Aniem senyum tanda setuju apa yg kukatakan,dan Thomas meminta izin pada aku yg dia teringin sangat merasa cipap perempuan melayu,sementara matanya tertumpu pada cipap Aniem yg sudah mula kering kerana sudah lama tertangguh dengan permainan kami tadi.

Sekarang Aniem kena layan 4orang lelaki,baginya dia tiada masaalah kerana Merian boleh membantunya nanti.,”are you ready?,tanya Thomas kepada biniku, ”Aniem mengangguk dan meleretkan senyuman kepada Thomas,.lalu Merian merangkak menuju kearah Aniem yg masih duduk diatas katil,aku lihat Merian tidak memakai seluar dalam,mungkin Don dan Adams pun perasan apa yg aku lihat.,dikucup bibir mekar Aniem dan dia membetulkan sedikit rambut perangnya yg panjang mengurai jatuh kemukanya,”soft lips kata,”Merian kepada suaminya Thomas,lalu dibaringkan Aniem supaya badannya terlentang diatas katil,setiap inci badan Aniem dilihatnya,apa yg dicheck pun aku kurang pasti,Merian menghisap puting susu milik Aniem,berdegus suara Aniem bila gigi Merian bersentuh dengan puting susunya,kulihat tetek Aniem mula tegang kembali.,”your nipple erect,”Aniem senyum,sambil matanya tertutup rapat menahan kegelian.Kemudian Merian menuju kearah cipap Aniem yg mula lembab mengeluarkan air jernih dan pekat di celah2 cipapnya,”you are beautiful pussy..”kata Merian lagi,”lastday even more beautiful”,kata Aniem dalam nada bergurau,kami berempat dari tadi menjadi pemerhati,hanya senyum dan ketawa kecil saja.,konek kami kembali menegang semula, Merian mengarahkan Thomas membuka pakaian sambil lidahnya menghala kearah cipap Aniem, ”ermmm delicious.”kata Merian sambil lidahnya menarik keluar air pekat,sambil bermain-main dengan jarinya.,”thank,s jawab Aniem.Thomas sudah bertelanjang dicampakan seluarnya ke muka pintu bilik.,dia berjalan menuju kearah Merian dan Aniem yg sedang terbaring.,Aniem terkejut dengan konek Thomas lebih besar dari Adams dan Don ,tetapi sedikit pendek lebih kurang 6inch setengah,lalu Thomas menjilat air pekat Aniem yg masih tercalit dijari Merian,. ,”ermmm delicious Thomas pula memuji.kami bertiga membiarkan sebentar memberi laluan Thomas dan Merian meratah tubuh Aniem.Merian kembali menundukan kepalanya mengadap cipap Aniem,dijulurkan lidahnya kecipap Aniem yg mula mengeluarkan air jernih yg sudah terlalu banyak,dijilatnya dr lubang jubur hingga ke kebijik yg sudah tersembul besar untuk dihisap,.Aniem mula menarik cadar tilam,menahan kegelian dengan jilatan Merian.terangkat-angkat bontot Aniem bila Merian menyedut bijik kemerahannya.,”GREAT WOMEN,kata Merian pada suaminya.”belum habis Merian berkata-kata,Thomas menarik bibir bininya,mereka berkulum-kuluman air pekat Aniem bersatu didalam mulut mereka.kini giliran Thomas pula mengambilalih tugas bininya.dijilat,disedut dan dimasukan jari jantu dan jari telunjuk kelubang cipap Aniem,Aniem mula menjerit-jerit dan terangkat –angkat bontotnya,Merian mengulum lidah Aniem,skirtnya sedikit terselak dan mula menampakan cipapnya yg putih berbulu perang tersusun rapi.suara Aniem tenggelam dalam ciuman Merian,Thomas dan bininya memang pandai memain peranan.,Aniem menolak kepala Merian ketepi mungkin dia lemas dengan ciuman yg diberi oleh Merian,Thomas meneruskan jilatan dan sedutannya.Aniem mengerang lagi kini lebih kuat ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH………………. mungkin dia sampai klimax pertama untuk Thomas dan Merian.,Aniem sudah mula lemah,pergerakan bontotnya sudah mula perlahan.Merian capai bantal lalu diletakan dikepala Aniem,kepalanya sedikit terangkat,lalu Merian mencangkung menghala cipapnya yg sudah lembab betul2 dimuka Aniem sambil tangan kanannya menyelak sedikit skirt pendeknya yg masih terlekat dipinggang manakala tangan kirinya memegang dinding,Aniem tahu apa kehendak perempuan kulit putih itu,lalu dijulurkan lidahnya menghala kelurah cipap Merian yg sedikt berair,sekarang Thomas dan Aniem menjalankan tugasnya dengan jujur.Merian menggerakan badannya mara kedepan dan kebelakang, sementara Aniem membiarkan saja lidahnya terjulur.,Aniem menarik kedua-dua peha Merian kebawah,bagi memudahkan jilatannya.Sesekali suara Aniem dan Merian mengerang kesedapan.20minit telah berlalu dalam posisi mereka begitu.

Don kulihat sudah gelisah,koneknya diurut-urut kebawah dan keatas,begitu juga Adams dan aku,aku akan dapat merasai cipap putih milik Merian tidak lama lagi…kemudian Merian memusingkan badannya mengadap Thomas yg sedang asyik menjilat cipap Aniem,sementara cipapnya menghala semula kemuka Aniem, Aniem sambut dan kembali dengan tugasnya.Aku menuju ke arah dimana Aniem sedang menjalankan tugasnya sambil tanganku meramas-ramas bontot perempuan kulit putih itu,kuselak sedikit skirt pendeknya keatas,kucium lubang juburnya yg sedikit ternganga,ternyata lubang jubur Merian baunya harum mungkin sebelum kesini mereka mencuci terlebih dahulu,kemudian kutarik bantal dan kepala Aniem menuju ketepi katil,Merian dan Thomas mengikut arah tarikanku mereka tidak mahu seminit pun lidah dan cipapnya terlepas dari jilatan Thomas dan Aniem,sekarang aku dapat lihat bagaimana Aniem menjilat lubang cipap Merian,Aniem merenungku sambil mulutnya meleret senyuman, kudekatkan mukaku kelubang jubur Merian,kujulurkan lidahku menghala kelubang juburnya kujilat setiap sudut lubangnya,sekarang Aniem menjilat lubang cipapnya manakala aku menjilat lubang juburnya.Merian memusingkan kepalanya ingin melihat apa yg sedang aku lakukan.,aku senyum dan dia membalas senyumanku.sekarang 2pasang suamiisteri sedang melakukan sex bertukar2 pasangan.Thomas bangun lalu dihulurkan koneknya yg panjang 6.5inch,dengan lilitannya 2.5inch kearah Merian,dikulum dan dihisap konek suaminya yg besar itu,trnyata mulut Merian tidak seluas dijangkakan., setakat kepala saja yg dapat ditelannya,selebihnya tangannya yg mampu mengambil alih untuk dilancapkan,Thomas mengeluh panjang,Merian mengayunkan mengikut rentak jilatan Aniem,kemudian Thomas menarik keluar koneknya,lalu dia memukul koneknya kepipi gebu Merian,Thomas menyapukan sedikit air liurnya kekepala koneknya Merian sudah tahu apa tindakan seterus suaminya ingin dilakukan,lalu diludah air liurnya kecipap Aniem memberi ruang untuk suaminya menyetubuhi cipap Aniem nanti.,sambil itu dicapainya sebijik lagi bantal lalu dia meletakan dibawah bontot Aniem supaya cipap Aniem sedikit ternaik keatas,Merian memegang dan menghalakan konek suaminya dicelah cipap Aniem,dia mengosok-gosokan kepala konek suaminya dipermukaan lurah cipap Aniem,sesekali Aniem kegelian diperlakukan oleh mereka,kemudian Merian menolak masuk sedikit konek Thomas dan mengeluarkan kembali,mereka tidak mahu Aniem merasai kesakitan apabila konek 2.5 inch besar kepunyaan Thomas itu terus menujah masuk kedalam cipapnya.,Aniem kulihat lebih suka dengan cara begitu,sekurang-kurangnya dia tidak merasa sakit nanti,bila Merian dan Thomas sudah mendapati lubang cipap Aniem ternganga sedia untuk beraksi, terus ditolaknya kedalam,Aniem ternganga luas lalu menjerit Arghhhhhh….. sambil tangannya mencengkam bontot Merian,menahan tujahan Thomas,Thomas memberhentikan asakannya,dia memberi laluan kepada Aniem untuk menerima koneknya itu.Tidak lama kemudian Aniem menyuruh Thomas henjutkan perlahan-lahan,sementara itu dia mula menjilat cipap Merian,aku dapat rasakan Aniem sudah boleh menerima konek Thomas,aku tidak melepaskan peluang aku untuk merasa cipap bini Thomas pula,kutarik kebelakang sedikit bontotnya lalu kusumbat pula konekku,Aniem tidak melepaskan lidahnya dari cipap Merian, sekarang Thomas dengan cipap biniku,manakala bininya dengan koneku.Ternyata kemutan cipap Merian memang berlainan sedikit dengan cipap biniku, kemutannya lagi power.Kini giliran Adams dan Don pula jadi pemerhati,aku dapat lihat air cipap Merian melilih dan terus menuju kedalam mulut Aniem,Aniem menjilat sehingga kering dan tunjuk isyarat bagus pdku, mungkin air cipap Merian sedap.Lebih kurang 15minit kami dengan keadaan begitu, Thomas memberi laluan kepada Don pula untuk beraksi,Don menarik Aniem dia tidak mempedulikan apa yg Aniem sedang lakukan terhadap Merian,sedangkan aku masih lagi beraksi dengan lubang milik bini Thomas.Kemudian dia mendukung Aniem dan memasukan koneknya dalam cipap Aniem dalam posisi berdiri.,Adams pula meluru kearah mereka berdua menghadap kearah belakang biniku dan terus memasukan koneknya ke lubang jubur Aniem yg sedia menanti untuk ditebuk sekali lagi oleh mereka mereka henjut tanpa henti,sambil sebelah tangan biniku memaut leher Adams,mereka berkucupan.Thomas menghampiri bininya dan menghulur koneknya kemulut Merian,kudengar Aniem mengeluh begitu juga Merian, Arghhhhhh… Arghhhhh….. yesssss…. yesssss….. yesssss…. ohhhhhh….. errrmmmmmm fuck me… fuck me jerit Aniem. Kami melakukan sehingga Aniem dan Merian berdengus tanda mereka klimax,kulihat Aniem sedikit longlai,sedangkan Merian masih lagi gagah ,Adams dan Don membaringkan Aniem disebelah Merian,Merian melepaskan konek Thomas dr mulutnya dan aku juga melepaskan konekku dr cengkaman lubang cipapnya kemudian dia merangkak menuju kearah Aniem yg sedang keletihan,kemudian dia meramas-ramas buah dada Aniem yg sedikit turun naik mengikut pergerakan nafasnya,sambil mulutnya merapatkan kemulut biniku,mereka berkucupan,tangan Aniem memaut leher Merian yg penuh dengan air peluh yg membasahi badannya, kami berempat membiarkan mereka berdua dalam keadaan begitu,cipap Merian yg terselah kemerah-merahan ditatap penuh ghairah oleh Adams,sedang mereka berkucupan datang Adams dari arah belakang,sambil memegang koneknya yg keras terhunus kelubang jubur Merian,Thomas hanya memerhati sahaja tingkah laku Adams,kemudian sedikit demi sedikit senjata Adams menujah masuk kelubang jubur Merian,Merian berdengus menahan asakan Adams sementara lidahnya masih bertaut rapat kebibir biniku,Adams melajukan ayunannya, berdecap-decup bunyi dari lubang jubur Merian yg penuh dengan air pekatnya, kemudian Adams menarik Merian kesebelah Aniem yg sedang berbaring,aku datang dan memberi isyarat pada Adams untuk aku berbaring dibawah Merian, Adams menarik Merian semula memberi laluan kepada aku,sempat aku mengucup bibir biniku Aniem,kemudian dia terjaga dari keletihan,Nafsu Aniem kian memuncak semula,dia bangun lalu menghulurkan tangan kearah Don dan Thomas yg sedang berdiri memerhati aku dan Adams sedang menyetubuhi Merian.Aniem menarik Don dan Thomas lalu dia baringkan Thomas disebelah aku,dia naik kebadan Thomas,cipapnya yg mula membanjiri dicelah kangkangnya dihala ke konek Thomas,Don mengambil tugasnya menyetubuhi dari belakang,kami berempat menghayun serentak keatas Aniem dan Merian,mereka merengek-rengek menahan asakan kami.,kini Aniem bersama Thomas dan Don,manakala aku dan Adams bersama isteri Thomas.Merian merapatkan kembali bibirnya kearah bibir Aniem mereka berkucupan.Mereka ibarat kuda yg sedang kami tunggang.

Jam menunjukan pukul 12.00 tengahari,bermakna kami berenam telah beraksi selama 3jam lebih,Merian dan biniku kulihat masih gagah lagi,kami bertukar2 pasangan dengan posisi yg sama,Aniem mahu aku seorang kerjakan Merian, manakala Thomas,Adams dan Don mengerjakan dia,konek Thomas dan Don telah berada didalam cipap Aniem,manakala konek Adams pula berada didalam mulutnya. Adams menarik rambutnya kedepan dan kebelakang untuk melajukan hisapannya.Merian dan aku sudah ingin sampai kedestinasi,dan dia menyuruh aku memuntahkan semua air maniku didalam pangkal rahimnya,menjerit-jerit Merian bila aku menghenjut dengan pantas dan laju, cruitttt…. cruitttt…cruitttt beberapa das tembakanku hingga kepangkal rahimnya,membuatkan aku terdampar diatas badannya,aku menarik keluar konekku,lelehan air maniku ikut sama keluar,Don menarik biniku lalu ditolakan kepalanya kelurah cipap Merian yg dipenuhi air maniku,Aniem menyedut dan menjilat saki baki air maniku dipeha Merian.Kemudian Adams pula mahu memuntahkan air maninya,Aniem dengan pantas menonggeng menyuruh Adams memuntahkan air mani Adams didalam cipapnya,tanpa berlengah Adams menurjah masuk koneknya kedalam cipap Aniem, Aniem dengan rakusnya menghayun bontotnya kedepan kebelakang, membuatkan Adams lebih agresif untuk mengeluarkan semua air maninya, ARGHHHHHHHH……yessss… yessss I cumming baby…Aniem,” bersuara fuck me…. fuck me…. yeahhhhhhhhh… Aniem menjerit lagi tatkala air mani Adams memuntah kedalam lubang cipap Aniem.,dia mengemutkan konek Adams membuatkan Adams mengelupur ibarat ayam kena sembelih,.ohhhh…you are very nice girl”,kata Adams.,Aniem bangun dia berlari kearah meja ruang tamu lalu dia mencangkung keatas meja, kemudian dia mengeluarkan semula sisa-sisa air mani Adams yg masih didalam lubang rahimnya,..pruitttt…pruittt.,,air mani Adams keluar. bila merasakan air mani Adams sudah habis keluar,dia turun dari meja tadi ,lalu diletakkan sebelah kaki diatas meja,ditonggengkan sedikit badannya,Don mara lalu dimasukan koneknya,dihenjut-henjut semula lubang cipap Aniem,yg masih basah bercampur dengan air mani Adams,kini giliran Don pula untuk memuntahkan kedalam pangkal rahim biniku.,Don menarik rambut Aniem kebelakang dipaut bibirnya yg penuh dengan air maniku tadi lalu dikucup bibir Aniem dengan rakusnya,Aniem tiada membantah dia melayan sahaja apa kemahuan Don,sambil tangannya mengentel bijinya yg tersembul keluar,Aniem menjerit-jerit dia mengatakan air jernihnya mahu keluar,Don melajukan asakannya pabila Don menarik keluar koneknya ,air jernih Aniem memancut laju keluar sambil tangannya memeluk bahu Don,Thomas terkejut dengan tindakan Aniem,yg dapat mengeluarkan air nikmatnya,Thomas mengatakan jarang2 berlaku pada perempuan, dan dia kata lagi Aniem adalah wanita melayu yg hebat dia tak sangka bertemu dan dapat main dengan perempuan melayu begini.Don melajukan asakan dan mengeluarkan semua air maninya kedalam cipap Aniem, Aniem terdampar diatas meja sambil tangannya memegang lubang cipapnya supaya air Don tidak melelh keluar,dengan lemah Aniem naik keatas meja lalu dia mencangkung dan mengeluarkan semula air mani Don yg tertanam dalam lubang cipapnya bersama-sama air mani Adams tadi.,Aniem dengan kedudukan asal kembali,sebelah kakinya diatas meja,kini giliran Thomas menyetubuhi Aniem iaitu giliran terakhir,Adams dan Don terdampar disofa,sementara aku berbaring disebelah Merian yg sedang memerhati aksi ranjang Aniem bersama suaminya,Merian berbisik padaku,dia kata padaku isteri aku memang hebat suatuhari nanti dia mahu kami ke NEW YORK membuat filem blue itu pun jika aku dan Aniem setuju ganjarannya cukup lumayan.aku katakan pada Merian nanti aku bincangkan dengan biniku Aniem.kulihat Thomas sedang mendukung Aniem menuju kearah Merian yg sedang berbaring denganku,dihenjutnya Aniem didepan kami,aku dan Merian dapat melihat isi cipap Aniem keluar masuk apabila konek Thomas keluar masuk dari lubang cipapnya,Thomas berdengus tanda klimaxnya sudah sampai,dilajukan hentakkannya membuat Aniem menjerit-jerit menahan kesedapannya,kini air mani Thomas pula menujah laju masuk kedalam lubang cipap Aniem.,Aniem memeluk erat badan sasa lelaki kulit putih,dengan jelas pergerakan cipap Aniem mengemut-ngemut konek Thomas, Thomas membawa Aniem kemeja ruang tamu tadi sambil sebelah tangannya memimpin tangan bininya Merian menuju kemeja itu,aku ikut sama,kemudian Thomas meletakan kedudukan Aniem mencangkung keatas meja itu lalu sekali lagi Aniem mengeluarkan air mani Thomas,yg masih berada didalam lubang cipapnya.Air mani Thomas lebih banyak berbanding dengan air mani kami bertiga.Kemudian Merian duduk menghadap cipap Aniem yg sedang mengemut-ngemut mengeluarkan air mani Thomas,dilihatnya air mani Thomas sudah tidak kelihatan,lalu dijilat setiap sudut lubang cipap Aniem yg ternganga luas,Aniem membiarkan sahaja apa yg Merian lakukan terhadapnya.,sudah habis menjilat Aniem mengangkat kepala Merian lalu dihulurkan lidahnya,mereka berkucupan tanda berterima kasih diatas layanan mereka tadi.Aniem berbisik kepada Merian,Merian hanya mengangkukkan kepala,kemudian mereka berdua menghirup air mani,ketiga-tiga yg telah bercampur menjadi satu diatas meja ruang tamu,.selesai menghabiskan air itu mereka berpelukan dan menuju kearah kami yg sedang duduk beratur diatas sofa.Aniem berada diatas riba Thomas dan Don,kakinya mengahala kearah Adams dan aku manakala Merian berada diatas riba aku dan Adams dan kakinya menghala kearah Don dan Thomas.,pada hari itu kami berborak-borak dan selepas makan dan mandi kami berenam melakukan adegan yg sama hingga kelarut malam. Aku, Aniem, Adams, Merian, Thomas dan Don begitu puas sekali.mereka tidak habis-habis memuji kecantikan dan kehebatan Aniem., Aku dan Aniem pulang dengan wajah ceria,dan kami amat seronok mengadakan sex bertukar-tukar pasangan.jika adamasa lagi kami akan lakukan.dan aku menceritakan pada biniku yg Merian menawarkan ganjaran yg lumayan terhadap aku dan biniku jika dia setuju mengikut mereka pulang ke NEW YORK.Biniku katakan bukan wang ringgit yg dia mahukan tetapi sex untuk memuaskan nafsunya.

Sekian,cerita kisah benarku.

Kisah Aku Dan Isteri Part 2

Hai kawan2 ingat lagi tak cerita tentang wife aku main dengan Richard dan aku dulu,pasti korang tertunggu-tunggu cerita selanjutnya dimana aku nak ceritakan pada korang semua,ok disini aku nak cerita bagaimana wife aku Sharifah Aniem panggilan manjanya Aniem main dengan 2 orang mat salleh,…Selepas terjadinya peristiwa diantara Aniem dengan Richard lelaki negro dulu,isteriku Aniem sudah mula ketagih dengan konek warga asing yg tak bersunat.Dia kata konek yg tak bersunat lagi enak dari yg bersunat bila bersetubuh.

Sebagaimana korang tahu wife aku ni Guru disebuah sekolah dipinggir ibukota Kuala Lumpur dan aku seorang kakitangan sebuah syarikat swasta. Pihak sekolah telah menghantar isteri aku berkursus selama 1minggu di PD untuk program sekolahnya,dengan beberapa kawan perempuannya yg lain,Isteriku telah menceritakan semula apa yang berlaku selama dia berkursus.

Ceritanya begini,perkenalan diantara isteriku dan 2 orang mat salleh secara kebetulan,dimana isteriku hampir2 lemas semasa mandi dilaut.,nasib baik ada mat salleh tersebut yang telah menyelamatkannya,dari situ terjalin lah ikatan persahabatan diantara 2orang mat salleh dengan wife aku dan akhirnya mereka bertukar2 no phone.Mereka berada diMalaysia selama 2 bulan atas urusan kerja.Setiap malam selepas habis kelas wife aku dan seorang kawannya Nadia menghabiskan masa bersama Adams dan Don,mereka berborak sehingga larut malam,aku bertanya pada Aniem semasa kami sedang berehat sambil minum kopi O diluar rumah “ada awak main ngan diorang tak?”tak., takut la sebab resort yang diorang menginap share2 bilik ‘”jawab Aniem. ”Habis awak tak dapat la rasa konek Mat salleh?”tanyaku lagi.”ermmmm nak buat macamner.”jawap Aniem lagi.”kalau abang arrangekan nak tak.?”soalanku bertali arus menanya.”boleh jugak bila?”tak sabar2 Aniem menunggu jawapan dari mulut aku”.’’Begini,awak je la yang contact mereka sebab abang tak kenal mereka.”’issshhh tak nak la,macamaner nak mulakan tak kan terus2 ajak main je”,gelak kecil bini aku..”ok la nanti abang fikirkan.”jelasku.”jangan lama2 sangat bang cuti sekolah tak lama lagi ada seminggu je lagi,.lagipun saya lepas kering dari period”.”amboiii tak sabar2 sayang abang ni,”aku cubit pipi gebu biniku…

Selepas siap mandi,aku terus turun kebawah menuju ke meja makan,sarapan pagi telah tersedia diatas meja,.kami makan bersama.Cuti pada hari ini kami tidak kemana2 hanya bersantai saje dirumah.Anak-anak aku mula dengan aktiviti mereka bermain dengan PSP mereka.,itu yang membuat aku dengan bini aku boleh menjalankan aktiviti ranjang hehehehe,”ok saya dah ada idea ni’”sampuk aku semasa Aniem asyik mencuci pinggan di sink.”macamner bang?”tanya Aniem padaku.”begini awak call mereka cakap awak nak jumpa mereka,untuk minum2 dan untuk memperkenal abang kepada mereka,dan dari situ abang boleh la kenal lebih lanjut dengan diorang,.”macamner idea abang ok tak?”ermmm ok saya try call mereka esok.

Selepas pulang dari kerja biniku meluru padaku,dia kata mereka tak dapat datang pada hujung minggu ni,disebabkan mereka kena selesaikan kerja mereka dulu,mungkin minggu depan itu pun kalau kerja mereka cepat selesai “kata biniku.”ok lagipun minggu depan cuti sekolah 2 minggukan”?yupp”jawap ringkas dari mulut Aniem.Aku lihat raut wajahnya sangat gembira ,mungkin nak dapat konek Mat Salleh.Minggu yang ditunggu semakin hampir kami telah membuat persediaan awal iaitu menghantar anak-anak ke kampung,kami bermalam dirumah orang tuanya,dan selepas makan tengahari kami bertolak ke Kuala Lumpur.”sabtu depan Mama dan Papa ambil ye kata biniku pada abang dan adik.”ok jawab anak-anak kami.Kami sampai rumah pukul 6 petang,malam ni kami berehat secukup-cukupnya kerana esok pagi kami akan bertemu dengan Adams dan Don.Malam tu kami berborak sambil menonton video Blue yang kami beli 2 hari lepas,.ceritanya mengisahkan 2 orang lelaki kulit putih mengerjakan seorang perempuan Melayu Singapore.yang mana perempuan tu bodynya kecil sahaja sedangkan 2 orang lelaki kulit putih itu berbadan tegap.Aku lihat dari tadi Aniem tak berkelip-kelip menontonnya,mungkin dia tengah terbayang lakonan perempuan itu adalah dia…,hai sayang khusyuk je dari tadi?”hehehehehe gelak kecil bini aku”saya tengah bayangkan bagaimana saya main dengan Adams dan Don nanti ni nak cari skill la ni.” hahahahahhaaha kami gelak memecah kesunyian didalam bilik. ”Jom kita buat macam dalam video tu” ajak aku,”lagi sorang siapa?”tanya biniku,dalam nada gurau,”ini kutunjukan jari hantu aku padanya”hahahahaha kami ketawa “itu tak best celah biniku”,biniku turun dari katil,lalu dilucutkan satu persatu blose yang dipakainya,.tersembul la dua bukit pejal yang putih dan gebu,.

Panties krim yang dipakainya masih lagi terlekat dipinggangnya,biniku menghulurkan tangannya kearahku dan kusambut dengan manja,lalu dibukakan boxer yang masih terlekat dibadanku,sambil itu kuusap-usap dibelakang hingga kelurah bontot ditutupi pantiesnya.Tercacak la konek ku dari tadi sudah keras lalu diusap-usap kepala konekku yang panjang 6inci,aku kegelian bila diperlakukan begitu,sedar-sedar konekku telah berada didalam mulut Aniem berdecap-decup bunyi percikan air liurnya,..Arghhh…Arghhhh…lagi sayang suaraku mengeletar..kurasa air maziku dh keluar Aniem menjilat sisa air maziku.Tanpa berlengah ku tolak Aniem kebucu katil untuk aku memulakan tugasku,.Aniem sudah tahu apa kehendak aku,lantas dikangkang pehanya, kulihat air jernihnya sudah terlekat pada panties yang dipakainya.

Kuselakkan pantiesnya sedikit lalu kujilat sakibaki air yang terlekat pada bibir faraj yang agak merah dan kehitaman itu.”cepat abang ayang tak tahan dah ni…masukakn lidah kedalam pepek ayang”rintih Aniem,aku tahu kegemaran Aniem,dia suka diperlakukan begitu dan cepat klimaks.Lebihkurang 15minit aku lakukan aksi menjilat,kami bertukar posisi 69 salah satu kegemaran biniku dan dalam masa itu jugalah dia telah klimaks 2x.Arghhh…Arghhhh…. Arghhhh… sedap abang suara Aniem mengerang aku rasa kalau korang duduk berjiran dengan kami mungkin korang dengar jeritan wife aku.

Sekarang Aniem berada diatas bontotnya mengadapku kedua-dua tangannya pegang peha aku sambil melihat lakonan dalam video yg masih terpasang,dia mengalunkan mengikut rentak cerita didalam video itu.Sedang asyik kami melayar bahtera telifon bimbit biniku berbunyi kringggg….kringgg…kringgg..,kucapai dan kuhulurkan kepada biniku kulihat tertera nama Adams,.Aniem memperlahankan rentak dayunganya,”hai kudengar dari mulut Aniem menjawab panggilan Adams.,”what are doing baby??”nothing jawab spontan Aniem”.. where we want to see tomorrow?”ermmm coffee house bukit bintang..aku menjalankan tugas yang lama terhenti,berdecap-decup bunyinya sesekali terdengar suara Aniem mengeluh kesedapan,Adams macam tak puas hati apa yang sedang Aniem lakukan,tanpa rasa malu dan mungkin nafsu sedang menguasai dirinya “Aniem menjawab I was having sex with my husband.”Wooww it’s great.,”your husband was not angry when I want to hear?”don’t worry my husband spotting,”you want make love with me?”tanya Aniem tanpa rasa malu kepada Adams.”If you had said that I do not rule.”when?jawab Adams lagi?” aku terangsang dengan perbualan mereka,semakin laju aku henjut Aniem,. tersekat-sekat suara Aniem bila bercakap dengan Adams.if…if a..any time we can do”,…Arghhh… Arghhhh yessss…yessss.. I cumming,. Arghhhhhhhhhhhhhhh………………. aku rasa konek Mat Salleh pasti keras… bila mendengar Aniem menjerit tanda klimaks kali ke 3.”ok baby I want to hear your voice please don’t off your phone.”ok ,jawab Aniem.,Aniem mula dengan aksinya dihenjut-henjutnya bontot turun naik sambil telefon dihalakan dimulutnya,bagi laluan Adams mendengarnya.,Aniem bangun dari atas badanku ,kemudian dicapai konekku yang masih berlendir dek kena air pepeknya lalu dihisap celupppp…celupppp Aniem mengulum konekku,”now what are you doing baby?”tanya Adam”,I was sucking..jawab Aniem dalam nada sumbang,..i would like that”kata Adams,”yesss….yesss…yesss….i cumming sayang kataku pada biniku,cruittt…cruiiittt…cruitttt air pekat aku meluncur jauh keanak tekak Aniem.,Aniem menyambut dengan tenang kehadiran air maniku,tidak setitik pun jatuh keatas cadar katil,ditelannya hingga ketitisan terakhir,..terketar-ketar kaki aku bila Aniem menyedut kepala konekku…”Adams i’m finish,”kata Aniem pada Adams yang masih menunggu apa adegan seterusnya.”baby can I fuck you tonight?”relaxx,, tomorrow we find ok”,biniku memujuk Adams,”I want you and Don.”your husband??tanya Adams lagi”,I said don’worry my husband spotting.,ok bye..see you tomrrow ,”kata Adams,”ok bye see you later.

Tepat pukul 9.00 pagi kami sudah siap,Aniem mengenakan seluar jeans Levi’s ketat,baju body fit dan bertudung,aku yang telah siap dari hanya menunggu didalam kereta.Aniem memakai minyak wangi yang harum membuat lelaki terangsang yang dibeli di Lot 10 tempoh hari.tepat jam 9.30 minit kami sampai tempat yg dituju iaitu diJalan Bukit Bintang,aku turunkan Aniem betul2 di hadapan Coffe House yang dijanjikan sementara aku mencari parking,kenderaan pagi ni tidak la banyak sangat,biasalah pagi cuti hari minggu tidaklah ramai sangat orang,nanti petang sedikit pasti ramai orang,aku lihat Aniem masih keseorangan lagi di luar Coffe house,”tak datang lagi ke Mat Salleh ni”tanyaku”entah takde pun “,jawab Aniem.,”maybe ontherway kot aku cuba memujuk”,’cuba call aku bagi idea”,baru hendak dicapai phonenya berbunyi ,kringgg…kringgg….”,hai baby you have arrived?” tanya Adams,”yup 5minit ago”,jawab Aniem.,”ok give me 2 minit,I want park my car’,”ok no problem”,jawab Aniem.Sambil itu kami memesan minuman dan sarapan.”hai sory I’m late,how are you??disapa oleh Adams dan Don,”it,s ok “fine,please sit aku pelawa mereka berdua,kami berjabat tangan perkenalkan diri masing-masing.aku tengok Adams handsome sikit dari Don,Don nampak macam dah berumur sedikit tetapi berbadan sasa”how about you last night?”tanya aku pada Adams,”hahahahaha gelak besar Adams,mungkin Don tak tahu apa yang berlaku semalam,dia terpingga-pingga mendengar perbualan kami.Adams menjelling kearah Aniem,”dan berkata,”This morning you would enjoy”,”of course ,”gelak kecil Aniem.,”what you all talking about?,”kata Don,”oohh maybe you do not know what we planning today,”ermmmm ok we plan have a sex,.”WHAT??terkejut beruk Don,”with whom??,”tanya Don lagi,dengan serentak aku dan Adams menjawab “this girl Aniem,.”Aniem tunduk malu,. ”GREAT”,are you sure ?’,dengan semangat Don menanya pada Aniem,” ermmmm yuuup.,now”?tanya Don lagi,RELAX jawab Adams,we drinks first and we asked what style she like??’,’what style you like baby?”tanya Adams,aku hanya berdiam diri sahaja bagi peluang pada Aniem menjawab.,”first,I like big boy and guy must lick my pussy,”aku hanya senyum bila mendengar jawapan dari mulut Aniem.,”what size do you like?”tanya Don pula,”within 9inch long and large in 1.5inch,”woooowww great,,”how to a threesome??’”tanya Don lagi,”I can try because the first ever attempt.”,with whom?Richard a black man,,”so you have no problem for threesome.,”I can try…,how much time do you like for this activities?’”tanya Adams lagi,as long as posible,”jawab Aniem.,”are you sure tanya Adams lagi,”yup I can try”jawab Aniem lagi,”what style do you like?Don menyampuk,DOGGY and one man is having sex with me and more one man I will suck his dick.,ok let,s go”kata Adams.”wait a minute, where we want to do??”tanya aku,,”your home,.”jawab Don.,”no..no I think a hotel.”right ok jawab Adams dan Don.,”before that I want to take Aniem go to shooping,”kata Don,semangat betul aku tengok si Don ni,lembik aniem dikerjakan oleh Don nanti,.”ok we wait in the car jawab Adams.,”you will not regret it for your wife to us?,”tanya Adams padaku.,it,s ok no problem, you do what you like on her..,” ok thanks.dalam 20minit baru muncul mereka berdua.,kami berempat naik satu kereta,aku tinggalkan kereta aku diBukit Bintang menuju ke Hotel,”what if we went to our hotel stay,kata Don “ok no problem jawab Aniem. ”apa yang dibelikan oleh Don pada sayang?” tanyaku, abang tengok ni bini aku menunjukan minyak wangi, bra& panties berwarna biru, lipstik berwarna pink stokin paras pinggang dan kasut tumit tinggi warna biru,.”mesti nampak seksi sayang nantikan gurau aku,..hehehehe gelak kecil Aniem,”sempat jugak Don cium saya kat dalam Fitting room tadi kata biniku,”uisssh tak sabar jantan ni,sayang tukar depan dia ke tadi, ”a,ah,” patut la mungkin dia tak tahan tengok body sayang,..”biniku hanya tersenyum”, dia kata apa bila dia nampak tundun dan tetek sayang,.,”dia kata perempuan melayu dia tak pernah rasa lagi,pastu dia kata body saya cantik macam orang belum kahwin.,pepek saya pun dia kata cantik,tak bergedut lagi,sempat jugak dikorek pepek saya,..ermmm patut la dr tadi aku lihat jarinya kat hidung dia je.

Ok let’s go “bila Adams memberhentikan kereta diparking.,kami terus menuju ke tingkat 10,.didalam lif hanya kami berempat sahaja”can I kiss your wife?” pinta Adams padaku,awak camner ok tak tanya aku pada Aniem,”ermmm clear ke?”tanya Aniem pada Adams”,ok this hotel has no problem,”aku pasti mesti tempat golongan VVIP hotel ni patut la berani semacam je Mat Salleh ni,”’Aniem mengangkat sedikit mukanya keatas dan Adams sambut dengan lembut bibir Aniem..,Aniem,Adams dan Don saling berpelukan,bertukar2 ciuman,aku hanya jadi pemerhati sahaja seluar jeans yg Aniem pakai kulihat separuh terbukak,tangan Don yg besar telah berada didalam seluarnya,manakala tangan kanan Adams berada disebalik coli yg dipakai,sambil mulut Aniem dan Adam masih terlekat.Kudengar Aniem mengeluh kesedapan,tudung yg dipakai terselak sedikit dibahunya.Tingggg…………bunyi loceng lif menandakan kami berada tingkat 10,cepat2 Aniem membetulkan tudungnya yg terselak sedikt keatas. Aniem ingin membetulakan zipnya dihalang oleh Don,Don dengan selamba mendukung Aniem sampai kemuka pintu bilik mereka, sambil itu Don mengulum lidah Aniem yg sedang berbaring diatas dukungan Don,kulihat tiada orang lalulalang di hotel itu.Adams hanya senyum dengan perlakuan Don yg tak sabar2 nak merasa cipap melayu.Pintu bilik dibuka oleh Adams,accon automatic terpasang kemudian mereka sambung semula apa yg terhenti didalam lif tadi.”,ok guy I want a shower first with Aniem kataku pada Adams dan Don, I follow kata Don yg tak sabar melihat cipap melayu,let’s go kata Aniem.,”kami berempat ketawa…,Don yg terlebih dulu menanggal pakaiannya hanya seluar dlam yg masih terlekat dibadannya.Aku dapat rasakan konek Don sudah keras dan begitu besar sekali lebih kurang 9inch panjang lilitan dlam 1.5inch.Don menyuruh Aniem menanggalkan pakaiannya,Aniem mengelingkan kepalanya dia mahu Adams yg menanggalkanya,tanpa berlengah Adams menghampiri Aniem yg sedang berdiri ditepi tingkap yg mengadap sebelah lagi hotel,langsir yg menutupi tingkap sengaja diselak oleh Adams,bagi memudahkan penghuni sebelah melihat kami semua.,seluar Aniem yg dari tadi sudah sedikit terbuka memudahkan kerja Adams untuk melurutkan kebawah. kulihat panties yg dipakai oleh Aniem sudah jelas basah kerana air mazinya yg keluar digomol oleh Adams dan Don didalam lif tadi.Kini giliran baju pula jadi sasaran oleh Adam,tanpa membuka tudung Aniem tahu apa kemahuan Adams dia ingin melihat wanita melayu bertudung berbogel didepan matanya. Don hanya jadi pemerhati sambil tangannya mengosok-gosok koneknya.Adams membuka cangkut bra yg dipakai oleh Aniem,terjojol la dua bukit pejal yg pernah diisap oleh Richard dulu, kini giliran 2 orang mat Salleh pula akan jadi santapan,terbeliak biji mata Don.Sempat Adams menggentel-gentel puting susu milik Aniem,”wahh very beautiful your nipple,”thank’s jawab Aniem. Kemudian Don menuju kearah mereka berdua,Don mencangkung menghadap cipap Aniem yg sudah lembab disebalik panties yg dipakai.Don merapatkan hidungnya pada cipap Aniem,wahh fragrance of your pussy….kemudian Don melucutkan panties Aniem,terserlah cipap yg sudah dicukur rapi berbentuk LOVE ditundunnya. Sekarang aku melihat dengan jelas sekali dimana Adams sedang menghisap bukit pejal Aniem,siDon pula sedang mengerjakan cipap Aniem dijilat semahu-mahunya,mengeliat Aniem aku melihatnya.Kemudian aku bersuara ok STOP,let’s go to shower.Mereka menurut perintah,aku ibarat director sebuah film BLUE.Sekarang tinggal aku dan Adams saje yg belum menanggal pakaian.Aniem menghampiri aku,kemudian dia membuka satu persatu pakaian aku.Kami berempat mandi bogel didalam tab,seorang demi sorang kami membasuh Aniem,Aniem ibarat permaisuri yg baru turun dari kayangan.Konek aku jauh berbeza dengan Adams dan Don,konek Adams lebih kurang sama dengan Don panjangnya Cuma kepalanya saje kecil.Sekarang aku lihat Don berada dicelah kangkang Aniem,aku dan Adams membiarkan saje perlakuan Don,Don meletakan kaki kanan Aniem dibahunya bagi memudahkannya dia menjilat dalam posisi berdiri,Aniem merengek bagai budak kecil sedang kehausan susu Arghhhhhhhhh….uusshhhhhhhhh ermmmmm…..i cummminggg….i cummming menjerit Aniem serentak itu Adams mencium bibir manis milik Aniem,buat kali pertama Aniem klimax dalam bilik air,

Don mengeringkan badan Aniem dengan towel yg sediaada,kami bertiga hanya duduk ditepi katil,sambil Aniem mengenakan pakaian dan wangian yg dibeli oleh Don tadi.Kemudian Adams bangun lalu dicapai CAMCORDER yg teletak didalam almari.DiOnkan suis lalu diberikan pada aku,dia kata tolong record untuk tujuan kenang-kenangan katanya.Sambil itu Don menuangkan separuh air BEER dalam 3 gelas kecil ,lalu diberikan pada Adams dan Aniem,Aniem menolak ,”sorry I do not drink”please for me pujuk Don,Aniem memandang aku,aku kata sory we not drink,Don akur,Adams dan Don meneguk air setan itu sekali teguk air melucur laju ketekak mereka. Aniem sudah siap dengan pakaian dan wangiannya,lalu Adams dan Don mulakan adengan cium bibir Aniem,Aniem menyambut dengan manja air liur mereka bercampur menjadi satu.Aku menjadi jurukamera merakam apa saje aksi mereka bertiga,Don menjilat cuping telinga kanan manakala bibir Aniem dan Adams masih telekat,sambil itu Don membuka ikatan bra yg betali dibelakang,tersergam dua bukit yg sudah lama keras dengan puting yang berwarana coklat,rambut hanya diparas bahu diikat rapi.Dengan rakusnya mereka berdua menghisap tetek Aniem,aku lihat tetek Aniem menjadi kemerah-merahan dikerjakn oleh Adams dan Don,mata hitam Aniem sudah tidak kelihatan lagi,mulut sedikit ternganga menahan kesedapan,”sayang ok”,tanya aku Aniem mengangguk lemah, aku membiarkan saje bagi memberi ruang untuk Aniem menikmati sex yg luar biasa.Sekarang giliran cipap pula jadi santapan mereka,Aniem mereka sandarkan pada cermin menghadap banggunan sebelah,lalu kaki kiri diletakan pada bahu Don dan kaki kanan dibahu Adams,tangan kiri dan kanan memegang kepala Adam dan Don,sekarang dengan jelas ternganga luas cipap Aniem yg kemerah-merahan untuk jadi bahan jilatan mereka,Aniem sudah mengeluarkan kata-kata yg tidak difahami,keluar dari mulutnya,seorang demi seorang menghirup air cipap Aniem yg keluar tanpa henti-henti.Kulihat jam menunjukkan pukul 12.00 tengahari,ini bermakna sudah 20minit dan Aniem telah mencapai klimax yg kedua, mereka kerjakan Aniem tanpa balas kasihan,mereka meletakkan Aniem dalam kedudukan asal iaitu berdiri,sambil tangan mereka melancap konek masing-masing,mereka menangalkan panties yg dipakai oleh Anniem,tangan kiri Don membuka ikatan dipinggang kanan Aniem manakala tangan kiri Adams membuka tali ikatan dipinggang kirinya,sekali lurut panties yg dipakai oleh Aniem jatuh kebawah kini hanya stokin paras peha dan kasut tumit tinggi biru saja yg menutupi susuk tubuh badannya,Aniem tahu apa tugas seterusnya,lalu dia mencangkung,ternganga luas cipapnya yg masih basah bercampur denga air liur Don dan Adams,dicapainya konek mereka berdua tangan kiri dikonek Adams dan tangan kanan dikonek Don,lalu dilancapnya,tersembul keluar masuk selaput konek yg tak bersunat apabila dilurutkan keatas dan kebawah,”you like some experience “kata Don,”my husband taught,”balas Aniem,Aku,Don dan Adams ketawa,”can you kiss my boy?”Adams pula meminta,Aniem melakukan apa kemahuan Adams,untuk tidak menghampakan Don Aniem pun menghisap bergilir-gilir konek mereka berdua.,ternganga-nganga mulut mereka bila Aniem mengulum, mungkin mulut Aniem lebih kecil berbanding dengan konek mereka yg besar, hanya kepala sahaja yg dapat dimasukan kedalam mulut biniku.Bila sampai giliran Adams untuk dihisap Adams memberi arahan pada Aniem supaya membuka mulut luas yang mampu,Aniem mengikut apa permintaannya,perlahan-lahan konek Adams memasuki kini separuh koneknya sudah melepasi kedalam mulut Aniem,kulihat muka Aniem menjadi kemerah-merahan menahan pernafasan. Dengan pantas Aniem mengeluarkannya mungkin tak tahan dengan saiz konek Adams yg besar itu.,jika konek aku Aniem begitu mudah untuk melakukannya. Melilih air liur Aniem bercampur dengan air mazi Adams.,”try again ‘kata Adams, Aniem cuba kali kedua,masih juga sebagaimana kali pertama tadi, dicuba kali 3 baru Aniem boleh melakukannya,celapp… celuppp.. celappp…celuppp bunyi yg keluar dari mulut Aniem., tangan kanannya memegang konek Adams mengikut rentak hisapannya.Lebih kurang 5minit,Don menarik Aniem ke katil,lalu dicium mulut Aniem yg berwarna pink yg masih lembab dengan air liur dan air mazi Adams.Aniem mengikut saje kemana Don membawa,Don mengarahkan Aniem dalam posisi menonggeng(doggy),kedua-dua pehanya diletakan diatas katil,Don berdiri membelakangi Aniem,sambil konek yg besar 9inchi itu bermain-main dilurah bontot sehinggalah lurah cipap milik Aniem,Aniem sedia apa saja serangan yg akan dihadapinya nanti.Badan Aniem sedikit melentik membuat aku ghairah,sambil aku mengurut-ngurut konek aku yg dari tadi sudah terpacak.Don kulihat sedang menyapu cipap Aniem menggunakan air liurnya,supaya senang koneknya menujah kedalam cipap Aniem.Sedikit demi sedikit konek besar Don sedang tenggelam kelubuk cipap Aniem,tangan Aniem sudah menggengam cadar menahan kesakitan atau kesedapan, ARGGHHHHHH….. ARGGHHHHH….. ERMMMM… ERRMMMMMM… Aniem mengerang,separuh koneknya sudah tenggelam,separuh lagi masih diluar,Don memberhentikan dayungannya,bagi memberi ruang untuk Aniem menerima koneknya,Don menjerit kecil apabila Aniem mengemut koneknya Kemutannya saja boleh buatkan lelaki lupakan masalah dunia.UUUSSHHHH…great girl.”kata Don.”Adams come”panggil Aniem.Nampaknya Aniem lebih suka pada Adams.,Adams meluru kepada Aniems, dipegangnya konek Adams dihisap semahu-mahunya,sambil Don mula mengerakan dayungannya semula…Argghhhh…Arghhhhh…ermmmm…ermmmmm suara Aniem mula kedengaran.Bila Don cuba untuk memasuk baki lebihan koneknya yg masih diluar badan Aniem meluru kehadapan,mungkin terlalu panjang dan senak bila Don cuba masukkanya.Kurang dlm setengah jam dlm posisi itu.,Aniem menarik keluar konek Don yg penuh dengan air cipapanya dan berpusing menghadapap Don lalu dihisap,Don mengeluh panjang…sambil itu sebelah tangannya sedang membetulkan konek Adams menghala lubang cipapnya,sama seperti konek Don,Aniem tidak dapat menenggelam semua konek Adams, kini giliran Adams pula merasai cipap melayu.,Aniem meniru aksi seperti dalam cerita Blue yg kami tonton bersama malam tadi.Adams hanya berdiam diri sahaja,sedangkan Aniem yg membuat dayungan sambil konek Don didalam mulutnya.Sudah sejam permainan ini berlangsung membuat aku ghairah melihat Aniem dikerjakan oleh 2 Mat Salleh ini.Kini Aniem memusingkan badanya menghala kepada Adams tanpa konek Adams masih tenggelam dalam lubuk cipap Aniem.Aniem mengemut-ngemut konek Adams,dapat melihat dengan jelas pergerakan lubang bontot Aniem pabila dia mengemut.Aniem merapatkan bibirnya ke bibir Adams, Adams menyambut sambil pergerakan bontot Aniem makin laju,Don memegang bontot gebu Aniem untuk memberhentikan pergerakan Aniem,Aniem menoleh kebelakang dan membiarkan saja apa yg dlakukan oleh Don,Don sedang menghalakan lidahnya ke lubang bontot Aniem,Aniem kegelian,sambil Adams menggerakan koneknya perlahan-lahan,kini Aniem tahu apa yg dimahu oleh Don”,are you ready baby?,”tanya Adams,,ok I ready,”jawab Aniem manja.Don menghalakan koneknya kelubang jubur Aniem,pelincir yg sediaada memudahkan konek Don menakluki jubur Aniem,.mata Aniem tertutup rapat pabila separuh konek Don tenggelam didalam juburnya,pergerakan mereka perlahan bagi memberi laluan kepada Aniem boleh menerimanya.Aniem masih ingat skill yg diajar oleh Richard dulu,memudahkan dia cepat menerima.Aniem ibarat sandwich,dua lubangnya diterokai serentak oleh Don dan Adams.Sudah kali ke empat Aniem klimax,mereka berdua masih gagah lagi,mungkin penangan air setan tadi. Kulihat Aniem sudah tak bermaya,lalu Don dan Adams mengeluarkan koneknya dr jubur dan cipap Aniem,kulihat dengan jelas isi lubang juburnya keluar semasa Don menarik koneknya.Mereka membiarkan sementara Aniem terlentang diatas katil,sambil Adams menghisap tetek Aniem,terjaga dari keletihan Aniem bagai dirasuk dan menyuruh Don mendukungkungnya bermain sambil berdiri,dengan mudah konek Don tenggelam dalam cipap Aniem,Don membawa aniem ke tingkap,aku lihat ada sepasang lakibini berkulit putih sedang memerhatikan diluar jendala,mereka senyum dan menunjuk isyarat tangan bagus pada kami.Aniem tidak peduli semua itu,yg penting dia puas.Adams meluru kearah Don dan Aniem yg sedang asyik dibuai nafsu masing2 lalu dihalakan koneknya ke lubang jubur Aniem,Don memberhentikan pergerakannya,ingin memberi Adams laluan menyetubuhi kelubang jubur Aniem.Mereka semakin ganas melakukannya,Aniem mengikut saja rentak mereka,sesekali Aniem menjerit kuat kerana hentakkan oleh mereka berdua,sekarang sudah lebih satu jam setengah permainan mereka,Don melepaskan Aniem dan Adams meneruskan permainannya, Adams melekapkan Aniem pada tingkap kedua-dua kakinya dipegang oleh Adams, dihenjut-henjut Aniem hingga klimax kali 5.Sempat juga Aniem melihat 2orang yg sedang memerhatinya diluar tingkap,Aniem menjerit menahan kesedapan. Adams mengangkat dan membawa Aniem kepada Don yg sedang berbaring diatas katil,koneknya masih tercacak,diletakannya betul2 kelubang cipap,Aniem diatas Don,Aniem melajukan pergerakan,Don mengikut rentak Aniem sambil tangannya memegang pinggang Aniem.Adams naik keatas katil dan menghalakan koneknya kemuka,Aniem sambut lalu dihisap konek Adams yg penuh dengan air juburnya.Argghhhh…..argghhhhh….yesss…yessss Adams bersuara.Don mengangkat kepalanya menghisap puting Aniem yg sedang menegang itu.,”abang sssssedap bang,’sayang tak tahan dah ni’’sayang nak terpancutttt……

abanggggggggggggg…. arghhhhhhhhhhhh… mengeluh panjang Aniem,aku lihat air jernih terpancut dr lubang kencingnya,aku pn kurang pasti air apa yg keluar dari cipap Aniem,abis basah muka Don, wahhhh great…. great… great, your wife,”kata Adams padaku.mengeliat Aniem,sambil dia menarik-narik rambutnya, mungkin inilah orang kata air nikmat yg jarang-jarang berlaku semasa persetubuhan., aku PAUSEkan suis camcorder,aku pergi menghampiri pada biniku,”,sa..sa..sayang tak pernah rasa klimax macamni,se…se..sedap sangattttt…,” jelas biniku.aku paut bibirnya laluku cium,aku dapat rasa bau air cipap,air jubur dan air liur Adams dan Don masih melekat lagi dibibirnya., Adams terus menarik Aniem tanpa mempedulikan Don sedang mengalun rentaknya,menuju kepenjuru katil ditelentangkan Aniem,lalu koneknya terus terbenam kelubang cipap,Aniem meletakan kedua-dua tangannya keperut Adams menahan hentakannya,Adams mengentel biji yg terjojol keluar,Aniem kegelian dan menjerit dengan kuat

Argggghhhhhhhhhhhh…..arghhhhhhhhhhhhhhhhhh, cruiiittttt……cruiiittttttt…cruiiitttt air jernihnya keluar lagi,Adams menekap mulutnya kelubang dimana air itu keluar.,Aniem mengeliat lagi,kali ni pergerakannya lagi kuat.Dengan pantas Don menyumbat koneknya kemulut Aniem,Aniem dengan rakus menghisap. Aku lihat biniku tenaganya luar biasa,masih boleh bertahan walaupun entah berapa kali klimax.,hisapannya Aniem memang power. Nafsunya ternyata kuat. Don pun dah tak upaya bertahan lagi. Melihatkan keadaan Don yang semakin menghampiri kemuncak,Aniem melajukan kulumannya Aniem sedia menerima kehadiran air pekat Don,sambil Adams masih lagi berdayung, cruittt…cruitttt…. cruittt,.. cruitttt air pekat Don menujah laju ke anak tekak Aniem,Aniem tidak mahu setitik pun jatuh ke cadar,dia mahu telan petua merampingkan badan katanya padaku semasa malam pertama dulu.Arghhhhh……arghhhh……yesssssssssssss great girl Don menjerit.Aniem menghirup saki baki yg masih terlekat dihujung konek Don.Mengeletar badan Don.Aniem menelan kesemua air pekat milik Don,Don terbaring disebelah Aniem lalu dicium bibir merkah Aniem,Aniem menyambut dengan ganas.kini giliran Adams pula mahu membuang kedalam mulut Aniem,Adams menarik tangan Aniem,lalu Aniem mencangkung menghadap konek Adams yg sudah tersedia untuk memuntahkan air pekatnya,Aniem mengambil tugas terakhir dilancap konek Adams,separuh konek Adams terbenam dimulutnya,..Ahhhhhhhh…..ahhhhhhh…I cumming…I cumming baby suara Adams terketar-ketar,…Aniem melajukan tangan dan kepalanya,serentak itu Aniem terbeliak menahan air pekat dan hangat Adams,yg laju menusuk kekerongkongnya yeahhhhhhhh…Adams menjerit lagi mungkin itu air terakhir yg keluar,Aniem memperlahankan ayunan tangan dan kepalanya,dihisap sepuas-puasnya air pekat Adams,Adams mengangkat Aniem supaya berbaring sebelah Don yg telah keletihan.Dikangkangnya peha Aniem lalu di suruh aku zoomkan kelubang cipap dan lubang jubur milik Aniem,aku rakamkan kedua-dua lubang Aniem yg telah luas dikerjakan oleh mereka berdua, dengan jelas lubang jubur dan lubang cipap Aniem yg kemerah-merahan tidak seperti mula-mula tadi.Sempat Aniem senyum padaku dan mengucapkan ribuan terima kasih padaku, kerana sudi memberi ruang padanya untuk melakukan persetubuhan begini.Aku senyum dan berkata “janji sayang puas”.,.Adams berbaring dikanan Aniem, Aniem bangun lalu mengucup bibir Adams dan Don yg sedang keletihan,lalu dia pergi menuju kearahku,,”sayang dah puaskan mereka berdua,kini giliran abang pula,kata Aniem lagi’,Aniem membetulkan rambutnya yang sudah terlerai dr ikatan,diikat dengan rapi,sambil tangannya melambai kearah jiran sebelah yg dr tadi masih tidak berganjak.”mari sayang puaskan abang pula,”katanya padaku. kami melakukan didepan tingkap.Aniem sudah tiada perasaan malu,yg penting kepuasan.Aniem mengusap-usap konekku yg dari tadi masih gagah terpacak, Aniem mengulum konekku yg jauh berbeza dengan Adams dan Don, dikulum sehingga kebulu ari-ari aku,aku menahan kegelian,Aniem melajukan kulumannya dan dia bangun kedua-dua tangannya ditekap ketingkap bontotnya tertonggek sedikit supaya senang aku masuk dari belakang,kakinya diangkat keatas lalu kupegang,nafsunya memang kuat baru sahaja dia melayan 2 orang dengan serentak,kemudian melayan aku pulak,.”abang nak masuk lubang mana-mana pun takpe,sayang tak rasa sakit,”kata Aniem padaku,aku mengangguk,aku cuba masuk kedalam lubang cipapnya,ternyata memang besar lubangnya,tetapi kemutan masih power,Aniem merengek manja,sambil kepalanya menoleh kearahku, yang pasti konekku rasa bagai dalam terowong yg luas.Aku cuba keluarkan koneku, lalu ku try masuk kedalam juburnya,ketat sedikit dari lubang cipapnya,. aku henjut laju2 sambil tangan kiri Aniem menggentel bijiknya.,, Abang… abang sayang rasa air tadi nak keluar lagi…arghhhh… arghhhh… jerit Aniem,dengan pantas aku pusingkan badan biniku lalu ku mencangkung mengadap cipapnya,ya betul airnya keluar lagi aku menghirup semahu-mahunya,yesssss…yesssssss jerit Aniem mengejutkan Adams dan Don dari terlena,.”wah your wife is still mightier,I had never see this women.,”kata Adams pada aku yg sedang menghirup air jernihnya.rasanya masin-masin dan pekat sedikit.’,aku hanya senyum.Aku bangun dan peluk isteriku tanda kasih dan sayang,aku mencium cuping telinga sehingga ke lehernya,bau kedua2 Mat Salleh masih terlekat pada tubuh Aniem.Aku menyambung semula permainan kami,,celuppp…celappp…celupppp,….celapppp bunyi dari lubang cipap Aniem yg sudah luas ditebuk oleh mereka tadi,.Aku mengangkat Aniem menuju kearah mereka berbaring,kubaringkan Aniem ditengah2 mereka,kemudian Don mengusap-usap bibir Aniem manakala Adams mengentel puting susu Aniem,Aniem mengerang kesedapan,aku letak kakinya keatas bahuku,lalu kujunamkan konekku kedalam lubang jubur Aniem,dengan jelas kulihat cipapnya mengikut rentak keluar masuk pabila konekku tenggelam timbul dipermukaan juburnya.Arghhh…arghhh…arghhh…arghhhh suara Aniem menahan tusukanku,Aku melajukan hayunan,badan biniku bergerak pantas aku sudah nak sampai kemuncak,Aniem sudah biasa dengan permainan aku lantas dia bangun mencangkung menghadap konekku yg sedia untuk menyembur benih pekat kedalam mulutnya,dia menolak tanganku dan mengambil alih,dia lancapkan konekku,”aku katakan padanya aku nak keluar dah.,cepat2 dia masukan kedalam mulutnya,cruitttttttt……cruittttttttttttttt……cruittttttt……air maniku masuk kedalam tekaknya,dia menjilat hingga titisan air yg terakhir.,mengeletar kakiku,kemudian dia mencium kepala konekku, sedap abang punya,”katanya padaku.thank,s sayang,aku melihat jam ditanganku menunjukan pukul 3.30petang ini bermakna kami melakukan hampir 4jam,aku kagum dengan biniku cukup hebat,kami tidur berpelukan.,konek Don kembali tegang,kemudian Don menarik tangan Aniem supaya melakukan sekali lagi,Aniem dengan manja memujuk Don supaya bagi ruang dia berehat sebentar,Don akur, untuk tidak mengahampakan Don Aniem tidur diatas badannya,sementara Aniem memasukan konek Don kedalam cipapnya,kami tidur berempat dalam keadaan telanjang bulat.

Tersedar dari tidur kulihat jam menunjukan pukul 6ptang,perut aku pun sudah mengeluarkan bunyi. Adams,Aniem dan Don nyenyak dibuai mimpi sementara konek dan cipapnya Aniem dan Don masih bersatu.,kubangun menuju kebilik mandi,selesai mandi kulihat mereka masih lagi tidur,kulit lebihan Adams sudah menutupi kepala konek merahnya.selepas siap berpakaian aku turun kebawah meninjau2 apa yg perlu mengalaskan perut untuk kami berempat nanti, aku berjalan mencari restoran,sesampai saja disebuah restoran mamak aku order 3 nasi bungkus berlauk ayam goreng kuah kari dan sedikit sayur untuk mereka bertiga diatas sana.Sambil bungkusan siap aku makan dulu direstoran tak tahan perut lapar lepas main,aku terfikir apa yg diorang buat diatas sana tu,entah2 Aniem tengah makan konek Adams dan Don agaknya.Bungkusan pun dah siap aku pun dah selesai makan,aku ke kaunter membuat bayaran.sambil berjalan aku sempat menghabiskan rokok sebatang.

Tinggg….sudah sampai tingkat 10,bukak saja pintu bilik aku terkejut Aniem sedang digomoli oleh mereka berdua lagi.,kulihat kedua2 konek Adams dan Don berada didalam cipap Aniem,menjerit2 Aniem menahan perlakuan mereka.,,”ok guy eat first.,kataku,”Abang sayang dapat pengalaman baru,jerit Aniem mengadu padaku,”apa dia?,’jawabku,tengok ni konek diorang masukan kedalam cipap sayang,.”ok tak,?tanyaku lagi,ermmm ok tadi mula2 sakit pastu sedap ”,aku membiarkan saja mereka sehingga mereka selesai,”Aniem berbisik pada mereka,lalu mereka cabut konek masing2,Aniem mengeringkan konek mereka berdua dengan mulutnya,kemudian mereka menuju ke meja makan untuk menjamu selera yg sudah tersedia diatas meja makan.Aniem dipimpim oleh Don kemudian Don duduk diatas kerusi,Don menarik tangan Aniem menyuruh Aniem duduk diatasnya mengahadap dia sambil koneknya tenggelam dalam cipap biniku Aniem rebahkan sedikit badannya ke tepi meja .Adams dan aku hanya tersenyum dengan gelagat Don,Don menyuap nasi kemulut Aniem, sementara Don mahu menyuap nasi kedalam mulutnya,Aniem kemut konek Don,tersembur nasi keluar dari mulutnya,you are very naughty,”kata Don.kami gelak besar HAHAHAHAHAHAHA…., dengan kenakalan biniku.Selesai saja makan Don mengangkat Aniem ke sink membasuh tangan tanpa melepaskan konek dari cipap Aniem.Don cakap dia dan Aniem mahu mandi dulu kerana badan mereka kena kari mamak, Aniem menyuruh aku membuka stokin dan kasut yg dipakainya,aku membuka sempat aku lihat konek Don tenggelam dalam lubang cipap Aniem yg masih lagi berair.Don masih lagi belum melepaskan koneknya dari lubang cipap Aniem, Adams kulihat masih lagi boleh control,aku berborak dengan Adams,Adams tak habis-habis memuji kehebatan Aniem dan tak sangka seorang suami macam aku begitu spotting,.aku cakap nafsu isteriku lebih hebat selepas dia main dengan Richard dulu,dia cakap konek yg tak potong lebih sedap ., Arghhh.. arghhhh… arghhhh …..arghhhh… ushhhhh… ushhhhhh… suara Aniem menjerit dari dalam bilik air.”what are doing on her Don?”jerit Adams.,”nothing jawab Don,”it,s ok don,t worry suara Aniem menyampuk.,Aniem sudah boleh menerima permainan ganas Don. Arghhhh…arghhhh….arghhhh….arghhhh…yess…yesss I cummiing baby suara Don kedengaran,..ermmmmm yeahhhhh I like…suara Aniem pula menyambung.,Aniem keluar dari bilik air dengan badan masih basah sambil dia mengepit cipap dengan tangannya menuju kearah kami berdua dan mencangkung diatas meja diruang tamu tempat kami bersembang, dan mengeluarkan air pekat keputihan diatas meja,”Don pancut dalam ke sayang?” tanyaku ‘yup’ jawab ringkas Aniem,banyak jugak air Don ni bisik hatiku,.aku dan Adams melihat cipap Aniem mengemut-ngemut mengeluarkan sisa-sisa air mani Don.kemudian Aniem turun dr meja lalu di hirup air yg dia keluarkan dari cipapnya,untuk memberi kami lebih bernafsu lagi.Adams menghampiri Aniem ,”you are very nice girl,baby,” Adams mencium bibir Aniem yg masih terlekat dengan air mani Don,mereka berjalan beriringan tangan menuju ke katil,Adams terlentangkan Aniem diatas tilam empuk,lampu dibuka jam menunjukan pukul 7.00 malam,Adams kangkangkan kaki Aniem dia lihat masih ada baki air mani Don terselit dicelah lubang cipapnya,Adams menghalakan koneknya ke arah lubang cipap Aniem,,”Aniem memujuk Adams,”Adams,”please lick my pussy,”ok,baby for you I do anything.,”thank,s darling”jawab Aniem.,abang come here”panggil biniku,.”kenapa sayang,”tanyaku.,joint kitaorang ajak biniku,”aku menanggalkan pakaianku sementara itu Adams sedang menjilat cipapnya yg masih ada air mani Don,aku menuju kekatil dimana Aniem sedang berbaring.Aku dan Adams melayan nafsu serakahnya,konek Adams telah terbenam dalam dasar lubuk kegelapan.Konek aku masih lagi dihisap oleh Aniem,Adams mengentel biji dihujung cipapnya,kedengaran Aniem merengek-rengek menahan kesedapan,lalu dia kejang bagai kena arus elektrik, kemudian Aniem menjerit….Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, air dr lubang kencingnya terpancut,aku dengan pantas menolak Adams ketepi dan menekap mulutku kelubangnya,aku suruh Adams masukan semula,dihenjut2kannya biniku semahu-mahunya,Adams mengangkat Aniem lalu diberikan padaku,untukku menyetubuhinya pula,Aniem sedikit tertonggeng,kemudian Adams menghalakan koneknya kelubang cipap Aniem yg sedang aku terokai,aku memperlahankan ayunanku memberi ruang kepada Adams,Aniem menahan tusukan demi tusukan yg diberi oleh Adams,aku dapat rasakan konek Adams bila bersentuh dengan konekku.,aku dengan rentak perlahan manakala Adams melajukan dayungannya, sesekali konek Adams terkeluar kerana lubang sempit Aniem tidak boleh menerima 2 batang sekaligus,Adams cuba masukan semula dan melajukan rentakan lebih kurang 20minit kami dalam posisi begitu,aku dan Adams sudah merasakan untuk sampai kepuncak,Aniem pun begitu dia menyuruh kitaorang bersabar,dia mahu sampai kedestinasi bersama,.aku memberhentikan pergerakan, Cuma Adams saja yg masih mampu mengayunkan dayungan,Aniem berbisik padaku dan pada Adams dia mahu aku dan Adams pancut sama-sama dlam cipapnya,kami menganggukkan kepala tanda setuju.,tidak lama kemudian kami serentak bersuara Arghhh…yessss..yessss..arghhh…yesssss..yesss arghhhhh…ermmmmmm…ermmmmm……,yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Aniem menjerit memecah kesunyian didalam bilik cruittttt….. cruiiittttttt…… cruitttttt….. cruittttt…cruittttt air mani kami bersatu didlam cipap Aniem, Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh mengeluh panjang Aniem,.Aniem mengemut-ngemut konek kami berdua.,kami terdampar keletihan sepanjang setengah hari kami melakukan sex yg tak pernah kami rasai.Adams menarik keluar koneknya terasa air pekatku dan dia jatuh kepeha aku,kemudian Aniem bangun bercangkung diatas badanku lalu dia keluarkan air maniku dan Adams yg bersatu dalam cipapnya diatas badanku,lalu dihirup dan dijilatnya,kulihat Aniem betul2 bernafsu Malam itu kami berempat tidur di hotel tempat dimana Adams dan Don menginap.Senyum lebar Don bila kami mengatakan kami ingin tidur disini.Kami baring keletihan,kemudian kami bersiap untuk makan malam diDinner Room yg terletak ditinggkat 1,.aku lihat Aniem macam tak selesa bila berjalan, mungkin terasa ngilu cipapnya bila bersentuhan dengan seluar yg dpakai, Aniem mengenakan pakaian yg dipakainya pada pagi tadi,panties yg dipakai disimpan oleh Don,untuk kenang-kenangan katanya,jadi Aniem turun ke Dinner Room tidak memakai panties,patut la jalan sedikit kengkang,sedang asyik kami nikmati makanan kami disapa oleh pasangan berkulit putih yg melihat aksi kami didalam bilik tengahari tadi.mereka memuji2 kehebatan Aniem sanggup melayan 3 guy sekali gus.Malam itu selepas makan kami berehat kerana keletihan,aku tak dapat lelapkan mata,kerana Don asyik mengomoli isteriku,meraung-raung biniku dibuatnya,.hampir jam 5pagi baru mereka selesai melakukannya,Aniem dan Don tidur dlam keadaan terlanjang bulat.
Keesokanya paginya kami melakukannya lagi,dan petang itu Aniem kena melayan 4orang sekaligus secara bergilir-gilir bersama Merian isteri Thomas,kami melakukan 3hari berturut-turut aku boleh kira berapa banyak Don dan Thomas kerjakan keatas Aniem dan Merian,terlalu kerap Aniem,yg banyak dikerjakan oleh mereka berdua,mereka macam tak puas dengan cipap melayu.Aniem kulihat betul2 puas akhirnya tercapai juga impiannya untuk bersetubuh dengan lelaki kulit putih.Sekian bye ikuti sambungannya bagaimana,biniku Aniem dan Merian melayan nafsu sex kami berempat pula .

Kisah Aku Dan Isteri Part 1

Cerita ini berlaku pada 3tahun lepas kira-kira bulan November kalau tak salah aku. Dimana aku telah diarah oleh syarikat aku untuk membuat kerja luar (oustation) selama 1minggu di sebuah pulau diutara.Aku sudah kahwin hampir 7 tahun setengah. Isteriku namanya Sharifah Haniem,Sudah mempunyai 2orang anak berumur 4tahun dan 2 tahun setengah. Tapi biniku tetap cun melecun. Kulitnya putih kuning, teteknya saiz 34 (boleh tahanlan), body boleh buat air liur sesiapa tengok meleleh.kalau bab2 sex ni jangan cerita la kami ni open minded sikit.kebetulan pula cuti semester sekolah jadi, berkesempatan la aku ngan wife aku ni nk pegi holymoon dipulau,anak2 aku telah menhantarnya dikampung kerana sudah lama atok and nenek diorg tak jumpa.

Sabtu
Kami check in pada pukul 2.00ptg kerana telah penat perjalanan selama 4jam.semasa kami menaiki lift ingin menuju ke kebilik hotel.,ada sepasang mungkin suami/isteri si lakinya bebangsa negro sipompuan pula nampak macam melayu pun ader cina pun ader xsure la...si negro ni badan nya boleh tahan la besar,pompuan ni kecik je tinggi lebih kurang 140 sama paras biniku.tapi teteknya kecik sikit dari bini aku,mungkin lepas mandi agaknya.,aku lihat bini aku terkebil2 melihat negro yg berada disebelahnya."lalu aku cuit bontot bini aku'tengok apa?tanya ku."cuba abg tengok bonjol dia besarnya. "kata biniku..kenapa nak ker?kataku seloroh' ishhh kalau besar ni tentu koyak pepek yang nanti..."tengok wife dia lebih kurang yang bodynya.. steady je"kataku mencelah.. kemudian kami berdua ketawa... Tiba-tiba negro tu mencelah "no problem kalau U nak try .."terpinga2 aku ngan bini ,rupa-rupanya negro ni boleh berbahasa melayu.So u faham la apa yg kami bual td ?"tanya biniku.YUP selamba negro tu kata..kami berempat pun ketawa.

Dari peristiwa itu kami berempat telah menjadi kawan rapat ...lunch bersama.,dinner bersama,dr hal2 kerja bercerita, hingga la hal2 sex.kami dah tak segan silu lagi.Mereka datang untuk bercuti selama 1bulan di malaysia. Tiba la pd satu malam tu,sedang kami berbual2 dan makan malam., Lucy bertanya kepada wife aku tentang perhubungan sex kami..,apakah cara yg paling nikmat sekali bila melakukan sex?"tersipu2 biniku nk bercakap.,"ala2 malu2 kucing pulak'"kataku bergurau..bukan malu tak biasa jer.."kata wife ku".biasanya kami berdua kalau bab2 sex ni no hal bercerita mungkin wifeku ni segan..tambah2 lagi org yg bertanya kami tak kenal sangat."ermmm ok la,paling I minat posisi tonggeng(doggy style)..owwhhh I pun sama i like "kata Lucy.Tp paling I suka bila 2guy kerjakan I sorang...Richard hanya tersenyum je bila Lucy kata begitu..mungkin diorg ni dah biasa kehidupan mereka.Aku pula terkedu bila ayat Lucy keluar.Aku ngan wife hanya menonton video film je kalau watak2 begitu.Ada juga isteriku bertanya "apa rasanya 2org sekali kerjakn 1 wanita.,semasa sedang kami menonton video lucah yg aku pinjamkan pada ramly 3minggu lepas.,"tak tahu la tengok pompuan tu relaks je."kataku."Apakata kita berempat buat sex bersama.. bertukar2 pasangan nak tak "kata Lucy lagi."orait kataku."tiba-tiba saje mulutku keluar perkataan itu.Lalu wife aku mencubit peha aku.Richard memerhati saje gelagat isteriku "don't worry kata Richard".ermmm I tak biasa la kata'isteriku."i dulu pun macam U jugak "kata Lucy kepada wifeku". Pasti U happy bila U kena Richard punya.."nanti la I bincang ngan Husband I."lalu isteriku menarik tangan aku ke Balkoni tempat kami makan.biniku terus bertanya "kenapa abg kata orait je?..xnak la saya.."kote dia mesti besar abg punya pun saya dah senak ni kan dia punya.Diorg mesti ader skill kot pujukku".pujuk punya pujuk last2 bini aku setuju..Janji dia kata kalau best wifeku nak lagi ngan Richard abg jangan marah" ok kataku"
Akhirnya kami buat satu perancangan iaitu pada malam besok malam selasa.kebetulan hari isnin aku tak jadi meeting kerana bos dr Korea tak dapat hadir Fligt yang dinaikinya ader masaalah.Jadi boleh la kami pergi shopping untuk membeli pakaian yang seksi untuk wifeku pembiayaannya ditanggung oleh Richard.

MALAM.
Malam yang ditunggu sudah tiba tepat jam pukul 9.00mlm .,pintu tempat penghinapan kami berbunyi.. Tokkk.. tokk.... tokkkkkk.. isteriku dr pukul 8.00 td sudah siap dengan bra, panties pink dan minyak wangi yg dibeli oleh Richard petang td hanya duduk diatas katil.Bulu ari2nya pun dah aku trim mengikut citarasa Richard iaitu Richard menyuruhku membuat bentuk LOVE diatas tundun nya.Petang itu juga aku telah mengerjakan isteriku kerana tak tahan dengan keadaan dia berbogel dan bau wagian yg dipakainya.Isteriku telah klimaks 2x jugak petang itu.Lalu ku menyuruh isteriku membuka pintu kerana aku nak ketoilet untuk persiapan terakhirku untuk mengomoli si Lucy nanti.Tanpa membantah isteriku membuka pintu..tercegat dua susuk tubuh yg berlainan kulit dimuka pintu.Isteriku menjemput mereka berdua masuk."ermm wangi kata Richard pd isteriku."isteriku menjawab thanks for U jugak malam ni..mereka bertiga ketawa,kemudian aku keluar dr toilet ku lihat Lucy begitu seksi."Apalagi jom kita mulakan aku yg tak sabar berkata"rileks kata Richard first round Aniem jadi pemerhati dan pembantu Lucy je dulu ok.." kita berdua kerjakan Lucy dulu orait sebab nak bagi Lucy puas dulu dan nak bagi Aniem lihat bagaimana kita berdua kerjakan Lucy nanti. ketawa besar Richard.Lalu Richard mengarahakan aku untuk memulakan adegan mencium bibir Lucy,Lucy membalas dengan gahirah sekali.,kemudian Richard mencium belakang Lucy.,lalu Richard menanggal cangkut bra merah yg dipakai oleh Lucy tersembul la 2 gunung pejal lalu kuhisap puting kemerah-merahan milik Lucy.dr diatas turun kebawah Richard mencium hingga la kelurah bontot Lucy,kudengar suara manja Lucy sudah mengeluh.bila Richard menjilat lurah bontot disebalik panties merah yg dipakai Lucy.Kulihat Aniem hanya memerhatikan saja dr bucu katil.

Aku dah tak sabar lagi melihat Lucy diperlakukan begitu kusuruh Lucy menaggalkan seluar dalamku Lucy tanpa membantah menanggalkan seluar dalamku terjojol la konekku 6inci setengah, lalu dihisap kepala konek aku dan sambil Lucy mencangkung.Richard kuperhatikan sedang mengusap2 bontot Lucy dari belakang,dlm 10minit Lucy menghisap konekku lalu Richard mengangkat Lucy berdiri ditautnya bibir Lucy ke bibirnya,.

Richard memimpin tangan Lucy kebucu katil tempat dimana Aniem duduk dan menyuruh Lucy mengadap Aniem sambil menonggeng dan sebelah kakinya berada diatas katil,dan kulihat Richard menanggalkan seluar pendeknya,terbeliak mata Aniem pabila melihat secara live didepan matanya seekor ular tedung berwarna hitam pekat dengan kepalanya ditutupi oleh selaput yg belom bersunat. kemudian Richard mengarahkan aku sekali lagi supaya berbaring diatas katil meghalakan konekku kemuka Lucy sambil koneknya yg panjang 9inch lebih itu menghala kelurah puki Lucy yg telah berair dr td..sikt demi sedikit lubang puki Lucy menerima dengan tenang sambil mulut lucy menghisap konekku yg jauh beza dgn konek Richard.Akhirnya berdecap-decup bunyi lubang puki Lucy dikerjakan oleh Richard,Richard memandang Aniem lalu berkata "bagaimana U boleh main mcm ni?"isteriku menjawab I akan try.."ok sekarang U bangun dan buka pakaian U arah Richard.Lalu Richard menarik tangan biniku lalu mencium bibir Aniem yang licin dek pakai lipstik jenama silky yg dibeli ptg td,sambil koneknya tenggelam timbul dalam puki Lucy.

Kemudian Richard bisik sesuatu ketelinga Aniem,Aniem hanya mengagguk tanda faham,kulihat aniem berbaring disebelahku yg mana pukinya menghala ke muka aku.dan dia mengadap Lucy yg sedang asyik menghisap konekku,ku mula la adengan menjilat pantat Aniem yg telah basah,mengeliat Aniem menahan geli yg amat sangat bila lidah ku bersentuh dengan bibir pukinya,itu la cara yg paling Aniem suka sebelum aku menutuh lubang pukinya,kemudian Lucy memaut leher Aniem diciumnya mulut Aniem,Aniem membalas dengan ghairah sekali. kulihat Aniem boleh menerima dengan cara begitu.

Terus Richard mencabut koneknya dr lubang puki Lucy,lalu mengangkat Aniem yg sedang aku asyik menjilat puki Aniem,kemudian dicium mulut Aniem bertalu2 Aniem membalas,aku menarik Lucy supaya berada diatas ku,mudah sekali konekku masuk kedalam lubang puki Lucy.,Lucy telah klimak 2x masa Richard hentaknya masih bertenaga,kulihat Aniem telah mengadap aku dengan posisi (doggy style)berkata "abg best la macm ni,kalau tahu dh lama I nak main mcm ni.."aku senyum sambil aku kata"layan Richard tu abg nak rasa pantat cina kacukan ni "Aniem mengagnguk.,mungkin dlm hatinya berkata aku dpt pantat cina kacukan dia dpt konek negro.Kulihat Richard telah sambung tugas ku td iaitu menjilat kelentit melayu,merengek-rengek suara Aniem dan Lucy memecah suasana bilik hotel kami hinap,yes....yes...yes...i cumming... i cumming..suara Lucy membangkitkan ghairah aku,..aku menghentak dengan laju.,Lucy kelemahan lalu terdampar kedadaku kerana keletihan..terasa berdenyut-denyut konekku bila puki Lucy mengemut..aku lihat Richard sudah berdiri membelakangi biniku lalu aku berkata pada biniku "yang Richard dh sedia nk masuk kalau sakit kiss me ok..angguk biniku..sikt demi sedikit konek 9inch setengah menerjah kelubang sempit Aniem.,kulihat muka Aniem dh jd merah kemerahan menahan mugkin sakit atau mungkin sedap., Arghhhhhh.... uuuuhhhhhhh.... yesssssssss ermmmmmmm bang besar bang koyak pantat I tp sedapppp... sayang tahan ok aku memujuk,Lucy bagun dr keletihan pabila mendengar dengusan Aniem lalu mencium mulut Aniem bg keredaan yg dialami oleh Aniem...,,,uhhhhhhh i like it pantat melayu, firsttime I dapat pantat melayu... nice.... "kata Richard dlm nada keenakan.,ada la dlam 5minit mereka keadaan begitu,macm itu, rengekan diantara Lucy dan Aniem membuatkan aku dan Richard bertambah ghairah lagi untuk melakukan dayungan dengan pantas. Aku masih lg boleh bertahan gara-gara ubat tahan lama yg dibekalkan oleh Richard.Aniem telah mencapai klimak yg pertama,lalu dia rebah ke dadaku,Lucy makin rancak lagi dengan ayunannya,sekali-sekala bibirnya bertaut ke bibir Richard yg sedang kerjakn biniku.Kini kami bertukar pasangan,biniku bersamaku Lucy bersama Richard,aku ambil alih kedudukan Richard(doggy style),Richard pula dlm kedudukan berbaring Lucy diatas.

Aku lihat Richard masih lagi bertahan mungkin dia nak pancut sama2 aku dan mungkin ada cara baru aku mempelajari drnya.Kemudian Richard cabut koneknya lalu dihalakn kemuka Aniem,Aniem menyambut dengan rakusnya dan menghisap konek Richard penuh dengan air mazi n air mani Lucy,kulihat Aniem seronok melakukannya,kemudian Richard menarik Aniem dan memangkul Aniem dlm keadaan berdiri dan memasukan koneknya dlm posisi berdiri aku dengan pantas menarik Lucy...kulihat dengan jelas sekali isi lubang puki Aniem keluar masuk dikerjakan oleh negro.sambil Lucy menghisap konekku.

Berdecap-decup lubang sempit Aniem dikerjakan oleh Richard,mungkin ini 1 pengalaman baru bg Aniem (lebih kurang 10min) dlm posisi berdiri.,kerana aku pun tak pernah melakukan begini..Richard telah menyuruh Lucy ketepi yg sedang menghisap konekku untuk memberi laluan kepadaku untuk memantat Aniem...,dengan muka Aniem mengadap aku(dlm posisi aku berbaring,Aniem diatas),kulihat Richard membelakangi Aniem sedang main-main lubang jubur Aniem.dengan jarinya,Aniem yg dr td sudah 2-3x klimax hanya membiarkan sahaja perlakuan Richard,tersedar Aniem kerana ada sesuatu benda keras yg sedang bermain di lubang juburnya.ooohhh no..no..no.. kata Aniem,ku tarik badan Aniem kedadaku.,untuk memudahkan kerja Richard,air puki Aniem telah banyak keluar memudahkan konek Richard keluar masuk kedalam juburnya.

Sekarang Aniem ibarat sandwich yg mane dia ditengah2,aku dibawah Richard pula membelakangi Aniem yg sedang ingin menyetubuhi dr pintu belakang,Lucy yg dr tadi sedang asyik mengosok-gosok pantatnya.,hanya memerhatikan kerja kami berdua.

lebihkurang 1jam setengah kami bertukar-tuakr pasangan dan bermacam-macam style kami lakukan dan ada yg diajar oleh Richard dan ada juga diajar oleh Lucy.Akhirnya aku nak terpancut, Richard lalu berkata"bertahan dulu,..aku pun cabut konek ku dr lubang puki Aniem yg dh mula membesar kerana ditujah oleh batang besar Richard.

Akhirnya aku dan Richard masing2 nak terpancut lalu Lucy dan Aniem duduk ditepi katil sedang kami berdiri untuk sedia menerima air mani aku dan Richard yg mana konekku kuhalakan kemuka Lucy konek Richard pula menghala ke muka Aniem ,Lucy pandai mengambil tugas lalu dilancapnya konekku sambil mulutnya terngaga sedia untuk menerima air maniku,kulihat Aniem hanya memandang konek Richard yg telah sedia untuk keluar,Richard menyuruh Aniem nganga seluas mungkin Aniem menurut perintah ..... cruittttt.... cruittttt cruittttt.... air maniku keluar menuju keanak tekak Lucy ,Lucy mencapai konekku lalu dihisap semahu-mahunya hingga air maniku yg terakhir.Aniem masih lgi ternganga menunggu kehadiran air pekat negro yg akan ditelannya nanti.,,yesssssssssssss urghhhh...urghhhhhh air pekat Richard menyembur ke mulut Aniem dan ada yg terkena kemukanya urghhhhhh...terketar-ketar kaki Richard menahan kesedapan,lalu ku tolak kepala Aniem menyuruh Aniem masukan konek negro kedalam mulutnya.,kemudian Richard mengarahkan air maniku dan air maninya disatukan kemulut Aniem dan mulut Lucy,Lucy menjilat sia-sia dibadan Aniem,Aniem pun turut sama apa yg Lucy lakukan..Akhinya kami berempat tidur bogel diatas katil Richard,Aniem,Lucy dan aku kami melakukan perkara yg sama pd keesokan paginya,selama seminggu kami lakukan perkara begitu,hingga lemah lutut aku,aku lihat Aniem steady kadang2 dalam bilik air Aniem dan Richard lakukan.

Sebelum kami berangkat untuk balik ke KL,sempat Richard mengomoli Aniem yg sudah bersiap dengan seluar jeans ketat,dan body fit serta bertudung,kerana kata Richard dia tak boleh tahan tengok perempuan melayu bertudung dan memakai pakaian ketat,aku hanya melihat gelagat mereka,Lucy pula kusuruh menghisap konekku sepuas-puasnya.

Didalam kereta kami bercerita tentang kepuasan kami,dan sekali sekala kami berhenti berehat untuk melepaskan nafsu masing2.,dan aku rasa lubang puki Aniem begitu amat besar sekali,tetapi dia amat puas sekali,Aniem kata pdku yang dia amat seronok dilakukan begitu dan aku berdua akan merancang lagi membuat sex beramai-ramai...ikuti kisah akan datang akan kuceritakan wife aku main ngan 2 mat salleh.bye.....