Isnin, 6 Februari 2012

Hubungan Seks Dengan Bini Memberku

Pertama kali aku melakukan hubungan seks ialah dengan bini member ku,benda ni berlaku ketika aku menyewa satu rumah dengan member tempat aku bekerja. Apabila aku bekerja shift petang pada sebelah paginya aku akan berada dirumah manakala member aku ni berkerja pada sebelah pagi, normal day. So pagi tu memang aku hanyaberdua ngan bini dia ni kat rumah tu. Setelah seminggu aku kat rumah tu aku tengok bini member aku tak le lawa sangat tapi yg menggeram kan aku ialah bentuk badan nya ditambah pula dengan buah dadanya yang besar tu. Lebih2 lagi bila dia tengah berkemban, sering jugak aku melancap terbayangkan bini member aku ni tengah main ngan aku. So dipendekkan cerite pada satu ari tu seperti biasa pagi aku tengah duk kat dalam bilik aku hanya pakai kain je. Seperti biasa bini kawan aku akan memanggil aku untuk bersarapan kat dapur, selepas tu aku duk kat ruang tamu sambil membaca surat khabar. Lalu bini kawan aku ni duduk le kat ruangtamu tu dan berborak sampai lerr dia cakap benda2 yg menghairahkan Aku pun malu tersipu2 sambil batangku mula mencanak naik, haaaaaa, itu baru citer sikit tu. roket tu dah naik, bini memberaku ni dah mula buat lawak, sebelum ni dah pernah buat hubungan sekske sebelum ni,kataku belum lagi. ishhh kesitu pulak dia ni. Emmmm,nak akak ajar kan, mula2 aku ingatkan dia bergurau lepas tu tangannya merayap rayap ke peha aku sambil mengosok gosok manje. Mulanya aku menolak tanganya yg nakal tu tetapi dia terus meramas ramas peha aku dan kali ni aku tak boleh menolak.Haa macam tu la,katanya, terus dia bercemolot ngan aku sambil lidah nya bermain ngan lidah aku. Hampir 10 minit aku menghisap lidah dan bibirnya dengan rakus aku terus membuka baju tshirtnye dan branya terus aku menghisap buah dadanya yg besar tu dengan rakus sekali, sudah lama aku idamkan buah dadanya itu,aku menonyot dengan sekuat hati aku,ahh ahhhahhh ahhh,dia mengerang kesedapan sambil tangaku meramas punggungnya. hampir 5 minit aku menyonyot buah dadanya tu terus dia memegang batangku dan menghisap dengan lahapnya Memang kelam kabut aku tengok bini kawan aku ni,macam tak pernah pernah nampak batang. lepas puas menghisap batang ku kali ni aku terus guide batang aku ke lubang nikmatnya itu, kali niaku tak mau jilat pukinya sebab nanti aku yg klimak dulu Aku mulakan dayungan dengan perlahan, setelah hampir 2 minit bini kawanku ni suruh mempercepatkan dayungan aku tadi,apelagi,ahhhh ahhhhhhha hh, raungan nya membuatkan aku lebih bernafsu mengongkeknya, arghhhh is coming is coming, batang ku rasa nak meletup daa, terus aku keluarkan batangku, dengan serta merta air maniku terpancut jauh kena ke muka bini orang tadi. Selepas hampir setengah jam bertarung aku berpelukan dengannya kat ruang tamu sambil kami bercemolot. Katanya dia belum puas lagi sebab aku yang klimak dulu, alamak, mampusaku, lepas tu terus dia pegang tangan ku terus ke biliknya dengan rakus sekali.Kali ni kami bertarung hampir 2 jam. Selepas kejadian itu kami sering melakukan persetubuhan jika suaminya bekerja pada waktu pagi. Kekadang dalam bilik air, kat dapur, atas meja makan. Macam2 style kami buat berpandukan vcd lucah yang aku belikan.

Tiada ulasan: