Jumaat, 21 Oktober 2011

Isteri-Isteri Yang Gersang 2

Selang beberapa hari, Hany dan Amir menumpang jirannya, Kak Milah ke mini market untuk membeli barang-barang keperluan. Hany dan Milah biasanya selalu ke mini market bersama, maklumlah suami masing-masing sentiasa outstation. Mereka saling mengenal dan berkawan baik sejak berpindah ke perumahan itu tiga tahun yang lalu.

Hany memakai skirt labuh ketat dan baju-t yang agak ketat, manakala Kak Milah berkebaya transparent yang sesuai dengan ukuran badan mereka yang montok. Bergegar punggung kedua-dua wanita bertudung itu semasa melangkah menuju ke mini market, mengundang jelingan tajam dua orang pemuda India yang sibuk memunggah barangan dari lori. Kak Milah dan Hany perasan yang mereka diperhatikan, tapi buat selamba saja.

Semasa melintas bahagian sayuran, Hany perhatikan selonggok timun yang segar, panjang, besar dan bengkok. Kak Milah pula sibuk memilih timun-timun sambil memasukkan ke dalam plastik.

"Hany... .timun ni sedap kalau dimakan dengan sambal,” sapa Kak Milah, sambil jarinya seolah-olah mengurut buat timun tersebut. Mungkin akibat tindak refleksi, badan Kak Milah tetiba terasa panas dan mukanya merah.

"Yalah kak... memang sedap sangat....” jawab Hany sambil tangan menepuk bontot Kak Milah. Terasa seluar dalam nya dah mula basah.

"Hany pun nak beli, banyak kegunaan timun ni kak, lagi besar lagi sedap kak,” kata Hany di luar kesedarannya, mungkin hormon seks dah mula menguasai kewarasannya.

"Isshhh... kau ni Hany, macam-macamlah,” kata Kak Milah, tak sedar yang jarinya masih menggenggam sebiji timun. Mukanya pun terasa panas, bila menyedari yang dia masih memegang timun.

"Jom kita beli barang lain. Makin lama kat sini, makin panas badan akak,” ujar Kak Milah kepada Hany.
Sementara si Amir sibuk merayu emaknya membeli aiskrim. Teringat Hany yang dia selalu menjilat aiskrim suaminya.

"Baiklah nak, nanti emak belikan aiskrim untuk Amir ya!” pujuk Hany.

Setelah selesai membayar di kaunter, mereka berjalan menuju ke kereta.

"Kak, tengok pemuda India tu menelan liur tengok kita, kak,” kata Hany.

"Nak merasa lubang pantat kita lah tu!” jawap Kak Milah, mereka tergelak.

"Besar timun mereka tu kak,” tambah Hany, mereka tergelak lagi.

Pemuda India itu pun mengangkat tangan sambil bersiul.

"Apa maksud kau Hany.... yang timun tu banyak kegunaannya? Berterus-terang je, kita ni sama-sama bersendirian, suami ada... macam takda, sibuk dengan kerja,” gomel Kak Milah setelah kereta meluncur di atas jalan raya.

"Takde lah kak, tersasul tadi,” jawab Hany pendek.

Setelah itu, mereka terus terdiam dan melayan fikiran masing-masing sambil mendengar celoteh DJ di radio.

"Dah sampai dah... saya dan Amir turun kat depan gate, ye kak!” kata Hany.

"Ok, hati-hati. Angkat barang tu elok-elok jangan sampai timun kau tu tertinggal,” usik Kak Milah sambil matanya menjeling ke arah lurah dada Hany yang montok bila Hany tunduk mengangkat plastik.

Hany dan Amir pun bergegas masuk ke rumah kerana cuaca hari tu yang panas terik.

Kak Milah pun memandu keretanya tetapi bila dia menoleh ke tempat duduk belakang, dia melihat mainan si Amir tertinggal.

"Tertinggal pula mainan si Amir ni, baik aku hantar balik, takut dia nangis nanti,” kata Kak Milah dalam hati. Dia membuat U turn.

Setelah menghampiri gate rumah Hany, Milah pun mematikan keretanya. Dia ternampak si Amir bermain di halaman rumah, manakala Hany tak kelihatan. Teringat kisah timun tadi, tetiba, tercetus perasaan ingin tahu di hati Kak Milah.

"Apa yang Hany buat ni, baik aku masuk je!”

Setelah berada di ruang tamu, Kak Milah terkejut melihat skirt labuh yang dipakai Hany tadi di atas lantai. Kak Milah bertambah terkejut apabila melihat sehelai seluar dalam berwarna merah tersangkut di atas kerusi. Dilihatnya seluar dalam nipis itu sedikit basah.

"Apa dah jadi ni?" pikir Kak Milah. Sedang dia termangu-mangu sendirian, tiba-tiba terdengar suara erangan dari arah dapur.

"Ahhh... Ahhhhh... AHHhhhh.. oohhhhh... ahhhh.. ohhhhh".

Dari tepi pintu, Kak Milah melihat Hany mengangkang di kerusi, sambil menjilat timun, manakala di bawah, jarinya sibuk mengepam sebiji lagi timun ke lubang pantatnya. Kak Milah terdiam sejenak dan untuk seketika terasa pukinya mula mengemut dan mulai basah. Nafas nya mulai kencang. Nafsunya membuak.

"Alang-alang menyeluk perkasam... baik aku join Hany sekali,” Kak Milah pun melucutkan kainnya dan berjalan terjengkit-jengkit ke arah Hany yang sedang syok.

Hany menoleh dan terkejut melihat Kak Milah dah telanjang sambil mengusap pantatnya.

"Akak........ .” jerit Hany sambil mencabut timun yang terbenam di dalam lubang pukinya, sambil menarik baju-t nya untuk menutup dadanya yang terdedah.

"Hany, akak pun nak juga,” rengek Kak Milah sambil menanggalkan baju kebayanya.

Kini Kak Milah sudah 100% bogel. Kak Milah menghampiri Hany dari belakang, sementara Hany masih duduk di kerusi sedangkan kakinya masih terkangkang di atas meja. Kak Milah pun mengusap tengkuk Hany sambil berbisik.

"Sedap tak Hany... akak pun nak timun tu masuk dalam lubang puki akak... dah 4 hari akak tak kena fuck....c ome on Hany....please,” pujuk Kak Milah.

Belum sempat Hany menjawab Kak Milah dah meraba-raba buah dada Hany dari luar baju. Dipicit-picitnya dengan kemas. Nafsu Hany kembali membara. Matanya terus kuyu.

"Akak... kita sambung dalam bilik, ye kak! Takut Amir nampak. Akak cari mana satu timun.... pilih yang besar ya. Saya nak panggil Amir masuk dan on-kan TV untuknya,” kata Hany sambil bangun dari kerusi.

Sempat jua dia meraba dan menjolok jari telunjuk ke dalam puki Kak Milah yang dah sememangnya basah.

"Aahh...” keluh Kak Milah sambil memilih sebiji timun yang bengkok.

"Ini sesuai.... kena G spot aku nanti,” kata Kak Milah dalam hati.

Sementara menunggu Hany menguruskan Amir, Kak Milah pun masuk ke dalam bilik dan duduk di kerusi komputer Hany. Terkejut Kak Milah melihat beberapa keping VCD lucah di atas meja komputer. Di ambilnya satu.

Wow.. .bestnya cerita ni, Kak Milah makin bernafsu bila melihat gambar lelaki Negro yang berbatang besar sedang dihisap oleh dua orang perempuan.

"Akak... nak tengok tak?” Tanya Hany bila dia masuk ke bilik.

"Boleh... sambil kita layan si timun ni,” jawap Kak Milah sambil menarik Hany duduk di atas pangkuannya.

Kedua-dua wanita itu sudah telanjang bulat, tiada rasa malu dan segan lagi sebab nafsu dah menguasai akal dan fikiran.

"Sedapnya Hany... jolok Hany jolok..... akak nak klimak lagi,” jerit Kak Milah bila Hany menjolok timun yang bengkok tadi ke dalam puki Kak Milah sambil lidahnya menjilat biji kelentit Kak Milah.

Sedang skrin komputer menayangkan cerita si Negro menghenjut lubang puki pasangannya, Hany dan Kak Milah sibuk melayan lubang puki masing-masing dengan timun yang pelbagai saiz dan bentuk serta pelbagai posisi. Suara erangan, jeritan, dengusan bersilih ganti.

Setelah hampir 1 jam, mereka pun berehat kerana dah letih dan perut pun terasa lapar. Sejak hari itu, mereka selalu mengulangi kegiatan lesbian mereka apabila suami tiada di rumah. Masing-masing puas dan gembira. Timun pun makin laris di mini market tersebut sebab banyak kegunaannya.

Tiada ulasan: