Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Jumaat, 21 Oktober 2011

Isteri-Isteri Gersang

Niza terasa keinginan seksnya petang tu sungguh kuat, setelah satu minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di bahagian bawah menampakkan belahan pukinya yang merah dengan bulu dicukur licin, manakala dadanya yang bulat tersembul dengan puting yang mengeras. Jari-jemari nya galak menggentel biji kelentit dan meramas dada.

“Ahahhhahah...” suara erangan keluar dari mulut nya yang terasa kering. Anaknya si Amir masih nyenyak tidur, tak terganggu oleh bunyi-bunyian emaknya yang sedang rancak melancap.

Niza terus mengorek lubang pukinya yang basah dan licin oleh air yang terbit dari kenikmatan. Matanya terpejam, lidahnya menjilat-jilat bibirnya sendiri. Tiba-tiba Niza teringat cerita lucah di internet di mana perempuan Jepun itu dengan nikmat menjolok lubang pukinya dengan timun yang besar.

Lalu Niza pun bangun menuju ke dapur dan mengambil sebiji timun yang dibelinya di mini market. Sambil memilih mana satu timun yang sesuai, lubang pukinya kuat mengemut. Air meleleh ke pangkal paha. Tidak membuang masa Niza pun duduk di kerusi, kedua kakinya diangkat dan diletak di atas meja makan. Jari kirinya menyelak bibir puki manakala jari kanan menggenggam timun.

“Aaahhhh...” keluh Niza bila timun yang sebesar lengan memasuki lubang pukinya yang licin itu.

Niza menyorong-tarik...mula-mula perlahan. Kemudian makin laju. Punggungnya bergetar dan kepalanya mendongak ke atas, sedang tangan kanannya mengepam timun. Makin lama makin laju. Makin lama makin sedap. Dipusingnya timun itu ke kiri dan ke kanan, berselang-seli. Inilah rasa batang yang besar dan panjang.

“Aaaaahhhhhh....”

Tidak sampai 5 minit Niza menyemburkan air mani yang luar biasa banyaknya, basah kerusi dan ada yang menitis ke lantai dapur. Kepuasan maksima dan itulah pengalaman Niza memuaskan diri dengan buah timun yang besar.

Setelah nafasnya kembali reda, Niza pun menurunkan kedua kakinya dan bangun menuju ke sinki untuk mencuci si timun yang bertuah itu, sambil Niza tersenyum memikirkan apa yang telah dia lakukan sebentar tadi.

“Best juga, dapatlah sebagai bekalan sehari-dua,” katanya.

Selang beberapa hari, Niza dan Amir menumpang jirannya, Kak Kak Som ke mini market untuk membeli barang-barang keperluan. Niza dan Kak Som biasanya selalu ke mini market bersama, maklumlah suami masing-masing sentiasa outstation. Mereka saling mengenal dan berkawan baik sejak berpindah ke perumahan itu tiga tahun yang lalu.

Niza memakai seluar getah dan baju-t yang agak ketat, manakala Kak Som berseluar jean dan baju-t yang sesuai dengan ukuran badan mereka yang montok. Bergegar punggung kedua-dua wanita itu semasa melangkah menuju ke mini market, mengundang jelingan tajam dua orang pemuda India yang sibuk memunggah barangan dari lori. Kak Som dan Niza perasan yang mereka diperhatikan, tapi buat selamba saja.

Semasa melintas bahagian sayuran, Niza perhatikan selonggok timun yang segar, panjang, besar dan bengkok. Kak Som pula sibuk memilih timun-timun sambil memasukkan ke dalam plastik.

“Niza... timun ni sedap kalau dimakan dengan sambal,” sapa Kak Som, sambil jarinya seolah-olah mengurut buat timun tersebut.

Mungkin akibat tindak refleksi, badan Kak Som tetiba terasa panas dan mukanya merah.

“Yalah kak, memang sedap sangat....” jawab Niza sambil tangan menepuk bontot Kak Som. Terasa seluar dalam nya dah mula basah.

“Aku pun nak beli, banyak kegunaan timun ni kak, lagi besar lagi sedap kak!” kata Niza di luar kesedarannya, mungkin hormon seks dah mula menguasai kewarasannya.

”Isshhh... kau ni Niza, macam-macamlah,” kata Kak Som, tak sedar yang jarinya masih menggenggam sebiji timun. Mukanya pun terasa panas, bila menyedari yang dia masih memegang timun.

“Jom kita beli barang lain. Makin lama kat sini, makin panas badan akak,” ujar Kak Som kepada Niza. Sementara si Amir sibuk merayu emaknya membeli aiskrim. Teringat Niza yang dia selalu menjilat aiskrim suaminya.

“Baiklah nak, nanti emak belikan aiskrim untuk Amir ya!” pujuk Niza.

Setelah selesai membayar di kaunter, mereka berjalan menuju ke kereta.

“Kak tengok pemuda India tu menelan liur tengok kita, kak,” kata Niza.

“Nak merasa lubang pantat kita lah tu,” jawap Kak Som, mereka tergelak.

“Besar timun mereka tu kak!” tambah Niza, mereka tergelak lagi.

Pemuda India itu pun mengangkat tangan sambil bersiul.

”Apa maksud kau Niza? Yang timun tu banyak kegunaannya? Berterus-terang je, kita ni sama-sama bersendirian, suami ada, macam takda. Sibuk dengan kerja,” gomel Kak Som setelah kereta meluncur di atas jalan raya.

“Takde lah kak, tersasul tadi,” jawab Niza pendek.

Setelah itu, mereka terus terdiam dan melayan fikiran masing-masing sambil mendengar celoteh DJ di radio.

“Dah sampai dah... saya dan Amir turun kat depan gate, ye kak!” kata Niza.

“Ok, hati-hati. Angkat barang tu elok-elok jangan sampai timun kau tu tertinggal,” usik Kak Som sambil matanya menjeling ke arah lurah dada Niza yang montok bila Niza tunduk menggangkat plastik.

Niza dan Amir pun bergegas masuk ke rumah kerana cuaca hari tu yang panas terik.

Kak Som pun memandu keretanya tetapi bila dia menoleh ke tempat duduk belakang, dia melihat mainan si Amir tertinggal.

“Tertinggal pula mainan si Amir ni, baik aku hantar balik, takut dia nangis nanti,” kata Kak Som dalam hati.

Dia membuat U turn. Setelah menghampiri gate rumah Niza, Kak Som pun mematikan keretanya. Dia ternampak si Amir bermain di halaman rumah, manakala Niza tak kelihatan. Teringat kisah timun tadi, tetiba, tercetus persaaan ingin tahu di hati Kak Som.

“Apa yang Niza buat ni, baik aku masuk je.”

Setelah berada di ruang tamu, Kak Som terkejut melihat seluar panjang getah yang dipakai Niza tadi dan seluar dalam di atas lantai, sementara terdengar suara erangan dari arah dapur.

“Ahaa.. hahahahah...”

Dari tepi pintu, Kak Som melihat Niza mengangkang di kerusi, sambil menjilat timun, manakala di bawah, jarinya sibuk mengepam sebiji lagi timun ke lubang pantatnya. Kak Som terdiam sejenak dan untuk seketika terasa pukinya mula mengemut dan mulai basah. Nafas nya mulai kencang. Nafsunya membuak.

“Alang-alang menyeluk perkasam, baik aku join Niza sekali,” Kak Som pun melucutkan seluar jeansnya dan berjalan terjengkit-jengkit kearah Niza yang sedang syok.

Niza menoleh dan terkejut melihat Kak Som dah telanjang sambil mengusap pantatnya.

“Akak!” jerit Niza sambil mencabut timun yang terbenam di dalam lubang pukinya, sambil menarik baju-t nya untuk menutup dadanya yang terdedah.

“Niza, akak pun nak juga,” rengek Kak Som sambil menanggalkan bajunya.

Kini Kak Som sudah 100% bogel. Kak Som menghampiri Niza dari belakang, sementara Niza masih duduk di kerusi sedangkan kakinya masih terkangkang di atas meja. Kak Som pun mengusap tengkuk Niza sambil berbisik.

“Sedap tak Niza? Akak pun nak timun tu masuk dalam lubang puki akak. Dah 4 hari akak tak kena, bolehlah Niza. Tolonglah…” pujuk Kak Som.

Belum sempat Niza menjawap Kak Som dah meraba-raba dada Niza dari luar baju. Dipicit-picitnya dengan kemas. Nafsu Niza kembali membara.


“Akak... kita sambung dalam bilik, ye kak. Takut Amir nampak. Akak cari mana satu timun. Pilih yang besar ya! Saya nak panggil Amir masuk dan on-kan TV untuknya,” kata Niza sambil bangun dari kerusi. Sempat jua dia meraba dan menjolok jari telunjuk ke dalam puki Kak Som yang dah sememangnya basah.

“Aahh...” keluh Kak Som sambil memilih sebiji timun yang bengkok.

“Ini sesuai.... kena batu meriyam aku nanti,” kata Kak Som dalam hati.

Sementara menunggu Niza menguruskan Amir, Kak Som pun masuk ke dalam bilik dan duduk di kerusi komputer Niza. Terkejut Kak Som melihat beberapa keping VCD lucah di atas meja komputer. Di ambilnya satu.

“Wow! Bestnya cerita ni,” Kak Som makin bernafsu bila melihat gambar lelaki Negro yang berbatang besar sedang dihisap oleh dua orang perempuan.

”Akak... nak tengok tak?” tanya Niza bila dia masuk ke bilik.

“Boleh... sambil kita layan si timun ni,” jawap Kak Som sambil menarik Niza duduk di atas pangkuannya.

Kedua-dua wanita itu sudah telanjang bulat, tiada rasa malu dan segan lagi sebab nafsu dah menguasai akal dan fikiran.

“Sedapnya Za... jolok Za jolok... akak nak klimak lagi,” jerit Kak Som bila Niza menjolok timun yang bengkok tadi ke dalam puki Kak Som sambil lidahnya menjilat biji kelentit Kak Som.

Sedang skrin komputer menayangkan cerita si Negro menhenjut lubang puki pasangannya, Niza dan Kak Som sibuk melayan lubang puki masing-masing dengan timun yang pelbagai saiz dan bentuk serta pelbagai posisi. Suara erangan, jeritan, dengusan silih ganti.

Setelah hampir satu jam, mereka pun berehat kerana dah letih dan perut pun terasa lapar. Sejak hari itu, mereka selalu mengulangi kegiatan lesbian mereka apabila suami tiada di rumah. Masing-masing puas dan gembira. Timun pun makin laris di mini market tersebut sebab banyak kegunaannya.

Tiada ulasan: