Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Jumaat, 9 September 2011

Pembantu Rumah

Saya memiliki seorang orang pembantu rumah Indonesia yang baru bernama Surinah yang saya ambil untuk mengantikan pembantu rumah lama saya yang telah tamat kontraknya. Orangnya masih muda dan berumur dalam lingkungan 29 tahun. Surinah ini dari etnik Jawa dan cantik orangnya, berkulit sawo matang dengan mempunyai bentuk badan yang lansing serta sangat rajin dan cekap melakukan kerja rumah. Sebelum datang ke Malaysia beliau pernah bekerja sebagai pembantu rumah di Singapura dan Hong Kong . Beliau telah lama berpisah dengan suaminya serta mempunyai mempunyai seorang anak lelaki yang ditinggalkan bersama orang tuanya di kampungnya di Kediri, Jawa Timur.

Saya telah menetapkan beberapa syarat kepadanya dan menyuruhnya untuk menganggap keluarga saya seperti keluarganya juga. Kehadirannya dalam rumah saya amat di senangi dan dia sanggup melakukan apa sahaja kerja. Saya terperanjat dan kagum apabila melihat dia sanggup memanjat dinding untuk membantu saya membetulkan tiang pemancar siaran televisyen. Beliau memanggil isteri saya dengan panggilan ibu serta memanggil saya bapak ketika berbicara. Isteri saya pula telah melatihnya untuk mengenakan baju kurung kedah yang di padankan dengan kain batik apabila berada di rumah. Isteri saya ini pula memiliki wajah yang cantik manis serta mempunyai lesung pipit di pipinya. Wajah nya yang berkulit kuning langsat serta ayu itu nampak solehah. Beliau adalah lulusan Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Pengajian Islam (Bahasa Arab) dari Universiti di Syria dan kini bertugas sebagai seorang Ustazah.

Isteri saya adalah kekasih saya ketika kami masih di sekolah menengah. Kami sama-sama belajar di sekolah menengah agama di Pahang. Beliau kemudiannya berpeluang untuk meneruskan pengajiannya ke peringkat ijazah di luar negeri selepas berjaya memperolehi keputusan cemerlang didalam peperiksaan sementara saya pula memilih untuk memasuki maktab penguruan di Johor Bahru. Saya dan isteri sentiasa sibuk dengan tugas harian kami mengajar di sekolah menengah berhampiran. Kami berdua amat memerlukan seorang pembantu bagi menguruskan rumahtangga kami. Tugas Surinah hanya untuk memasak dan mengemas rumah serta menguruskan pokok-pokok bunga milik isteri saya. Anak kami yang berdua iaitu Hafiz dan Hafizah di jaga oleh Makcik Bedah.

Selama empat bulan pertama beliau bekerja dengan kami semua kerja-kerja di halaman dan di dalam rumah telah siap di bereskan. Beliau sentiasa menjaga adab dengan menggunakan bahasa yang lembut serta sopan ketika berbicara dengan saya atau dengan isteri saya. Pada peringkat awal hubungan isteri saya dengan Ratnah seperti biasa apalagi mereka sejenis. Di waktu masa lapang isteri saya selalu datang ke bilik tidurnya dan berbual-bual, menceritakan hal masing-masing. Apabila terasa penat dan sakit badan, isteri saya kerap juga mencarinya untuk minta diurutkan badan setelah mendapat tahu yang Surinah ini pandai mengurut. Surinah ini pernah ada pengalaman bekerja di salon kecantikan Mustika Ratu ketika di Surabaya. Maklumlah setelah sehari suntuk mengajar di sekolah tentulah isteri saya berasa penat dan letih. Keseronokan dan kepuasan yang di berikan Ratnah kepada isteri saya melalui urut mengurut di seluruh badan itu, telah menyebabkan isteri saya seperti teman akrab Surinah. Dengan pengalaman yang dia ada, Surinah ini pula tidak lokek untuk mengajar isteri saya cara-cara untuk bersolek dan berdandan supaya nampak lebih anggun. Begitulah akrabnya isteri saya dengan Surinah. Isteri saya berasa cukup senang dengan kehadiran Surinah dan selalu membawanya keluar untuk bersiar-siar serta membeli belah bersama.

Pada suatu pagi saya pulang dari mengajar setelah membeli surat cuti sakit dari klinik dan mempunyai cadangan nakal untuk bermesra dengan Surinah. Setibanya saya di rumah, saya terperanjat melihat kereta Honda City VTEC hitam milik isteri saya telah berada di dalam porch kereta. Saya pelik kerana isteri saya tidak memberitahu apa-apa masaalah kepada saya semasa kami bersarapan pagi tadi. Seperti biasa isteri saya akan menghantar anak-anak kami ke rumah Makcik Bedah terlebih dahulu sebelum dia pergi mengajar di sekolah berhampiran. Hati saya berdebar-debar dan tertanya-tanya di dalam hati, kenapa isteri saya balik ke rumah secara mengejut dan saya takut kalau sesuatu hal telah terjadi ke atas anak-anak kami. Setelah saya tergesa-gesa meletakan kereta Proton Saga FL saya agak jauh sedikit dari pintu pagar rumah, saya terus berjalan laju menuju ke rumah sambil mendial nombor telefon bimbit isteri saya, tetapi tiada jawapan. Setibanya saya di muka pintu rumah dan saya mendapati ianya berkunci. Saya berasa hairan kerana tidak kelihatan kelibat Surinah, yang biasanya akan sibuk menguruskan bunga-bunga milik isteri saya di halaman rumah kami di waktu pagi. Saya kemudiannya mengeluarkan anak kunci dari poket seluar saya untuk membuka pintu rumah. Setelah memasuki rumah, saya mendapati TV Plasma 42 inci di ruang tamu itu yang masih terpasang serta terdapat beberapa keping DVD di atas meja kabinet TV. “Subhanallah” saya terkejut apabila melihat pada sarung DVD itu yang memaparkan gambar perempuan sedang melakukan hubungan sejenis. Saya yang mula berasa curiga itu kemudian terus menuju ke bilik tidur kami untuk mencari isteri saya, namun kelibat bayangnya pun tidak kelihatan. Lantas saya terus ke bilik tidur Surinah yang terletak di bahagian belakang rumah dengan tujuan untuk menanyakan tentang isteri saya itu. Bila saya sampai saja dekat bilik tersebut, saya terdengar bunyi suara ketawa, tetapi ketawa itu bukanlah ketawa biasa tetapi ketawa yang lain dari yang lain dan selepas itu saya mendengar suara seperti orang bersiut kepedasan. Bunyi itu berulang-ulang datang dari dalam bilik tidur Surinah. Saya mengamati benar untuk memastikannya. Saya lebih rapat ke dinding bilik lagi. Bunyi suara rintihan dan rengek-rengek seperti orang yang berada didalam keseronokan yang teramat sangat. Saya mula mengsyaki sesuatu dan untuk lebih mempastikan lagi saya mencari lubang untuk mengintai ke dalam. Nasib saya begitu baik. Sebuah lubang telah saya temui. “Subhanallah” saya seperti tidak percaya akan apa yang saya nampak. Saya berastafaral berkali-kali. Isteri saya sedang berbogel di atas katil bersama Surinah. Surinah yang juga berbogel sedang berada di atas badan isteri saya. Mereka berdua berkucupan dan berpelukan ganas. Kedua mereka begitu hebat. Aktif dan agresif. Surinah mencium-cium dan mengomol-gomol bahagian dada isteri saya dan menjilat-jilat serta menghisap buah dada seperti yang saya selalu lakukan terhadap isteri saya. Isteri saya mengeliat-ngeliat mengerang keseronokan. Isteri saya ketawa kegelian apabila ketiaknya telah menjadi sasaran hidung Surinah. Di ciumnya ketiak isteri saya kiri dan kanan. Saya seperti terpegun melihat kejadian itu. Tidak terlintas di fikiran saya bahawa isteri saya akan berlaku demikian. Saya terus mengintai kerana mahu tahu kesudahannya. Surinah sudah melolot ke bawah. Muka nya di sembamkan ke bahagian sulit isteri saya yang berbulu hitam lebat itu sambil menjilat-jilat liang kewanitaan isteri saya dan menciuminya dengan bernafsu sekali dan rakus. Tubuh isteri saya mengeliat seperti cacing yang kepanasan.

Emm...Ouw...Aah...aa...aaa...E..nak.......sekaliiii...Biiik......Isteri saya menjerit senang bercampur merengek. Sesekali punggung isteri saya terangkat ke atas. Saya terus memerhatikan babak demi babak dengan batang zakar saya yang tegang mengeras. Beberapa ketika kemudian Surinah merangkul isteri saya lebih erat kepadanya, jari–jari Surinah sudah berada di dalam rongga sulit isteri saya dan jari itu di mainkan seperti senjata lelaki. Keadaan itu lama berlaku dan akhirnya saya lihat isteri saya terkulai dalam pelukan Surinah. Saya masih terpegun melihatkan kejadian itu. Fikiran saya merewang-rewang tidak menentu. “Dia lesbian rupanya” itu yang terkeluar dari mulut saya. Saya merenung kembali ke dalam bilik. Kedua-dua mereka sudah terlentang di atas katil. Mereka tercungap-cungap. Saya melihat jam tangan saya untuk memastikan berapa lama saya berdiri di situ. Tidak saya sedari yang saya sudah berdiri di situ hampir satu jam setengah, dan dalam tempoh itulah lamanya isteri saya dan Surinah berada di atas katil. Setelah habis melancap dan mengenakan kembali zip seluar, saya terus keluar dari situ dan berpura-pura baru sampai kerumah. Saya pun sengaja buat-buat batuk sambil mengetuk berkali-kali pintu rumah dengan agak kuat. Agak lama barulah pintu bilik tidur Surinah itu di buka. Isteri saya keluar dengan hanya memakai kain batik berkemban dengan tuala mandi menutup dadanya, lalu dia membuka pintu rumah. Saya menerpa masuk sambil menghisap rokok dalam- dalam dan duduk di kerusi. “Eh..abang tak kerja ke hari ini” tanya nya hairan. “Tak, abang tengok drama hangat tadi. Babak atas ranjang. Huh, hebat betul lakonan you” jawab saya sambil merenung tajam ke arahnya. Isteri saya tidak berkata sepatah pun.Saya tengok isteri saya tunduk dengan rasa amat malu sekali. Lepas itu dia pun duduk di kerusi panjang, seolah-olah menunggu saya bercakap. Dia tidak berani memandang saya tepat-tepat. Surinah juga duduk di sebelah isteri saya tunduk sambil membetulkan baju kurung kedah nya.
“ Sekarang aku dah nampak dengan mata aku sendiri, dan korang berdua tak usah lagi nak berbohong dengan aku lagi!”

“ Hah kalau dah tahu bapak nak bikin apa? Surinah yang tiba-tiba dengan berani menjawab
“Nak buat apa engkau tanya?”
Tentulah saya nak selesaikan pekara ini, mengapa engkau telah memperkosa isteriku ! “ saya bertanya kepada Surinah dengan bersuara mula tinggi.
“ Saya bukan lelaki pak, saya perempuan tau tak?” Jadi macam mana bapak nak bilang saya memperkosa ibu ?”
Betul jugak kata Surinah itu, macam mana saya nak menuduh dia memperkosa isteriku kerana dia pun perempuan. Ah.. naik bingung saya di buatnya.
“Bapak ingat tak syarat semasa saya mula-mula datang bekerja dahulu? Surinah berkata dengan yakin.

“Aku ingat,syaratnya aku benarkan engkau berkawan dengan ibu dan kami tidak menganggap kau sebagai pembantu rumah.”
“Hubungan sahabat yang macam inilah yang saya maksudkan,bapak faham tak?
Sekali lagi saya terasa macam kena petir. Saya tak tahu pulak hubungan yang dia maksudkan oleh Surinah ialah hubungan yang macam ini. Hilang punca saya di buatnya.
Saya pun membuat keputusan kepada isteri saya supaya membuat pilihan, samada dia nak memilih saya atau Surinah?

Astasghfirulah hal azim! Isteri saya boleh memilih Surinah. Beliau mengakui kepada saya tentang hubungannya dengan Surinah yang telah lama berlangsung tanpa saya ketahui. Saya cuba bangun untuk menamparnya, tetapi gagal. Yang terdaya saya melakukan ialah memarahinya. Saya kesal kerana isteri saya sebagai seorang Ustazah yang tentu nya dia tahu akan hukum halal dan haram, sunnat dan fardhu serta sedar akan apa yang disuruh dan ditegah telah lupa diri serta turut sama hanyut ke lembah lesbian bersama Surinah.

Ketika itu saya terbayang betapa meriahnya majlis perkahwinan kami berdua. Apakah majlis perkahwinan yang di restui oleh semua keluarga itu akan terjadi begini.? Mana aku nak letak muka? Aduh malu! Malu! Mengenangkan hidup yang begini, saya pun berfikir. Saya mesti mencari jalan keluar. Saya berusaha mengawal kemarahan sebab saya takut jiran dengar dan orang lain tahu. Saya tak mahu gempar dan menjadikan bahan cerita. Terus terang, saya katakan, bahawa cinta saya masih luar biasa terhadap isteri saya. Apa lagi anak-anak saya pasti akan merasa sangat kehilangan, jika saya menceraikan ibu mereka.Saya pasrahkan kepada tuhan semua masalah ini, lantaran saya tidak mampu mengatasinya sendiri. Biarlah waktu yang akan mengubah sikap dan tabiat isteri saya, sehingga dia akan lebih mengerti akan tanggungjawabnya sebagai ibu rumahtangga. Okeylah oleh kerana terlalu sayang dan tidak mahu kehilangan isteri kesayangan, saya akhirnya terpaksa juga mengalah...Apa nak buat! Saya kemudiannya memberi syarat bahawa mereka berdua boleh bermain tapi harus melaporkan kepada saya dan jangan berlaku curang dengan lelaki lain. Isteri saya kembali tersenyum lega dan kemudian dia bangun serta berlalu menuju ke bilik mandi. Surinah pula telah ke dapur untuk menyediakan hidangan makanan tengah hari.
Setelah mandi dan siap berpakaian isteri saya segera mencapai beg tangan serta kunci keretanya dari atas meja soleknya. Beliau kemudian memberitahu saya untuk pergi membeli surat cuti sakit di klinik serta menjemput anak-anak kami pulang dari rumah Makcik Bedah.

Sejak dari itu, Surinah lagi tambah eksyen! Selalu saya terserempak Surinah sedang memeluk dan mencium isteri saya serta dia menyusupkan tangannya ke dalam kain batik isteri saya yang sedang menonton TV di atas sofa ketika di rumah. Saya juga pernah mengintai Surinah dengan isteri saya bermain dengan cara anjing mengawan. Surinah telah menjadi anjing jantan manakala isteri saya pula telah menjadi anjing betina. Surinah yang berbogel kelihatan melekap rapat di belakang badan isteri saya yang juga berbogel dengan kain batik kemban berlonggok di pinggangnya dalam keadaan menonggeng punggung di atas katil. Terhayun-hayun tetek isteri saya serta dia mengerangan dengan bernafsu sekali bila jari-jari Surinah sudah menjolok dengan laju ke dalam punggungnya yang masih pejal itu. Isteri saya merelakan saja perbuatan Surinah itu. Bengkak aje hati!

Pada hari sabtu malam minggu saya mengajak Surinah untuk tidur berhimpit-himpit dengan kami di atas katil bertiga. Pada mulanya isteri saya enggan tetapi setelah di pujuk oleh saya, akhirnya dia menurut sahaja.Pada tengah malam itu, saya pun bangun dan memeluk badan Surinah erat-erat. Saya sengaja buat macam itu. Tak lama kemudian isteri saya terjaga dan beliau melihat saya sedang bercumbu dengan Surinah. Tetapi dia sambung balik tidurnya. Semasa saya mengusap Surinah, saya lihat dia tenang sahaja. Bila saya menanggalkan kain batik Surinah, dia pun masih tenang aje. Wah memang sah isteri saya ni dua alam agaknya. Amfibia ! Kemudian Surinah memeluk badan saya serta tangannya meramas-ramas batang zakar saya. Nampaknya dia teransang dan akhirnya kami berdua sampai ke kemuncak. Mulai dari hari itu rumahtangga saya lagi bertambah gila. Kami sudah melakukan seks bertiga pula. Orang barat pun kalah.....

Dan kini bilik tidur itu telah menjadi bilik tidur kami bertiga. Yang saya tambah geram lagi, pernah beberapa kali saya di suruh tunggu sekejap, sebelum pintu bilik di buka. Apa lagi tentu mereka berdua tengah projek lah masa itu. Dan di dalam hati saya tertanya-tanya mengapalah isteri saya tidak hamil-hamil lagi, kerana bila kami ada anak yang ketiga nanti, isteri saya tentu akan berubah dan rumah tangga kami pun akan turut juga berubah. Hampir setahun kemudian Surinah memberitahu kami yang dia telah hamilkan anak saya. Malang sekali pada petang itu isteri saya telah memeluk Surinah dalam keadaan amat seronok. Nampaknya walaupun Surinah sudah ada anak, isteri saya tetap tidak dapat mengikiskan perhatiannya terhadap Surinah. Saya terkejut apabila isteri saya telah memberitahu kepada saya yang dia sanggup menemani Surinah pulang ke kampungnya untuk menyerahkan anak saya yang baru lahir itu kepada kedua orang tuanya untuk di jaga. Isteri saya juga sanggup menanggung segala perbelanjaan anak saya itu sehingga dia meningkat dewasa kelak.

Semasa isteri saya berada di kampung Surinah di Surabaya, dia telah berzina dengan anak lelaki Surinah ketika tiada orang di rumah pada waktu itu. Pada hari itu, Surinah di awal pagi telah pergi menyerahkan anak kecilnya kerumah ibu saudaranya yang tinggal di kampung berdekatan untuk di jaga. Kedua orang tuanya pula sibuk memetik hasil di kebun jagung mereka. Pada pagi itu isteri saya sedang meniarap di atas katil dalam keadaan berkemban kain batik sebelum pergi mandi, sambil berkhayal. Rupa-rupanya pintu bilik tidur itu tidak berkunci malah ianya terbuka luas. Anak lelaki Surinah yang berusia 12 tahun dan baru mula ada keinginan syahwat itu telah mengintai dari luar bilik segala perbuatan isteri saya itu. Seketika kemudian, isteri saya terdengar suara anak Surinah memanggil namanya. Pantas isteri saya mengalihkan pandangan ke arah pintu bilik. Berderau darah isteri saya melihatkan anak lelaki Surinah sedang berdiri di situ. Sebatang tubuh budak lelaki mentah yang berkulit hitam sedang berbogel di situ. Isteri saya berkeadaan serba terkejut. Pantas anak lelaki Surinah bertindak untuk meraih kesempatan terhadap kebingungan isteri saya itu. Dia terus menerpa ke arah isteri saya dan tangan isteri saya segera bertindak untuk menyekat perbuatannya itu. Ternyata anak lelaki Surinah memang berhasrat untuk mencabul kehormatan isteri saya. Namun tangan anak lelaki Surinah segera memantau pergerakan isteri saya. Akhirnya terpaksalah isteri saya berbaring sebegitu saja tanpa sebarang upaya untuk mempamerkan tentangan. Melihatkan keadaan isteri saya yang sudah pasrah, maka dia pun mula bertindak dengan rakus. Dia kemudian merentap kain batik kemban isteri saya serta melemparkanya ke atas lantai. Kini isteri saya telah berbogel di hadapan seorang budak lelaki berusia 12 tahun. Anak lelaki Surinah tidak melepaskan peluang ini terus sahaja dia meramas-ramas buah dada serta menghidu sasaran yang terdapat pada muka isteri saya, seperti hidung, pipi, dahi, dan bibir isteri saya. Lama sungguh mulutnya melekap pada bibir isteri saya. Isteri saya menentang, tetapi setiap kali isteri saya menentang, hal itu menambah garang anak lelaki Surinah. Akhirnya isteri saya sendiri bangkit berahinya, maka setiap gerakan yang di buat adik lelaki Surinah di balas oleh isteri saya, dan dia telah lupa bahawa yang ada dekatnya itu cuma seorang budak lelaki mentah. Walaupun merasa dirinya di cabul, tapi jauh di sudut hatinya, menginginkannya. Seluruh jiwa raga isteri saya mulai kecundang terhadap tuntutan zina yang maha terkutuk itu. Tanpa segan silu mulutnya tak putus-putus merengekkan bahasa nafsu. Hitungan dosa dan penyesalan telah dia humban jauh dari pertimbangannya. Isteri saya tidak lagi dapat menghalang perbuatan jijik itu berlaku. Dan akhirnya isteri saya melakukannya dengan penuh rela dan kini dia pula bertindak mengajar anak lelaki Surinah. Lantas isteri saya memaut anak lelaki Surinah di dalam pelukannya untuk berada di atas perutnya. Bila anak lelaki Surinah sudah berada betul-betul di atas perutnya, isteri saya mengangkangkan kakinya luas-luas untuk senang anak lelaki Surinah bertindak. Isteri saya memegang serta meramas-ramas dan memasukan zakar anak lelaki Surinah yang tidak berapa besar, sesuai dengan usianya yang baru berusia 12 tahun itu ke dalam kemaluannya yang berbulu hitam lebat itu. Isteri saya memaut punggung anak lelaki Surinah dengan kedua belah tangannya dan kemudian menarik punggung budak mentah tersebut supaya melakukan tujahan ke dalam kemaluannya yang memberahikan itu. Kemuncak itu berakhir dengan anak lelaki Surinah telah merasa suatu kepanasan serta terlalu geli dan dia pantas mencabut zakarnya yang basah melekit dari kemaluan isteri saya. Dia jatuh tertelungkup di atas badan isteri saya dalam keadaan lesu. Kedua mereka terdampar kelesuan dengan saling berpelukan di atas katil pada pagi itu. Dan tiba-tiba kedengaran suara Surinah dan ketukan di pintu rumah. Begitu pantas sekali isteri saya menolak anak lelaki Surinah ketepi dan mengambil kainnya. Anak lelaki Surinah mengambil jalan yang paling ringkas sekali dengan mencari jalan keluar dengan melompat keluar melalui tingkap bilik itu dengan berbogel. Sementara isteri saya pula dengan pantas mencapai kain batiknya serta terus dia berkemban. Selepas mengemas-ngemaskan rambutnya, isteri saya pun terus keluar dari bilik dan pergi membuka pintu rumah. Isteri saya menyambut Surinah dengan pelukan mesra seperti seorang isteri melayan suaminya. Surinah pula membalasnya dengan ciuman mesra. Mereka berdua kemudian masuk ke dalam bilik dan kembali berseronok, seperti yang biasa mereka lakukan. Surinah kini terbaring keletihan di atas katil. Dia tak tahu apa yang pernah berlaku di dalam bilik itu antara isteri saya dengan anaknya. Isteri saya kemudian bangun dan menyarung kembali kain batik kembannya serta berlalu pergi ke bilik air untuk mandi. Hendak menyesal pun tiada gunanya. Isteri saya masih boleh menarik nafas lega kerana memikirkan keadaan anak lelaki Surinah itu yang masih belum baligh, sudah tentu tidak akan menaburkan benihnya.
Setahun kemudian, Surinah memberitahu kami yang dia enggan pulang ke negaranya apabila tempoh kontrak kerjanya telah hampir tamat. Beliau kini telah berasa seronok untuk melakukan hubungan seks gila itu bersama saya dan isteri saya. Surinah menjadi ketagihan selepas buat kali pertama dia melakukan hubungan sejenis bersama rakannya semasa bekerja di Hong Kong. Dia kemudian telah menyebarkan wabak penyakit itu kepada isteri saya pula. Maka isteri saya dengan Surinah telah menjadi sepasang lesbian yang tidak siapa sangka. Surinah kini berhasrat untuk memohon menjadi warganegara Malaysia supaya dia dapat bernikah dengan saya. Saya kemudiannya bernikah dengan Surinah setelah dia mendapat kerakyatan Malaysia serta mendapat keizinan daripada isteri saya. Kami kini telah hidup bahagia bertiga dan masih tetap mengamalkan seks bertiga. Isteri saya pula telah memberi didikan agama kepada Surinah dengan mengajarnya mengaji dan di masa yang sama isteri saya adalah hamba seks kepada Surinah. Isteri saya kemudiannya telah hamil dan beliau kemudian melahirkan anak baru kami. Maka bertambahlah bilangan anggota ahli keluarga kami. Saya mula bimbang kalau-kalau hubungan seks gila ini akan memberi kesan buruk kepada kehidupan anak-anak kami yang setiap hari semakin cerdas. Saya berharap dan berdoa agar anak-anak kami bila sudah dewasa nanti tidak mengikut jejak langkah sumbang kami bertiga. Cukuplah kami bertiga saja yang telah rosak moral....

Tiada ulasan: