Sabtu, 30 April 2011

Cerita benar aku ,suami dan exboy friend ku

Kesah benar ini ingin aku ceritakan pada yang meminatinya,kisah ini terjadi pada awal tahun 1994 aku ialah saorang isteri yg sudah mempunyi dua orang anak usia ku baru 32tahun kejadian ni berlaku selama 3bulan berturut2 dia bekas teman lelakiku muncul kembali dalam hidupku.

Dipendekan cerita satu pagi aku telah mendapat panggilan talipon dari anak saudara yg mana rapat dengan ku mengatakan ex ku ada disabuah hotel terkemuka disini ingin berjumpa dengan ku dan kalau aku setuju dia akan beri nombor talipon ku pada ex ku untok meperlawa berjumpa denganya ,entah tampa memikarkan apa2 lalu kata ku ok,tidak sampai berberap minit talipon berdiring lagi kali ini ex ku setelah berbual sebentar aku memberi persetujuan untuk bertemu denganya entah mengapa hati ni terasa melonjak2 untok bertemu denganya pada malam itu.

Aku beri tahu suami hal ini lalu dia beri izin kepada ku,maka aku bertemulah dengan dia buat pertama kali setelah hampir 14tahun aku berkhwin ,pada mlam itu tiada apa2 yang istimewa berlaku kami berbual kisah2 lama dan baru tetapi dari mata renugan dia ada sesuatu yg tersirat dihatinya tapi di sembunyikan dari ku.Malam itu dia telah menhantar ku pulang dan sambil memberitahu yang dia akan datang lagi kerana urusan dia belum selesai sambil meminta ku menemaninya nanti .

Sebulan berlalu tiba2 di waktu tengah hari aku mendapat talipon darinya yg dia sudah berada disini dan mahu aku suami menemaninya makan malm nanti .So aku call suamiku beritahu akal halni tapi dia menolak disuroh aku saorang aja untok menemani ex ku.Petang itu suamiku pulang awal dia mahu menjaga anak2 ku bila aku keluar nanti,setalah mandi akun pun bersiap untok memakai pakaiantiba2 suami masuk kebilek sambil membuka kabinit pakaian dalam ku lalu dihulurkan pakaian dalam yang sexy yg di belinya dari jepun bra kecil yg hanya menutup punting dan pantisnya begitu juga hanya menutup biji kelentet tanpa menutup kedua punggong dia beria2sangat sambil memakaikan kebadan ku dia kata nu mesti pakai abang mahu isteri abang sentiasa sexy walau dah dua anak.Setelahdipakaikan dia keluar meningalkan ku,ku lihat dicermin memang sexy bra tu menutup punting dan pantis hanya menutup bijikelentet ku mennampakan kemaluanku yg licin tapa bulu tu menjadi tembum.Aku megenakan blous butang depan dan skirt labuh pada mlam tu.

Ketiban ku diloby disambut dengan rasa riang sekali oleh nya sambil menaya mana suamiku ,dia kena ot tak dapat datang kata ku berbohong dia kirim salam saja that ok kata,exku, dicapai tanganku lalu kami berdua beredar menuju disabuah shoping center yg besar ianya berdekatan taman ditepi pantai,Didalam gedong shoping itu beberapa kali dia telah memelokku takut aku dilangar orang katanya aku hanya membiarkan saja perlakuannya ni yang membuat aku terangsang apabila tiap kali dipelok tangannya akan berada di bawah ketiakku mula meramas2 buah dada ku.Hari itu dia telah membelikan ku dua helai baju blous warna kegemaranya kuning berbunga dan hijau yang ku sukai lalu kami keluar berjalan2diluar taman bunga ditepi laut yg tak jauh dari situ kami menuju tempat jauh dari pandangan orang takut ada orang mengenali ku,akhirnya kami berdua duduk disabuah bangku panjang disebalik pohon taman yg menhadap laut tanpa dilihat orang sambil dipelok oleh ex ku maka terjadi kucup megucup diantara ku dengan dia sambil tanganya mulai meramas kedua buah dadaku, terrasa kenimatan yg teramat sangat kerana dah lama tak berjumpa .lantas dia memnangalkan butang bajuku satu persatu lalu terus menyelak bajuku ketepi maka terselahlah kedua2sekali buah dada ku yg mana hanya puntingsaja yg ditutup bra kecil ku terus dicium leher ku sambil berbisek ;i lov u nu mis u so much; dan dengan rakus dijilat ,dihisap disedut punting buah dadaku oh nikmat nya i lov u too bisek ku, perlahan2 tangan nya memnarek2 kainku keatas tapi tak berjaya akhirnya aku yg meyelak nya sendiri hingga kepangkal kanan pahaku lalu mulalah ia mengusap2 pahaku kemudian singah dikemaluanku terus menekap mengentil biji kelentet ku bertalu2 waktu itu aku dah tak dapat berkata apa hanya merengek2 kenikmatan yang tak terhingga air kemaluanku mula keluar dengan banyaknya,kemudian ia mengangkat kaki kanan ku keatas ribanya ini yg mrmbuat kangkangku melebar jari2nya mula mengentel kembali kelentet ku sekali lagi aku hanya merinteh merengek kenikmatan kemudian dijolok jarinya dalam lubang kemaluanku lalu dipusing2kan ah!......Ah!.....Ah! rengekku,entah berapa lama dia kerjakan kemaluan aku yang dah lecak tu aku pun tak tahu yang aku sedar bila kakiku terasa kedinginan lalu ku buka mata ku sedikit kelihatan bahagian bawah ku terbuka luas tanpa ditutupi sekirt ku.Lalu dia bangun danterus melutut didepan ku sambil mengangkat kedua kaki ku keatas dandiletakan dibanku menyebabkan aku dalam keaadan terkangkang lebar begitu juga buah dada ku menunjul keluar dari tengah kaki ku lalu dia mula menjilat kemaluan ku yg dah penuh dengan air mazi ku bertalu2 tanpa rasa geli ,dijilat hingakan lidahnya memasuki dalam lubang kemaluan ku Ah!.....Ah!.....Eeeee lagi..lagi san rinteh berulang2 rengek ku makin banyak air ku terpancut makin laju dia menyedut2 kemaluanku sampai kedengaran bunyi pusp!...pusp!...Pusp!.badan ku terasa kejang begitu juga perutku terasa keras menahan kenimatan yg tak dapat aku katakan kemudian dinunyut kembali kedua2 buah dada ku sambil jari2nya meggorek lubang kemaluan ku dengan lajunya.Aku dah terkapai2 keletehan hanya menyandarkan badan ku saja sambil menikmati segala yang dilakukan di dada dan dikemaluan ku Oh sungguh nikmatnya malam itu.Lalu dibisekan ditelinga ku katanya Nu...seluroh tuboh nu sepatutnya milek san bukan huby u I love u nu....I love nu I mis u so much,aku hanya lafaskan I love u too! dalam keadaan lubangku maseh dikorek2 jari2nya.Kemudian dia mula mejilat kembali kemaluanku dengan rakusnya tanpa henti2 aku dah tak terdaya lagi air mazi ku mula memancut2 keluar dan dia terus menjilatnya tanpa henti dan aku hanya Merengek sambil kedua tangan ku meramas kepala dia yg berada dalam kangkang ku ,aku tersedar apabila jam besar tengah padang tu berbunyi menandakan 12tengah malam lalu aku menolak kepala san yg maseh mejilat menyuyut kemaluan ku supaya ia berhenti sambil kataku San i need to go home my huby da tunggu.next time kita lakukan lagi ok pleaseeeee.Akhirnya dia berhenti memandang ku sambil menarek kaki dan sekirt ku kebawah. Aku terasa leteh teramat sangat sampai dia yg mebetulkan bra ku dan dibutangkan bajuku lalu mula melangkah meningalkan tempat tu sambil memelok ku dengan erat sekali.Didalam taxi disebutnya I love u nu berulang kali dan mengucup bibirku sambil meramas2 kedua2 buah dadaku tanpa henti2 .aku mula terrangsang kembali tapi apa kan daya taxi dah sampai di pekarangan rumah ku ,sabelum keluar dimencium bibirku sambil berkata dia akan datang lagi bulan depan. Aku cepat2 keluar dan menuju ke arah lift tanpa menoleh pun kearah taxi tadi takut jiran2ku terlihat.Sesampai dirumah dalam bilek ku ,aku terus menangalkan pakainku sekirt pantis yg dah basah tu aku campakan ketepi sudut katil lalu terus berbaring di sebalah suami ku dalam keadaan bogel tanpa mencuci kemaluan ku tidak diduga rupa2nya suami ku belum tidur dihanya melihat saja gelagatku yg panik tadi sambil berkata baru balek nu.Op terkejut aku di buatnya tangannya mula memelok ku dan meramas2 buah dadaku akhirnya kami bersetuboh dalam sedang melakukan itu aku teringat perilaku aku besama exku tadi membuat aku klimex ter amat sangat sampai suami ku tak dapat bertahan lama lalu ditarek batangnya keluar supaya maninya terpancut diperutku ni lah amalan kami lakukan setiap kali kami bersetuboh supaya aku tidak menggandung tapi malam itu ku suroh pancutkan kedalam mulut ku,lalu ku sedut dan menelan airmani suamiku yg banyak tu sampai kering malam itu kami tidur tanpa berkata apa hinga kesokan harinya aku dikejutkan suami sambil menunjukan sekirt ku yg basah dek air yg melekitkepadaku, aku hanya mengeliat sambil tersenyum pada suamiku ,lalu dia meciumku dan terus pergi kerja.

Dah hampir sebulan kejadian tu belaku hampir aku lupakan tapi dipagi itu aku menerima pangilan tali[pon yang exku sudah beada disini lagi dan mahu ku menemaninya malam nanti kali ni aku alasan apa nak ku berikan pada suamiku untok berjumpa dengan ex ku,tapi entah begitu senang sekali di izinkan pergi sambil bepesan jangan lupa pakai pakaian dalam yg sexy tu k kata nya ,aku pu tak tahu kenapa suami ku tak merasa cemburu lansung malahan mengalakan ku pergi berjumpa ex ku malam nanti entah lah kata hati ku.

Malam tu aku siap2 dengan pakaian blous yg dibelikan oleh exku berserta serkat midiku paras lutut sambil memakai sarong kaki warna kulit dengan wangian nya sekali.

Sampai di loby aku di sambutnya dan terus dibawa kebilek,didalam bilek tu aku terus dipelok dan cium betalu2 sambil meramas2 buah dadaku mula lah adengan di tepi pantai itu kembali tapi kali ni kami laku diatas katil yg empok dan besar dia mula menangalkan pakaianku satu persatu sahinga aku dah berbogel kemudian diri dia sendiri ,diatas katil itu kami melakukan segalanya yg terlintas hati kami hinga meyenbabkan ku kelimex berkali2 hinga basah cadar katil dan terjadi lah persetubohan dengan ex ku dan aku merelakan air beneh nya di semaikan dalam perut rahim ku ,pada malam itu aku terlupa yg aku bekeadaan subur kerana aku baru seminggu kering haid .Malam itu kami laku kan sehinga dua kali tanpa henti2 makadua kali juga lah air mani exku bertakung dalam perut rahimku.Oh sunguh nikmat nya terasa hangat apabila dipancutkan kedalam.Malam itu juga lah aku dapat melihat batangnya besar panjang berkilat kepala cendawnnya,malam itu jugalah aku dapat mengengam dengan kedua tapak tanganku sambil mula mengulum sepuas2 hati, selama aku bercinta dengannya hampir dua puloh tahun aku hanya dapat mengisel dari seluarnya saja,Oh!......Sungguh nikmatnya Ah!.....Ah!.....Eeeeeeeeeee milu sekali rasa bila kepala batangnya mencuba2masuk pintu lubang kemaluan ku buat pertama kali nya terasa keras dan gelinya aku menjerit bila ditujah masuk melepasi pintu kemaluanku kemudian ditarek keluar kembali bertalu2 dia lakukan hingga terbenam hinga sampai kepangkal batangnya.Aku terpekek AH!....... Ah!.... Ah!...... Eeeeeeeeeah rasa sungguh padat ,hangat terasa senak rahimku ia betul besar dan panjang Oh!.....nikmat nya aku mula mengemut2 kemaluanku dan dia mula menciumku bertalu sambil kata Oh!.....sedapnya lubang nuuuuuuuuuuu Ah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waaa ketatnya nu jarang pakai ke kata exku .Akhirnya dia mula menghinjut dengan gaya pelahan2 kemudian laju sedikit dan lama kelamaan terus laju2 hinggakan katil mula bergegar dengan kuatnya kedua buah dada ku mula melonjak keatas dan kebawah .Aku sudah tak dapat menandingi dia dia sunggoh hebat ex ku kata dia nak rasa sepuas2nya lubang ku tak henti dia menghenjutnya sampai aku dah beberapa kali kelimx dan dah banyak sekali airku muntah keluar dari lubang kemaluan ku hingakan mengularkan bunyi yg kuat tak kala batangnya keluar masok Pop...pop.pop..pop.plap..plap kadang kelecok..... kelecok ..... kelecok . Lubang ku terasa pedeh sengal macam terkoyak agaknya tapi nikmatnya tak terhingga,dan malam itu kami angap malambulan madu kami .

Selapas kali kedua itulah kami terlena tidur tanpa di duga jam dah hampir 4pagi bila aku tersedar sambil melihat jam tanganku yg beada sebelah katil ku, lalu aku menolak exku yg menindeh ku dengan batangnya maseh lagi terendam dalam lubang ku.San...bangun nu dah lambat ni cepat my huby marah nanti kata ku .lalu kami bergegas mencapai pakaian kami dengan aku memakai pakaian tanpa bra n pantis ku begitu juga dia .

Aku mengenakan sedikit makeup dan gincu supaya orang tak nampak kami sebenarnya baru bangun ,lantas terus meninggalkan bilek hotel kami ,jalanku pantas sekali hinggakan tak perasan buah dada ku gegar turun naik di perhatikan oleh ex ku lalu tersenyum ,Wow! bestnya nu sambil muncung bibir dan matanya menghala kebuah dada ku op kata dan aku perlahankan langkah ku.Aku terasa juga ada air yang meleleh dari kemaluanku hingga kepahaku tapi terhenti dek sarung kaki ku .

Sesampai diloby kami terus kearah taxi yang sedia ada menungu di situ ,lalu aku disuroh cepat masuk kemudian exku berkata sesuatu pada apek taxi itu sebelum kami semua beredar maka terjadilah kucup megucup kembali dalam taxi, dia mula meramas kedua buah dadaku dan terus dikeluarkan dari bajuku sekali lagi buah dada ku reselah tanpa bra dia mula menyuyut2 punting buah dadaku dan tanganya mula masuk kedalam sekirtku mengentel ,megorek lubang kemaluanku .Aku mula terangsang kembali lalu ku meyelak serkitku keparas pinggang tanpa malu dan aku kangkangkan kaki ku seluasnya supaya semua jari2nya dapat marasakan lubang kemaluanku sepuas hatinya ,aku tepandang sekali2apek curi pandang kearah kemaluan ku yg dah tak ditutupi apa2 lagi Ah! biarkan hati ku berkata sambil menkangkang selebar2nya ,Ah!........ sedapnya smapai empat jarinya berada dalam lubangku yg penuh air manzi dan air maninya ,lalu aku menyuroh dia melucutkan seluarnya hingga kebuku lali dan mengalihkan duduknya ketengah.Kali ini aku mula menhisap batangnya sepuashatiku selapastu aku akannaik keribanya kataku nanti akan ku henjut dari atas,bila dah diatas mulalah aku masukan batang nya perlahan2 kerana aku terasa perit pedih bila kepala masrumnya mencecah pintu masok kemaluan ku sambil megetap bibirku lalu aku menerjahkan kemaluanku dan masuklah batang dia hingga kepangkal sekali terasa senak juga rahimku bila betul2 berada didalam tapi sunggoh nikmat sekali lalu aku mula menghayun sorong tarek sambil menhentak, mengelek2 hingga kepangkal batangnya dalam keaadan yang nikmat terangsan sangat aku terlupa hingga hayunan tadi membuat punggungku kedepan dekat dengan apek taxi,makin lama makin nikmat exku sudah melebarkan kangkangan dia ,kemaluanaku dan dia dah melekat penuh hingga terasa bulu2nya dipermukaan lubang ku ,aku menjerit Ah!...Sedap.....eah san.....sedap....lagi san lagi....san kata ku, bila aku menghenjut dia pula menenggan batang keatas ,aku klimex bekali2 air ku terpancut banyaknya ah.............ah.....ah...ah....eeeee,buah dada kuyang tegang keras terus di nyuyut bertalu2 kadang sampai mengeluarkan bunyi pup...pup...pup seluroh buah dadaku terasa perit bila disedut oleh nya,aku terasa geli dan nikmat bila ada tangan mengusap2punggung dan celah nya hingga sampai lubang duborku lalu disapukan air maziku yang banyak tadi kelubang duborku lantas terus mmenjulok jarinya kedalam Ah!...sedapnya ada dua benda didalam kedua2lubang ku Oh!........Oh!......nikmatnya rasaku ,aku mula menhayun dengan lajunya tak terhenti2 barulah aku perasan rupanya jari2tu apek taxi yang punya ,dia ambil kesempatan dek aku yang tengahkesedapan,ah takpa lah kata hatiku ,pandai juga apek ni buat pada ku .Akhirnya exku sampai kekemuncaknya lalu terpancutlah air maninya buat kali ketiga dalam perut rahimku sambil aku menekan kuat batangnya jauh kedalam bertemu pangkal rahimku Cerit...cerit...cerit....beberapa das tembakanya mula terasa hangat sekali ,kemudian kami sama2 berpelukan berehat sebentar dan apek mula menarek tangannya bila di rasakan kami berhenti melakukannya.Aku melihat taxi kami sudah masuk kepekarangan rumah ku lalu mulalah aku mencabut kemaluaanku sambil mengepit peha ku supaya air mani exku tidak terkeluar dan duduk sama2 megenakan pakaian kami.Bila taxi berhenti exku terus memelok dan mengucup sambil berkata I lov u n mis u nanti n malam ni adalh malam bulan madu kita i takkan lupakan lalu keluar untuk membuka pintu tuk ku ,aku sempat berkata pada apek ,Sedap pek....Wah ..lu ..pandai ah kata ku,ah ya! banyak cantik sedap lah lu punya kata nya smabil tersenyum aku lekas2 keluar bila pintu dibuka oleh exku.Aku salam tangannya danterus belalu menuju lift tanpa menoleh kebelakang takut dilihat jiran2 nanti.

Sampai didalam rumah aku terus kebilek ku sambil melihat bilek anak2ku yang sedang tidur lena tanpa ketahui maknya lambat pulang.Aku masok perlahan agar suami ku tak terjaga sambil menanggalkan pakaianku terus mencampakannya kesudut katil ditempat biasa ku tanpa mencuci muka dan kemaluaanku ,lalu bebaring di sebelah suami yang maseh tidur , aku takut kalau2aku mencucinya dia akan terjaga bila mendengar bunyi air mengalir lalu aku tertidur bogel dengan tanganku maseh memegang kemaluanku .Kesokan aku terjaga dek kucupan suamiku lalu berkata bangun sayang dah pukul sebelas ni anak2 dah tunggu ni nanti nak pergi sarapan diluar k. Ketika dibilek air aku terasa sengal pedeh perit bila nak buang air pada kemaluanku ,juga terlihat banyaknya tanda2 merah lovbite pada buah dada dan leherku op takutnya aku mati lah aku kalini bisek hati ku ah....selesai memakai pakaian aku cuba menutup tanda2merah dileherku dengan berbedak dan terus keluar bersama suami dan anak2ku tanpa ditanya apa2yang terjadi malamtadi oleh suamiku.

Sudah hampir sebulan lebeh kejadian itu aku maseh menunggu kedatangan haid ku yang tak pernah lambat tapi lain pula halnya ,aku ada merasakan kelainan pada diri ku buah dada ku mula membengkak keras perut ku pula terasa kejang dan badan ku mula terasa panas. perasaanku mula tak tentu lalu aku berjumpa doktor .Aku terkejut bila doktor mengesahkan yang aku menggandong hampir dua bulan mengikut kiraan haid dan juga tarihk persutubohan dengan exku ah habislah aku kali ini .Pada malam waktu tidur aku tak dapat melelapkan mataku macammana aku nak cakap pada suamiku ,tiba2 dia menegurku "Nu kenapa tak tidur lagi ada apa yang nu nak cakap pada abang eh kata nya.nu jangan takut lah abang dah tahu apa yang nu nak cakap Nu.... u.. mengandongkan tersentak aku dibuatnya , lalu aku memelok suamiku sambil meminta maaf, cam na abang tahu kata ku, abang selalu speriksa buah dada nu waktu malam dan juga perut nu katanya, lagi pun waktu nu balek jumpa exyu tu nu tidur tak sadar abang dah nampak tanda2merah pada leher dan buah dada nu, dah tu lubang kemaluan nu besar merah bengkak penuh pulak air putih meleket2 abang tahu itu air mani jadi abang dah relakan nu mengandongkan beneh exyu tu dan nanti kalau lahirabang dah anggap anak abang pasal nu kan isteri abang k sayang tidur ya kata nya.,oh sungguh terharu rasaku suamiku cukup megerti aku memelok dia sambil berkata l love u dan nu tak akan sia2kan abang. Sampai lah kehari ini kami bahgia dan anak lelaki yang dilahirkan ku sudah besar bujang muka nya betul iras exku sampai kedua anak ku pernah bertanya kenapa adek nya lain sikit putih kulit nya rambut nya kerinting terkenan kat orang kata suamiku di pandangpada ku sambil tersenyum.

Tiada ulasan: