Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Jumaat, 14 November 2008

Yantie Pembantu Rumah

Hai salam sejahtera untuk semua pembaca setia dan pengunjung laman WebMelayuBoleh ini. Buat pertama kalinya aku ingin juga untuk berkongsi pengalaman dan cerita sex yang pernah aku alami. Umur aku sekarang 31 tahun dan bekerja sebagai juru teknik komputer di sebuah kedai komputer yang aku bukak sendiri.

Cerita ni bermula lebih kurang pada 6 bulan yang lepas dan sehingga kini. Pada mulanya aku mendapat panggillan dari Encik Zul (bukan nama betul). Beliau ini ialah salah seorang pelanggan tetap aku dalam bidang komputer nih. Asalnya aku menservice komputer kat pejabat dia, at last sampai komputer rumah dia pun dia suruh aku yang service. Tak kisah ler janji dia bayar lebih sikit kerana terpaksa pergi kerumah.

Pada mulanya aku kerumahnya, terkejut berok aku dibuatnya. Wau.. rumahnya cukup besar. Macam istana, masuk ajer dalam rumah dia aku terus menjalankan tugas menservice komputer yang diarahkan oleh Encik Zul. Masa tu Encik Zul dan family dia nak keluar, dia suruh aku teruskan kerja2 aku tuh. Dalam bilik tu ada 2 biji komputer, aku pun sambil servis sambil ler surf internet web kegemaran aku nih. Apa lagi kalau tidak melayu boleh.

Dok tengoh syok surf tuh datang ler pembantu rumah Encik Zul, seorang wanita Indo. Terkejut akum, apa tidak nyer tetiba aje muncul kat belakang sambil bawa minuman.

"Pak jemput minum pak, ini airnya." Katanya dalam loghat Indonesia.

"Terima kasih tanter." Jawap ku sambil terketar-ketar.

Lalu dia pun berdiri disebelah untuk untuk menjengok tengok isi perut didalam casing komputer.

Sambil mengeluh dia kata "Wadus, begini sekali yaa dalam perut nya." Aku senyum ajer.

"Tanter mau belajar membaiki nyer?" Tanya ku.

"Kalau mau diajarnya, apa salahnya." Jawapnya.

"Tanter namanya apa?" Tanya ku sebagai pembuka kata.

"Yantie..." Jawapnya sambil duduk dikerusi disebelah ku.

Dipendekkan cerita yang panjang lebar ini, aku nak sambong tengok laa web site melayuboleh yang tergendala tadi. Yantie pun tumpang tengok sekali web site itu.

Sambil2 tu aku pun apa lagi, batang aku yg dah sedia keras ni nyut nyut ler rasanya. Lalu aku pun mintak untuk tengok yang dia punya. Tapi dia engak mau, dia bilang sama aku dia mau tengok yang aku punya. Aku kasi ajer, terus diusapnya batang aku. Lepas disusap, diisapnya batang aku.

Batang aku rasa macam dah nak keluar mani, sedap. Aku peluk Yantie, lalu membaringkannya atas karpet gebu bilik komputer Encik Zul. Aku terus baring atas Yantie sambil mulut aku dan mulutnya bercumbuan. Tangan aku cukup arif untuk menjalankan aktiviti membuka kain yang dipakai Yantie.

Kini batang aku betul2 berada didepan lubang puki Yantie dah berair. Tanpa lengah aku menyondol masuk batang aku kedalam puki Yantie, terasa pedih dan ketat serta hangat. Aku terus mendayang didalam perahu yang datangnya dari Surabaya, Indonesia. "Enak pak." Itulah keluhan dari mulut Yantie.

Kini batang aku betul2 nak keluar mani, terus aku cabut batang ku dari lubang puki yang ternganga dan dicurah diatas perut Yantie. Ah.. sunggoh enak.

Sejak hari itu, bila Encik Zul mintak untuk menservices komputer dia di rumah, aku akan ke rumah pada sebelah pagi. Ini kerana isteri dan anak2nya tidak ada dirumah kerana bekerja dan kesekolah. Peluang ni boleh aku gunakan untuk berdayung sampan dengan Yantie. Sehingga kehari ini dah berkali-kali dah aku berdayung dengan Yantie.

"Sunggoh enak pak....." Bisikan manja Yantie sebaik sahaja batang aku masuk dalam pukinya.


Nukilan
"Rozman Yusoff"
"man702@lovemail.com"

Tiada ulasan: