Jumaat, 14 November 2008

Waheedaku Part 1

Aku ingat lagi semasa aku mula-mula bekerja di syarikat pit marwick di ibukota. Semasa mula mendaftarkan diri pada hari pertama aku terus jumpa dengan seorang receptionist namanya waheeda untuk saya berjumpa En. Hamzah iaitu pengurus semasa itu. Lebih kurang sepuloh minit lamanya aku menunggu dihadapan receptionist dan semasa menunggu itu..Waheeda asyik menjeling aku saja..dengan muka yang jelita dan ayu menampakkan satu godaan yang amat kuat darinya. Dengan memakai skirt pendek dan tshirt ketat berwarna merah jelas menampakkan buah dadanya yang cukup menghairahkan setiap lelaki yang melihatnya. Aku hanya menelan air liur saja ketika itu..

Apabila selesai berjumpa dengan En. Hamzah ...Waheeda membawa aku untuk diperkenalkan dengan staff yang lain...aku hanya mengikuti dari belakang.. Masaalah....pinggulnya cukup mengoda.. Bagaimana pun aku dapati hampir kesemua staff di situ semuanya daring... Aku di berikan meja dan kerusi yang agak jauh dari Waheeda...tetapi masih ada ruang lagi untuk bermain mata dengan Waheeda.. Kelemahan aku hanyalah satu iaitu pada perempuan....

Pada hari pertama tidak ada kerja pun yang diber kepada saya.. Jadi ...ini aku gunakan untuk mendekati Waheeda untuk berbual bual... Target ku adalah satu disini iaitu kalau ada peluang aku akan pikat si waheeda tu.. Selepas bertanya beberapa mengenai peribadi antara satu sama lain...aku memberanikan diriku untuk mengajak keluar makan ...ini kerana secara kebetulan Waheeda duduk di Subang Jaya..Waheeda duduk dengan family dia..Tetapi Waheeda kata family dia cukup sporting...ini kerana waheeda sekarang telah berumur 25 tahun iaitu tahap umur yang ditakuti oleh wanita yang masih belum berkahwin. Dia berjanji akan mengambil aku pada pukul 8.00 malam untuk makan di kampung Baru.

Tepat pada masanya waheeda pun tiba di rumah ku.. Aku sebenarnya menyewa bersama rakan lain yang bekerja di Sapura..Mereka hanya juruteknik di Sapura.. Sampai saja waheeda di depan rumah ku..rakan ku semua bersorak..sambil mengatakan wei...baru duduk sehari kat kl pun dah dapat awek ke?????

Aku pun menaiki kereta waheeda --Proton Wira 1.5 ... waheeda pada masa tu memakai pakain yang cukup sopan dengan memakai baju kebaya hijau...katanya sesekali aja dia pakai macam tu.. Tetapi bagi ku pakaian yang macam ni...sudah semestinya menampakkan ketulan gunung yang cukup ranum..

Dan bau harumnya pun sudah cukup membangkitkan nafsuku.... Entah macam mana aku tersentuh tangannya semasa mengambil majalah di belakang keretanya..oop im sorry ...waheeda kata tak apa... Dan aku semacam tidak dapat menahan nafsuku ketika itu..lalu aku meraba peha waheeda yang secara kebetulan agak tersilak ..sebab pakai baju kebaya kadang-kadang tak boleh nak elak...aku pun terus meraba waheeda tidak ketentuan lalu memberhentikan keretanya di tempat yang agak sunyi...

bersambung...


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: