Rilex@Zello

hi all, demi seiring dgn dunia digital ni, abg dah createkan satu channel di Zello untuk kita semua berkomunikasi secara realtime melalui voice chat melalui semua henpon (Android, Iphone, Blackberry dll) tanpa memberi nombor henpon pada strangers. Harap semua dapat memanfaatkan servis ini. Perkakasan yg perlu = Smartphone spt diatas. Software yg perlu didownload = "ZELLO", cari je kat Market/AppStore (Free aje). bila dah register, cari channel = "Abgh3nsem". Masukkan password channel = "ABGH3NSEM" (semua huruf besar). so siaran 24 jam tanpa henti. sambil baring pon boleh chat. tak percaya??? sbb abg dah try. hahahahaha. bagi yang kurang kebernian dan kemachowan, korang chat kat web dah le.. wahahahaha. selamat bersembang.

Pengikut

Password = AbgH3nsem (All Caps)

Jumaat, 14 November 2008

Ustazah Anak Aku Part 2

Aha!!!!! Lantujuh kini kembali!!! Dengan bahagian Kedua cerita Ustazah Anak Aku. Jangan lupa.. aku ada lagi cerita cerita lain iaitu Sekretari,, pregnant lady, Insurance 1 dan 2, Makcik Kembar, tingkat16 dan kini... Ustazah. Lets not waste time.. go on reading! Contact? Lantujuh@hotmail.com

Sepertimana dahulu,, Kak zi meinta aku mengurut bahagian pinggang dia pula. Aku turutkan sahaja.. Lembut betul kulit Kak Zi ni. Aku pun mula meramas dengan lebih jitu lagi bahagian pinggang Kak Zi. " mmmmm... uiiiihhh.. macam tulah cik lan.. sedap.. ringan sikit sakit akak ni hah" kata Kak Zi mengeluh.

Aku menjadi liar sedikit demi sedikit.. Batang konek aku dah mengeras.. Terasa konek aku menegak...tegang. Aku teruskan mengurut Kak Zi. Kali ini aku memberanikan diri dan menurunkan lagi konsentrasi tangan aku kebahagian punggung Kak Zi. Dia tak kat apa apa pun. Aku terus mengurut selamba aja. Sambil tu aku menguak-nguakkan bontot kak Zi.. menampakkan lubang bontot dia ...terkemut kemut kak Zi. Aku mula rakus.. Dengan tidak memikirkan apa apa lagi. Aku terus menjilat bahagian lubang dubur Kak Zi.

" Eh.. Cik Lan.. uii.. kesitu ya?" kata Kak Zi dengan sura yang lebih lembut. Aku serupa seorang buas.. menjilat jila dan menggigit gigit bontot Kak Zi.. sambil tangan aku.. menguakkan kaki Kak zi membuat kak Zi menggangkangkan kaki nya lagi..Aku terus menurunkan lagi lidah aku menikmati bahagian bawah cipap Kak Zi. Uiii.. dah basah pun. Air Kak zi dah mengalir.. Bila lidah aku mengena kat bibir bibir cipap kak zi, kak Zi mengeluh.. "" mmmmmmm.. sedut Cik Lan.. sedut sikit cipap tu Cik Lan" kata dia..

Aku pun menyedut dan sesekali mengigit ringan ibir cipap Kak Zi. " auuu... ooooo... mmmmm.. sedut Cik Lan Sedut.. gigit lagi kat situ." Kata Zi kata lagi.

Aku pun dengan tak melengahkan masa.. terus menunjalkan jari aku masuk kedalam cipap Kak Zi. Satu jari dahulu.. dibasahi air mazi Kak Zi.. Aku sorong tarik jari aku sedikit sedikit lama kelamaan makin laju..

Kak zi mengeluh menikmati jari aku yang sedang mengorek cipapnya sambil mengemut-ngemutkan lagi cipap dia..Aku mula memasukkan satu lagi jari menjadikan dua jari aku didalam cipap dia..."MMMMMMMm... dua... macam tu lah cik Lan.. masukkan dalam dalam .. jolok lagi... sambil tu main kelentit tu hah." Kata Kak Zi semakin ghairah.

Aku pun dah mula naik gila..Aku terus memusingkan badan dia. Kak zi bangun menyandarkan belakang dia..keatas sofa.. Dia kemudiannya mengangkangkan kaki dia dan aku pun terus menjunamkan muka aku keatas cipap kak Zi. Kak Zi memegang erat kepala aku sambil meramas ramas rambut aku apa bila lidah aku mula menjilat kelentitnya.

"ssssss.. mmmm.... Sssssssssssssss" berhempas kak Zi menahan kesedapan lenggok lidah aku yang menikmati kelentitnya. Aku menyedut pula keletit kak zi.. dan menggigitnya sedikit,.." Awwwww.. uiiih... cam tu cam tu.. yaaaa... lagi Cik Lan Lagi...sedut lagi... sedut sekuat hati!: kata kak zi dengan suara yang mula meninggi sikit. Sambil aku mennikmati cipap dia.. tangan aku meramas ramas tetek Kak zi satu persatu.. dan dia pula membongkokkan badannya sambil meraba raba bontot aku pula... aku meneruskan menjilat.. dan menyedut.. sampai aku terasa seluruh badan kak Zi mula menggeletar...

"ooooo.. mmmmm... uiiiiii... mmmmmssssssssssssssssssss ohhhh aduhhhh.. mmmmmmm. Lagi cik Lan.. dah nak.. uiiiii.. aaaaaa.. sedap.. sssssssssssssssssssss" sebaik sahaja itu.. aku mearasakn cecair yang rasanya lain dari rasa air mazi Kak Zi. Rupa rupanya.. kak Zi dah klimaks. Air maninya mengalir keluar... aku mengangkat muka aku dan menekan sedikit bibir cipap Kak Zi. Sambil itu. Kak Zi mengemut ngemutkan cipap dia.. supaya lebih lagi air maninya keluar.

Kak Zi menerpa kepala aku dan menujakan kepala aku kembali pada cipap dia.." Jilit Cik Lan Jilatkan semua.." sssssssssssssssss.. mmmmmmm.. Aku meneruskan adengan jilat menjilat.. dan menyedut.. sampai nak kering rasanya aku menyedut aitr mani Kak Zi.

Dia terus mengangkat kepala aku.. sambil tersenyum.."Ah.. amacam? cipap orang tua? " kata kak Zi sambil memegang dan menepuk nepuk bahagian cipap dia..

Aku senyum. " Sekarang Kak Zi nak tengok Cik Lan. Aku bangun berdiri didepan Kak zi sambil aku melucutkan seluar aku. Tersergamlah konek aku yang dah keras sekerasnya. Kak Zi senyum. "Ini kalau akak hisap ni tak lama.. mesti keluar" kata dia tersenyum. Aku biarkan sahaja sambil Kak Zi mendekatkan muka dan mulut dia ke konek aku. Dia membuka mulut dia dan memasukkan konek aku dalam mulut dia.. Lantas itu.. dia mula menyedut.. dan menghisap.. Sedikit sedikit.. "mmmmph..... mmmmmppphh" "srrrrtttttttttt srrrrrrrrrt" bunyi mulut Kak Zi mnghisap konek aku dengan mulutnya yang bercampur air liurnya... dia melurut lurutkan lidah dia keatas syaf konek aku hingga ke buah zakar aku.

Dia kemudiannya menyedut pula buah zakar aku.. " Aduhh ssssss. Kak.. slow skit.. sakit .. senak saya" kata aku pada kak zi. Dia terhenti dan menukar knosentrasinya kembali kepada kepala butoh aku. Di situ dia mneguak-nguakkan mulut kepala butoh aku dengan menggunakan lidahnya...dan sesekali dia memasukkan seluruh konek aku kedalam mulutnya. Part itu yang aku tak tahan sangat..

"mmmmmmmmmm.. oooooooo...." Aku mengeluh kesedapan. Aku memegang erat kepala kak zi...sambil terkemut kemut.. tanda air mani aku dah tak boleh aku tahan. Kak Zi! Air dah keluar.. aaaaaaaaaa" kata aku mengeluh. Kak Zi meneruskan menghisap konek aku dengan rakusnya. Air mani aku mula membanjiri bahagian dalam mulut Kak Zi. Dia memainkan lidahnya bercampur air liurnya dan air mani aku di sekeliling lidah dan mulutnya.. dan menghispa hisap konek aku. Dia menelan sedkit demi sedikit.. ait mani aku.. tanpa.. menunjukkan apa apa perassan geli atau tek lalu. Semakin kuat sedutan mulut Kak Zi.. nak keluarkan air mani aku sepenuhnya.." Aku teketar ketar kesedapa. Kaki aku mula longlai.. sambil kak zi... menjilat jilay kepala butoh aku.

Aku tersembam kedepan.. sambil Kak Zi memegang erat konek aku yang mula layu...seketika.

Aku terus mendudukan diri aku di sebelah kak Zi dan bernafas panjang.." Pandainya Kak Zi menghisap!" kata aku pada Kak Zi. " Mestilah Cik Lan. Lelaki, kalau tak reti melakukan seks.. tak ka reti menghayati dan menikmati babak hisap menghisap ni. Perempuan.. kalau Cik Lan nak tahu... bukan semuanya suka sangat bersetubuh.. tapi lebih suka di jilat.. dan disedut.. sebab tak berapa menjenuhkan badan. Selalunya... kalau lelaki pandai membuat perempuan itu puas secara begini.. perempuan akan dapat melayan kembali lelaki itu dengan sempurna dan tak adalah tekedu kedu ke atau syok sedirilah nak katakan."kata Kak Zi.

Kak zi suka main.. tapi tengok mood juga. Kalau asyik nayk main aja tak puas buat amenda? Baik masuk ttandas..gentle biji sendiri.. lagi puas." Kata dia lagi. Smabil tu kak Zi meramas ramas konek aku. Konek aku mula mengeras sedikit demi sedikit. Hah .. Macam Cik Lan ni,, batang dahlah boleh tahan.. besar.. panjangnya cukup.. dan air pulak banyak.. puaslah perempuan tu.. tapi kalau Cik lan tak reti.. susahlah nanti. Syok Sendiri,.: kata dia lagi.

Aku pun dah mula nak meara main cipap Kak Zi pula. " Apa lagi cik lan.. jom kita main nak? Tapi Cik lan kena berjanji..Cipap akak ni longgar sikit.. maklumlah orang tua macam akak ni...So. Cik Lan kenalah main sekuat hati.. hentak sepuas puasnya Ok?kata Kak zi. Aku senyum. Babak hentak menghentak kasi ajalah kat saya Ka Zi." Balas aku.

Kak zi terus ,enyandar kembali keatas sofa aku dan menggangkang kan kaki dia.. Cipap dia dah basah kembali tapi tak cukup. Aku pun menlurutkan air liur aku keatas cipap Kak Zi. Aku tujah kan jari aku kedalam cipap Kak zi.. " mmmmmmm.. buat apa jari cik lan.. masukkan ajalah konek tu hah!" pinta Ka Zi. Aku pun tanpa menunggu lagi.. terus memasukkan konek aku kedalam cipap kak Zi. Aku hentak aja dengan sekuat hati..Tersentak kak Zi seketika. " Awwwwwwww.. aduuuuuuu.,.. dalammmmnyaaaaa.. hentak lagi cik Lan.. puaskan akak... goyang goyang sikit bontot dengan konek tu.. rasa semua cipap akak ni hah! Kata kak zi menikmati konek keras aku,.

Aku sorong tarik konek aku.. makin lam a makin laju.. hentak lepas hentak.. sorong tarik lepas sorong tarik. Setiap kali aku menghentak.. terdengar buah zakar aku mengena kat bibir cipap kat zi. " Plap! Plap! Plap!!" Aku mewramas ramas tetek kak zi.. sambil akumenghetak konek aku kedalam cipa dia.. kak Zi mengemut ngemutkan cipap dia..

Aku pun apa lagi.. layan lah.. kenikmatan bermain dengan Kak Zi.. Kia kemudiannya bertukar posisi. Kak zzi memusingkan badan dia supaya aku menghentak dari belakang.. Doggy stylelah nak katakan. Aku layan cipap kak Zi.. "aaaaaa...oooooooo..aaaaaaa...ooooo...mmmmmmmmmmm..." kak zi mengeluh kesedapan. Aku mula memasukkan jari aku kedalam lobang jubur dia sambil aku menghentak cipap dia.. kak zi kata sakit.. tapi teruskan aja..

Aku pun layan lah lubang bontot kak zi dengan jari aku.. sambil aku menghentak. Lama kelamaan aku merasakan air mani aku mula nak keluar.." Kak zi.. air nak keluar lagi ni.." bisik aku kat kak zi. "Masukkan konek Cik lan dalam bontot kak zi . Tak apa..Jangan takut.. akak hendak cik lan masukkan sekarang juga! Lekas..!!Aku pun teruskan aja permintaan Kak zi. Aku menujah konek aku masuk lobang jubor kak zi.. senang aja sebab tadi aku dah main dengan jari aku.. sebaik sahaja aku masukkan kesemua konek aku kedalam jubor kak zi.. air mani aku terpancut kedalam lubang bontot kak zi..Aku biarkan aja kesemuanya keluar.. baru aku tarik keluar konek aku.

"Aaaaaaaaaaa..aaaaaaaa....ooooooooooooooooo ssssssssssssssssssssssssss.....sssssslllllllrrrrrrrrrrrrppppp!!! mulut kak zi mengeluarkan suara tanda kesedpan dan juga tanda dia juga Klimaks.

Aku keluarkan sepenuhnya konek aku..Kak zi terus memusingkan badan dia dan menerpa konek aku dengan mulut dia lantas menghisap konek aku kemabli.. Terasa air mani aku yang balance yang ada dalam batang konek aku tu disedut keluar oleh kak zi dengan mulut dia.

Dia elok aja telan semuanya Lepas hais tu.. kak zi tak cakap amneda pun. Dia bangun.. teurs ke tands.. aku dengar air menchebok . Dia mencucui cipap dan bontot dia...Dia keluar menggunakan selaur dalam dia...dan mula mengenakan bra dia.. Baru aku perasaan. Sewaktu aku main dengan kak zi tadi aku tak sedar aku telah menghisap tetek dia.. smapai bertanda.. Dia senyum aja melihat aku.. sambil memakai semula kain dan baju dia.. Dia kemudian mengenakan tudung dia dan kembali ke sofa. Aku masih lagi bertelanjang bulat.

Kak zi memegang kembali konek aku yang dah layu....tetiba keras balik. " Ai..masih nak lagi ke Cik Lan?" tanya Kak zi tersenyum sinis. Aku senyum aja kembali. Dia terus mendepankan muka dia ke konek aku.. dan terus mula menghisap konek aku sekali lagi...

Apa lagi? Mainlah kita sekali lagi.. kali ni.. Kak Zi masih memaki tudung dia...seksi aku tengok...main lagi kami satu lagi round.. Sampai senak perut aku.. mendenyut zakar aku dikerjakan.

Elok lepas habis tamat semuanya.. kak Zi meminta diri. Dia kata nak kena pergi mengajar lagi satu rumah. Aku angguk aja.. Aku mengenakan seluar aku.. dan membuka pintu untuk kak Zi.. Dia tersenyum.. sambil mengenakan kasut dia. Macam ni lah jantan bermaya!" bisik Kak zi. Rihatlah dulu... lepas ni pergi makan telur separuh masak 2 biji dan minum air bercampu madu lebah." Pesan Kak Zi.
Sebelum beredar, dia berbisik..:"Kalau nak lagi Cik Lan.. Cik Lan bagi tahu akak, Talipon dulu..supaya akak tahu bila ok?" kata dia.

Aku pun menutup pintu.. Kak Zi beredar dari rumah aku.. Aku ke tandas.. mencuci diri aku.. sambil tersenyum. Puas.. Puas hati aku!!! Lain kali aku nak lagi" bisik hati aku.

Kak Zi dan aku masih lagi beradu bila ada kesempatan. Yang lain tu..biarlah you all berfikirkan apa yang terjadi.

Sekian. Untuk Wanita yang dah berumur, mak orang ke,bini orang ke, indiake, cina ke, melayu ke apa apa ke.. kalau nak main.. ni hah.. jantan sorang ni.. Email aja kat saya. Pastikan ada tempat dan masa yang betul Jom kita pula yang beradu. No strings attached. lantujuh@hotmail.com

Till the next time.. Ari Ver Dar Chi Amigos!


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan: