Selasa, 11 November 2008

Tuah Si Teruna

Hallo.... kepada semua pengunjung-pengunjung dan pelawat-pelawat laman wbm. setelah aku melawat sendiri disini.... maka ingin juga aku konsikan pengalam aku ini dengan semua disini..... Bukan niat aku nak tunjuk belang aku... tapi sekadar apa yang telah aku alami untuk dikongsi bersama sepertimana dengan sahabat-sahabat yang senasib dengan aku yang lain.

Aku kenalkan diri aku..... korang panggil ajer aku zack.... umur aku 23 tahun dan sekarang aku bekerja di salah sebuah syarikat swasta dalam bidang perundangan.

Kisah ini bukanlah baru sangat... tapi ianyakan masih dan tetap segar dalam kotak fikiranku ..... mana tak nyer.... first time aku melayari dunia real sex...

Sebenar nyer aku ni bukanlah kaki perempuan sangat.... tapi kalau dah ader tu... aku sebat jugak lah.... aku ni simple ajer orang nyer... yang penting bagi aku ... happy....

Aku ni juga seorang yang sukakan hiburan.... jadi tak terlarilah aku dari keluar waktu malam... tempat yang aku tuju tak lain tak bukan ... disko.. dan pusat-pusat hiburan karaoke. Aku ni seorang yang suka bersendirian... tak suka berkawan ramai-ramai.. aku lebih suka bersendirian..

Nak terjadilah kisah ni kan... suatu hari, hari minggulah ni.. aku merasa boring sangat dok rumah.... jadi aku pun capai moto aku.... aku tak tahu nak pergi mana jadi aku halakan tayar moto aku kehala jalan pi disko.. aku layanlah kepala aku kat sana.... sedar tak sedar........ haiyoooooooo dah pukul 1.30 pagi dah.... besok dah lah nak keje.... jadi aku pun blah lah...

sampai ajer aku kat pintu keluar disko tu.. aku nampak sorang awak......umur dalam lingkungan 18 tahun lah.... tengah berjalan menuju ke bus stop... fuyiooooooo cun oooooo.... jambu.... cutting nyer... fullamak...... ngancam habis.... pakai bagi kurung lak tu... hati aku berkata....mana nak pi nyer budak ni.... dah malam dah.... haiye... tak takut ker budak ni.... agak nyer tunggu boyfriend dia kot.... tak datang agak nyer b/f dia ni kot... dah lah tu.. kat tangan dia ader helmet pulak...
Jadi aku pun nak tunjuk baiklah konon... aku hentikan moto aku tepi dia.. dan aku tanya dia nak pergi mana.. dia hanya diam saja... aku tanya dia lagi.. awak ada masalah ker... dia kata dia nak balik.. tapi bas dah tak der... sebab dah lewat dah ni

Jadi aku kesian kan nyer aku pun offerlah diri aku untuk hantar dia balik... dan dia pun setuju... semasa dalam perjalanan ... kami tak banyak cakap.. just aku tanya nama dia dan dia pun tanya nama aku... nama dia erni...

Punyerlah nak jadi citer kan.. dengan tiba-tiba hujan turun.... jadi aku kata kat dia... macam mana nak balik di.. hujan lah.... dia hanya diam saja...

Oklah.... macam ni.. macam mana kalau awak tidur ajer kat rumah saya.... lagipun rumah saya tak der siapa... suma saya sorang ajer.... pada mula nyer memang dia tak nak.. tapi lepas aku bagi baik punyer ayat.. dia pun setuju...

Dalam perjalan pulang ke rumah aku dalam keadaan hujan tu.... tak der lah lebat sangat... tapi basah jugaklah baju.... fullamak.... aku toleh nampak dua gunung dia... fuh... comel..... kiut lagi.... dalam hati aku berkata.. kalau dapat merasakan nyer malam ni... best ni.... lantas adik pun terus bangun.... alamak.... dah buat dah...

Sampai ajer kat rumah aku... dia tanya kau lagi... aku tinggal sorang ker.. aku jawab ..yer... kami pun masuk rumah.. sambil tu aku perhatikan kiri dan kana rumah aku... kot-kot laj ader mata yang memandang... tapi ternyata semuanya dah diulit minpi indah... sunyi sepi..

Dia duduk atas lantai beralaskan carpet berdepan dengan tv.... dan aku plak pergi ke dalam bilik untuk ambil tower dan bagu untuk dia... selepas tu aku hidangkan air bujang ajer... dan kami pun nikmati bersama.

Setelah lama berbual kosong.. aku bangun dan capai rokok atas meja.. dia pun bangun sama dan pergi buka tv... dan dia ternampak vcd-vcd lucah milik aku... korang tahu lah kan.... rumah bujang mana tak der vcd lucah... cakap kat aku.. bah kan pula dok sorang-sorang... dia pun pasangkan tanpa pengetahuan aku... aku menjadi terkejut ... dalam hati aku berkata ... nak manpus dah budak ni dengan aku ni... nak jadi hidangan kat aku kot... dalam hati aku berkata juga.. kalau dia serahkan diri untuk aku... akan ku puaskan nyer sepuas-puas nyer...

Dengan tak ku sedar.. adik dah tegak berdiri keras... sakit lak tu... kerana aku malau aku pun capai remote control lalu tutup tv....maklumlah ... kali pertama tonton filem blue dihadapan seorang perempuan pulak tu.... dia cuma tersenyum dan berkata pada aku.. kenawa awak tutup tv tue... bulah.... jadi aku pu buka balik.... filem blue tadi...kami pun nonton bersama... masa tu adik jangan kata lah..... keras giler....

Dalam masa tak sampai sepuluh minit.... menonton.... dia datang menghampiri aku... sambil matanyer merenung tajam kearah mata ku sambil dia beralih arah mata memandan sesuatu yang bergerak dalam seluar aku.... masa tu nafas nyer.... kencang..... sama naik dengan pelakun yang berlakun filem blue.. kat tv... dalam masa yang sama juga aku pun menjadi stim giler.... mendegar hengusan dia... dalam hati aku berkata.. lingkup budak ni dengan aku malam ni.... tak kan aku lepas dia malam ni.... aku buat gila-gila..... adik pun mendesak -desak untuk aku lepas kan nyer....

Dia rapatkan lagi badan nyer dekat dengan aku... sambil tangan nyer mengusap-usap atas seluar aku... mneyikut bentuk batang aku.... aku masa tu .. geli dan stim... hanya tuhan saja yang tahu.... tapi best nyer juga hanya tuhan juga yang tahu..... kalau korang pun.... mesti geli dan stim punyer.... maklumlah.. first time lah kan.....

Dia mula meramas-ramas batang ku dari aats seluar... dan aku pun mula merasa stim gila... aku tahu.. kalau korang kena raba dengan perempuan masa batang korang tengah keras giler... mesti korang stim juga... sama lah dengan aku.

Akhir nyer aku tak tahan lalu aku bangun dan bukakan seluar aku biar dia main sepuas-puas nyer...apa lagi.. tangan aku pula mulalah tangankan tetek nyer... dan aku terus tanggalkan baju dan seluarnyer... yang tinggal hanya seluar dalam dan bra nyer ajer.... fullamak..... guung dia... comel... pejal dan kiut.... mengamcam habis... aku harap korang pun dapat bayangkan lah.... bagaimanakan...

Akhirnyer aku tak tahan dengan lancapan tangan nyer ke atas batang ku dan lalu aku bangun dengan niat untuk menyuruh dia mengulum batang aku... ternyata dia pandai memainkan perana nyer.. belum sempat disuruh.... dia meminta aku masukkan batang aku kemulutnyer... bagai pucuk dicita ulam mendatang.... apa lagi.. aku pun memasukkan batang aku kedalam mulut nyer... arhhhhhhhhhhh....... kuluman nyer memas enak dan best sekali.... sedap..... dia memang pandai mengulum... sama seperti pelakun filem blue...

Hampir lima belas minit dia mengulum lembut dan mengigit manja... aku dah tak tahan lagi.... lalu aku sorongkan batang aku sedalam-dalam mulunyer agar apa yang akan aku berikan nati dapat dinikmati sepuas nyer oleh dia...... akhir nyer aku pancutkan air mani aku yang hampir dua minggu aku peram dan jga selama ini belum pernah lagi aku pancutkan kedalam mulut seorang perempuan..... aku menjerit kecil tanda puas selepas tembakan air mani tersebut.... dia pun tersenyum riang...

Selepas tembakan tersebut aku merasa letih...puas .... tapi aku kata pada dia.. bukan sampai sini ajer tau.... nanti kitas sambung lagi.. abang nak pi mandi dulu... nanti kita sambung balik.... dia cuma mengangguk dan desyum riang...

Selepas aku mandi aku terus menuju ke bilik aku sambil memerhatikan dia yang tengah terkangkang atas katil aku.... tanpa membuang masa.. aku terus menjilat puki nyer dan menguntil biji kelentitnyer... dia meraung sedap..... dia mula merintih.... arh arh....... abang .. sedap bang.. lagi bang...... cepatlah bang.. erni dah tak tahan ni.... sambil tangan nyer menyusap kepala aku...

Tanpa memperdulikan nyer aku terus menjulat puki nyer yang kini sudah basah.. tye lah... dia stim lah katakan.... selepas itu aku mengankat kedua-dua kakinyer lalu aku letakkan keatas bahu aku..

Kini batang aku betul betul berada dipermukaan bibir puki nyer.... lalu aku tusukan perlahan lahan... dia mula merintih lazat.... ye lah.... batang tengah keras giler.... bersar lak tu... panjang batang aku ader lah dalam enam inci.... dia menjerit manja.... argh.......arh........arhhhhhhhhhhhhh..... sebaik saja batang aku masuk dalam puki nyer...sambil matanyer tertutup tanda stim... sabaik saja selepas tu aku hayunkan dengan lebih laju lagi... plup........ plup.......... plap........ plappppppppp..... bunyi batang aku memasuki puki nyer...

Pada mula nyer memang payah sikit untuk aku masukkan batang aku kedalam puki nyer... kejap woooo...... sebab lubang dia ni sempit sikit... maklumlah muda lagi... tapi sayang.. dah tak der dara lagi.... nyata dia ni pandai kemut...... huyiooooooooo sekalu dia kemut.... best ooooo...... batang aku merasakan seperti diramas-ramas... pelbagai cara kami lakukan malam tu...

Kali ini aku betekad nak merasa dubur dia pulak.... lalu aku suruh dia menonggeng.... selepas itu aku masukkan batang aku kedalam lubang dubur nyer... nak masukkan batang aku kedalam lubag dubur byer bukan senang.... payah sikit.. sebab sempit... ternyata akhir nyer aku berjaya kuja....

Semasa aku masukkan batang aku kedalam lubang dubur nyer... batang aku merasa sakit sekali... ye lah... korang kenalah tahu jugak.... lubang dubur bukan boleh keluar air macam lubang puki... sebab tu batang aku merasa sakit.... lalu aku capai krim ramburt atas meja dan aku terus sapukan pada batang aku.... dan aku terus masukkan kembali.... kedalam lubang dubur nyer.....

Fuyioooooooo........ kalau korang nak tahu.... balun ikut dubur lagi best oooo.... sekali dia kemut.... alamak.... tak dapat aku bayangkan bagaimana.... tapi aku harap siapa yang pernah macam ni mesti dia tahu macam mana nikmat nyer.... aku sorong lagi keluar masuk batang aku kedalam dubur nyer.... sambil dia merintih lazat penuh kenikmatan.

Akhirnyer dia minta aku masukkan kembali batang ku kedalam puki nyer... asakan demi asakan aku berikan kepada nyer.... sehinggakan tubuh dia menjadi kejang.. akhir nyer...aku pun tak dapat menahan lagi... lalu aku cabut batang ku dari dalam puki nyer laalu aku halakan kemulutnyer agar air maniku akan aku lepaskan kedalam mulutnyer nanti dapat dinikmati dengan sepuas nyer oleh dia...lalu......arh....arh....arh.... aku pancut kan tembakan air maniku dalam mulutnyer tanpa dilimpahkan keluar walaupun setitik .... kami sama-sama puas...malam tu...

Selepas itu kami sama-sama terkulai layu... ya lah.. letih beb.... korang tanya ler.. sapa pun.. lepas projek gila.... mereka mesti tidur punyer.... mesti letih giler.... bila kami sedar... hari dah pagi.... korang tahukan.. bila pagi ajer.... batang mesti keras punyer... jadi kami lakukan lagi pagi itu.... aku balun lagi.... hantam..... j\hidangan dah tersedia depan mata... lazat pulak tu... mana tak hentam.... jadi hari tu oleh kerana letih... aku tak pergi keje.. aku ambil cuti... sebab aku rasa terlalu letih... dia pin sama.. juga.

Selepas semua siap selesai..akupun hantar dia ke bus stop tempat aku jumpa dia semalam.. sambil matanyer melilirk itanda puas atas kejadian semalam.

Sejak kejadian itu aku sering hubungi dia... bukan kerana aku sayangkan dia.. tapi kerana aku ingin menunggang nyer lagi dalambilik rumah sewa kau.... dan pun suka.... bila kami berjumpa... dan melakukan hubungan sex kami...


Nukilan
"intec college"
"sri_megawati_redzwan@hotmail.com"

Tiada ulasan: